МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
05.08.2004 N 290
Про рішення щодо скарги ТОВ "Людмила-Фарм"
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і
послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), наказу Міністерства
економіки України від 04.12.2000 N 264 ( z0919-00 ) "Про
затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних
закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги
ТОВ "Людмила-Фарм" стосовно організації та здійснення
Міністерством охорони здоров'я України процедури закупівлі за
державні кошти циклоспорину А капс. 50 мг. (оголошення про
закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2004 р., N 16
(149), огол. N 8014 (МЕД), що додається.
2. Скаргу ТОВ "Людмила-Фарм" визнати частково задоволеною
згідно з висновком, що додається, а результати торгів -
недійсними.
3. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю
у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома
ТОВ "Людмила-Фарм" та Міністерства охорони здоров'я України
протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник Міністра В.Вощевський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
05.08.2004 N 290
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги ТОВ "Людмила-Фарм" стосовно
організації та здійснення Міністерством охорони
здоров'я України процедури закупівлі за державні
кошти циклоспорину А капс. 50 мг.
За результатом розгляду скарги ТОВ "Людмила-Фарм" (далі -
Скаржник) щодо організації та здійснення Міністерством охорони
здоров'я України (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні
кошти циклоспорину А капс. 50 мг. (оголошення про закупівлю в
бюлетені "Вісник державних закупівель", 2004 р., N 16 (149), огол.
N 8014 (МЕД)) та на підставі наданих Скаржником і Замовником
матеріалів установлено:
пункт 7.2 тендерної документації в частині надання
документів, що засвідчують наявність позитивного досвіду
використання лікарського засобу в педіатричних онкологічних та/або
гематологічних профільних відділеннях лікувальних закладів України
має ознаки дискримінації, оскільки кваліфікаційні вимоги до
учасників (додаток 1 до тендерної документації") містять
передбачену законодавством вимогу щодо надання підтвердження
виконання аналогічних договорів - не менше 3-х договорів за
останні три роки. При цьому для дотримання мети Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
( 1490-14 ) (далі - Закон), зазначеної у його преамбулі, під
аналогічними договорами слід розуміти виконання договорів щодо
поставки саме предмета закупівлі, який купується, у даному випадку
- лікарського засобу циклоспорину А. Крім цього, Замовником у
тендерній документації не визначені докладні параметри оцінки
встановлення відповідності чи невідповідності щодо наявності
позитивного досвіду використання лікарського засобу (не визначено
достатньої кількості позитивних відгуків, вимог до їх форми та
змісту тощо).
Таким чином, вказана вимога щодо надання документів, що
засвідчують наявність позитивного досвіду використання лікарського
засобу в педіатричних онкологічних та/або гематологічних
профільних відділеннях лікувальних закладів України, не
узгоджується з метою Закону ( 1490-14 ), зазначеною у його
преамбулі, у зв'язку з чим не може застосовуватися.
Відповідно до статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) та з
урахуванням зазначеного скарга ТОВ "Людмила-Фарм" визнається
задоволеною частково. Замовнику в подальшому при проведенні торгів
слід не висувати вимог, редакції яких містять ознаки
дискримінації.
Директор департаменту з питань
координації державних закупівель
та державного замовлення В.Колишко