Строк розгляду скарги до ДВС


Я звернулася з письмовою скаргою до державної виконавчої служби. У який строк мені повинні надати відповідь?


Відповідно до ст. 85 Закону України "Про виконавче провадження" (далі — Закон) у виконавчому провадженні на дії (бездіяльність) державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби по виконанню рішення або відмову у здійсненні передбачених цим Законом дій стягувачем чи боржником може бути подана скарга до начальника відповідного органу державної виконавчої служби, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до відповідного суду.

Скарга, подана у виконавчому провадженні до начальника органу державної виконавчої служби, якому він безпосередньо підпорядкований, розглядається у 10-денний строк. За наслідками розгляду скарги начальник органу державної виконавчої служби виносить постанову про задоволення чи відмову в задоволенні скарги, яка у 10-денний строк може бути оскаржена до вищестоящого органу державної виконавчої служби або до суду.

Скарги, подані без додержання перелічених у Законі вимог (зокрема недодержанні вимог щодо складання скарги), розглядаються начальником органу державної виконавчої служби у порядку, встановленому Законом "Про звернення громадян". Зокрема, відповідно до ст. 20 цього Закону вони розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Сторінку підготувала Катерина ФОМІНА

Юридичний вісник України № 25 ( 23 - 29 червня 2007 року)