Проект

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
                                Спостережною (наглядовою) радою
                                акціонерного товариства __________
                                __________________________________
                                Протокол N _____ від _____________


                            ПОЛОЖЕННЯ
                про передачу справ і функцій в АТ


     Це Положення  розроблене  відповідно до чинного законодавства
та Статуту АТ  і  визначає  процедури  передачі  справ  і  функцій
директорами  (головами Правління) АТ при їх звільненні й вступі на
цю посаду та іншими посадовими особами АТ.

     Передача справ  і  функцій  директорами  (головами Правління)
регламентується цим Положенням,  а передача справ і функцій  іншим
службовим  керівним складом АТ здійснюється на основі наказів,  що
видаються   Головою   Правління   або   керівниками    структурних
підрозділів відповідно до їх компетенції.

     1. Зміна директора (Голови Правління) АТ і передача при цьому
справ  і  функцій може здійснюватись згідно із Статутом тільки при
відповідному рішенні вищих органів управління АТ.

     2. Рішення повинно мати форму письмової виписки  з  протоколу
рішення  вищих  органів  управління  АТ з обов'язковим зазначенням
дати:
     звільнення з   посади   директора   (Голови   Правління)   АТ
попередньої особи;
     вступу на посаду директора (Голови Правління) АТ іншої особи.

     3. Дати звільнення й  обрання  на  посаду  директора  (Голови
Правління)  АТ  можуть  не  збігатися.  На період передачі справ і
функцій,  визначений рішенням  вищого  органу  управління  (до  10
днів), виконуючим обов'язки директора (Голови Правління) АТ є його
перший заступник.  Якщо рішення приймається загальними  зборами  і
загальні  збори  не вирішили питання про призначення,  вони можуть
зобов'язати Спостережну (наглядову) раду подати  іншу  кандидатуру
директора (Голови Правління) в певний (місячний) термін.

     4. У виписці з протоколу вищих органів  управління  має  бути
чітко  вказано  особу  на  посаду  директора  (Голови  Правління),
прізвище, ім'я та по батькові.

     5. Термін  вступу  на  посаду  визначається   вищим   органом
управління  і  може  починатися  з  моменту  оголошення  підсумків
голосування.  Для нагляду за передачею справ і функцій створюється
наглядова комісія з членів Спостережної ради.  В наглядову комісію
можуть увійти інші посадові особи АТ.

     6. Для передачі справ і функцій  вищі  органи  управління  АТ
можуть призначити термін від 1 до 10 днів.

     7. Для  вступу  на  посаду  знов  обраному  директору (Голові
Правління) АТ потрібно укласти  контракт  (відповідно  до  типової
форми) з АТ.

     8. Усі  структурні  підрозділи  і  персонал  АТ  повинні бути
оповіщені про зміну директора (Голови правління)  АТ  у  доступній
формі  (письмово,  засобами телефонного та телетайпного зв'язку та
ін.).

     9. З  моменту  вступу  на  посаду  знов  вибраного  директора
(Голови  Правління)  АТ  до  нього  переходить  право  підпису  на
зовнішніх і внутрішніх (відповідно до компетенції) документів  АТ.
Протягом терміну передачі справ і функцій це право реалізує перший
заступник Голови Правління.

     10. Фінансовий відділ АТ має не пізніше ніж  за  два  дні  до
закінчення терміну передачі справ і функцій підготувати та здати в
банківську установу облікову картку з  підписом  нового  директора
(Голови Правління) АТ.

     11. Відповідний  відділ  у  3-денний  термін  має  сповістити
основних контрагентів АТ про зміни в його керівному складі.

     12. В  період  передачі  справ  і  функцій  здійснюється  ряд
заходів,  серед  яких  основним  є підписання акта здачі-приймання
справ.

     13. Акт здачі-приймання справ має включати:
     офіційну передачу печатки (в канцелярії);
     передачу      документації     (згідно     з      нормативним
документоведенням);
     передачу матеріальних цінностей (якщо особа була  матеріально
відповідальною);

     14. Стосовно   документації  незакінчені  справи  мають  бути
передані з необхідними поясненнями,  у тому числі на вимогу нового
директора (Голови   Правління)   АТ  по  узгодженню  з  наглядовою
комісією - у письмовій формі.

     15. На вимогу знов вступаючого на  посаду  директора  (Голови
Правління) АТ  по  узгодженню  з  наглядовою  комісією  може  бути
призупинена   дія   укладених   попереднім   директором   (Головою
Правління) АТ договорів, виконання яких може завдати шкоди АТ. При
цьому   правовідносини   з   контрагентами   визначаються   чинним
законодавством і Положенням про порядок укладання і виконання угод
в АТ.

     16. Акт здачі-приймання має бути підписаний особами:
     яка здала справи;
     яка прийняла справи;
     членами наглядової комісії.
     Цей документ реєструється і зберігається  згідно  з  Порядком
обліку і зберіганням нормативних актів АТ.

     17. Передача  справ  і  функцій  вважається  завершеною після
підписання акта здачі-приймання особами,  які здають  і  приймають
справи,  а  також 3/4 членів наглядової комісії.  Якщо особа,  яка
залишила  посаду  директора   (Голови   Правління)   АТ   протягом
відведеного терміну,  не підписала цей акт і водночас інші підписи
є, передача визнається здійсненою.

     18. Якщо наглядова комісія під час передачі справ  і  функцій
розцінила  дії  попереднього  директора  (Голови  Правління) АТ як
такі,  що завдали  шкоди  інтересам  АТ,  АТ  має  право  вимагати
відшкодування відповідно до чинного законодавства.

     19. Передача  справ  і  функцій  іншим  керівним  складом  АТ
здійснюється згідно із Статутом і цим  Положенням  наказами  вищих
керівників. При цьому наказ має містити:
     причину передачі справ і функцій;
     осіб, які займаються передачею справ і функцій;
     порядок передачі справ і функцій;
     осіб, відповідальних за своєчасну  передачу справ і функцій.

     20. Залежно  від  рівня  менеджерів  наказ може містити також
інші положення. Обов'язковим для менеджера, що здає справи, є:
     передача   документації    (відповідно    до     нормативного
     документоведення);
     передача матеріальних  цінностей (якщо особа була матеріально
відповідальною).

     21. Незакінчені справи  мають  бути  передані  з  необхідними
поясненнями,  в  тому числі на вимогу вступаючого на посаду нового
менеджера  -  у  письмовій  формі.  Контроль   за   цим   здійснює
вищестоящий керівник.

     22. На   вимогу  знов  вступаючого  на  посаду  менеджера  за
узгодженням  з  директором  (Головою  Правління)  АТ   може   бути
призупинена  дія  розпоряджень  і  наказів попереднього менеджера,
виконання  яких  може  завдати  шкоди  АТ  у   цілому   або   його
структурному підрозділу.

     23. При  передачі  справ  і  функцій  може  за розпорядженням
директора (Голови Правління) бути оформлений акт  здачі-приймання,
який підписується особами:
     яка здала справи;
     яка прийняла справи.

     24. Цей   документ   реєструється  і  зберігається  згідно  з
Порядком обліку і зберігання нормативних актів АТ.

     25. Передача справ  і  функцій  вважається  завершеною  після
підписання  акта  здачі-приймання особами,  які здають і приймають
справи.  Якщо  особа,  яка  залишила  посаду  менеджера   протягом
відведеного  терміну,  не  підписала  цей  акт і водночас є підпис
вступаючого на посаду, передача визнається здійсненою.

     26. Якщо вступаючий на посаду менеджер під час передачі справ
і функцій розцінив дії свого попередника як такі, що завдали шкоди
інтересам АТ, він має звернутись у вищі органи управління АТ, а АТ
приймає рішення про відшкодування в порядку чинного законодавства.

     27. Особливості передачі справ і функцій, не врегульовані цим
Положенням, регулюються чинною законодавчо-нормативною базою.

 Євтушевський В.А. "Основи корпоративного управління",
 Київ: Знання-Прес, 2002