22.04.2011 N 38
|
Перший заступник Міністра
|
Ю.Є.Хіврич
|
Додаток 1
до наказу Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства
22.04.2011 N 38
тис.грн.
N п/п | Назва робіт | Код Державного класифікатора (по п'ятому знаку) | Термін виконання | Вартість робіт | Виконано на 01.01.2011 р. | План на 2011 р. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району) | 1.2.19.00 (ДК 015-97) | 2011 | 66500,0 | 0,0 | 66500,0 |
Всього: | 66500,0 |
Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду
|
С.М.Груздо
|
Додаток 2
до наказу Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства
22.04.2011 N 38
_________________________________ ____ _____________ 2011 року
(місце укладення договору) (дата)
Міністерство ________________________________________________
(найменування Замовника)
в особі Заступника Міністра ______________________________________
(посада, прізвище,
ім'я та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер, дата
та інші необхідні реквізити)
(далі - Замовник), з однієї сторони, і ___________________________
__________________________________________________________________
(найменування Виконавця)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер, дата
та інші необхідні реквізити)
(далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей
договір про таке (далі - Договір):
3.1. Ціна цього Договору становить __________________________
(вказати цифрами
та словами)
у тому числі: ____________________________________________________
(ціна Договору визначається з урахуванням
Закону України "Про податок на додану вартість").
Загальна вартість обумовлених цим договором послуг в цілому
погоджується протоколом угоди про договірну ціну (додаток 1 до
Договору) та визначається в калькуляції планової кошторисної
вартості та розрахунках витрат за статтями наведеними у додатку 2
до Договору.
3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною
згодою Сторін.
Замовник Виконавець
_____________________________ ________________________________
(найменування) (найменування/П.І.Б)
_____________________________ ________________________________
(ідентифікаційний код) (ідентифікаційний код/
ідентифікаційний номер)
_____________________________ ________________________________
(місцезнаходження) (місцезнаходження/
місце проживання)
_____________________________ ________________________________
(телефон) (телефон)
_____________________________ ________________________________
(телефакс) (телефакс)
_____________________________ ________________________________
(рахунок у Державному (рахунок у Державному
казначействі або у банку) казначействі або у банку)
Замовник: Виконавець:
Заступник Міністра Керівник організації
__________ ________________ __________ ________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Начальник Управління
реставрації та
збереження історичної
спадщини Мінрегіонбуду С.М.Груздо
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор
Фінансово-економічного
департаменту А.В.Касіяник
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Заступник начальника
Управління правової
та законопроектної
роботи
Мінрегіонбуду Ю.Ю.Вернигор
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 1
до договору
___ ____________ 2011 N ____
______________________________________________
Міністерство ________________________________________________
(найменування Замовника)
в особі Заступника Міністра ______________________________________
(посада, прізвище, ім'я
та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер,
дата та інші необхідні реквізити)
(далі - Замовник), з однієї сторони, і ___________________________
(найменування Виконавця)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер,
дата та інші необхідні реквізити)
(далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони,
засвідчуємо, що сторонами досягнуто угоди про величину договірної
ціни з надання послуг у сумі: __________________________ тис.грн.
(сума прописом), в тому числі ПДВ - 20% _________________ тис.грн.
(сума прописом).
Замовник: Виконавець:
Заступник Міністра Керівник організації
__________ _________________ ________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Додаток 2
до договору
___ ____________ 2011 N ____
ПОГОДЖЕНО
Заступник Міністра
________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
Підстава для проведення роботи - наказ Міністерства
___________________________________________ від ______ 2011 N ____
Джерело фінансування - Державний бюджет України
Замовник - Міністерство _____________________________________
Термін виконання роботи: початок ____________________________
закінчення __________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|NN/пп | Статті витрат | Усього на весь |Усього на поточний|
| | | період, грн. | рік, грн. |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 1 |Витрати на оплату | | |
| |праці | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 2 |Відрахування на | | |
| |соціальні заходи | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 3 |Матеріали | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 4 |Паливо та енергія | | |
| |для наукових цілей | | |
| |(експериментальних | | |
| |робіт) | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 5 |Витрати на службові| | |
| |відрядження | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 6 |Спецустаткування | | |
| |робіт | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 7 |Витрати на послугу,| | |
| |які надають | | |
| |сторонні | | |
| |підприємства, | | |
| |установи і | | |
| |організації | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 8 |Інші витрати | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 9 |Накладні витрати | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 10 |Податок на додану | | |
| |вартість | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| |Усього: | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П
Керівник планово-виробничого
відділу
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Головний бухгалтер
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник нормативної розробки
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду С.М.Груздо
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор
Фінансово-економічного
департаменту А.В.Касіяник
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 3
до договору
___ ____________ 2011 N ____
Підстава для проведення роботи - наказ Міністерства
____________________________________ від ____________ 2011 N _____
Джерело фінансування - Державний бюджет України
Замовник - Міністерство _____________________________________
Термін виконання роботи: початок ____________________________
закінчення __________________________________________________
------------------------------------------------------------------
| N | Статті витрат |Усього на весь період, грн. |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 1 |Витрати на оплату праці | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 2 |Відрахування на соціальні | |
| |заходи | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 3 |Матеріали | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 4 |Паливо та енергія для науково -| |
| |виробничих цілей | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 5 |Витрати на службові відрядження| |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 6 |Спецустаткування | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 7 |Витрати на послуги, які надають| |
| |сторонні підприємства, установи| |
| |і організації | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 8 |Інші витрати | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 9 |Накладні витрати | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
|10 |Податок на додану вартість | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| |Усього: | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П.
Керівник
планово-виробничого
відділу
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Головний бухгалтер
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник
нормативної розробки
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду С.М.Груздо
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор
Фінансово-економічного
департаменту А.В.Касіяник
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 4
до договору
"___" __________ 2011 N ____
ПОГОДЖЕНО
Заступник Міністра
________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
------------------------------------------------------------------
| Зміст та назва | Термін | Вартість | Чим |
| етапів | виконання | поетапної | закінчується |
| | (початок, | роботи | етап (звіт, |
| | завершення) | (гривень) | макет, |
| | | |конструкторська|
| | | | документація, |
| | | | тощо) |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 1. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 2. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Всього на | | | |
|200___ рік: | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 3. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 4. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Всього на | | | |
|200___ рік: | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Разом за | | | |
|договором: | | | |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця Від Замовника
Керівник організації Начальник Управління
реставрації та
збереження історичної
спадщини
Мінрегіонбуду
_________________ С.М.Груздо
________ ________________ _________ _________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П.
Додаток 5
до договору
___ ____________ 2011 N ____
------------------------------------------------------------------
| N етапу | Документація, що підлягає здачі |
|----------------+-----------------------------------------------|
| 1 | 2 |
|----------------+-----------------------------------------------|
|Етап |анотований звіт про виконання етапу; акт |
| |приймання - передачі етапу |
|----------------+-----------------------------------------------|
|Послуга в цілому|акт приймання - передачі послуги в цілому; звіт|
| |про виконання кошторису витрат; сформований |
| |список (перелік) пам'яток, який підлягає |
| |оформленню та передачі Замовнику, витяг (копія)|
| |із протоколу науково-технічної (вченої) ради |
| |Виконавця з висновками про відповідність |
| |наданої послуги завданню Замовника |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця Від Замовника
Керівник організації Начальник Управління
реставрації та
збереження історичної
спадщини
Мінрегіонбуду
_______________ С.М.Груздо
________ ________________ ________ ________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П.
Додаток 6
до Договору
___ ____________ 2011 N ____
ПОГОДЖЕНО
Заступник Міністра
________ _________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
1. Підстава для надання послуг - наказ Міністерства _________
________________________________________ від ______ 2011 р. N ___.
2. Основна мета та призначення розробки.
3. Технічні, економічні та якісні характеристики розробки.
4. Стислий зміст етапів або структура розробки.
5. Взаємозв'язок розробки з нормативно-правовими актами та
іншими нормативними документами.
6. Вимоги щодо способу реалізації результатів розробки.
7. Вимоги щодо необхідності проведення експертизи,
обговорення з громадкістю, збору відгуків, погодження.
8. Порядок розгляду і приймання результатів розробки.
9. Вимоги щодо дотримання прав на результати розробки.
10. Вимоги щодо вигляду розробки, яка передається Замовнику
після її завершення (звіт, нормативний акт, технологічний
регламент, конструкторська документація, формат, мова, носії
тощо).
11. Очікувані терміни виконання розробки.
12. Інші вимоги (враховуючи спрямованість розробки).
Від Виконавця Від Замовника
Керівник організації Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду
________________ С.М.Груздо
________ ________________ ________ _________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П.
Додаток 7
до договору
___ ____________ 2011 N ____
1.1 На весь термін виконання роботи
------------------------------------------------------------------
|Посада | Витрати на виконання роботи |Витрати на оплату праці,|
| | | грн. |
| |-------------------------------+------------------------|
| |людей |місяців |людино-місяців |Середня зарплата |Усього|
| | | | | в місяць | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|---------------------------------------+-----------------+------|
|Разом | | |
------------------------------------------------------------------
1.2. На поточний рік виконання роботи
------------------------------------------------------------------
|Посада | Витрати на виконання роботи |Витрати на оплату праці,|
| | | грн. |
| |-------------------------------+------------------------|
| |людей |місяців |людино-місяців |Середня зарплата |Усього|
| | | | | в місяць | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|---------------------------------------------------------+------|
|Разом | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Найменування |Одиниця | На весь термін | На поточний рік |
| матеріалів | виміру | виконання роботи | |
|-------------+--------+----------------------+------------------|
| | | Кількість |Вартість|Кількість|Вартість|
| | | (шт.) | (грн.) | (шт.) | (грн.) |
|-------------+--------+-------------+--------+---------+--------|
| | | | | | |
|-------------+--------+-------------+--------+---------+--------|
| | | | | | |
|------------------------------------+--------+---------+--------|
|Разом | | | |
------------------------------------------------------------------
3.1. На весь термін виконання роботи
------------------------------------------------------------------
| Місце |Кількість |Всього|Добові| Вартість |Середня |Усього|
|відрядження|відряджень| днів |(грн.)|проживання,|вартість|(грн.)|
| | | | | (грн.) |проїзду | |
| | | | | | (грн.) | |
|-----------+----------+------+------+-----------+--------+------|
| | | | | | | |
|-----------+----------+------+------+-----------+--------+------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
3.2. На поточний рік
------------------------------------------------------------------
| Місце |Кількість |Всього|Добові| Вартість |Середня |Усього|
|відрядження |відряджень| днів |(грн.)|проживання|вартість|(грн.)|
| | | | | (грн.) |проїзду | |
| | | | | | (грн.) | |
|------------+----------+------+------+----------+--------+------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|N п/п |Найменування витрат| На весь термін | На поточний рік |
| | | виконання роботи | (грн.) |
| | | (грн.) | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| | | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Назва | Назва роботи, |На весь термін |На поточний рік|
| організації | що буде | виконання | (грн.) |
| | виконуватися | роботи (грн.) | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П.
Керівник планово
виробничого відділу
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Головний бухгалтер
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник нормативної розробки
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)