ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 23 від 22.02.2001                  Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      12 березня 2001 р.
                                      за N 212/5403


       Про затвердження Інструкції про порядок складання у
       2001 році   місячної   звітності    установами    й
       організаціями,  що  отримують  кошти  з  державного
                     та/або місцевих бюджетів


             ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
                              Державного казначейства
               N 149 ( z0782-01 ) від 20.08.2001 )

     На виконання  Закону  України  "Про  бухгалтерський  облік та
фінансову звітність  в  Україні"  (  996-14  ),  Указу  Президента
України від  27.04.95  N  335/95  (   335/95   )   "Про   Державне
казначейство  України"  та  Положення  про  Державне казначейство,
затвердженого  постановою  Кабінету Міністрів України від 31.07.95
N 590  ( 590-95-п ), з метою встановлення єдиних вимог до  порядку
складання  у  2001 році місячної фінансової звітності установами й
організаціями,  що  отримують  кошти  з державного та/або місцевих
бюджетів, Н А К А З У Ю:

     1. Затвердити Інструкцію про порядок складання  у  2001  році
місячної звітності установами й організаціями,  що отримують кошти
з державного та/або місцевих бюджетів (додається).
     2. Вищенаведений  порядок складання місячної звітності у 2001
році  центральним  органам  виконавчої  влади  та  іншим  головним
розпорядникам  бюджетних  коштів  довести  до  відома  підвідомчих
установ.
     3. Установити,  що  центральні органи виконавчої влади,  інші
головні розпорядники бюджетних коштів, установи та організації, що
отримують кошти  з  державного та/або місцевих бюджетів, складають
місячну фінансову звітність, відповідно до вимог даної Інструкції.

 В.о. Голови                                            М.Г.Бердій

                                           Затверджено
                                     Наказ Державного казначейства
                                     України
                                     22.02.2001  N 23

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      12 березня 2001 р.
                                      за N 212/5403


                            Інструкція
       про порядок складання у 2001 році місячної звітності
       установами  й  організаціями,  що  отримують кошти з
               державного та/або місцевих бюджетів


     Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на
2001 рік" ( 2120-14 ),  постанови Кабінету Міністрів  України  від
09.01.2000 N  17  ( 17-2000-п ) "Про Порядок складання,  розгляду,
затвердження та основні вимоги щодо виконання кошторисів доходів і
видатків  бюджетних  установ та організацій",  наказу Міністерства
фінансів України від 09.01.2001 N 6 ( z0065-01 ) "Про затвердження
документів,   що  застосовуються  в  процесі  виконання  бюджету",
зареєстрованого в  Міністерстві  юстиції  України  24.01.2001   за
N 65/5256,  та  інших  нормативно-правових  актів  форми  місячної
фінансової   звітності,   порядок   їх   заповнення   та   подання
встановлюються згідно з цією Інструкцією.

     1. Центральні  органи  виконавчої  влади  та   інші   головні
розпорядники  бюджетних  коштів,  установи,  організації (надалі -
установи),  що  отримують  кошти  з  державного  та/або   місцевих
бюджетів,  місячний  звіт  про  виконання  кошторисів  доходів  та
видатків у 2001 році подають у такому обсязі за формами:
     N 2м   "Звіт  про  виконання  кошторису  доходів  і  видатків
установи (загальний фонд)";
     N 2-валюта  "Звіт  про  використання  коштів загального фонду
бюджету з міжнародної діяльності України";
     N 4-1м  "Звіт  про  надходження  і  використання  спеціальних
коштів";
     N 4-2м   "Звіт   про   надходження   і  використання  сум  за
дорученнями";
     N 4-3 "Звіт про депозитні суми";
     N 4-4м "Звіт про рух інших власних надходжень";
     N 4-5м  "Звіт  про використання субвенцій,  одержаних з інших
бюджетів";
     N 4-6м  "Звіт  про  надходження  і використання інших доходів
(спеціальний фонд)";
     N 7м "Звіт про заборгованість бюджетних установ";
     N 8м "Звіт про зобов'язання бюджетних установ".

     2. Госпрозрахункові   підприємства,   що   отримують    кошти
загального   фонду   бюджету,   складають  місячну  звітність  про
використання отриманих бюджетних коштів за формою N 2м  "Звіт  про
виконання кошторису доходів і видатків установи (загальний фонд)",
а ті, що отримують кошти спеціального фонду, - складають звітність
за  формою  N  4-6м  "Звіт  про  надходження  і використання інших
доходів (спеціальний фонд)".
     Громадські об'єднання, що отримують бюджетні кошти не на своє
утримання, а на окремі програми, про використання бюджетних коштів
подають форму  N  2м  "Звіт  про  виконання  кошторису  доходів  і
видатків установи (загальний фонд)".
     Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування України,
Фонд  загальнодержавного  соціального   страхування   на   випадок
безробіття,  Фонд соціального страхування від нещасних випадків на
виробництві  та  професійних  захворювань  складають   і   подають
Державному  казначейству  України  зведену звітність про виконання
кошторисів відповідних фондів за формою N 2м "Звіт  про  виконання
кошторису доходів і видатків установи (загальний фонд)".

     3. Форма  N  2м  "Звіт  про  виконання  кошторису  доходів  і
видатків  установи  (загальний  фонд)"  (додаток  1)   складається
установами, що отримують кошти загального фонду Державного бюджету
України або місцевих бюджетів. Звіт складається за кожною функцією
у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
     У графі  3  "Затверджено  кошторисом  на  рік" проставляється
річна сума планового  призначення  загального  фонду,  затверджена
кошторисом доходів і видатків.
     Якщо протягом звітного періоду до кошторису були запроваджені
зміни,  то  у графі "Затверджено кошторисом на рік" проставляється
сума уточненого призначення.
     У графі  4 "План асигнувань на звітний період" проставляється
місячний план асигнування із загального фонду бюджету  за  звітний
період накопичувальним підсумком з початку року.
     При цьому план асигнувань  відображається  тільки  за  такими
кодами  економічної  класифікації  видатків:  1110  "Оплата  праці
працівників бюджетних установ",  1120  "Нарахування  на  заробітну
плату",  1160  "Оплата  комунальних послуг та енергоносіїв",  1340
"Поточні трансферти населенню", 5000 "Інші видатки".
     У графі 5 "Ліміти асигнувань звітного періоду" проставляється
скорочення (обмеження) видатків загального фонду,  якщо воно  буде
прийнято.
     У графі  6  "Залишок  коштів  на   початок   звітного   року"
записується  залишок  коштів на реєстраційному (поточному) рахунку
на початок звітного року в розрізі кодів економічної  класифікації
видатків.  При  цьому  загальна  сума  рядка  "Всього по установі"
повинна  відповідати  залишку   за   випискою   з   реєстраційного
(поточного) рахунку на початок року.
     У графі 7 "Надійшло коштів  за  звітний  період"  показується
сума  коштів  загального фонду бюджету в розрізі кодів економічної
класифікації видатків,  яка фактично надійшла на ім'я установи, за
мінусом  сум залишків коштів на реєстраційних (поточних) рахунках,
що були не використані та перераховані до бюджету.
     У графі  8  "Касові видатки за звітний період" відображається
сума касових видатків загального фонду  бюджету  у  розрізі  кодів
економічної  класифікації,  тобто  видатків,  що  проведені шляхом
перерахування  коштів   з   реєстраційних   (поточних)   рахунків,
відкритих  в органах Державного казначейства (установах банків) за
будь-якими  видами  операцій.  Видатки  зменшуються  на  суми,  що
надійшли  на реєстраційні (поточні) рахунки на відновлення касових
видатків.
     У графі   9  "Залишок  коштів  на  кінець  звітного  періоду"
записується залишок коштів на кінець звітного  періоду  в  розрізі
кодів економічної класифікації видатків.
     Зведений звіт  форми  N  2м  "Звіт  про  виконання  кошторису
доходів   і   видатків   установи   (загальний   фонд)"  головними
розпорядниками  коштів  до  Державного  казначейства  України   не
подається,  крім головних розпорядників, установи яких мають право
не обслуговуватися в органах Державного казначейства України.

     4. Форма  N 2-валюта "Звіт про використання коштів загального
фонду  бюджету  з  міжнародної  діяльності  України"  (додаток  2)
складається  установами,  що  отримують  кошти  з загального фонду
бюджету в іноземній валюті.  Звіт складається за кожною функцією у
розрізі кодів економічної класифікації видатків.
     Кошти загального фонду бюджету з міжнародної  діяльності,  що
отримують  установи  у  національній  валюті  України,  у  формі N
2-валюта не відображаються.
     У графі 2 "Затверджено кошторисом на рік" проставляється сума
планового призначення  загального  фонду,  затверджена  кошторисом
доходів і видатків з міжнародної діяльності.
     Якщо протягом звітного періоду до кошторису були запроваджені
зміни,  то у графі "Затверджено кошторисом на рік", проставляється
сума уточненого призначення.
     У графі  3 "План асигнувань на звітний період" проставляється
місячний план асигнування із загального фонду бюджету  за  звітний
період накопичувальним підсумком з початку року.
     При цьому план асигнувань  відображається  тільки  за  такими
кодами  економічної  класифікації  видатків:  1110  "Оплата  праці
працівників бюджетних установ",  1120  "Нарахування  на  заробітну
плату",  1160  "Оплата  комунальних послуг та енергоносіїв",  1340
"Поточні трансферти населенню", 5000 "Інші видатки".
     У графі 4 "Ліміти асигнувань звітного періоду" проставляється
скорочення (обмеження) видатків загального фонду,  якщо воно  буде
прийнято.
     У графі 5 "Залишок  коштів  на  початок  звітного  періоду  -
ін.валюта" записується сума залишку коштів на поточному рахунку на
початок звітного року в іноземній валюті.
     У графі 6 "Залишок коштів на початок звітного періоду - грн."
записується сума залишку коштів на поточному  рахунку  на  початок
звітного  року  в іноземній валюті,  що перерахована в національну
валюту за курсом Національного банку України на початок року.
     У графі  7  "Надійшло  коштів  за звітний період - ін.валюта"
показується сума коштів загального  фонду  бюджету,  яка  фактично
надійшла на ім'я установи в іноземній валюті.
     У графі  8  "Надійшло  коштів  за  звітний  період  -   грн."
відображається   сума  коштів  загального  фонду  бюджету,  яка  в
іноземній валюті фактично надійшла на ім'я установи. У даній графі
сума  показується  перерахована  в  національну  валюту  за курсом
Національного банку України на дату здійснення операції.
     У графі  9 "Курсова різниця - грн." показується сума курсової
різниці,  що утворилася при  оцінці  однакової  кількості  одиниць
іноземної валюти в національну при різних валютних курсах.
     У графі 10 "Касові  видатки  -  ін.валюта"  показується  сума
касових видатків установи із загального фонду бюджету, проведена в
іноземній валюті шляхом перерахування коштів з  поточного  рахунку
за всіма видами операцій.
     У графі 11 "Касові видатки - грн." показується  сума  касових
видатків   установи  із  загального  фонду  бюджету,  проведена  в
іноземній валюті шляхом перерахування коштів з  поточного  рахунку
за   всіма   видами  операцій.  У  даній  графі  сума  показується
перерахована в національну валюту за  курсом  Національного  банку
України на дату здійснення операції.
     Графи 12 "Фактичні  видатки  -  ін.валюта"  та  13  "Фактичні
видатки - грн." в місячних звітах не заповнюються.
     У графі 14 "Залишок  коштів  на  кінець  звітного  періоду  -
ін.валюта" записується сума залишку коштів на поточному рахунку на
кінець звітного періоду в іноземній валюті.
     У графі 15 "Залишок коштів на кінець звітного періоду - грн."
записується сума залишку коштів на  поточному  рахунку  на  кінець
звітного періоду в іноземній валюті, що перерахована в національну
валюту за курсом Національного банку України на звітну дату.

     5. Звіти форми N 4м про  надходження  і  використання  коштів
спеціального  фонду  складаються  в  розрізі  кодів функціональної
класифікації видатків за формами у розрізі видів коштів:
     N 4-1м  "Звіт  про  надходження  і  використання  спеціальних
коштів";
     N 4-2м   "Звіт   про   надходження   і  використання  сум  за
дорученнями";
     N 4-4м "Звіт про рух інших власних надходжень";
     N 4-5м "Звіт про використання субвенцій,  одержаних  з  інших
бюджетів";
     N 4-6м "Звіт про надходження  і  використання  інших  доходів
(спеціальний фонд)".

     6. Форма   N   4-1м  "Звіт  про  надходження  і  використання
спеціальних  коштів"  (додаток  3)  складається   установами,   що
отримують  доходи  від  надання  платних послуг,  виконання робіт,
реалізації  продукції  чи  іншої  діяльності,   яка   здійснюється
відповідно  до чинних нормативно-правових актів,  і використовують
їх за  цільовим  призначенням,  згідно  з  кошторисом  доходів  та
видатків установи.

     7. Форма  N  4-2м "Звіт про надходження і використання сум за
дорученнями" (додаток  4)  складається  установами,  що  отримують
кошти  від  юридичних,  фізичних  осіб  та  благодійних фондів для
виконання певних доручень згідно з затвердженими кошторисами.
     За цією формою також відображаються кошти державного бюджету,
отримані  установою  не від свого головного розпорядника коштів, а
від  іншого  міністерства  (іншого  центрального органу виконавчої
влади) для виконання певного доручення.

     8. Форма  N  4-3  "Звіт  про  депозитні  суми"  (додаток   5)
складається  установами,  на  ім'я  яких,  відповідно  до  чинного
законодавства,  надходять кошти фізичних або  юридичних  осіб  для
тимчасового   зберігання,   які,  з  настанням  відповідних  умов,
перераховуються за  призначенням.  Форма  N  4-3  складається  без
розбивки за кодами економічної класифікації видатків.
     У графах 2 "Залишок на початок року" та 5 "Залишок на  кінець
звітного   періоду"   відображаються   суми,   які  залишилися  на
спеціальних реєстраційних (поточних) рахунках установи на  початок
року і звітну дату.
     У графі 3 "Надійшло" показується вся сума,  яка надійшла  від
юридичних або фізичних осіб на ім'я установи за звітний період.
     У графі  4  "Перераховано"  відображається  сума,  яка   була
перерахована за призначенням за звітний період.

     9. Форма  N  4-4м  "Звіт  про  рух  інших власних надходжень"
(додаток  6)  складається   установами,   які   отримують   доходи
спеціального  фонду, що відносяться до інших власних надходжень, і
використовують їх згідно з  затвердженими  кошторисами  доходів  і
видатків.

     10. Форма N 4-5м "Звіт про використання субвенцій,  одержаних
з інших бюджетів"  (додаток  7)  складається  установами,  що  для
забезпечення  своєї  діяльності  і  виконання  покладених  на  них
функцій отримують додаткові кошти з інших  бюджетів  або  місцевих
бюджетів інших рівнів - субвенції.

     11. Форма  N  4-6м "Звіт про надходження і використання інших
доходів (спеціальний фонд)" (додаток  8)  складається  установами,
які  за розподілами головних розпорядників коштів отримують кошти,
що відносяться до інших доходів спеціального фонду бюджету.

     12. Звіти  форми  N  4м про надходження і використання коштів
спеціального фонду  складаються  за  кожним  кодом  функціональної
класифікації видатків.
     У розрізі кодів економічної класифікації видатків складаються
форми N 4-5м "Звіт про використання субвенцій,  одержаних з  інших
бюджетів"  та  N  4-6м  "Звіт про надходження і використання інших
доходів (спеціальний фонд)".  Форми N 4-1м "Звіт про надходження і
використання  спеціальних коштів",  N 4-2м "Звіт про надходження і
використання сум за дорученнями" та N 4-4м  "Звіт  про  рух  інших
власних надходжень" складаються за кодами економічної класифікації
видатків тільки по графі 7 "Касові видатки".
     Заповнення окремих  граф  звітів  форм  N  4м здійснюється за
таким порядком:
     У графі  3  "Затверджено  кошторисом  на  рік" відображається
річна сума  планового  призначення  за  даним  видом  спеціального
фонду,  затверджена  у  "Зведенні  показників  спеціального  фонду
кошторису на рік" (додаток до наказу Міністерства фінансів України
від 09.01.2001 N 6 ( z0065-01 ) "Про затвердження  документів,  що
застосовуються в процесі виконання бюджету").
     Якщо протягом звітного періоду до кошторису були запроваджені
зміни,  то у графі "Затверджено кошторисом на рік"  проставляється
сума уточненого призначення.
     У графах 4 "Залишок на початок року" та 8 "Залишок на  кінець
звітного періоду" форм N 4-1м "Звіт про надходження і використання
спеціальних коштів",  N 4-2м "Звіт про надходження і  використання
сум   за   дорученнями",  N  4-4м  "Звіт  про  рух  інших  власних
надходжень" показуються загальні суми залишків (грошових коштів на
поточних  або спеціальних реєстраційних рахунках) без розподілу за
кодами  економічної   класифікації   видатків.   Залишки   повинні
відповідати  даним виписок зі спеціальних реєстраційних (поточних)
рахунків органів Державного казначейства (установ  банків)  на  ці
дати.
     У графах 4 "Залишок на початок року" та 8 "Залишок на  кінець
звітного  періоду"  форм  N 4-5м "Звіт про використання субвенцій,
одержаних з інших бюджетів" та N  4-6м  "Звіт  про  надходження  і
використання  інших  доходів  (спеціальний фонд)" залишки грошових
коштів  проставляються  з   розподілом   за   кодами   економічної
класифікації видатків.  Загальна сума повинна відповідати залишкам
за даними виписок зі спеціальних реєстраційних (поточних) рахунків
органу Державного казначейства (установ банків) на ці дати.
     У графі 5  "Перераховано  залишок"  показується  сума  доходу
даного виду спеціального фонду минулого звітного періоду,  що була
згідно з чинним  законодавством  перерахована  за  призначенням  у
звітному періоді (перерахована до бюджету;  повернена установі, що
надала ці кошти, тощо).
     У графі  6  "Надійшло  доходів"  відображається  сума доходів
спеціального фонду за даним  видом,  що  надійшла  на  спеціальний
реєстраційний   (поточний)   рахунок   у  звітному  періоді.  Сума
зменшується на кошти,  що повернені фізичним  і  юридичним  особам
та/або перераховані підвідомчому органу або органу вищого рівня.
     У графі  7  "Касові  видатки"  відображається  сума   касових
видатків  спеціального  фонду  бюджету  за  певним видом у розрізі
кодів  економічної  класифікації,  тобто  видатків,  що  проведені
шляхом   перерахування   коштів   зі   спеціальних   реєстраційних
(поточних) рахунків,  відкритих в органах Державного  казначейства
(установах   банків),   за  будь-якими  видами  операцій.  Видатки
зменшуються на суми,  внесені на спеціальні реєстраційні (поточні)
рахунки на відновлення касових видатків.

     13. При  складанні  форм  N  4-1м  "Звіт  про  надходження  і
використання спеціальних коштів",  N 4-2м "Звіт про надходження  і
використання  сум  за  дорученнями",  N  4-4м  "Звіт про рух інших
власних надходжень" розподіл власних надходжень  між  спеціальними
коштами,  сумами  за  дорученнями та іншими власними надходженнями
здійснюється на підставі  Переліку  власних  надходжень  бюджетних
установ   та   організацій,   затвердженого  наказом  Міністерства
фінансів України   від   29.06.2000   N   146   (  z0418-00  )  та
зареєстрованого в  Міністерстві  юстиції  України  17.07.2000   за
N 418/4639  (в  редакції  наказу Міністерства фінансів України від
25.12.2000 N 347 (  z0128-01  ),  зареєстрованого  в  Міністерстві
юстиції України 12.02.2001 за N 128/5319).

     14. Кожна бюджетна установа складає та подає тільки ті  форми
N 4м звітів  про  кошти  спеціального  фонду  за  їх  видами,  які
застосовуються в даній установі.

     15. Зведені місячні звіти форм N 4м головними  розпорядниками
коштів  до  Державного  казначейства  України  не подаються,  крім
головних   розпорядників,   установи   яких   мають    право    не
обслуговуватися в органах Державного казначейства України.

     16. Форма  N  7м  "Звіт про заборгованість бюджетних установ"
(додаток 9) складається на підставі даних  бухгалтерського  обліку
про  фактичну дебіторську та кредиторську заборгованість установи,
що виникла у зв'язку з виконанням кошторису за поточний та  минулі
роки.   Звіт   складається   в   розрізі   кодів   економічної  та
функціональної класифікації  видатків  і  містить  інформацію  про
заборгованість  бюджетних  установ  як  за  видатками,  так  і  за
нарахованими доходами.
     У рядку    010    "Доходи"   відображається   загальна   сума
дебіторської  та  загальна   сума   кредиторської   заборгованості
установи на звітну дату, що виникла при наданні послуг. Наприклад:
     - дебіторська  заборгованість  -  нарахований  і  неотриманий
дохід за надані послуги;
     - кредиторська заборгованість -  надійшла  оплата  за  надану
послугу в більшій сумі, ніж була нарахована.
     У рядку 020 "Видатки - всього" показується сума  узагальненої
заборгованості  установи на звітну дату,  що виникла при виконанні
видаткової частини кошторису.
     Рядки з   030   "Поточні  видатки"  по  400  "Кредитування  з
вирахуванням погашення" розшифровують  рядок  020  і  відображають
заборгованість   за   видатками   в   розрізі   кодів  економічної
класифікації видатків.
     Рядок 410 "Всього" складається із суми рядків 010 "Доходи" та
020 "Видатки - всього".
     У графі  4  "Дебіторська  заборгованість  -  на початок року"
показується сума дебіторської заборгованості установи за станом на
01.01.2001,  що  відповідає  даним бухгалтерського обліку та даним
форм N 1  "Баланс"  і  N  7  "Звіт  про  заборгованість  бюджетних
установ" річного фінансового звіту за 2000 рік.
     У графі 5  "Дебіторська  заборгованість  -  на  звітну  дату"
показується сума дебіторської заборгованості установи,  що виникла
при виконанні кошторису доходів і видатків за поточний  та  минулі
роки  і  перебуває  на  бухгалтерському  обліку  за станом на дату
складання звіту.
     У графі  6  "Кредиторська  заборгованість  - на початок року"
показується сума кредиторської заборгованості установи  за  станом
на 01.01.2001, що відповідає даним бухгалтерського обліку та даним
форм N 1  "Баланс"  і  N  7  "Звіт  про  заборгованість  бюджетних
установ" річного фінансового звіту за 2000 рік.
     У графі 7  "Кредиторська  заборгованість  на  звітну  дату  -
всього" показується сума кредиторської заборгованості установи, що
виникла при виконанні кошторису доходів і видатків за поточний  та
минулі  роки  і  перебуває  на бухгалтерському обліку за станом на
дату складання звіту.
     У графі 8 "Кредиторська заборгованість на звітну дату, у тому
числі зареєстрована  заборгованість"  проставляється  кредиторська
заборгованість   установи,  що  виникла  при  виконанні  кошторису
доходів і видатків за поточний  та  минулі  роки  і  перебуває  на
бухгалтерському  обліку  за станом на дату складання звіту,  і яка
зареєстрована в органі Державного казначейства України.
     У графі 9 "Кредиторська заборгованість на звітну дату, у тому
числі   зареєстрована   заборгованість,   з    неї:    прострочена
заборгованість"  уточнюється  із суми кредиторської заборгованості
установи,  яка  зареєстрована  в  органі  Державного  казначейства
України  (графа  8),  сума  заборгованості з простроченим терміном
оплати.
     Заборгованість з    простроченим   терміном   оплати   -   це
заборгованість,   яка   залишилась   на   обліку   після   строку,
встановленого  для  оплати.  Якщо строк оплати не встановлено,  то
заборгованість  вважається  простроченою  після  30  днів  з   дня
виписування рахунка на оплату.

     17. Звіт  форми  N  7м  складається  окремо  за  загальним  і
спеціальним фондами.
     Приклад заповнення форми N 7м наведений у додатку 10.

     18. При  складанні форм N 7м про заборгованість установ,  які
мають право не обслуговуватися в органах  Державного  казначейства
України,  графи  8 "Кредиторська заборгованість на звітну дату,  у
тому  числі  зареєстрована  заборгованість"  та  9   "Кредиторська
заборгованість   на   звітну  дату,  у  тому  числі  зареєстрована
заборгованість,  з   неї:   прострочена   заборгованість"   -   не
заповнюються.

     19. У форму N 7м включається заборгованість установ за сумами
недостач і крадіжок коштів та матеріальних цінностей,  збитків  за
псування  матеріальних  цінностей,  віднесених  на  рахунок винних
осіб,  та заборгованість за іншими сумами, що підлягають утриманню
в  установленому порядку.  Ця заборгованість відображається за тим
кодом  економічної  класифікації  видатків,  за  якими  вона  була
проведена  при виконанні кошторису (придбано матеріальні цінності,
отримана готівка в банку тощо).

     20. Усі операції установи (у т.ч. заборгованість), що виникли
за  видатками, не  передбаченими  кошторисом  доходів  та видатків
(наприклад - заборгованість  на  виплату  допомоги  і  компенсації
громадянам,  які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи),
у  звітах  форми  N  4м  про  надходження  і  використання  коштів
спеціального   фонду  та  форми  N  7м  "Звіт  про  заборгованість
бюджетних установ" не враховуються.

     21. Форма N 8м  "Звіт  про  зобов'язання  бюджетних  установ"
(додаток  11)  складається  всіма  установами,  що отримують кошти
Державного бюджету України.  Звіт складається за кожною функцією у
розрізі кодів економічної класифікації видатків.
     У графах 4 "На початок року зареєстровано - усього" та 6  "На
звітну   дату   зареєстровано   -   усього"   відображаються   всі
зобов'язання  (договори,  рахунки-фактури  тощо),  які  згідно   з
наказом Державного  казначейства  України  від  19.10.2000  N  103
( z0759-00   )   "Про   затвердження  Порядку  обліку  зобов'язань
розпорядників коштів бюджету в органах  Державного  казначейства",
зареєстрованим  у  Міністерстві  юстиції  України  30.10.2000 за N
759/4980, зареєстровані в органі Державного казначейства.
     У графах  5  "На  початок  року   зареєстровано   -   з   них
кредиторська  заборгованість" та 7 "На звітну дату зареєстровано -
з них кредиторська заборгованість" відображається  із  всієї  суми
зобов'язань, зареєстрованих в органі Державного казначейства, сума
кредиторської заборгованості установи.
     Графа 8   "Зареєстровані    зобов'язання"  відображається  на
підставі документів,  що подані протягом року до органу Державного
казначейства  України  разом з реєстром фінансових зобов'язань для
попередньої  оплати  або   оплати   вже   отриманих   послуг   або
матеріальних  цінностей.  Сума  наводиться наростаючим підсумком з
початку  року.  (  Пункт  21  доповнено  абзацом  згідно з Наказом
Державного казначейства N 149 ( z0782-01 ) від 20.08.2001 )

     22. Операції з надходження і використання бюджетних коштів за
звітний  період,  проведені  в  натуральній  формі або в іноземній
валюті  (крім  тих,  для  яких  передбачена  форма  N   2-валюта),
відображаються   за   окремими   формами   фінансової   звітності,
складеними за певним видом коштів. Такі форми подаються до органів
Державного  казначейства  України  для врахування даних у зведених
звітах за територією і візуються органами Державного  казначейства
України,   але  відповідальність  за  законність  та  правильність
відображення в звітах вищезазначених операцій несуть  розпорядники
бюджетних коштів.
     Форми фінансової  звітності   про   операції,   проведені   в
іноземній  валюті,  повинні бути складені у національній валюті за
курсом Національного банку України за загальним порядком.
     Форми фінансової  звітності  про операції в натуральній формі
повинні бути складені в національній  валюті  також  за  загальним
порядком,  тобто  форми  фінансової  звітності  про  такі  оперції
повинні містити дані про надходження і касові  видатки  в  рівному
обсязі.  З  метою врахування у консолідованому звіті про виконання
державного  бюджету  операції,  проведені  у  натуральній   формі,
"умовно" прирівнюються до касових видатків.

     23. Кошти,  які надходять на ім'я установ і, згідно з чинними
нормативними актами,  відносяться на відновлення касових  видатків
(за телефонні переговори,  помилково перераховані), відображаються
у відповідних формах фінансової  звітності  як  зменшення  касових
видатків  за тим кодом економічної класифікації видатків,  за яким
вони були проведені.

     24. При складанні форм фінансової звітності у 2001 році  коди
бюджетної  класифікації України застосовуються з урахуванням змін,
установлених  наказами Міністерства фінансів України "Про внесення
змін   та   доповнень   до  бюджетної  класифікації  України"  від
25.12.2000  N  348  (  v0348201-00  )  та  від   25.12.2000  N 349
(  v0349201-00  ) (у т.ч. щодо даних про заборгованість та залишки
за станом на початок року).

     25. Звіти складаються в гривнях,  а зведені звіти - у тисячах
гривень з одним десятковим знаком.

     26. При казначейській формі виконання  кошторисів  доходів  і
видатків  місячні  фінансові  звіти  перевіряються  (і  візуються)
органами  Державного  казначейства  України   (в   яких   відкриті
реєстраційні    рахунки    установи)    на   відповідність   даних
казначейського обліку з проставленням підпису, печатки або штампа.
     Органи Державного   казначейства  та  розпорядники  бюджетних
коштів несуть відповідальність за  достовірність  даних  у  формах
фінансової  звітності  і їх відповідність даним органів Державного
казначейства України (з урахуванням вимог п.22 цієї Інструкції).

     27. Термін   подання   місячної   звітності    установлюється
органами,   до  яких  ці  звіти  подаються,  у  межах,  визначених
постановою Кабінету   Міністрів   України  від  28.02.2000  N  419
( 419-2000-п  )  "Про  затвердження  Порядку  подання   фінансової
звітності".

     28. Вищенаведений   порядок   складання  місячної  фінансової
звітності установами й організаціями,  які утримуються за  рахунок
державного та/або місцевих бюджетів,  центральні органи виконавчої
влади та інші головні розпорядники бюджетних  коштів  доводять  до
відома підпорядкованих установ.

 Начальник управління методології
 по виконанню бюджету, бухгалтерського
 обліку та звітності                                  О.О.Чечуліна

                                            Додаток 1
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

                        Звіт про виконання
      кошторису доходів і видатків установи (загальний фонд)
                 за ___________________ 200__ р.

                                                          Коди

                             Форма N 2м                 ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |________|
 Галузь (вид діяльності) ____________________ за ЗКГНГ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

--------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціо-|Код еконо-  |Затверджено|План      |Ліміти    |Залишок |Надійшло |Касові |Залишок  |
|нальної     |мічної      |кошторисом |асигнувань|асигнувань|коштів  |коштів за|видатки|коштів   |
|класифікації|класифікації|на рік     |на звітний|звітного  |на      |звітний  |за     |на кінець|
|видатків    |видатків    |           |період    |періоду   |початок |період   |звітний|звітного |
|            |            |           |          |          |звітного|         |період |періоду  |
|            |            |           |          |          |року    |         |       |         |
|------------+------------+-----------+----------+----------+--------+---------+-------+---------|
|   1        |    2       |    3      |    4     |     5    |    6   |     7   |     8 |     9   |
|-------------------------+-----------+----------+----------+--------+---------+-------+---------|
|Разом за функцією        |           |          |          |        |         |       |         |
|-------------------------+-----------+----------+----------+--------+---------+-------+---------|
|-------------------------+-----------+----------+----------+--------+---------+-------+---------|
|Всього по установі       |           |          |          |        |         |       |         |
--------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 2
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

      Звіт про використання коштів загального фонду бюджету
                 з міжнародної діяльності України
                   за ________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 2-валюта               ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |________|
 Галузь (вид діяльності) ____________________ за ЗКГНГ  |        |
                                                        ----------
 Код функціональної класифікації видатків _____________
 Періодичність: місячна, квартальна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код         |Затверджено|План      |Ліміти    |Залишок коштів  |Надійшло      |Курсова|Касові видатки|Фактичні* видатки|Залишок коштів  |
|економічної |кошторисом |асигнувань|асигнувань|на початок      |коштів за     |різниця|              |                 |на кінець       |
|класифікації|на рік     |на звітний|звітного  |звітного періоду|звітний період|       |              |                 |звітного періоду|
|видатків    |           |період    |періоду   |----------------+--------------+-------+--------------+-----------------+----------------|
|            |           |          |          |ін.валюта|грн.  |ін.валюта|грн.| грн.  |ін.валюта|грн.|ін.валюта| грн.  |ін.валюта|грн.  |
|------------+-----------+----------+----------+---------+------+---------+----+-------+---------+----+---------+-------+---------+------|
|    1       |     2     |    3     |    4     |     5   |  6   |     7   |  8 |   9   |     10  |  11|     12  |   13  |    14   |  15  |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________
     * У місячних звітах не заповнюється.

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 3
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

      Звіт про надходження і використання спеціальних коштів
                 за ____________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-1м                   ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціональної|Код         |Затверджено|Залишок   |Перераховано|Надійшло|Касові |Залишок  |
|класифікації      |економічної |кошторисом |на початок|залишок     |доходів |видатки|на кінець|
|видатків          |класифікації|на рік     |року      |            |        |       |звітного |
|                  |видатків    |           |          |            |        |       |періоду  |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|   1              |    2       |     3     |    4     |      5     |    6   |   7   |    8    |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 4
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

      Звіт про надходження і використання сум за дорученнями
                  за _________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-2м                   ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціональної|Код         |Затверджено|Залишок   |Перераховано|Надійшло|Касові |Залишок  |
|класифікації      |економічної |кошторисом |на початок|залишок     |доходів |видатки|на кінець|
|видатків          |класифікації|на рік     |року      |            |        |       |звітного |
|                  |видатків    |           |          |            |        |       |періоду  |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|   1              |    2       |     3     |    4     |      5     |    6   |   7   |    8    |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 5
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

                     Звіт про депозитні суми
                  за _________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-3                    ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Код функціональної класифікації видатків ______________
 Періодичність: місячна, квартальна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------
|    Показники        |Залишок на|Надійшло|Перераховано|Залишок  |
|                     |початок   |        |            |на кінець|
|                     |року      |        |            |звітного |
|                     |          |        |            |періоду  |
|---------------------+----------+--------+------------+---------|
|        1            |   2      |   3    |    4       |   5     |
|---------------------+----------+--------+------------+---------|
|Депозитні суми       |          |        |            |         |
------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 6
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

              Звіт про рух інших власних надходжень
                  за __________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-4м                   ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціональної|Код         |Затверджено|Залишок   |Перераховано|Надійшло|Касові |Залишок  |
|класифікації      |економічної |кошторисом |на початок|залишок     |доходів |видатки|на кінець|
|видатків          |класифікації|на рік     |року      |            |        |       |звітного |
|                  |видатків    |           |          |            |        |       |періоду  |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|   1              |    2       |     3     |    4     |      5     |    6   |   7   |    8    |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 7
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

   Звіт про використання субвенцій, одержаних з інших бюджетів,
                 за ___________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-5м                   ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціональної|Код         |Затверджено|Залишок   |Перераховано|Надійшло|Касові |Залишок  |
|класифікації      |економічної |кошторисом |на початок|залишок     |доходів |видатки|на кінець|
|видатків          |класифікації|на рік     |року      |            |        |       |звітного |
|                  |видатків    |           |          |            |        |       |періоду  |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|   1              |    2       |     3     |    4     |      5     |    6   |   7   |    8    |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 8
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

        Звіт про надходження і використання інших доходів
                        (спеціальний фонд)
                  за __________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 4-6м                   ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

------------------------------------------------------------------------------------------------
|Код функціональної|Код         |Затверджено|Залишок   |Перераховано|Надійшло|Касові |Залишок  |
|класифікації      |економічної |кошторисом |на початок|залишок     |доходів |видатки|на кінець|
|видатків          |класифікації|на рік     |року      |            |        |       |звітного |
|                  |видатків    |           |          |            |        |       |періоду  |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|   1              |    2       |     3     |    4     |      5     |    6   |   7   |    8    |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Разом за функцією |    Х       |           |          |            |        |       |         |
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|------------------+------------+-----------+----------+------------+--------+-------+---------|
|Всього по установі|    Х       |           |          |            |        |       |         |
------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 9
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

            Звіт про заборгованість бюджетних установ
                за _____________________ 200__ р.

                                                          Коди

                         Форма N 7м                     ----------
                                              за ДКУД   |________|
 Установа ___________________________________ за ЄДРПОУ |________|
 Територія __________________________________ за КОАТУУ |________|
 Код відомчої класифікації видатків _________ за СПОДУ  |        |
                                                        ----------
 Код функціональної класифікації видатків ______________
 Періодичність: місячна
 Одиниця виміру _______

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
|             Показники           |Код          |Код  |Дебіторська   |Кредиторська заборгованість         |
|                                 |економічної  |рядка|заборгованість|------------------------------------|
|                                 |класифікаціїї|     |--------------|       |на звітну дату              |
|                                 |видатків     |     |на     |на    |на     |----------------------------|
|                                 |             |     |початок|звітну|початок|всього|  у тому числі:      |
|                                 |             |     |року   |дату  |року   |      |  зареєстрована      |
|                                 |             |     |       |      |       |      |  заборгованість     |
|                                 |             |     |       |      |       |      |---------------------|
|                                 |             |     |       |      |       |      |всього|з неї:        |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |прострочена   |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |заборгованість|
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|                1                |   2         |  3  |   4   |  5   |   6   |   7  |  8   |    9         |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Доходи                           |   х         | 010 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки -  всього                |   х         | 020 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|   у тому числі:                 |             |     |       |      |       |      |      |              |
|Поточні видатки                  |  1000       | 030 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки на товари і послуги      |  1100       | 040 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата праці працівників         |             |     |       |      |       |      |      |              |
|бюджетних установ                |  1110       | 050 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Заробітна плата                  |  1111       | 060 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Грошове утримання                |             |     |       |      |       |      |      |              |
|військовослужбовців              |  1112       | 070 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Нарахування на заробітну плату   |  1120       | 080 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Придбання предметів постачання і |             |     |       |      |       |      |      |              |
|матеріалів, оплата послуг та     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|інші видатки                     |  1130       | 090 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Предмети, матеріали, обладнання  |             |     |       |      |       |      |      |              |
|та інвентар                      |  1131       | 100 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Медикаменти та перев'язувальні   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|матеріали                        |  1132       | 110 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Продукти харчування              |  1133       | 120 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|М'який інвентар та обмундирування|  1134       | 130 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата транспортних послуг та    |             |     |       |      |       |      |      |              |
|утримання транспортних засобів   |  1135       | 140 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги |  1136       | 150 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточний ремонт обладнання,      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|інвентарю та будівель; технічне  |             |     |       |      |       |      |      |              |
|обслуговування обладнання        |  1137       | 160 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Послуги зв'язку                  |  1138       | 170 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших послуг та інші      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|видатки                          |  1139       | 180 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки на відрядження           |  1140       | 190 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Матеріали, інвентар, будівництво,|             |     |       |      |       |      |      |              |
|капітальний ремонт та заходи     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|спеціального призначення, що     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|мають загальнодержавне значення  |  1150       | 200 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата комунальних послуг та     |             |     |       |      |       |      |      |              |
|енергоносіїв                     |  1160       | 210 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата теплопостачання           |  1161       | 220 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата водопостачання і          |             |     |       |      |       |      |      |              |
|водовідведення                   |  1162       | 230 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата електроенергії            |  1163       | 240 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата природного газу           |  1164       | 250 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших комунальних послуг  |  1165       | 260 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших енергоносіїв        |  1166       | 270 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Дослідження і розробки, державні |             |     |       |      |       |      |      |              |
|програми                         |  1170       | 280 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Виплата процентів (доходу) за    |             |     |       |      |       |      |      |              |
|зобов'язаннями                   |  1200       | 290 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Субсидії і поточні трансферти    |  1300       | 300 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Субсидії та поточні трансферти   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|підприємствам (установам,        |             |     |       |      |       |      |      |              |
|організаціям)                    |  1310       | 310 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточні трансферти органам       |             |     |       |      |       |      |      |              |
|державного управління інших      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|рівнів                           |  1320       | 320 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточні трансферти населенню     |  1340       | 330 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Виплата пенсій і допомоги        |  1341       | 340 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Стипендії                        |  1342       | 350 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Інші поточні трансферти          |             |     |       |      |       |      |      |              |
|населенню                        |  1343       | 360 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Поточні трансферти за кордон     |  1350       | 370 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Капітальні видатки               |  2000       | 380 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Нерозподілені видатки            |  3000       | 390 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Кредитування з вирахуванням      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|погашення                        |  4000       | 400 |       |      |       |      |      |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Всього                           |    х        | 410 |       |      |       |      |      |              |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник              _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер    _________________  ______________________
                           (підпис)       (ініціали і прізвище)

 "___"_______________ 200__ р.
 (число,   місяць,      рік)


                                            Додаток 10
                             до Інструкції про порядок складання у
                             2001    році    місячної    звітності
                             установами   й   організаціями,    що
                             отримують  кошти  з державного та/або
                             місцевих бюджетів

                        Приклад заповнення
            Звіту про заборгованість бюджетних установ

                                                      Форма N 7м
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
|             Показники           |Код          |Код  |Дебіторська   |Кредиторська заборгованість         |
|                                 |економічної  |рядка|заборгованість|------------------------------------|
|                                 |класифікаціїї|     |--------------|       |на звітну дату              |
|                                 |видатків     |     |на     |на    |на     |----------------------------|
|                                 |             |     |початок|звітну|початок|всього|  у тому числі:      |
|                                 |             |     |року   |дату  |року   |      |  зареєстрована      |
|                                 |             |     |       |      |       |      |  заборгованість     |
|                                 |             |     |       |      |       |      |---------------------|
|                                 |             |     |       |      |       |      |всього|з неї:        |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |прострочена   |
|                                 |             |     |       |      |       |      |      |заборгованість|
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|                1                |   2         |  3  |   4   |  5   |   6   |   7  |  8   |    9         |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Доходи                           |      х      | 010 |  100  | 100  |       |  150 |  150 |              |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки -  всього                |      х      | 020 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|    у тому числі:                |             |     |       |      |       |      |      |              |
|Поточні видатки                  |    1000     | 030 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Видатки на товари і послуги      |    1100     | 040 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Придбання предметів постачання   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|і матеріалів, оплата послуг та   |             |     |       |      |       |      |      |              |
|інші видатки                     |    1130     | 090 |  200  |  50  |  100  |  200 |  150 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги |    1136     | 150 |  100  |  50  |  100  |  100 |  100 |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Оплата інших послуг та інші      |             |     |       |      |       |      |      |              |
|видатки                          |    1139     | 180 |  100  |      |       |  100 |  50  |    50        |
|---------------------------------+-------------+-----+-------+------+-------+------+------+--------------|
|Всього                           |      х      | 410 |  300  | 150  |  100  |  350 |  300 |    50        |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                         Додаток 11
                            до Інструкції про порядок складання  у
                            2001     році    місячної    звітності
                            установами   й    організаціями,    що
                            отримують  кошти  з  державного та/або
                            місцевих    бюджетів,     затвердженої
                            наказом     Державного    казначейства
                            України від 22.02.01 N 23 
                            (у  редакції     наказу     Державного
                            казначейства  України   від   20.08.01
                            N 149 ( z0782-01 )

                               Звіт
                про зобов'язання бюджетних установ
                   за ________________ 200__ р.

                            Форма N 8м
                                                          Коди
                                                       -----------
                                             за ДКУД   |_________|
Установа _______________________________     за ЄДРПОУ |_________|
Територія_______________________________     за КОАТУУ |_________|
Код відомчої класифікації видатків______     за СПОДУ  |         |
________________________________________               -----------
Код функціональної класифікації видатків
________________________________________
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _____________

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|            Показники               |Код     |Код  |   На початок року   | На звітну дату      |Зареєстровані|
|                                    |еконо-  |рядка|    зареєстровано    |  зареєстровано      |зобов'язання |
|                                    |мічної  |     |---------------------+---------------------|             |
|                                    |класифі-|     |усього|з них         |усього|з них         |             |
|                                    |кації   |     |      |кредиторська  |      |кредиторська  |             |
|                                    |видатків|     |      |заборгованість|      |заборгованість|             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|                    1               |   2    |   3 |  4   |    5         |  6   |    7         |   8         |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки -  всього                   |    х   | 010 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|у тому числі:                       |        |     |      |              |      |              |             |
|Поточні видатки                     | 1000   | 020 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки на товари і послуги         | 1100   | 030 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата праці працівників бюджетних  |        |     |      |              |      |              |             |
|установ                             | 1110   | 040 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Заробітна плата                     | 1111   | 050 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Грошове утримання                   |        |     |      |              |      |              |             |
|військовослужбовців                 | 1112   | 060 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Нарахування на заробітну плату      | 1120   | 070 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Придбання предметів постачання і    |        |     |      |              |      |              |             |
|матеріалів, оплата послуг та інші   |        |     |      |              |      |              |             |
|видатки                             | 1130   | 080 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Предмети, матеріали, обладнання     |        |     |      |              |      |              |             |
|та інвентар                         | 1131   | 090 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Медикаменти та перев'язувальні      |        |     |      |              |      |              |             |
|матеріали                           | 1132   | 100 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Продукти харчування                 | 1133   | 110 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|М'який інвентар та обмундирування   | 1134   | 120 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата транспортних послуг та       |        |     |      |              |      |              |             |
|утримання транспортних засобів      | 1135   | 130 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оренда та експлуатаційні послуги    | 1136   | 140 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточний ремонт обладнання,         |        |     |      |              |      |              |             |
|інвентарю та будівель; технічне     |        |     |      |              |      |              |             |
|обслуговування обладнання           | 1137   | 150 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Послуги зв'язку                     | 1138   | 160 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших послуг та інші видатки | 1139   | 170 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Видатки на відрядження              | 1140   | 180 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Матеріали, інвентар, будівництво,   |        |     |      |              |      |              |             |
|капітальний ремонт та заходи        |        |     |      |              |      |              |             |
|спеціального призначення, що мають  |        |     |      |              |      |              |             |
|загальнодержавне значення           | 1150   | 190 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата комунальних послуг та        |        |     |      |              |      |              |             |
|енергоносіїв                        | 1160   | 200 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата теплопостачання              | 1161   | 210 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата водопостачання і             |        |     |      |              |      |              |             |
|водовідведення                      | 1162   | 220 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата електроенергії               | 1163   | 230 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата природного газу              | 1164   | 240 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших комунальних послуг     | 1165   | 250 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Оплата інших енергоносіїв           | 1166   | 260 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Дослідження і розробки, державні    |        |     |      |              |      |              |             |
|програми                            | 1170   | 270 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплата процентів (доходу) за       |        |     |      |              |      |              |             |
|зобов'язаннями                      | 1200   | 280 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Субсидії і поточні трансферти       | 1300   | 290 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Субсидії та поточні трансферти      |        |     |      |              |      |              |             |
|підприємствам (установам,           |        |     |      |              |      |              |             |
|організаціям)                       | 1310   | 300 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти органам          |        |     |      |              |      |              |             |
|державного управління інших рівнів  | 1320   | 310 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти населенню        | 1340   | 320 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Виплата пенсій і допомоги           | 1341   | 330 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Стипендії                           | 1342   | 340 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Інші поточні трансферти населенню   | 1343   | 350 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Поточні трансферти за кордон        | 1350   | 360 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Капітальні видатки                  | 2000   | 370 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Нерозподілені видатки               | 3000   | 380 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Кредитування з вирахуванням         |        |     |      |              |      |              |             |
|погашення                           | 4000   | 390 |      |              |      |              |             |
|------------------------------------+--------+-----+------+--------------+------+--------------+-------------|
|Всього                              |   х    | 400 |      |              |      |              |             |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Керівник           ___________      _________________________
                     (підпис)          (ініціали і прізвище)
 Головний бухгалтер ___________      _________________________
                     (підпис)          (ініціали і прізвище)
 "____"____________ 200__ р.
  (число, місяць, рік)

(  Додаток  11  в  редакції  Наказу  Державного казначейства N 149
( z0782-01 ) від 20.08.2001 )