УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
                    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                         П О С Т А Н О В А
                    від 17 лютого 1993 р. N 130
                               Київ

      ( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
        N 9 ( 9-99-п ) від 04.01.99 )

              Про Типове положення про відділ запису
               актів громадянського стану районної,
              районної у містах Києві та Севастополі
                      державної адміністрації


     Згідно з Указом Президента України від 28  жовтня  1992  року
"Про  зміни  до  Положення  про  місцеву  державну  адміністрацію"
( 547/92 )  Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

     Затвердити  Типове  положення   про   відділ   запису   актів
громадянського  стану  районної,  районної  у  містах   Києві   та
Севастополі державної адміністрації, що додається.


     Прем'єр-міністр України                          Л.КУЧМА

               Міністр
     Кабінету Міністрів України                       А.ЛОБОВ

     Інд.39

                                         ЗАТВЕРДЖЕНЕ
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                  від 17 лютого 1993 р. N 130

                         ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ*

           про відділ запису актів громадянського стану
         районної, районної у містах Києві та Севастополі
                      державної адміністрації

     1.  Відділ  запису  актів  громадянського   стану   районної,
районної у містах Києві та Севастополі державної адміністрації** є
місцевим    органом    Мінюсту,    ним    створюється    і    йому
підпорядковується, а також входить до складу районної, районної  у
містах Києві та Севастополі державної адміністрації  за  принципом
подвійного підпорядкування.
------------------
*  Надалі - Положення.
** Надалі - відділ.

     2. Відділ   у    своїй   діяльності  керується  Конституцією 
( 888-09 ) та законами України і в межах  повноважень,  визначених
цим Положенням, забезпечує виконання  законів  України,  указів  і
розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень  Кабінету
Міністрів України, наказів Мінюсту та  інших  центральних  органів
державної виконавчої влади, розпоряджень  представника  Президента
України в області, містах Києві  та  Севастополі,  районі,  районі
міст Києва та Севастополя,  рішень  районної,  районної  у  містах
Києві та Севастополі Ради народних депутатів,  прийнятих  у  межах
їх повноважень.


     3. Основними завданнями відділу є:

     реєстрація актів громадянського стану відповідно  до  чинного
законодавства;

     забезпечення у межах визначеної компетенції охорони особистих
і майнових прав громадян.

     4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

     1) проводить реєстрацію актів народження,  смерті,  укладення
шлюбу,  розірвання  шлюбу,  встановлення   батьківства,   переміни
прізвища, імені та по батькові;

     2) вирішує питання про переміну громадянами України прізвища,
імені та по батькові;

     3) готує  матеріали  і  вирішує  питання  про  виправлення  і
внесення змін до записів актів  громадянського  стану,  анулювання
записів актів громадянського стану, відновлення втрачених записів;

     4) забезпечує зберігання книг реєстрації актів громадянського
стану,  метричних  книг  та  іншої  документації,   пов'язаної   з
реєстрацією цих актів;

     5)  веде  в  установленому  порядку   облік   записів   актів
громадянського стану, видає повторні свідоцтва про реєстрацію  цих
актів;

     6)  вивчає  і  узагальнює   практику   застосування   чинного
законодавства про реєстрацію актів громадянського  стану;

     7) подає звіти про реєстрацію актів громадянського  стану  та
про використання бланків  свідоцтв  управлінню  юстиції  обласної,
Київської та Севастопольської міської державної адміністрації;

     8)  в  установленому  порядку  подає  статистичні  звіти  про
реєстрацію актів громадянського  стану органам статистики;

     9)  розглядає  листи  громадян  з  питань,  що  належать   до
компетенції відділу, і вживає щодо них відповідних заходів;

     10)  забезпечує  виконавчі  комітети  сільських,  селищних  і
міських (міст районного підпорядкування)  Рад  народних  депутатів
книгами реєстрації актів громадянського  стану,  бланками свідоцтв
про їх реєстрацію, а також іншою документацією;

     11) перевіряє  додержання  чинного  законодавства  посадовими
особами виконавчих комітетів сільських, селищних і  міських  (міст
районного підпорядкування) Рад народних депутатів, які  реєструють
акти громадянського  стану, подає їм методичну допомогу;

     12) приймає від виконавчих комітетів  сільських,  селищних  і
міських (міст районного підпорядкування)  Рад  народних  депутатів
звітність за встановленими формами;

     13)  забезпечує  підвищення  рівня  кваліфікації  працівників
відділу та виконавчих  комітетів  сільських,  селищних  і  міських
(міст  районного  підпорядкування)  Рад  народних  депутатів,  які
реєструють акти громадянського стану.

     5. Відділ має право одержувати  від  підприємств,  установ  і
організацій документи, що  необхідні  для  підготовки  матеріалів,
пов'язаних з відновленням втрачених записів актів  громадянського
стану, з виправленням і внесенням змін до  цих  записів,  а  також
переміною прізвища, імені та по батькові.

     6. Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє
з іншими органами запису актів громадянського  стану,  а  також  з
місцевими органами державної виконавчої влади, органами  місцевого
самоврядування.

     7.  Відділ  очолює  завідуючий,  якого  призначає   начальник
управління юстиції обласної, Київської та Севастопольської міської
державної адміністрації за погодженням з представником  Президента
України в районі, районі міст Києва та Севастополя.

     8. Завідуючий відділом:

     керує діяльністю відділу, забезпечує виконання покладених  на
відділ завдань і здійснення ним своїх функцій;

     несе відповідальність за належне зберігання, облік і  ведення
книг реєстрації актів громадянського стану та іншої  документації,
а також за облік, зберігання і  витрачання  бланків  свідоцтв  про
реєстрацію цих актів;

     в  установленому  законом   порядку   вирішує   питання   про
скорочення строку реєстрації шлюбу;

     видає у межах компетенції відділу накази, які є обов'язковими
для виконання підвідомчими йому посадовими особами;

     призначає на посаду і звільняє з посади працівників  відділу,
визначає їх обов'язки і ступінь відповідальності;

     організує надання працівниками відділу громадянам  додаткових
платних послуг правового і технічного характеру,  не  передбачених
законодавством;

     розпоряджається  коштами  у  межах  затвердженого   кошторису
витрат; забезпечує дотримання фінансової  та  штатної  дисципліни,
збереження коштів і матеріальних цінностей.

     9. Відділ утримується за рахунок Державного бюджету  України.
Штатний розпис відділу  затверджує  завідуючий  відділом  у  межах
граничної  чисельності   працівників   і   фонду   оплати   праці,
встановлених   управлінням   юстиції   обласної,   Київської    та
Севастопольської міської державної адміністрації.

     10.  Відділ  є  юридичною  особою,  має  самостійний  баланс,
рахунки в установах  банків,  печатку  із  зображенням  Державного
герба України і своїм найменуванням.