КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 12 травня 2004 р. N 283-р
Київ
Про затвердження робочого проекту та
титулу будови "Створення глибоководного
суднового ходу р. Дунай - Чорне море
на українській ділянці дельти. I етап"
1. Затвердити поданий Мінтрансом робочий проект "Створення
глибоководного суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській
ділянці дельти. I етап", розроблений Проектно-вишукувальним і
конструкторсько-технологічним інститутом річкового транспорту
(м. Київ) та рекомендований до затвердження Центральною службою
Укрінвестекспертизи, з такими основними показниками:
протяжність суднового ходу - 170,36 кілометра
протяжність морського підхідного
каналу - 3,3 кілометра
проектна осадка суден - 5,85 метра
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах
станом на 13 грудня 2003 р. - 78640,061 тис. гривень
у тому числі будівельно-монтажних
робіт - 49496,965 тис. гривень.
2. Затвердити титул будови "Створення глибоководного
суднового ходу р. Дунай - Чорне море на українській ділянці
дельти. I етап" згідно з додатком.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2004 р. N 283-р
ТИТУЛ
будови "Створення глибоководного суднового ходу
р. Дунай - Чорне море на українській ділянці
дельти. I етап", будівництво якого
розпочинається у 2004 році
----------------------------------------------------------------------
Найменування будови та її |Частка державної власності у майні
місцезнаходження: "Створення |забудовника у відсотках - відсутня
глибоководного суднового ходу |
р. Дунай - Чорне море на |
українській ділянці дельти. |
I етап", Кілійський район Одеської |
області |
-----------------------------------+----------------------------------
Сфера управління: Мінтранс |Наявність робочої документації:
|робоча документація в наявності
-----------------------------------+----------------------------------
Галузь: транспорт |Ким, коли затверджено проектно-
|кошторисну документацію:
|розпорядження Кабінету Міністрів
|України від 12 травня 2004 р.
|N 283-р
-----------------------------------+----------------------------------
Характер будівництва: нове |Генеральна проектна організація:
будівництво |Проектно-вишукувальний і
|конструкторсько-технологічний
|інститут річкового транспорту
|(м. Київ)
-----------------------------------+----------------------------------
Строк будівництва (I етап): |Генеральна підрядна організація:
7 травня - 24 серпня 2004 р. |німецька компанія "Мобіус"
-----------------------------------+----------------------------------
Джерела фінансування: інші джерела |
-----------------------------------+----------------------------------
Показники будови |Згідно з | Завдання за роками будівництва
|проектно-|----------------------------------
|кошторис-| 2004 |2005|2006|2007|2008|2009
|ною доку-| | | | | |
|ментацією| | | | | |
-------------------------+---------+---------+----+----+----+----+----
Протяжність, кілометрів | 170,36 | 170,36 | | | | |
| | | | | | |
Основні фонди, тис. |78243,23 |78243,23 | | | | |
гривень, | | | | | | |
| | | | | | |
Капітальні вкладення |78640,061|78640,061| | | | |
(кошторисна вартість), | | | | | | |
тис. гривень | | | | | | |
| | | | | | |
Загальна кошторисна |78640,061|78640,061| | | | |
вартість, тис. гривень | | | | | | |
| | | | | | |
в тому числі: | | | | | | |
| | | | | | |
будівельно-монтажні |49496,965|49496,965| | | | |
роботи | | | | | | |
| | | | | | |
устаткування, меблі та | 2401 | 2401 | | | | |
інвентар | | | | | | |
| | | | | | |
Із загального обсягу | | | | | | |
капітальних вкладень за | | | | | | |
рахунок (тис. гривень): | | | | | | |
| | | | | | |
державного бюджету | | | | | | |
| | | | | | |
кредиту Європейського | | | | | | |
банку реконструкцій та | | | | | | |
розвитку | | | | | | |
| | | | | | |
власних коштів | | | | | | |
| | | | | | |
місцевого бюджету | | | | | | |
| | | | | | |
інших джерел фінансування|78640,061|78640,061| | | | |