МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Порядку планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт
Відповідно до Положення про Міністерство з питань житлово-комунального господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2007 N 717 (
717-2007-п)
, та з метою вдосконалення системи організації виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт та підвищення ефективності використання коштів для їх реалізації НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Мінжитлокомунгоспу від 14.05.2008 N 134 (
v0134662-08)
"Про затвердження Порядку планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, проектів нормативно-правових актів для забезпечення реформування житлово-комунального господарства, розробок із нормування та стандартизації у сфері житлової політики".
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра І.В.Запатріну.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з питань
житлово-комунального
господарства України
01.03.2010 N 49
ПОРЯДОК
планування, фінансування і контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок установлює єдині вимоги та правила щодо планування, фінансування, контролю за виконанням та впровадженням науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, розробок з нормування та стандартизації (далі - НДДКР), що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету Міністерством з питань житлово-комунального господарства України (далі - Мінжитлокомунгосп).
1.2. Основним документом, що регламентує відносини між Мінжитлокомунгоспом - замовником НДДКР і виконавцем, є Договір на виконання НДДКР.
1.3. Супроводження виконання Договорів у межах компетенції здійснюється структурним підрозділом-замовником та Управлінням науково-технічної політики.
1.4. Фінансове супроводження Договорів здійснюється Департаментом фінансування та економічного аналізу.
2. Планування НДДКР
2.1. Плани НДДКР розробляються згідно з пріоритетними напрямами наукових досліджень та робіт Мінжитлокомунгоспу, відповідно до завдань, що ставляться Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Міністром та не суперечать Положенню про Мінжитлокомунгосп (
717-2007-п)
.
2.2. Підставою для включення НДДКР до проектів Планів є реалізація положень: законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, національних, державних, галузевих і регіональних наукових та науково-технічних програм розвитку житлово-комунального господарства, заходів Плану діяльності Мінжитлокомунгоспу, міжнародних зобов'язань, договорів, конвенцій, ініціатив Мінжитлокомунгоспу, місцевих органів, установ, організацій та підприємств, що належать до сфери його управління, пропозицій інших центральних органів виконавчої влади.
2.3. До Планів НДДКР включаються роботи, що фінансуються з державного бюджету - нова тематика та перехідні роботи (роботи, розраховані на кілька років).
2.4. Роботи, що пов'язані з виконанням Україною міжнародних зобов'язань і мають спеціальні джерела фінансування, у Плани НДДКР не включаються.
2.5. Проекти Планів НДДКР формуються Управлінням науково-технічної політики на підставі пропозицій, що надаються структурними підрозділами, а також членами Президії науково-технічної ради Мінжитлокомунгоспу, в такій послідовності:
2.5.1. Структурні підрозділи та члени Президії науково-технічної ради Мінжитлокомунгоспу в II кварталі поточного року подають до Управління науково-технічної політики на наступний рік пропозиції до проектів Планів НДДКР за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку, з обґрунтуванням актуальності і обсягів фінансування досліджень.
2.5.2. Управління науково-технічної політики до 1 серпня поточного року узагальнює подані пропозиції відповідно до пріоритетних напрямів діяльності Мінжитлокомунгоспу і готує проекти Планів НДДКР на наступний рік для розгляду та ухвалення на засіданні науково-технічної ради.
2.6. Кошторисна вартість НДДКР визначається відповідно до вимог Типового положення з планування, обліку і калькулювання собівартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.07.96 N 830 (
830-96-п)
.
2.7. Визначення граничної межі трудовитрат на виконання НДДКР здійснюється на основі відповідної експертизи, яка проводиться спеціалізованими робочими групами, що утворюються Науково-технічною радою Мінжитлокомунгоспу.
Гранична межа вартості НДДКР обраховується виходячи із граничної межі трудовитрат, визначеної робочими групами на підставі Порядку визначення вартості науково-технічних, нормативних та проектних розробок, що виконуються на замовлення Мінжитлокомунгоспу, затвердженого наказом Мінжитлокомунгоспу від 18.05.2009 N 142 (
v0142662-09)
.
2.8. Витрати на послуги сторонніх організацій повинні складати не більше 50% від загальної вартості роботи. Конкретний розмір цих послуг за кожним об'єктом формується виконавцем основного Договору. До цієї статті належать витрати на послуги та роботи, що виконуються для потреб основної наукової діяльності.
2.9. Затверджуються Плани НДДКР наказами Міністра після визначення обсягів бюджетних асигнувань на наукову і науково-технічну діяльність Мінжитлокомунгоспу згідно з Законом України про Державний бюджет на відповідний рік.
Після затвердження Планів НДДКР Управління науково-технічної політики протягом 2-х тижнів надає структурним підрозділам витяги із цих Планів.
2.10. Відбір виконавців науково-технічних розробок, вказаних у Планах НДДКР, здійснюється тендерним комітетом Мінжитлокомунгоспу за результатами проведення в установленому законодавством порядку закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
3. Укладення Договорів
3.1. Договір на виконання НДДКР готується та укладається відповідно до наказу Мінжитлокомунгоспу від 18.12.2008 N 395 "Про затвердження Порядку організації договірної роботи в Мінжитлокомунгоспі" та цього Порядку.
Опрацювання та візування договірної документації структурними підрозділами здійснюється протягом 1 - 2 робочих днів з моменту надходження документації до структурного підрозділу. У разі необхідності внесення змін та доповнень, документи передаються Управлінню науково-технічної політики разом із зауваженнями.
3.2. За кожною НДДКР, внесеною до Планів НДДКР, виконавець подає Мінжитлокомунгоспу згідно з формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, договірну документацію:
Договір на виконання НДДКР та додатки до Договору:
Технічне завдання (вимоги замовника);
Протокол узгодження кошторисної вартості;
Календарний план;
Калькуляцію кошторисної вартості;
Обґрунтування необхідності придбання устаткування (якщо таке включено до калькуляції кошторисної вартості);
Перелік документації, що підлягає здачі.
3.3. Договірна документація оформляється виконавцем у 3-х примірниках:
3.3.1. Перевірка відповідності оформлення договірної документації вимогам законодавства щодо виконання НДДКР здійснюється Управлінням науково-технічної політики та Юридичним управлінням.
Керівник Управління науково-технічної політики підписує Календарний план і Перелік документації, що підлягає здачі.
Керівник Юридичного управління після експертизи проекту Договору візує один його примірник, який потім зберігається в управлінні, та на звороті кожної сторінки проекту Договору проставляє штамп "Перевірено Юридичне управління Мінжитлокомунгосп".
Вказаний примірник Договору також візують керівники Управління науково-технічної політики та Департаменту фінансування та економічного аналізу.
3.3.2. Перевірка Калькуляції кошторисної вартості здійснюється Департаментом фінансування та економічного аналізу.
Керівник Департаменту фінансування та економічного аналізу візує Протокол узгодження кошторисної вартості та підписує Калькуляцію кошторисної вартості.
У разі наявності в переліку статей витрат Калькуляції кошторисної вартості спеціального стандартного устаткування, матеріальних та нематеріальних активів, що передаються замовнику, відповідна договірна документація візується Управлінням відомчого контролю та адміністративного забезпечення.
3.3.3. Структурний підрозділ-замовник опрацьовує з виконавцем Технічне завдання, Календарний план, Перелік документації, що підлягає здачі, після чого керівник підрозділу-замовника підписує вказані документи, а також Договір, Протокол узгодження кошторисної вартості та Калькуляцію кошторисної вартості.
При цьому, керівник структурного підрозділу-замовника обов'язково визначає відповідальну особу за супроводження виконання Договору, яка також підписує Договір.
3.3.4. Заступник Міністра, якому підпорядковано структурний підрозділ-замовник підписує Договір, Протокол узгодження кошторисної вартості, Календарний план та затверджує Технічне завдання і Калькуляцію кошторисної вартості.
3.3.5. Управління науково-технічної політики відповідно до наказу Мінжитлокомунгоспу від 05.11.2008 N 333 "Про впорядкування договірної роботи в Мінжитлокомунгоспі" подає підписаний Договір на реєстрацію у Юридичне управління, у якому примірник Договору із візами залишається на зберігання. Після реєстрації другий примірник Договору Управління науково-технічної політики повертає виконавцю, третій - передає Департаменту фінансування та економічного аналізу разом з оригіналом реєстраційної картки або її копією, засвідченою в установленому порядку.
3.4. Виконавець, згідно з укладеним з ним Договором, забезпечує державну реєстрацію цього Договору в Українському інституті науково-технічної і економічної інформації (далі - УкрІНТЕІ) згідно з Порядком державної реєстрації та обліку відкритих науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт і дисертацій, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 27.10.2008 N 977 (
z0312-09)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.04.2009 за N 312/16328, та подає Управлінню науково-технічної політики копію реєстраційної картки, завірену підписом і печаткою виконавця.
3.5. Мінжитлокомунгосп протягом 7 робочих днів з дати реєстрації Договору (виникнення зобов'язання) подає до відповідного органу Державного казначейства України Реєстр зобов'язань та оригінали документів (Договорів) та/або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факти взяття зобов'язання.
За умови взяття зобов'язання, за яким застосовуються процедури закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, Мінжитлокомунгосп протягом 7 робочих днів з дати його виникнення подає до Державного казначейства України додатково, крім документів, зазначених в абзаці першому цього пункту, оригінали документів та/або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують проведення закупівлі та передбачені законодавством у сфері державних закупівель.
3.6. Зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковою угодою з додатками до неї (за потреби).
Порядок узгодження та підписання додаткової угоди є таким, як і для договірної документації.
4. Порядок оплати НДДКР
4.1. У січні поточного року Управління науково-технічної політики спільно з Департаментом фінансування та економічного аналізу готує перелік завершених НДДКР, за якими Мінжитлокомунгосп має заборгованість, та подає Міністру на затвердження. Погашення кредиторської заборгованості здійснюється Департаментом фінансування та економічного аналізу в межах отриманих бюджетних асигнувань на поточний рік за відповідними бюджетними програмами та на підставі плану фінансування НДДКР, затвердженого наказом Мінжитлокомунгоспу.
4.2. Департамент фінансування та економічного аналізу щомісячно надає Управлінню науково-технічної політики інформацію про фактичне фінансування НДДКР за рахунок коштів державного бюджету.
4.3. Виконавцеві може надаватись попередня оплата (аванс) на виконання НДДКР в розмірі, передбаченому законодавством та умовами Договору.
4.4. Перерахування коштів за виконані проміжні етапи роботи здійснюється на підставі Акта здачі-приймання НДДКР, Кошторису фактичних витрат, оформлених за формами, наведеними у додатках 3, 4 до цього Порядку, та звітних документів згідно з Переліком документації, що підлягає здачі, зазначеному у Договорі.
4.5. Оплата за виконану роботу в цілому здійснюється на підставі передачі виконавцем Мінжитлокомунгоспу оформленої накладною документації:
результати обумовленої в Договорі НДДКР, оформлені належним чином;
Акт здачі-приймання НДДКР, підписаний виконавцем;
Кошторис фактичних витрат, за вимогою замовника - з розрахунками витрат за статтями кошторису (додатки 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 до цього Порядку);
копії договорів, укладених зі сторонніми організаціями, калькуляцій кошторисної вартості, анотованих звітів, актів здачі-приймання науково-технічної розробки співвиконавців та платіжних доручень (у разі залучення сторонніх організацій);
копії платіжних доручень та рахунків-фактур на придбане спецустаткування (у разі придбання спецустаткування).
5. Контроль за виконанням НДДКР та порядок приймання їх результатів
5.1. Контроль за виконанням НДДКР здійснюється з метою своєчасного прийняття рішень щодо ефективності використання державних коштів, внесення змін щодо обсягів фінансування, складу виконавців та умов використання результатів роботи, припинення робіт за Договором, тощо.
5.2. За виконання умов Договору (крім фінансування, за проведення якого відповідає Департамент фінансування та економічного аналізу) несуть персональну відповідальність керівники структурних підрозділів-замовників.
5.3. Інформація про хід виконання НДДКР надається виконавцем Мінжитлокомунгоспу поетапно у обсязі та в терміни, передбачені Календарним планом виконання НДДКР.
5.4. Приймання виконаної НДДКР здійснюється Мінжитлокомунгоспом відповідно до умов Договору.
5.5. Акти здачі-приймання оформляються у 3 примірниках. Від виконавця акти підписуються керівником НДДКР і затверджуються керівником організації. Від Мінжитлокомунгоспу акти підписуються керівником структурного підрозділу-замовника. Один примірник актів візується керівниками Управління науково-технічної політики та Департаменту фінансування та економічного аналізу. Підписані акти затверджуються заступником Міністра, якому підпорядковано структурний підрозділ-замовник, та скріплюються печатками з боку виконавця та замовника.
Не пізніше ніж за 10 днів до терміну, обумовленого в Календарному плані, проміжний або кінцевий результат НДДКР виконавець надає структурному підрозділу-замовнику для розгляду.
Датою прийняття НДДКР в цілому (окремого етапу) є дата підписання Мінжитлокомунгоспом акта здачі-приймання НДДКР.
5.6. У разі відмови Мінжитлокомунгоспу в прийнятті звітних матеріалів НДДКР в цілому (за окремими етапами) виконавець забезпечує доопрацювання наданих результатів за рахунок власних коштів на підставі письмових висновків Мінжитлокомунгоспу з переліком необхідних доопрацювань і визначенням термінів їх виконання.
У разі неякісного доопрацювання матеріалів НДДКР в цілому (за окремими етапами) Мінжитлокомунгосп вправі дати виконавцеві письмову вказівку про розірвання Договору.
5.7. Заключні звіти про виконання НДДКР, замовником яких виступає Мінжитлокомунгосп, розглядаються на засіданнях відповідних секцій та/або Президії науково-технічної ради, а у разі необхідності, розглядаються також звіти про виконання окремих етапів роботи.
5.8. Заключний звіт про виконання НДДКР надається Мінжитлокомунгоспу державною мовою у друкованому вигляді у двох примірниках та на магнітних носіях в узгодженому із Мінжитлокомунгоспом форматі, один з яких передається Управлінню науково-технічної політики, другий - структурному підрозділу-замовнику (у разі визначення двох структурних підрозділів-замовників виконавець подає звітні матеріали у трьох примірниках).
5.9. Заключні та проміжні звітні матеріали по виконанню НДДКР направляються у разі потреби до заінтересованих міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій для їх рецензування, погодження та підготовки пропозицій щодо використання результатів НДДКР, доцільності їх подальшого розвитку.
Супроводження погодження звітних матеріалів із заінтересованими центральними органами виконавчої влади здійснюється Мінжитлокомунгоспом за участю виконавця.
5.10. Виконавець, згідно з укладеним з ним Договором, забезпечує державну реєстрацію результатів завершення НДДКР в УкрІНТЕІ та подає Управлінню науково-технічної політики копію облікової картки, завірену підписом і печаткою виконавця.
5.11. Структурні підрозділи-замовники щорічно до 15 лютого поточного року надають Управлінню науково-технічної політики розгорнуту інформацію про результати завершених у попередньому році НДДКР та стан їх впровадження.
5.12. Управління науково-технічної політики щорічно в I кварталі узагальнює інформацію про підсумки виконання НДДКР у попередньому році та стан впровадження їх результатів і розміщує її на веб-сайті Мінжитлокомунгоспу.
5.13. Керівники відповідальних структурних підрозділів-замовників звітують про результати виконання НДДКР на засіданнях відповідних секцій науково-технічної ради Мінжитлокомунгоспу.
6. Впровадження результатів НДДКР
6.1. Впровадженням результатів завершених НДДКР вважається введення в дію розроблених стандартів, нормативів, методичних положень, інструктивних вказівок, використання в роботі Мінжитлокомунгоспу при підготовці аналітичних матеріалів та проектів нормативно-правових актів, початок масового виробництва нових приладів, матеріалів, перехід на нові ресурсоощадні технології, подання на розгляд центральних органів виконавчої влади нормативно-правових актів тощо.
6.2. Фінансування заходів щодо впровадження результатів виконання НДДКР може здійснюватись за власні кошти зацікавлених підприємств, організацій і установ.
6.3. Управління науково-технічної політики контролює стан виконання Планів НДДКР та, в разі потреби, інформує Міністра та його заступників про результати наукової діяльності Мінжитлокомунгоспу і стан впровадження результатів НДДКР.
7. Право на результати НДДКР
7.1. Об'єктом інтелектуальної власності є результат НДДКР, отриманий у відповідності до вимог і умов Договору.
7.2. Зобов'язання Мінжитлокомунгоспу та виконавця НДДКР щодо забезпечення прав на створені об'єкти інтелектуальної власності мають відповідати чинному законодавству.
7.3. Замовник НДДКР має виключні майнові права на створені об'єкти інтелектуальної власності, а саме:
виключне право на використання об'єктів права інтелектуальної власності;
виключне право дозволяти використання об'єктів права інтелектуальної власності;
виключне право перешкоджати неправомірному використанню об'єктів права інтелектуальної власності, в тому числі забороняти таке використання.
7.4. Виконавець має право використовувати одержаний ним результат НДДКР і передавати результати робіт іншим особам в межах і на умовах, визначених Договором.
7.5. У разі наявності результату НДДКР, що підлягає правовій охороні, як об'єкт інтелектуальної власності, права на який засвідчуються охоронними документами, Мінжитлокомунгосп визначає підприємство, якому передає результат НДДКР для аналізу та виявлення можливих обороноздатних рішень у сфері промислової власності.
Начальник Управління
науково-технічної політики
|
Т.В.Цихан
|
Додаток 1
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
ПОГОДЖУЮ
Заступник Міністра
___________________________
(підпис)
___________________________
(ініціали та прізвище)
ПРОПОЗИЦІЇ
до проекту Плану НДДКР
__________________________________________________
(назва структурного підрозділу Мінжитлокомунгоспу)
на ______ рік
-----------------------------------------------------------------------------------------------
| Код | Назва | Термін |Виконавці|Орієнтовна кошторисна вартість |Очікуваний| Підстава|
| програмної | теми |виконання| | робіт, гривень |результат | для |
|класифікації| | | |-------------------------------| |виконання|
| видатків | | | |усього |профінансовано| у т.ч. | | |
| | | | | | у попередні | на | | |
| | | | | | роки |поточний| | |
| | | | | | | рік | | |
|------------+-------+---------+---------+-------+--------------+--------+----------+---------|
| | | | | | | | | |
|------------+-------+---------+---------+-------+--------------+--------+----------+---------|
| | | | | | | | | |
|------------+-------+---------+---------+-------+--------------+--------+----------+---------|
| | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник структурного
підрозділу (підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 2
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
ДОГОВІР
N _____________________________
(проставляється замовником)
на виконання ___________________________ розробки
науково-дослідної, дослідно-конструкторської
м. Київ "___" ____________
Міністерство з питань житлово-комунального господарства України, надалі - "Замовник", в особі заступника Міністра ________ ___________________________________________, що діє на підставі Положення про Міністерство, з одного боку, та ____________________ _________________________________________________________________, надалі - "Виконавець", в особі __________________________________, що діє на підставі _________________________, з іншого боку (разом надалі - "Сторони"), уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати обумовлену цим Договором та додатками до нього науково-дослідну (дослідно-конструкторську) розробку на тему: _______________________________________ (далі - НДДКР), згідно з наказом Мінжитлокомунгоспу від _____________ N ______.
1.2. Вартість обумовлених цим Договором робіт в цілому визначається у Калькуляції кошторисної вартості та погоджується Протоколом узгодження кошторисної вартості, що є невід'ємною частиною цього Договору.
1.3. Строки та етапність виконання, а також зміст та обсяги робіт, їх вартість по етапах визначаються в узгодженому сторонами Календарному плані, що є невід'ємною частиною цього Договору.
1.4. Наукові, технічні, економічні та інші вимоги до НДДКР, прийняття та оцінки визначаються у Технічному завданні (Вимогах Замовника), що є невід'ємною частиною цього Договору.
2. Вартість робіт та порядок розрахунків
2.1. Загальна вартість обумовлених цим Договором робіт становить _______ (__________________ тисяч) гривень 00 копійок, у тому числі на поточний рік _________ (___________________ тисяч) гривень 00 копійок, без податку на додану вартість згідно із Законом України "Про податок на додану вартість".
Джерелом оплати є Державний бюджет України на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи.
2.2. Оплата виконаних за цим Договором робіт та їх окремих етапів здійснюється Замовником на підставі відповідних актів здачі-приймання НДДКР, підписаних Сторонами.
2.3. Виконавцеві, за наявності коштів, може бути перерахований аванс за роботи або окремі їх етапи, передбачені цим Договором, у встановленому законодавством порядку.
3. Порядок виконання та здача-приймання робіт
3.1. До виконання робіт за цим Договором Виконавець має право залучати за згодою Замовника (відповідно до Калькуляції кошторисної вартості, але не більше 50% від загальної вартості робіт) співвиконавців, залишаючись при цьому відповідальним у повному обсязі перед Замовником за невиконання зобов'язань за цим Договором.
3.2. Після завершення робіт (у тому числі дострокового) за етапом Виконавець подає Замовнику акт здачі-приймання етапу роботи, додавши до нього Кошторис фактичних витрат на виконання етапу НДДКР, науково-технічну та звітну документацію, яка передбачена Переліком документації, що підлягає здачі, Календарним планом, умовами Договору, та анотований звіт про виконання етапу роботи.
Усі зазначені документи подаються у трьох примірниках, підписаних Виконавцем.
Проміжний або кінцевий результат НДДКР Виконавець надає структурному підрозділу-замовнику для розгляду не пізніше ніж за 10 днів до терміну, обумовленого в Календарному плані.
3.3. Перелік наукової, технічної та іншої документації, що підлягає оформленню та передачі Виконавцем Замовнику на окремих етапах виконання НДДКР та після виконання роботи в цілому, визначається Переліком документації, який є невід'ємною частиною цього Договору.
3.4. При виконанні в цілому робіт за Договором Виконавець передає по накладній Замовнику комплект відповідної документації, який має містити:
- результати обумовленої в Договорі НДДКР, оформлені належним чином;
- Акт здачі-приймання НДДКР, підписаний виконавцем;
- Кошторис фактичних витрат (за вимогою Замовника - з розрахунками витрат за статтями кошторису);
- копії договорів, укладених зі сторонніми організаціями, калькуляцій кошторисної вартості, анотованих звітів, актів здачі-приймання науково-технічної розробки співвиконавців та платіжних доручень (у разі залучення сторонніх організацій);
- копії платіжних доручень та рахунків-фактур на придбане спецустаткування (у разі придбання спецустаткування).
3.5. Після одержання від Виконавця пакету документів, зазначеного в пп. 3.2, 3.3 та 3.4 цього Договору, Замовник зобов'язаний повернути Виконавцеві один примірник підписаного ним акта здачі-приймання етапу НДДКР (роботи в цілому) або надати письмову мотивовану відмову від прийняття етапу НДДКР (роботи в цілому).
У разі підписання акта здачі-приймання НДДКР, останній передається на оплату.
3.6. У разі надання Виконавцеві письмової мотивованої відмови від прийняття етапу НДДКР (роботи в цілому) Замовник викладає у такій відмові її причини та призначає Виконавцеві крайній строк для усунення таких недоліків. Усунення недоліків і здійснення доопрацювань проводяться Виконавцем за власний рахунок. Підписання відповідного акта здачі-приймання етапу НДДКР (роботи в цілому) здійснюється лише після усунення всіх недоліків і здійснення всіх доопрацювань.
Застосування норм цього пункту не позбавляє Замовника права відмовитись від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків з підстав і в порядку, передбачених цивільним законодавством України.
3.7. У випадку дострокового виконання етапів (роботи в цілому) Замовник може достроково прийняти роботи відповідно до пп. 3.2, 3.3 та 3.4 Договору.
3.8. Замовник вправі дати Виконавцеві письмову вказівку про тимчасове припинення виконання передбаченої цим Договором НДДКР в цілому та (або) окремих її етапів у разі зміни видатків державного бюджету на науково-технічну діяльність Замовника, а також з інших поважних причин, як то зміна пріоритетів діяльності Замовника, зупинення фінансування бюджетних програм тощо.
3.9. У разі виникнення змін в обсягах наданого Замовнику фінансування вносяться зміни до Календарного плану, Кошторису витрат та розрахунків до нього.
4. Права сторін на отримані результати
4.1. Правовідносини щодо використання результатів та охорони прав об'єктів інтелектуальної власності регулюються законодавством України.
4.2. Замовник в межах повноважень має право використовувати передані йому результати НДДКР будь-яким способом та у будь-якій формі, у тому числі передавати ці результати третім особам.
4.3. Виконавець має право використовувати результати НДДКР, у тому числі передавати ці результати іншим особам лише з дозволу Замовника.
4.4. Винагорода Виконавцю, як суб'єкту права інтелектуальної власності, включена до суми, сплаченої за цим Договором.
5. Відповідальність Сторін
5.1. У разі порушення Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до цього Договору та чинного законодавства України:
5.1.1. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
5.1.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо доведе, що порушення Договору сталося не з її вини.
5.1.3. За невиконання (неналежне виконання) умов цього Договору Виконавець сплачує Замовникові штраф в розмірі 2% від загальної вартості робіт за Договором. Сплата штрафу не звільняє Виконавця від виконання зобов'язання за цим Договором.
5.2. Якщо Виконавець своєчасно не розпочав передбачені цим Договором роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у передбачений цим Договором строк стає явно неможливим, Замовник має право відмовитись від цього Договору.
Якщо під час виконання передбачених цим Договором робіт стане очевидним, що вони не будуть виконані належним чином, Замовник має право призначити Виконавцеві строк для усунення недоліків, а в разі невиконання Виконавцем цієї вимоги - відмовитись від цього Договору.
5.3. Замовник має право в будь-який час до закінчення робіт за цим Договором відмовитись від нього, виплативши Виконавцеві плату за виконану на цей момент частину роботи.
5.4. Виконавець повинен дотримуватись принципів формування планової калькуляції кошторисної вартості НДДКР за статтями витрат згідно з Типовим положенням з планування, обліку і калькулювання собівартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.07.96 N 830.
5.5. Виконавець не має права змінювати розподіл коштів між статтями витрат планової Калькуляції кошторисної вартості робіт в межах узгодженої планової калькуляції без письмової згоди Замовника у разі, якщо відхилення між ними становить понад 1000 гривень.
Виконавець відповідає за цільове використання бюджетних коштів та фактичні витрати відповідно до бухгалтерського обліку та згідно з чинним законодавством.
5.6. Замовник не відповідає перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з державного бюджету або невиділення бюджетних коштів Державним казначейством України.
5.7. Замовник і Виконавець звільняються від виконання своїх обов'язків за умови виникнення форс-мажорних обставин, передбачити які неможливо на час підписання Договору, а саме: військові дії, стихійні лиха, громадські заворушення, рішення вищих органів держави про секвестрування державного бюджету та внесення інших змін до нього, що унеможливлюють подальше виконання Договору.
6. Інші умови
6.1. Спірні питання повинні вирішуватись шляхом конструктивних переговорів між Сторонами та у встановленому чинним законодавством порядку.
6.2. У випадку придбання спецустаткування на виконання робіт за Договором (відповідно до Калькуляції кошторисної вартості) воно залишається у розпорядженні Виконавця та приймається ним на баланс.
6.3. Виконавець забезпечує державну реєстрацію укладеного Договору та результатів завершення НДДКР у встановленому порядку і подає копії реєстраційної та облікової карток, завірені підписом і печаткою Виконавця, Замовнику.
6.4. Якщо термін дії Договору переходить на наступний бюджетний період, Сторони вирішують питання про продовження виконання робіт за Договором на наступний рік відповідно до видатків, затверджених згідно із Законом України про Державний бюджет.
6.5. За згодою сторін зміст пунктів Технічного завдання, термін дії Договору або етапів Календарного плану, а також вартість робіт за Договором (у тому числі при невчасному отриманні Замовником фінансування) можуть бути змінені в процесі виконання роботи, що оформляються додатковою угодою.
7. Прикінцеві положення
7.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за ним. Сторони домовились розпочати роботи за цим Договором з моменту підписання та завершити їх до "___" ____________ 201_ року включно.
7.2. Договір має такі додатки, які є його невід'ємною частиною:
- Технічне завдання (Вимоги Замовника) (додаток 1 до Договору);
- Протокол узгодження кошторисної вартості (додаток 2 до Договору);
- Календарний план (додаток 3 до Договору);
- Калькуляція кошторисної вартості (додаток 4 до Договору);
- Перелік документації, що підлягає здачі (додаток 5 до Договору).
7.3. Цей договір складено у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Два примірники отримує і зберігає Замовник, третій - Виконавець. Один перший примірник цього Договору зберігається в Юридичному управлінні Замовника.
7.4. Цей Договір може бути змінений або розірваний за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.
8. Юридичні адреси, реквізити та підписи Сторін
Виконавець: Замовник:
Міністерство з питань
житлово-комунального
господарства України
03150, м. Київ,
вул. Димитрова, 24,
реєстраційний рахунок N _______
Державного казначейства України,
м. Київ, МФО 820172,
код ЄДРПОУ 35077234,
КПКВК ______________
Директор Заступник Міністра
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. М.П.
Керівник структурного
підрозділу - замовника
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Відповідальна особа
за супроводження Договору
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 1
до Договору
від "__" ____ 201_ року N __
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Заступник Міністра
___________________________
(підпис)
___________________________
(ініціали та прізвище)
М.П.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
(Вимоги Замовника)
1. Назва НДДКР ______________________________________________
2. Підстава для виконання НДДКР _____________________________
3. Споживачі НДДКР та сфери її застосування _________________
4. Основна мета та призначення розробки, проблеми, що вирішує
НДДКР ____________________________________________________________
5. Вимоги до виконання НДДКР (технічні, економічні та якісні
характеристики розробки) _________________________________________
6. Переваги НДДКР над існуючими аналогами та висновки про її
конкурентоспроможність за результатами порівняння ________________
__________________________________________________________________
7. Взаємозв'язок розробки з нормативно-правовими актами та
іншими нормативними документами __________________________________
8. Вартість НДДКР, тис.грн.: всього ________________________,
у т.ч. на поточний рік _________.
9. Вимоги щодо способу реалізації результатів розробки ______
__________________________________________________________________
10. Вимоги щодо необхідності проведення експертизи,
обговорення з громадськістю, збору відгуків, погодження __________
__________________________________________________________________
11. Порядок розгляду і приймання результатів розробки _______
__________________________________________________________________
12. Очікувані терміни виконання розробки (початок - кінець)
__________________________________________________________________
Виконавець: Замовник:
Директор Керівник структурного
підрозділу - замовника
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Додаток 2
до Договору
від "__" ____ 201_ року N __
ПРОТОКОЛ
узгодження кошторисної вартості
_____________________________________
(повна назва розробки)
Міністерство з питань житлово-комунального господарства
України, надалі Замовник, в особі заступника Міністра ____________
_________________________________________________________________,
(прізвище, ім'я, по батькові)
що діє на підставі Положення про Міністерство та наказу __________
______________________________ з однієї сторони та _______________
__________________________________________________________________
надалі Виконавець, в особі ______________________________________,
що діє на підставі _______________________________________ з іншої
сторони, засвідчуємо, що сторонами досягнуто угоду про величину
договірної ціни на виконання науково-технічної розробки у сумі ___
__________________________________________________________________
(прописом)
Цей протокол є підставою для проведення взаємних розрахунків
та платежів між Виконавцем та Замовником.
Виконавець: Замовник:
Директор Заступник Міністра
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. М.П.
Керівник структурного
підрозділу - замовника
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 3
до Договору
від "__" ____ 201_ року N __
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
за договором від "___" ____________ 201_ року
N __________
_________________________________
(повна назва)
------------------------------------------------------------------
| Найменування | Термін | Вартість, |Чим закінчується|
| етапів | виконання | грн. | етап (звіт, |
| виконання робіт | (початок - | | макет, |
| | закінчення) | |конструкторська |
| | місяць, рік | | документація, |
| | | |технологія тощо)|
|-------------------+---------------+-----------+----------------|
|Етап 1. | | | |
|-------------------+---------------+-----------+----------------|
|Етап 2. | | | |
|-------------------+---------------+-----------+----------------|
|Етап 3. | | | |
|-------------------+---------------+-----------+----------------|
|Разом за етапами, | | | |
|роками (якщо робота| | | |
|триває декілька | | | |
|років) | | | |
|-------------------+---------------+-----------+----------------|
|Всього за весь | | | |
|період | | | |
------------------------------------------------------------------
Виконавець: Замовник:
Директор Заступник Міністра
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. М.П.
Керівник структурного
підрозділу - замовника
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Начальник Управління
науково-технічної політики
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4
до Договору
від "__" ____ 201_ року N __
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Заступник Міністра
___________________________
(підпис)
___________________________
(ініціали та прізвище)
М.П.
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
кошторисної вартості
НДДКР _______________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва)
Підстава для проведення роботи ______________________________
Джерело оплати ______________________________________________
Замовник ____________________________________________________
Термін виконання роботи: початок ____________________________
закінчення _________________________
------------------------------------------------------------------
| N | Статті витрат(*) | Усього на весь | У тому числі |
| з/п | | період, грн. | за роками, грн. |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 1 |Витрати на оплату | | |
| |праці | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 2 |Відрахування на | | |
| |соціальні заходи | | |
| |(___ %)(**) | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 3 |Матеріали | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 4 |Паливо та енергія | | |
| |для науково- | | |
| |виробничих цілей | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 5 |Витрати на службові | | |
| |відрядження(***) | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 6 |Спецустаткування | | |
| |для наукових | | |
| |(експериментальних) | | |
| |робіт | | |
| |(спецустаткування, | | |
| |верстати, пристрої, | | |
| |інструменти, | | |
| |прилади, стенди, | | |
| |апарати, механізми | | |
| |тощо) | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 7 |Витрати на роботи, | | |
| |які виконують | | |
| |сторонні | | |
| |підприємства, | | |
| |установи і | | |
| |організації | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 8 |Інші витрати | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| 9 |Накладні | | |
| |витрати(****) | | |
|-----+--------------------+------------------+------------------|
| |Всього | | |
------------------------------------------------------------------
---------------
(*) - Зазначаються та заповнюються статті витрат, які використовуються на проведення роботи. У разі наявності у тендерній документації інформації про наявність коштів, обладнання і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Виконавець надає додаткові пояснення щодо витрат на роботи, які виконують сторонні підприємства, установи і організації;
(**) - Надавати довідку з розрахунками відрахувань на соц. заходи по організації Виконавця;
(***) - Мета відрядження повинна відповідати за змістом і термінами етапам виконання робіт календарного плану.
(****) - Подається обґрунтування розміру накладних витрат.
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Керівник планово виробничого Керівник структурного
відділу підрозділу - замовника
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
Головний бухгалтер Директор Департаменту
фінансування та економічного
аналізу
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
Керівник НДДКР
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Додаток 5
до Договору
від "__" ____ 201_ року N __
ПЕРЕЛІК
документації, що підлягає здачі
за договором від "___" ____________ 201_ року
N ________
____________________________
(повна назва)
------------------------------------------------------------------
| N етапу | Документація, що підлягає здачі |
|---------+------------------------------------------------------|
| 1 | 2 |
|---------+------------------------------------------------------|
|Етап 1 | |
|---------+------------------------------------------------------|
|Етап 2 | |
|---------+------------------------------------------------------|
|Етап 3 | |
|---------+------------------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Виконавець: Замовник:
Керівник організації Керівник структурного
підрозділу - замовника
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
Начальник Управління
науково-технічної політики
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 3
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
Найменування Виконавця Найменування Замовника
_________________________ _________________________
Адреса Адреса
_________________________ _________________________
Банківські реквізити Банківські реквізити
_________________________ _________________________
ЗАТВЕРДЖУЮ: ЗАТВЕРДЖУЮ:
Керівник організації Заступник Міністра
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. М.П.
АКТ
здачі-приймання НДДКР
за ___ етапом Договору N ________________ від "___" _____________ 201_ року
м. Київ "___" ____________ 201_ року
__________________________________________________________________
(назва НДДКР та етапу робіт)
Ми, що нижче підписалися, представник Виконавця _____________
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я та по-батькові)
з одного боку, та представник Замовника __________________________
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я та по-батькові)
з іншого боку, уклали цей акт про те, що НДДКР ___________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
задовольняє (не задовольняє) умови виконання _____________________
етапу Договору N _____ від "___" ____________ 201_ року та
технічного завдання, належним чином оформлена та підлягає оплаті.
Стислий опис НДДКР __________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Договірна вартість роботи становить: __________________ грн.,
(словами)
у тому числі на 201_ рік: _____________________________ грн.,
(словами)
Перераховано за виконані раніше обсяги робіт: __________ грн.
(словами)
з них аванс ____________________________________________ грн.
(словами)
Вартість виконаних робіт звітного етапу: _______________ грн.
(словами)
Повернення авансу за звітний період: ___________________ грн.
(словами)
Належить до перерахування за звітний період ____________ грн.
(словами)
Роботу здав: Роботу прийняв:
Від Виконавця: Від Замовника:
Керівник НДДКР Керівник структурного
підрозділу - замовника
_______________________________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище) (підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
КОШТОРИС
фактичних витрат
_____________________________________
(назва роботи)
за Договором від "___" ____________ 201_ року N ________
Термін виконання роботи: початок ____________________________
закінчення _________________________
------------------------------------------------------------------
| Найменування статей | Планові |Фактичні | У тому числі |
| витрат(**) | витрати | витрати | за роками: |
| | (грн.) | (грн.) |--------------------|
| | | | 201_ | 201_ | 201_ |
|-----------------------+---------+---------+------+------+------|
|1. |Витрати на оплату | | | | | |
| |праці | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|2. |Відрахування на | | | | | |
| |соціальні заходи | | | | | |
| |(___ %) | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|3. |Матеріали | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|4. |Паливо та енергія | | | | | |
| |для науково- | | | | | |
| |виробничих цілей | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|5. |Витрати на службові| | | | | |
| |відрядження | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|6. |Спецустаткування | | | | | |
| |для наукових | | | | | |
| |(експериментальних)| | | | | |
| |робіт | | | | | |
| |(спецустаткування, | | | | | |
| |верстати, пристрої,| | | | | |
| |інструменти, | | | | | |
| |прилади, стенди, | | | | | |
| |апарати, механізми | | | | | |
| |тощо) | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|7. |Витрати на роботи, | | | | | |
| |які виконуються | | | | | |
| |сторонніми | | | | | |
| |організаціями | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|8. |Інші витрати | | | | | |
|---+-------------------+---------+---------+------+------+------|
|9. |Накладні витрати | | | | | |
|-----------------------+---------+---------+------+------+------|
|Всього | | | | | |
------------------------------------------------------------------
---------------
(**) - Зазначаються та заповнюються статті витрат, які використовуються на проведення роботи. У разі наявності у тендерній документації інформації про наявність коштів, обладнання і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Виконавець надає додаткові пояснення щодо витрат на роботи, які виконують сторонні підприємства, установи і організації.
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 201_ року
М.П.
Головний бухгалтер
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4.1
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
РОЗРАХУНКИ
витрат за статтею "Витрати на оплату праці" на роботи, що виконуються згідно з договором
від "___" ____________ 201_ року N _____
грн.
-------------------------------------------------------------------------------------
| N |Посада| Кількість| Всього на весь період | У тому числі за роками: |
|з/п| |виконавців|------------------------------+------------------------------|
| | | |Кількість| Середня | Сума |Кількість| Середня | Сума |
| | | |л/місяців|заробітна|заробітної|л/місяців|заробітна|заробітної|
| | | | |плата за | плати | |плата за | плати |
| | | | | місяць | | | місяць | |
|---+------+----------+---------+---------+----------+---------+---------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
-------------------------------------------------------------------------------------
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 201_ року
М.П.
Головний бухгалтер
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4.2
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
РОЗРАХУНКИ
витрат за статтею "Витрати на службові відрядження" на роботи, що виконуються згідно з договором
від "___" ____________ 201_ року N _____
грн.
--------------------------------------------------------------------
|Етап N| Пункт | Мета | Кількість | Тривалість|Вартість|
| |призначення|відрядження(*)|працівників|перебування| |
| | | | у | у | |
| | | |відрядженні|відрядженні| |
|------+-----------+--------------+-----------+-----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
--------------------------------------------------------------------
---------------
(*) - Мета відрядження повинна відповідати за змістом і термінами етапам виконання робіт календарного плану.
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 201_ року
М.П.
Головний бухгалтер
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4.3
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
РОЗРАХУНКИ
витрат за статтею "Витрати на роботи, які виконують сторонні організації" на роботи, що виконуються згідно з договором
від "___" ____________ 201_ року N _____
грн.
------------------------------------------------------------------
| N | Організація, | Найменування | Витрати на |У тому числі за|
|з/п| підприємство | роботи(*) |роботи на весь| роками |
| | | | період | |
|---+--------------+--------------+--------------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
------------------------------------------------------------------
---------------
(*) - Роботи, для виконання яких залучаються сторонні організації, не можуть бути виконані штатними працівниками або наявним обладнанням Виконавця.
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 201_ року
М.П.
Головний бухгалтер
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4.4
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
РОЗРАХУНКИ
витрат за статтею "Інші витрати" на роботи, що виконуються згідно з договором
від "___" _________ 201_ року N _____
грн.
------------------------------------------------------------------
|N з/п | Статті витрат | Всього на весь | У тому числі за |
| | | період | роками |
|------+----------------------+----------------+-----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 201_ року
М.П.
Головний бухгалтер
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
Додаток 4.5
до Порядку планування,
фінансування і контролю
за виконанням
та впровадженням
науково-дослідних
та дослідно-
конструкторських робіт
РОЗРАХУНКИ
витрат за статтею "Накладні витрати" на роботи, що виконуються згідно з договором
від "___" ____________ 201_ року N _____
грн.
------------------------------------------------------------------
|N п/п | Статті витрат | Витрати на весь | У тому числі за |
| | | період | роками |
|------+----------------+------------------+---------------------|
| 1 | 2 | 3 | 5 |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 201_ року
М.П.
Головний бухгалтер
_______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)