УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                    від 8 червня 1996 р. N 617
                               Київ
                               
      ( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
        N 1441 ( 1441-2003-п ) від 10.09.2003 )

               Про затвердження Типового положення
                про управління економіки районної,
              районної у містах Києві та Севастополі
                     державної адміністрації


     Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

     Затвердити Типове   положення   про   управління    економіки
районної,   районної  у  містах  Києві  та  Севастополі  державної
адміністрації, що додається.


     Прем'єр-міністр України                      П.ЛАЗАРЕНКО

              Міністр
     Кабінету Міністрів України                   В.ПУСТОВОЙТЕНКО

     Інд. 18

                                           ЗАТВЕРДЖЕНЕ
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                   від 8 червня 1996 р. N 617

                         ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
           про управління економіки районної, районної
      у містах Києві та Севастополі державної адміністрації

     1. Управління економіки районної,  районної у містах Києві та
Севастополі державної адміністрації (далі - управління) є місцевим
органом   державної   виконавчої  влади,  що  утворюється  головою
районної,  районної  у  містах  Києві  та  Севастополі   державної
адміністрації  і  підпорядковується  голові  цієї  адміністрації і
управлінню  економіки  обласної,  Київської  та   Севастопольської
міської державної адміністрації.
     Управління економіки   районної   державної  адміністрації  в
Автономній   Республіці   Крим   підпорядковується   голові   цієї
адміністрації,  а  з питань,  віднесених до компетенції Автономної
Республіки   Крим,   -   відповідному   міністерству   (відомству)
Автономної  Республіки Крим,  яке займається їх вирішенням (далі -
відповідне міністерство (відомство) Автономної Республіки Крим). У
випадках,       передбачених       законодавством,      управління
підпорядковується також Мінекономіки України.
     Управління здійснює         керівництво        у        сфері
соціально-економічного розвитку району.
     2. Управління  у  своїй  діяльності  керується   Конституцією України  ( 888-09 ),  Конституційним Договором між Верховною Радою України та Президентом України (  1к/95-ВР  ),  законами  України,
постановами  Верховної  Ради  України,  указами  і розпорядженнями
Президента  України,  декретами,  постановами  і   розпорядженнями
Кабінету   Міністрів   України,   наказами  Мінекономіки  України,
рішеннями голови обласної (міської,  районної,  районної у  містах
Києві та Севастополі) державної адміністрації, наказами начальника
управління економіки обласної (міської)  державної  адміністрації,
рішеннями відповідного представницького органу, прийнятими в межах
його компетенції, а також цим Положенням.
     Управління економіки  районної  державної   адміністрації   в
Автономній  Республіці  Крим  керується також актами законодавства
Верховної Ради  та  Уряду  Автономної  Республіки  Крим,  наказами
відповідного міністерства (відомства) Автономної Республіки Крим.
     3. Основними завданнями управління є:
     реалізація державної  економічної політики та її регіональних
напрямів;
     сприяння комплексному економічному і  соціальному  розвиткові
району,  вдосконаленню  розміщення  продуктивних  сил,  розвиткові
міжрегіональних та міждержавних економічних зв'язків;
     сприяння ефективному    проведенню    економічних     реформ,
забезпечення  раціонального  використання  виробничо-технічного  і
наукового потенціалу району, його природних, трудових і фінансових
ресурсів.
     4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
     1) розробляє  проекти програм соціально-економічного розвитку
району та подає їх на розгляд  керівництву  районної  (районної  у
місті)  державної  адміністрації,  бере  участь  в  організації їх
виконання;
     2) розробляє і подає  відповідному  міністерству  (відомству)
Автономної   Республіки   Крим,   управлінню  економіки  обласної,
Київської  та  Севастопольської  міської  державної  адміністрації
проектні    матеріали    та   пропозиції   до   проектів   програм
соціально-економічного  розвитку   Автономної   Республіки   Крим,
області (міста) та довготермінових прогнозів;
     3) готує  пропозиції до проектів місцевого бюджету і подає їх
на розгляд  керівництву  районної  (районної  у  місті)  державної
адміністрації;
     4) забезпечує  складання  та використання у роботі необхідних
для управління  соціально-економічним  розвитком  району  балансів
фінансових,   трудових   ресурсів,   грошових   доходів  і  витрат
населення,    місцевих     будівельних     матеріалів,     палива,
сільськогосподарської продукції тощо;
     5) готує  керівництву  районної  (районної у місті) державної
адміністрації пропозиції з питань розміщення на  території  району
нових, реконструкції, розширення, ліквідації діючих підприємств та
інших    об'єктів    з     урахуванням     потреб     комплексного
соціально-економічного     розвитку    території,    раціонального
використання її ресурсного потенціалу  та  додержання  екологічних
норм безпеки;
     6) організовує  розгляд  поданих підприємствами,  установами,
організаціями,  розташованими на  території  району,  проектів  їх
планів  (прогнозів)  та  заходів,  які пов'язані з обслуговуванням
населення   або   можуть   призвести   до   зміни    екологічного,
демографічного стану, інших наслідків;
     7) розробляє  пропозиції  стосовно  обсягів продукції (робіт,
послуг),  що підлягає  поставці  для  державних  потреб,  а  також
обсягів  продукції  (робіт,  послуг),  що поставляється для потреб
району;
     8) готує пропозиції,  спрямовані на  поглиблення  економічної
реформи та вживає заходів для їх реалізації;
     9) бере  участь у підготовці керівництву районної (районної у
місті) державної адміністрації пропозицій  про  соціальний  захист
населення,   в  розробленні  програм  зайнятості  та  використання
трудових ресурсів;
     10) сприяє     вирішенню     питань      соціально-побутового
обслуговування населення;
     11) сприяє     розвиткові     на     відповідній    території
підприємництва,   ринкової    інфраструктури    та    впровадженню
організаційно-економічного механізму ринкових перетворень;
     12) вносить керівництву районної (районної у місті) державної
адміністрації  пропозиції  щодо  передачі   у   власність   району
підприємств,  установ  і  організацій,  інших  об'єктів,  що мають
важливе значення для забезпечення потреб відповідної території;
     13) бере участь  у  розробленні  програм  приватизації  майна
району,  контролі  за їх виконанням,  вносить керівництву районної
(районної  у  місті)  державної  адміністрації   пропозиції   щодо
розроблення   програм   приватизації   майна,   що   перебуває   у
загальнодержавній власності;
     14) сприяє створенню спільних підприємств,  які  засновуються
на базі майна, що належить до комунальної та інших форм власності,
у тому числі  підприємств  з  іноземними  інвестиціями,  розробляє
заходи,  спрямовані на залучення іноземних інвестицій та кредитних
ресурсів для розвитку економічного потенціалу району;
     15) готує пропозиції керівництву районної (районної у  місті)
державної   адміністрації  про  залучення  на  договірних  засадах
підприємств,  установ  і  організацій   до   участі   в   розвитку
житлово-комунального     господарства,     транспорту,    зв'язку,
побутового, торговельного та інших видів обслуговування населення,
а  також  у створенні нових потужностей для виробництва необхідної
для населення району  продукції  (робіт,  послуг)  та  нарощуванні
експортного потенціалу промисловості району;
     16) розробляє   заходи  та  пропозиції  керівництву  районної
(районної  у  місті)  державної  адміністрації  щодо  забезпечення
об'єктів  соціально- культурного призначення та населення паливом,
електроенергією, газом та іншими енергоносіями;
     17) бере  участь  у   розробленні   та   виконанні   місцевих
екологічних програм і вносить пропозиції відповідному міністерству
(відомству)  Автономної  Республіки  Крим,  управлінню   економіки
обласної  (міської)  державної  адміністрації стосовно розроблення
регіональних і державних екологічних програм;
     18) сприяє   розвиткові   науки   і    техніки,    реалізації
регіональних   науково-технічних   програм,   впровадженню   нових
технологій,  підвищенню  технічного  рівня  виробництва  і  якості
продукції;
     19) бере  участь  в  організації  прикордонної  і прибережної
торгівлі;
     20) сприяє  органам  місцевого  самоврядування  у   вирішенні
питань   соціально-економічного  розвитку  відповідної  території,
зміцнення їх матеріально-технічної бази;
     21) бере  участь  у  підготовці  пропозицій,  пов'язаних   із
створенням позабюджетних і валютних фондів;
     22) подає  на розгляд керівництву районної (районної у місті)
державної    адміністрації    пропозиції    щодо     вдосконалення
законодавства з питань, що належать до компетенції управління.
     5. Управління має право:
     залучати спеціалістів  інших підрозділів районної (районної у
місті)   державної   адміністрації,   підприємств,    установ    і
організацій,   об'єднань   громадян   (за   погодженням  з  їхніми
керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
     одержувати в  установленому  порядку  від  інших  підрозділів
районної  (районної  у  місті)  державної  адміністрації,  органів
місцевого  самоврядування,  підприємств,  установ  і   організацій
інформацію,  документи,  інші  матеріали,  а  від місцевих органів
державної статистики - безоплатно статистичні дані,  необхідні для
виконання покладених на нього завдань;
     скликати в установленому порядку наради з питань, що належать
до його компетенції.
     6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань
взаємодіє  з  іншими  підрозділами  районної  (районної  у  місті)
державної  адміністрації,  представницькими   органами,   органами
місцевого  самоврядування,  а також з підприємствами,  установами,
організаціями, об'єднаннями громадян.
     7. Управління очолює начальник,  який призначається на посаду
і  звільняється  з  посади  головою  районної  (районної  у місті)
державної адміністрації за погодженням  з  начальником  управління
економіки обласної (міської) державної адміністрації.
     В Автономній    Республіці    Крим    начальник    управління
призначається на посаду і звільняється з посади  головою  районної
державної  адміністрації  за погодженням з керівником відповідного
міністерства (відомства) Автономної Республіки Крим.
     Начальник управління має заступника,  який за його  поданням,
погодженим  з  начальником управління економіки обласної (міської)
державної адміністрації,  призначається на посаду і звільняється з
посади    головою    районної   (районної   у   місті)   державної
адміністрації.
     В Автономній Республіці Крим заступник начальника  управління
призначається  на  посаду і звільняється з посади головою районної
державної  адміністрації  за   поданням   начальника   управління,
погодженим  з  керівником  відповідного  міністерства  (відомства)
Автономної Республіки Крим.
     8. Начальник управління:
     здійснює керівництво діяльністю управління,  несе персональну
відповідальність  за  виконання  покладених на управління завдань,
законність    прийнятих    ним    рішень,    встановлює    ступінь
відповідальності заступника начальника управління, керівників його
структурних підрозділів;
     затверджує структуру і  штатний  розпис  управління  в  межах
граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;
     затверджує положення     про    структурні    підрозділи    і
функціональні обов'язки працівників управління;
     видає в  межах  своєї  компетенції  накази,   організовує   і
контролює їх виконання;
     розпоряджається коштами   в   межах  затвердженого  кошторису
витрат на утримання управління;
     призначає на  посади   і   звільняє   з   посад   працівників
управління.
     9. Накази   начальника   управління  у  разі  порушення  прав
громадян,    представницьких    органів,     органів     місцевого
самоврядування,  підприємств,  установ  і  організацій можуть бути
оскаржені в установленому порядку.
     10. Управління  утримується  за  рахунок  коштів   Державного
бюджету України.
     Граничну чисельність,   фонд   оплати  праці  працівників  та
видатки  на  утримання  управління  затверджує   голова   районної
(районної у місті) державної адміністрації.
     11. Управління  є  юридичною особою,  має самостійний баланс,
рахунки в установах  банків,  печатку  із  зображенням  Державного
герба України і своїм найменуванням.