ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025,
м. Київ, вул. Десятинна, 4/6
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13.11.2007 р. № 6/99 м. Київ
( Додатково див. ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду (rs3146790) ) ( Додатково див. ухвалу Вищого адміністративного суду України (rs16850478) )
Окружний адміністративний суд міста Києвав у складі:
головуючого - судді,
секретаря судового засідання,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-Комерційна фірма "КОНТУР"
до
Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м.Києва
про
визнання недійсним податкового повідомлення-рішення ВСТАНОВИВ:
за участю представників:
позивача Кононенко С.О. (довіреність від 19.09.2007 р. б/н)
відповідача Гучок В.В. (довіреність від 25.04.2007 р. № 1428/9/10-114); Саханда Н..М. (довіреність від 26.10.2007 р. № 3327/9/10-114); Ворона С.О. (довіреність від 15.02.2007 р. № 501/9/10-113)
Суддя Добрянська Я.І.
Секретар судового засідання Зубко Л.П.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засіданні 13.11.2007 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-Комерційна фірма "Контур"звернулось в суд з позовом до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення, винесеного Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва № 0098761512/0 від 21.08.2007 р. повністю.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що відповідачем зроблений помилковий висновок щодо порушення позивачем строків сплати узгоджених податкових зобов’язань з податку на прибуток за перший квартал 2007 р., передбачених п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"від 20.12.2007 р. № 2181-ІІІ (далі - Закон № 2181-ІІІ (2181-14) ).
Тому, відповідач неправомірно застосував до підприємства штрафні (фінансові) санкції згідно з п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"за несплату узгодженої суми податкового зобов’язання протягом граничних строків, визначених цим Законом.
Відповідач проти позову заперечує та в обґрунтування зазначає наступне.
ТОВ "Науково-Комерційна фірма "Контур"згідно з п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"від 20.12.2007 р. № 2181-ІІІ, надало до податкового органу податкову декларацію з податку на прибуток за перший квартал 2007 р. –04.05.2007 р. В даній декларації було вказане зобов’язання з податку на прибуток, яке позивач повинен сплатити до бюджету. Позивачем 15.05.2007 р. сплачено задекларовану суму 24550,00 грн. платіжним дорученням №102 на розрахунковий рахунок № 31117009700011 код платежу 11021000 "податок на прибуток приватних підприємств", у зв’язку з чим після граничного терміну сплати податку на прибуток передбаченого п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", узгоджена сума податкового зобов’язання в сумі 24550,00 грн. визнається сумою податкового боргу платника податків.
За вказане порушення до підприємства була застосована штрафна санкція згідно з п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст.17 цього Закону.
Відповідач стверджує, що застосування до позивача штрафних санкцій відповідає вимогам чинного законодавства.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення їх представників, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідачем Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі м. Києва був складений акт про результати перевірки дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності сплати податку на прибуток до бюджету від 13.08.2007 р. № 320/15-1232, за результатами якого винесено податкове повідомлення –рішення від 21.08.2007 р. № 0098761512/0 на суму 2455,00 грн. Позивачем 04.05.2007 р. до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва була подана податкова декларація з податку на прибуток за перший квартал 2007 р.
Актом перевірки встановлено порушення п.п 5.3.1 п. 5.3. ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. №2181-111 (надалі-Закон України № 2181-111). Позивачем не своєчасно сплачено узгоджену суму податкового зобов'язання, в результаті чого виникла заборгованість перед бюджетом у сумі 2455,00 грн., згідно якого платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
У разі коли відповідно до закону контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов'язання платника податків за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового законодавства, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму податкового зобов'язання у строки, визначені у законі з відповідного податку, а за їх відсутності - протягом тридцяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення про таке нарахування.
У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Як встановлює п.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону № 2181-ІІІ, податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:
а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Для цілей підпункту 4.1.4 цього пункту під терміном "базовий податковий період" слід розуміти перший податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку підприємств.
Платник податку звільняється від обов'язку подавати податкову декларацію за звітний (податковий) період протягом поточного року у разі, якщо його податкові зобов'язання були відображені у річній податковій декларації на поточний рік відповідно до закону з питань окремого податку, збору (обов'язкового платежу).
Позивач в позовній заяві посилається на невиконання відповідачем п. 11 Інструкції "Про порядок застосування та стягнення сум штрафних (фінансових) санкцій органами державної податкової служби" (z0268-01) , затвердженої наказом Державної податкової адміністрації від 23 березня 2003 у № 110, відповідно до якого податкове повідомлення-рішення або рішення про штрафних (фінансових) санкцій за розглядом матеріалів перевірки приймає керівник органу державної податкової служби або його заступник ... протягом десяти робочих днів від дня реєстрації акта перевірки або вручення його поштою платнику податків (на підставі відмітки на поштовому повідомленні), а за наявності заперечень посадових осіб платника податків щодо акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
На думку позивача, рішення прийнято з порушенням встановленого строку. Окрім того, зазначений у Рішенні Акт Позивачу не надсилався та на підпис уповноваженим особам Позивача не подавався, що свідчить про порушення Відповідачем права Позивача, встановленого п.2. ч.1. ст. 10 Закону України "Про систему оподаткування", а саме права "одержувати та ознайомлюватися з актами перевірок, проведених державними податковими органами". На думку Позивача, викладені обставини свідчать про незаконність винесення Відповідачем згаданого Рішення, а отже про наявність достатніх підстав для скасування його судом.
Керуючись п.10.4. Інструкції "Про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України", затвердженої наказом Державної податкової адміністрації від 18 липня 2005 року N 276 (z0843-05) (надалі - Інструкція), з 2007 календарного року Відповідачем було відкрито Позивачу нову картку особового рахунку із зміненим кодом бюджетної класифікації 11020300 "податок на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів", а відповідно - змінено розрахунковий рахунок та код платежу для зарахування узгодженого податкового зобов'язання. Про зазначені зміни особового рахунку Позивача жодним чином поінформовано не було.
Позивач вважає, що відповідач безпідставно застосував зазначений вище пункт Інструкції (z0843-05) , а отже і зміну коду бюджетної класифікації, за яким проводиться облік податків, Відповідачем було проведено безпідставно, оскільки зміни форми власності у Позивача у попередньому календарному році не відбувалося. В ч.4 ст. 2 Закону України "Про власність"від 007.02.1991 року зазначено, що власність в Україні виступає в таких формах: приватна, колективна, державна. Підприємство з іноземними інвестиціями в зазначений перелік не входить. Позивач від дати державної реєстрації юридичної особи відповідно до державного класифікатору України ДК 001:2004 "Класифікація форм власності", затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.05.2004 року N 97 (v0097609-04) , належав до приватної форми власності (код 10), форми власності не змінював.
Суд не погоджується з таким твердженням позивача виходячи з наступного.
Відповідно до ст.ст. 48, 50, 78 положень Бюджетного кодексу України (2542-14) та Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік, Державне казначейство України централізовано відкриває бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів в розрізі територій та кодів класифікації доходів бюджету, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 27.12.2001 N 604 (v0604201-01) "Про бюджетну класифікацію та її запровадження" (із змінами та доповненнями).
На виконання вимог ст. 8 Бюджетного кодексу України запроваджено бюджетну класифікацію та наказом Міністерства фінансів України від 27.12.01 № 604 (v0604201-01) "Про бюджетну класифікацію" затверджено бюджетну класифікацію доходів.
Відповідно до п.3.1 розділу 3 Інструкції "Про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України", затвердженої наказом ДПА України 18.07.2005 р. № 276, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.08.2005 р. за N 843/11123 (z0843-05) (зі змінами та доповненнями) з метою обліку нарахованих і сплачених сум платежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкриваються особові рахунки за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
Згідно п.1 ст.1 розділу 1 Закону України "Про режим іноземного інвестування"від 19.03.1996 р. № 93/96-ВР (93/96-ВР) (зі змінами та доповненнями) іноземні інвестори - суб'єкти, які провадять інвестиційну діяльність на території України, а саме: юридичні особи, створені відповідно до законодавства іншого, ніж законодавство України.
ТОВ "НКФ"Контур"05.10.2006 року надало до ДШ у Шевченківському районі м. Києва заяву за ф.1-ОПП та відповідні копії статутних документів про внесення змін до складу засновників, а саме юридичної особи зареєстрованої Реєстратором компаній для Англії та Уельсу 16.05.2006 р. (номер 5818883, місцезнаходження: Тоттенхем корт роуд, 180, куінз-хаух, кім. 12, м. Лондон,W1T 7PD) Закритої акціонерної компанії "АТС COMMERCE LTD"("ЕйТіСі КОММЕРЦ ЛТД"), внесок в статутний фонд якого складає 61 % від загальної суми статутного фонду платника.
Відповідачем з 2007 року відкрито ТОВ "НКФ "Контур"картку особового рахунку по податку на прибуток за кодом бюджетної класифікації 11020300 "Податок на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів".
З метою виконання вимог Бюджетного кодексу України (2542-14) та Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" (489-16) Головне управління Державного казначейства у м. Києві надіслало до ДПІ у Шевченківському рані м. Києва листом від 24.01.2007р. № 61-09/660 перелік рахунків для зарахування надходжень до бюджетів усіх рівнів для кожної території.
На виконання п.2.4 розділу 2 Інструкції "Про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України", затвердженої наказом ДПА України 18.07.2005 р. № 276, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.08.2005 р. за N 843/11123 (z0843-05) (зі змінами та доповненнями), інформацію про реквізити зазначених рахунків ДПІ у Шевченківському районі м. Києва доводить до платників податків шляхом їх розміщення на дошці податкових оголошень, установленій на доступному для огляду місці біля входу до приміщення інспекції. З 12.02.2007 р. перелік рахунків був розміщений на WЕВ- сторінках ГУ ДКУ у м. Києві та ДПА у м. Києві.
Відповідно до наказу Державної податкової адміністрації України від 15.01.2002 р №25 (v0025225-02) "Про затвердження податкового роз'яснення", якщо платник податків неправильно заповнив реквізити платіжних документів або спрямував кошти на неправильний код бюджетної класифікації (тобто не на код, за яким повинні бути погашені податкові зобов'язання), то кошти не надійдуть до відповідного рахунку відповідного району, а отже не погаситься сума податкового зобов'язання платника податків. У випадку непогашення платником податків у встановлені терміни узгодженої суми податкового зобов'язання такий платник податків несе відповідальність, встановлену чинним законодавством.
Податкове зобов'язання по податку на прибуток задеклароване Позивачем за 1 квартал 2007 року (декларація від 04.05.2007 року № 84498) в сумі 24550 грн. сплачене платіжним дорученням від 15.05.2007 р. № 102 на розрахунковий рахунок № 31117009700011 код платежу 11021000 "Податок на прибуток приватних підприємств", у зв'язку з чим після граничного терміну сплати податку на прибуток передбаченого п.п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України від 21.12.2000 р. № 2181-Ш "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"(зі змінами та доповненнями) узгоджена сума податкового зобов'язання в сумі 24550 грн., визнається сумою податкового боргу платника податків.
ТОВ "НКФ "Контур"25.05.2007 року надало до інспекції лист (вх. № 21741/10) на перекид коштів з розрахункового рахунку № 31117009700011 код платежу 11021000 "Податок на прибуток приватних підприємств"на розрахунковий рахунок № 31113003700011 код платежу 11020300 "Податок на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів".
Керуючись інструкцією "Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби України, фінансових органів та органів Державного казначейства України в процесі повернення помилково та/або надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів) платникам податків", затвердженої спільним наказом Державної податкової адміністрації України, Міністерства фінансів України, Державного казначейства України від 03.02.2005р. N 58/78/22, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.02.2005 р. за N 247/10527 (z0247-05) , 06.06.2007 р. проведено перерахування коштів з одного бюджетного рахунку на інший (висновок ДІЛ у Шевченківському районі м. Києва від 01.06.2007р. № 1300).
Відповідно пп.17.1.7 п.17.1 ст. 17 Закону України від 21.12.2000 р. № 2181 -III передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом (2181-14) , такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем на підставі п.4 ст. 11 Закону України від 04.12.1990 р. № 509-ХІІ "Про державну податкову службу"(зі змінами та доповненнями) запрошували керівника та головного бухгалтера ТОВ "НКФ "Контур"рекомендованими листами від 12.07.2007 р. №3811/10/15-1207, від 02.08.2007 р. №4123/10/15-1207 були запрошені для проведення невиїзної документальної перевірки стосовно своєчасності сплати податку на прибуток за 1 квартал 2007 року та підписання акту перевірки.
Співробітниками відповідача 13.08.2007 р. складено акт № 1/1512 про те, що директор ТОВ "НКФ "Контур"Бондарчук Л.К. для ознайомлення зі змістом, підписанням та для отримання Акту № 320/15-1232 від 13.08.2007 р. про результати невиїзної документальної перевірки сплати податку на прибуток не з'явилась. Також, 13.08.2007 р. рекомендованим листом направлено даний акт платнику, 16.08.2007 р. акт отримано, про що є відмітка на повідомлені про вручення поштового відправлення. На підставі п. 11 інструкції "Про порядок застосування штрафних (фінансових) санкцій органами державної податкової служби", затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 17 березня 2001 р. № 110 (z0268-01) , зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2001 р. за N 268/5459 (z0268-01) 21.08.2007 р. (зі змінами та доповненнями) прийнято податкове повідомлення-рішення № 0098761512/0 на суму штрафу 2455,00 грн. (десять відсотків погашеної суми податкового боргу) та направлено платнику рекомендованим листом. Повідомлення-рішення № 009876512/0 від 21.08.2007 р. отримане ТОВ "НКФ "Контур"23.10.2007 р., про що є відмітка на повідомлені про вручення поштового відправлення..
Таким чином, посилання позивача на невідповідність дій податкового органу щодо неповідомлення його про перевірку, спростовується матеріалами справи.
Отже, ТОВ "НКФ "Контур"порушили строки сплати самостійно узгодженого податкового зобов'язання з податку на прибуток. В зв’язку з цим ДПІ у Шевченківському районі м. Києва застосували штрафні (фінансові) санкції у сумі 2455,00грн.
Підпунктом 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 Закону № 2181 визначає порядок проведення камеральної перевірки, згідно якого камеральною вважається перевірка, яка проводиться контролюючим органом виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях, без проведення будь-яких інших видів перевірок платника податків.
Таким чином, відповідно до Закону № 2181-ІІІ (2181-14) , камеральна перевірка проводиться на підставі даних, які зазначені у податкових деклараціях, без проведення будь-яких інших видів перевірок платника податків.
Суд погоджується з висновками відповідача щодо порушення позивачем строків сплати узгодженого зобов’язання з податку на прибуток за перший квартал 2007 року, передбачених п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону № 2181-ІІІ.
Відповідно до п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону № 2181-ІІІ, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
Платник податків сплачує один із зазначених у цьому підпункті штрафів відповідно до загального строку затримки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначені у підпунктах 17.1.1 - 17.1.6 цього пункту, чи ні.
Як вбачається з матеріалів справи позивачем сплачена узгоджена сума податкового зобов’язання з затримкою на 16 календарних днів. За вказане порушення відповідачем ДПІ у Шевченківському районі м. Києва було прийняте податкове –повідомлення рішення згідно з п.п. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Закону № 2181-ІІІ в розмірі 2455,00 грн. (24550,00 грн. х 10%).
З урахуванням наведеного вище, суд дійшов висновку, що відповідач прийняв податкове повідомлення –рішення, яке відповідає чинному законодавству України.
Згідно з ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією (254к/96-ВР) та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтується її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією (254к/96-ВР) та законами України.
Відповідач, як суб’єкт владних повноважень, довів правомірність прийнятого ним рішення.
Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 9, 69- 71, 94, 97, 158- 163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
В позові відмовити повністю.
Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом (2747-15) , якщо таку заяву не було подано.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими ст.ст. 185- 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий - суддя
Добрянська Я.І.