МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

                        09.11.2004  N 409


          Про удосконалення організації прийому громадян
             посадовими особами Міністерства аграрної
                         політики України


     Відповідно  до   Указу  Президента  України   від    14.04.04
N 434/2004  ( 434/2004 )  "Про  невідкладні заходи з удосконалення
організації прийому громадян органами  державної  влади,  органами
місцевого  самоврядування  та  посадовими і службовими особами цих
органів", з метою поліпшення умов реалізації конституційного права
громадян на особисте звернення, удосконалення організації розгляду
порушених  у  зверненнях   питань,   підвищення   відповідальності
посадових  осіб  за належне реагування на обґрунтовані пропозиції,
заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією ( 254к/96-ВР )
та   законами   України,   розв'язання  проблем,  які  спричиняють
звернення громадян Н А К А З У Ю:

     1. Заступникам Міністра,  керівникам структурних  підрозділів
міністерства,  підприємств,  організацій та установ, що входять до
сфери управління міністерства:

     1.1. Взяти до відома,  що Президент України своїм Указом  від
14.04.04 N  434/2004  ( 434/2004 )   визнав,  що  рівень виконання
Закону України "Про звернення громадян"  ( 393/96-ВР )   та  Указу
Президента України від 13 серпня 2002 року N 700 ( 700/2002 ) "Про
додаткові  заходи   щодо   забезпечення   реалізації   громадянами
конституційного   права   на  звернення"  в  частині  забезпечення
належної  організації  особистого  прийому  громадян,  всебічного,
об'єктивного  і  справедливого  вирішення  порушених ними питань є
таким, що не відповідає сучасним вимогам .

     1.2. Вжити невідкладних заходів для вдосконалення  відповідно
до  вимог  законодавства  організації особистого прийому громадян,
забезпечивши:
     - належну взаємодію  міністерства  з  головними  управліннями
сільського   господарства  і  продовольства  облдержадміністрацій,
підприємств,  організацій  та  установ,  що   входять   до   сфери
управління   міністерства,   з  метою  оперативного  і  всебічного
вирішення  питань,  з  якими  звертаються  до  них  громадяни   на
особистому    прийомі,    створення   з   використанням   сучасної
комп'ютерної техніки системи обліку звернень громадян та  контролю
за вирішенням порушених у них питань;
     - особливу  увагу  до  розгляду  звернень  ветеранів війни та
праці,  інвалідів,  непрацездатних осіб та осіб,  які  постраждали
внаслідок   аварії  на  Чорнобильській  АЕС,  багатодітних  сімей,
одиноких матерів,  інших осіб,  які потребують соціального захисту
та підтримки.

     1.3. Установити   порядок,   при   якому  особисто  Міністром
розглядаються   звернення   Героїв   Радянського   Союзу,   Героїв
Соціалістичної   Праці,   Героїв   України  та  інвалідів  Великої
Вітчизняної війни.

     1.4. Установити,   що    заступники    Міністра,    керівники
структурних    підрозділів    міністерства    несуть   персональну
відповідальність за належне вирішення в  межах  своїх  повноважень
питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також за
вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав  для
обґрунтованих  повторних  звернень  та  звернень до органів вищого
рівня.

     2. Визначити  основними  завданнями  Управління  взаємодії  з
Верховною   Радою   України,   засобами   масової   інформації  та
громадськістю (Шаповал І.І.) з питань розгляду звернень громадян:
     - опрацювання та розгляд звернень громадян,  які надходять до
міністерства,  здійснення  контролю  за забезпеченням оперативного
вжиття заходів до розв'язання проблем,  що  спричинили  звернення,
вирішення порушених у них питань;
     - організація особистого прийому громадян, які звертаються до
Міністра та його заступників;
     - проведення за участю структурних  підрозділів  міністерства
аналізу   розгляду   звернень   громадян,  відповідної  підготовки
інформації керівництву міністерства та оприлюднення її  в  засобах
масової інформації та на веб-сайті міністерства;
     - підготовка  щомісячно  до  1  та  щоквартально  до  5 числа
наступного місяця для доповіді керівництву та розгляду на  колегії
узагальнених  матеріалів про стан роботи із зверненнями громадян у
звітному кварталі у формі аналітичної довідки;
     - поновлення в разі необхідності графіка  особистого  прийому
громадян    Міністром    та    його   заступниками,   начальниками
департаментів - членами колегії;
     - Складання щомісячного графіка особистого  прийому  громадян
керівниками   структурних   підрозділів  міністерства,  здійснення
контролю за його дотриманням.

     3. Керівникам структурних підрозділів міністерства:
     - посилити   персональну    відповідальність    за    належну
організацію  роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених
ними питань;
     - здійснювати  прийом  громадян  у  приймальні   міністерства
згідно з графіком;
     - ввести  у  практику  здійснення  прийому  громадян  під час
перебування у відрядженнях;
     - проводити систематичний аналіз розгляду звернень  громадян,
особливу увагу звертати на повторні звернення, вивчати причини, що
їх породжують;
     - систематично роз'яснювати у засобах масової  інформації  та
на   веб-сайті   міністерства   найбільш  актуальні  питання,  які
порушуються громадянами у їх зверненнях;
     - подавати  щомісячно  до  1  та  щоквартально  до  5   числа
наступного  місяця Управлінню взаємодії з Верховною Радою України,
засобами масової інформації та  громадськістю  аналітичні  довідки
щодо розгляду звернень громадян та особистого прийому.

     4. Установити,   що  рівень  роботи  відповідальних  осіб  із
зверненнями громадян є критерієм  оцінки  їх  професійного  рівня,
відповідності  займаній  посаді.  У разі нерозв'язання порушених у
зверненнях  громадян   питань,   які   належать   до   компетенції
міністерства, відповідні посадові особи повинні бути притягнені до
встановленої законодавством відповідальності.

     5. Вважати таким,  що втратив чинність, наказ Мінагрополітики
від 9  квітня  2003  року N 100 ( v0100555-03 ) "Про удосконалення
роботи із зверненнями громадян".

     6. Покласти  персональну  відповідальність  за   забезпечення
належної  організації  прийому громадян та розгляду їх звернень на
першого заступника Міністра у зв'язках з Верховною  Радою  України
Довганя С.В.

 Міністр                                                В.А.Слаута