ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
07.11.2007 N в-132/11

Стосовно дотримання процедур державних закупівель

(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) )
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) Тендерна палата України провела дослідження дотримання процедур державних закупівель, здійснених в 2007 році 3-м Міським поліклінічним об'єднанням м. Сімферополя.
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: 3-є Міське поліклінічне об'єднання м. Сімферополя;
Адреса: 95011, АРК, м. Сімферополь, вул. Гоголя, 4.
2. Головний розпорядник: Управління охорони здоров'я м. Сімферополя.
3. Відповідальний за проведення торгів: Волкова Олена Анатоліївна, 8 (0652) 27-60-58.
4. Предмет закупівлі: інсулін.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
6. Очікувана вартість: 189,03 тис.грн.
7. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
8. Початок здійснення процедури закупівлі: 19.03.2007, закінчення - 02.07.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю інсуліну - 1 арк.
2. Тендерна документація на закупівлю інсуліну від 05.02.2007 року б/н - 25 аркушів.
3. Наказ про затвердження складу тендерного комітету від 06.02.2007 р. N 21 - 1 арк.
4. Положення про тендерний комітет від 06.02.2007 р. - 4 арк.
5. Протокол від 13.03.2007 р. N 6 про вибір процедури закупівлі - 2 арк.
6. Протокол від 30.03.2007 р. N 7 про внесення змін до тендерної документації - 2 арк.
7. Протокол про розкриття тендерних пропозицій від 23.04.2007 р. N 9 - 2 арк.
8. Протокол оцінки тендерних пропозицій з додатками від 23.04.2007 р. N 10 - 5 арк.
9. Акцепт та повідомлення про акцепт тендерних пропозицій від 23.04.2007 р. - 3 арк.
10. Річний план державних закупівель на 2007 рік - 1 арк.
11. Повідомлення про присвоєння коду щодо розміщення річного плану державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет - 1 арк.
12. Кошторис на 2007 рік - 2 арк.
13. Повідомлення про присвоєння коду щодо розміщення оголошення про заплановану закупівлю, протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про акцепт тендерної пропозиції, оголошення про результати торгів, звіт про результати торгів в мережі Інтернет - 1 арк.
14. Інформація про наявність учасника в Тематичному каталозі учасників процедур закупівель - 3 арк.
15. Тендерна пропозиція ТОВ "БаДМ" - 4 арк.
16. Тендерна пропозиція ТОВ "Медфарком-Південь" - 3 арк.
17. Тендерна пропозиція ТОВ "Докфарм" - 3 арк.
18. Статут ТОВ "Докфарм" - 12 арк.
19. Ліцензія державної служби лікарських засобів та виробів медичного призначення, видана ТОВ "Докфарм", - 1 арк.
20. Довідка з ЄДРПОУ ТОВ "Докфарм" - 1 арк.
21. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ ТОВ "Докфарм" - 1 арк.
22. Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ "Докфарм" - 1 арк.
23. Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів, що контролюються органами ДПІ у м. Сімферополі, - 1 арк.
24. Статут ТОВ "БаДМ" - 8 арк.
25. Ліцензія державної служби лікарських засобів та виробів медичного призначення, видана ТОВ "БаДМ", - 1 арк.
26. Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ "БаДМ" - 1 арк.
27. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ ТОВ "БаДМ" - 1 арк.
28. Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів, що контролюються органами ДПІ Жовтневому районі у м. Дніпропетровську, - 1 арк.
29. Статут ЗАТ "Медфарком-Південь" - 19 арк.
30. Ліцензія державної служби лікарських засобів та виробів медичного призначення, видана ЗАТ "Медфарком-Південь", - 1 арк.
31. Свідоцтво про державну реєстрацію ЗАТ "Медфарком-Південь" - 1 арк.
32. Довідка з ЄДРПОУ ЗАТ "Медфарком-Південь" - 1 арк.
33. Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів, що контролюються органами ДПІ у Біляївському районі, - 1 арк.
34. Договір на поставку інсулінів від 04.05.2007 р. N 32/05, складений з ТОВ "Докфарм", з додатком - 6 арк.
35. Звіт про результати здійснення процедури закупівлі від 04.07.2007 року N 11 - 3 арк.
36. Витяг оголошення про результати торгів N 27133007р у IБ ТП N 27(98) - 1 арк.
Завдання сформульоване наступним чином:
"надати висновок про законність та обїрунтованість проведення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни 3-м Міським поліклінічним об'єднанням м. Сімферополя щодо закупівлі інсулінів".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Тендерний комітет 3-го Міського поліклінічного об'єднання м. Сімферополя (надалі - Замовник) створено відповідно до наказу від 06.02.2007 р. N 21 у кількості 5 осіб. Головою тендерного комітету призначено заступника головного лікаря з ЕВН Андрєєву Т.Д.
Інформація про членів тендерного комітету:
N П.І.Б. Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету Посада в ТК N, дата свідоцтва чи сертифіката
1. Андрєєва Т.Д. Наказ від 06.02.2007 р. N 21 Голова тендерного комітету
2. Волкова Е.А. Наказ від 06.02.2007 р. N 21 Секретар тендерного комітету
3. Веліуллаєв В.Ю. Наказ від 06.02.2007 р. N 21 Член тендерного комітету
4. Гусєва Н.І. Наказ від 06.02.2007 р. N 21 Член тендерного комітету
5. Кісєльова О.І. Наказ від 06.02.2007 р. N 21 Член тендерного комітету
В порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону (1490-14) та Положення про тендерний комітет 3-го Міського поліклінічного об'єднання - головою тендерного комітету не призначено заступника та не визначено функції заступника голови тендерного комітету.
Згідно листа Замовника б/н б/д повідомляється, що тендерний комітет пройшов навчання з 19.06.2007 р. по 22.06.2007 р., але ще не отримані сертифікати встановленого зразка.
Таким чином, Замовником не проведено в повній мірі загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету.
2. Фінансування закупівель.
Згідно затвердженого кошторису доходів і видатків на 2007 рік на фінансування закупівлі "медикаментів та перев'язувальних матеріалів" затверджено видатки в сумі 145 960,00 грн.
Відповідно до затвердженого плану закупівель Замовника на 2007 рік, затвердженого 24.01.2007 р. N 1, передбачена закупівля інсулінів очікуваною вартістю 189037,00 грн.
В порушення вимог п. 5, 6 ст. 51 Бюджетного кодексу України (2542-14) перевищення бюджетних зобов'язань над бюджетними асигнуваннями складає 43,07 тис.грн. (189037,00 - 145960,00).
Річний план закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти Замовником оприлюднено в інформаційній системі мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com. за кодом ABD/S-рп 3097/ЗВВ від 01.03.2007 р.
В порушення вимог ч. 2 ст. 2-2 Закону (1490-14) - Замовником річний план державних закупівель оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет з порушенням встановленого терміну на 20 календарних днів.
3. Вибір процедури закупівлі.
Придбання інсулінів за процедурою "відкриті торги" узгоджено Замовником відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету 3-го Міського поліклінічного об'єднання м. Сімферополя від 13.03.2007 р. N 6.
4. Визначення предмету закупівлі.
В порушення вимог розпорядження Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р (z0901-06) Замовником в п. 3.1 оголошення не визначено предмет закупівлі згідно класифікатора продукції і послуг ДК 016-97 (v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97) , затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології і сертифікації від 30.12.97 р. N 822 (v0822217-97) .
Відповідно до Класифікатора предмет закупівлі визначається за кодом 24.41.52 "гормони" за підкатегорією 24.41.52.500, яка включає інсулін та його солі.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про заплановану процедуру закупівлі Замовника опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 19.03.2007 року за N 12017107, та надана інформація щодо проведення процедури закупівлі в інформаційній системі в мережі Інтернет за адресою: www. zakupivli.com - FPR/M463.
Крім того, Замовником опубліковано оголошення у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель 19.03.2007 N 12 (49) за N 3186449.
Крім того, дослідженням встановлена невідповідність в кількості найменувань предмету закупівлі, що закуповуються, які зазначені в оголошенні про заплановані торги та додатку "Медико-технічні вимоги" тендерної документації.
В порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону (1490-14) строк подання тендерних пропозицій скорочено від дати опублікування оголошення до 15 календарних днів, без зазначення причин такого скорочення, що може свідчити про послаблення конкуренції серед учасників.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація для учасників щодо закупівлі інсуліну до участі у процедурі відкритих торгів затверджена 05.02.2007 та підписана головою тендерного комітету Андрєєвою Т.Д.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону - (1490-14) Замовником надано Тендерну документацію в порядку здійснення громадського контролю до Тендерної палати України 01.03.2007 року або по завершенню 20 календарних днів від дня встановленого терміну, який закінчується 08.02.2007 року.
В порушення вимог ч. 1 ст. 15 Закону - (1490-14) в Додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" Тендерної документації, при наданні тендерних пропозицій учасниками, Замовником не вимагається інформація про відсутність рішення про визнання учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство.
Замовником в розділі 7 Тендерної документації - "Ціни пропозиції" (п. 7.3) зазначено, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Проте, в порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону (1490-14) в частині формування ціни тендерної пропозиції учасника - методики розрахунку ціни тендерної пропозиції із зазначенням того, що повинна вона включати, крім вартості самих товарів (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, податки тощо), не враховано вимоги п. 5.1.7 Закону України "Про податок на додану вартість" (168/97-ВР) в частині звільнення від оподаткування ПДВ операцій з поставок фармацевтичних засобів та виробів медичного призначення, зареєстрованих та допущених до застосування в Україні відповідно до реєстру лікарських засобів, доведених постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2003 N 1949 (1949-2003-п) "Про перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення, операції з продажу яких звільняються від обкладення податком на додану вартість".
Тендерна форма "Пропозиція" - Додаток N 3 до Тендерної документації, за якою передбачено надавати учасникам свої пропозиції, зазначає ціну з урахуванням ПДВ, що свідчить про недотримання Замовником вимог вищезазначених нормативних актів.
При формуванні ціни тендерної пропозиції щодо закупівлі гормонів (інсуліну) не враховано вимоги ст. 119 Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" (489-16) та ст. 9 Закону України "Про ціни та ціноутворення" (507-12) в частині дотримання державного регулювання цін на лікарські засоби, що закуповуються державними та комунальними лікувальними закладами, яке проводяться відповідно до Переліку вітчизняних та імпортних лікарських засобів та виробів медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню, доведеного наказом МОЗ від 03.12.2001 N 480 (z1045-01) .
В порушення вимог п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України (2542-14) та ч. 7 ст. 26 Закону у додатку N 4 тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій", оцінка за критерієм "Умови розрахунків" передбачає надання переваги учасникам, умовою яких є попередня оплата в розмірі 100 та 50%.
В порушення вимог ч. 1 ст. 26-1 Закону (1490-14) у розділі 23 Тендерної документації "Конфіденційність" Замовником не передбачено виключне право надання інформації Антимонопольному комітету України, як уповноваженому органу у сфері державних закупівель, про розгляд та оцінку тендерних пропозицій до укладання договору.
Таким чином, Тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, не містить всієї необхідної інформації щодо предмета закупівлі, формування ціни тендерної пропозиції, не забезпечує об'єктивної і добросовісної конкуренції серед учасників, що свідчить про недотримання принципів державних закупівель, передбачених ст. 21 Закону (1490-14) в частині відкритості та прозорості державних закупівель, максимальної економії та ефективного використання державних коштів.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до наданого протоколу засідання тендерного комітету від 30.03.2007 р. N 7 відбулось перенесення терміну дати розкриття тендерних пропозицій на 23.04.2007 р.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону (1490-14) Замовником протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.04.2007 р. N 9 надіслано в порядку здійснення громадського контролю Тендерній палаті України - 10.07.2007 р., з порушенням встановленого терміну на 74 календарних дні.
Тендерні пропозиції надали:
- N 1 від 23.04.2007 р. ТОВ "Докфарм" з тендерною пропозицією - 186 821,48 грн. з урахування ПДВ в ціні одиниці товару, крім того: за лотом N 1 вартістю 66 400,00 грн.; за лотом N 2 вартістю 114 169,00 грн.; за лотом N 3 вартістю 6252,48 грн.
- N 2 від 23.04.2007 р. ТОВ "БаДМ" з тендерною пропозицією за одиницю товару - 192 786,00 грн. з урахування ПДВ в ціні одиниці товару, крім того: за лотом N 1 вартістю 67 600,00 грн.; за лотом N 2 вартістю 118 850,00 грн.; за лотом N 3 вартістю 6336,00 грн.
- N 3 від 23.04.2007 р. ЗАТ "Медфарком-Південь" з тендерною пропозицією за одиницю товару - 190 172,40 грн. з урахування ПДВ в ціні одиниці товару, крім того: за лотом N 1 вартістю 67 200,00 грн.; за лотом N 2 вартістю 116 670,00 грн.; за лотом N 3 вартістю 6302,40 грн.
Замовником, в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону (1490-14) при розкритті тендерних пропозицій не було запропоновано учасникам зменшити ціну тендерної пропозиції за визначеною шкалою розрахунку розміру кроку торгів або зменшити її в добровільному порядку.
Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднено в мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com. за кодом CHK/RU - пр 5067/ЗВВ від 23.04.2007 р.
Таким чином, при проведенні закупівлі за процедурою "відкриті торги із зменшенням ціни" не запропоновано учасникам зменшити ціну тендерної пропозиції за визначеною шкалою розрахунку розміру кроку торгів чи в добровільному порядку.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону (1490-14) Замовником протокол оцінки тендерних пропозицій надіслано в порядку здійснення громадського контролю Тендерній палаті України - 10.07.2007 р., з порушенням встановленого терміну на 74 календарних дні.
Для дослідження надано протокол засідання тендерного комітету Замовника з питань розгляду цінових пропозицій та вибору переможця по процедурі відкритих торгів від 23.04.2007 року N 10.
Визначено переможцем торгів за лотом N 1, 2 та 3 ТОВ "Докфарм", з найменшою ціною тендерної пропозиції серед учасників торгів, відповідно у сумі 66 400,00 грн., 114 169,00 грн. та 6252,48 грн., та який мав найдовший термін відстрочки платежу.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 29 Закону (1490-14) Замовником протягом п'яти календарних днів з дня акцепту надіслано переможцям та учасникам торгів повідомлення про акцепт тендерної пропозиції учасників торгів: ТОВ "Докфарм", ЗАТ "Медфарком-Південь" та ТОВ "БаДМ".
Повідомлення про результати торгів оприлюднено Замовником в інформаційних системах мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com. за кодом CHK/RU-6190/ААМ від 26.04.2007 р.
Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі N 22141607Р опубліковано в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 28.05.2007 року N 22 (93) і в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною формою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель N 5933005 від 28.05.2007 року N 22 (59).
В порушення вимог ч. 1 ст. 29-1 Закону - (1490-14) Замовником оголошення про результати торгів було опубліковано в інформаційному бюлетені Тендерної палати та в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації з порушенням встановленого терміну на 48 календарних днів пізніше.
Оголошення про результати торгів оприлюднено в мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com за кодом YUC/HO-2041 від 22.06.2007 р.
Таким чином, повідомлення учасникам про результати торгів через інформаційні засоби у сфері державних закупівель проводились з порушенням встановлених термінів, що може свідчити формальне проведення торгів та засвідчує про відсутність принципу відкритості та прозорості проведення процедури закупівлі.
10. Укладення договору.
В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону (1490-14) Замовником надано інформацію щодо укладеного договору та про виконання договору до Тендерної палати України 10.07.2007 року або по завершенню 59 календарних днів від дня встановленого терміну, який закінчується 11.05.2007 року.
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ "Докфарм" укладено договір від 04.05.2007 р. N 32/05 на поставку інсулінів на загальну суму 186 821,48 грн., що відповідає акцептованій тендерній пропозиції.
В порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону (1490-14) в договорі Замовника відсутня істотна умова договору щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків.
Вартість закупівлі не враховує пільги, надані в оподаткуванні лікарських препаратів, про що свідчить договір з переможцем торгів, звіт про результати закупівлі та оголошення про результати торгів, які зазначають суму вартості закупівлі лікарських препаратів з урахуванням ПДВ, в чому вбачаються втрати державних коштів у сумі 31,1 тис.грн. та можливе нанесення збитків державі.
Дослідженням 54% Переліку лікарських засобів, що закуповувалися Замовником через довідково-пошукову систему Моріон "Лікарські засоби", встановлено завищення ціни по трьох із шести перевірених найменуваннях лікарських засобів, в порівнянні із середньоринковими цінами, що діяли на ринку на час проведення торгів, в чому вбачається нанесення збитків державі на фактичну кількість проведеної закупівлі на суму 0,5 тис.грн., в тому числі:
N п/п Форма лікарського засобу Ціна закупівлі за одиницю Середньо- ринкова ціна за одиницю Вартість закупівлі згідно договору Вартість закупівлі за середньоринко- вими цінами Розбіжності (+, -)
1 Фармасулін Н, 10 мл (100 Од в 1 мл) 83,00 82,30 30 710,00 30 0451,00 + 259,00
2 Фармасулін НПХ, 10 мл (100 Од в 1 мл) 83,00 82,58 27 390,00 27 251,40 + 138,60
3 Фармасулін 30/70, 10 мл (100 Од в 1 мл) 83,00 81,63 8300,00 8163,00 + 137,00
Всього: 66 400,00 65 865,40 + 534,60
Таким чином, завищення цін на інсуліни, в порівнянні із середньоринковими цінами, що діяли на ринку на час проведення торгів на суму 0,5 тис.грн. та неврахування пільг по ПДВ на суму 31,1 тис.грн. призвели до завищення вартості закупівлі та збитків на загальну суму 31,6 тис.грн.
11. Складання звітності.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону (1490-14) звіт про результати здійснення процедури закупівлі затверджений 04.07.2007 року, переданий до ТПУ на 55 календарних днів пізніше - 05.09.2007 року, тобто з порушенням встановленого терміну, який закінчився 09.07.2007 року.
Звіт про результати здійснення процедури закупівлі складено від 09.07.2007 р. N 11.
Звіт про результати торгів оприлюднено Замовником в інформаційних системах мережі Інтернет на сайті www.zakupivli.com. за кодом MDO/Z-зв 5069/ЗВВ від 04.07.2007 р. з дотриманням встановленого терміну.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження запланованої закупівлі інсулінів 3-м Міським поліклінічним об'єднанням м. Сімферополя встановлені порушення вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
- Порушено вимоги ч. 4 ст. 12 Закону (1490-14) - головою тендерного комітету не призначено заступника та не визначено функції заступника голови тендерного комітету.
- Порушено вимоги ч. 2 ст. 2-2 Закону - (1490-14) Замовником річний план державних закупівель оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет з порушенням встановленого терміну.
- Порушено вимоги розпорядження Антимонопольного комітету України від 20.06.2006 р. N 217-р (z0901-06) - Замовником в оголошенні про проведення торгів не визначено предмет закупівлі згідно класифікатора продукції і послуг ДК 016-97 (v1822217-97, v2822217-97, v3822217-97, v5822217-97) .
- Порушено вимоги ч. 3 ст. 19 Закону (1490-14) - строк подання тендерних пропозицій скорочено від дати опублікування оголошення до 15 календарних днів, без зазначення причин такого скорочення, що може свідчити про послаблення конкуренції серед учасників.
- Порушено вимоги ч. 5 ст. 17-3 Закону - (1490-14) Тендерна документація, протокол розкриття і оцінки тендерних пропозицій, звіт про результати закупівлі Замовником надано до Тендерної палати України в порядку здійснення громадського контролю з порушенням встановленого чинним законодавством терміну.
- Порушено вимоги ч. 1 ст. 15 Закону (1490-14) - Замовником не вимагається інформація щодо відсутності рішення про визнання учасника в установленому порядку банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство.
- Порушено вимоги ч. 1 ст. 21 Закону (1490-14) - при формуванні ціни тендерної пропозиції не враховано вимоги в частині звільнення від оподаткування ПДВ операцій з продажу та державного регулювання цін на інсуліни, зареєстровані та допущені до застосування в Україні.
- Порушено вимоги п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України (2542-14) та ч. 7 ст. 26 Закону у додатку N 4 тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій", оцінка за критерієм "Умови розрахунків" передбачає надання переваги, учасникам, умовою яких є попередня оплата в розмірі 100 та 50%.
- Порушено вимоги ч. 1 ст. 26-1 Закону (1490-14) - Замовником у розділі 23 Тендерної документації "Конфіденційність" не передбачено виключне право надання інформації Антимонопольному комітету України, як уповноваженому органу у сфері державних закупівель, про розгляд та оцінку тендерних пропозицій до укладання договору.
- Порушено вимоги ч. 3 ст. 26 Закону (1490-14) - при розкритті тендерних пропозицій не було запропоновано учасникам зменшити ціну тендерної пропозиції за визначеною шкалою розрахунку розміру кроку торгів або зменшити її в добровільному порядку.
- Порушено вимоги ч. 1 ст. 29-1 Закону (1490-14) оголошення про результати торгів в інформаційному бюлетені Тендерної порушенням та у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження опубліковано з порушенням встановленого терміну.
- Порушено вимоги ч. 2 ст. 34 Закону (1490-14) - в договорі Замовника відсутня істотна умова договору щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків.
- Порушено вимоги ч. 6 ст. 34 Закону - (1490-14) інформація щодо укладеного договору та про виконання договору надані Тендерній палаті з порушенням встановленого терміну.
Процедура закупівлі інсулінів 3-м Міським поліклінічним об'єднанням м. Сімферополя на суму 186,82 тис.грн. проведено з численними порушеннями вимог Закону (1490-14) та всупереч принципів державних закупівель - в частині максимальної економії та ефективного використання державних коштів, що призвело до втрат державних коштів та можливого нанесення збитків державі на суму 31,6 тис.грн.
Договір на поставку інсулінів 3-м Міським поліклінічним об'єднанням м. Сімферополя з переможцем торгів ТОВ "Докфарм" укладений в порушення Тендерної документації та з порушенням вимог ст. 12, 26, 29-1 Закону (1490-14) , і відповідно до вимог ч. 3 ст. 34 Закону такий договір вважається недійсним (нікчемним) і не забезпечує оптимальне і раціональне використання державних коштів.
Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України (435-15) такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору недійсним судом не вимагається.
Дії тендерного комітету 3-го Міського поліклінічного об'єднання м. Сімферополя мають ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України (2341-14) щодо можливого привласнення чи безпідставного використання державних коштів, в чому вбачається можливе нанесення збитків державі на суму 31,6 тис.грн.
Голова правління
В.С.Лаба