21.09.2010 N 339
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 жовтня 2010 р.
за N 969/18264
Голова Державної інспекції
з контролю якості
лікарських засобів
Міністерства охорони
здоров'я України,
Головний державний інспектор
України з контролю якості
лікарських засобів
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Міністра охорони
здоров'я України
Голова Державного комітету України
з питань регуляторної політики
та підприємництва
|
О.С.Соловйов
С.А.Риженко
М.Бродський
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної інспекції
з контролю якості лікарських
засобів Міністерства охорони
здоров'я України
21.09.2010 N 339
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 жовтня 2010 р.
за N 969/18264
Начальник Управління
ліцензування та контролю
дотримання Ліцензійних умов
оптової та роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами та інспектування
з належної дистрибуторської
та аптечної практики
|
С.В.Хлопіцька
|
Додаток 1
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
від "___" _________ 20__ року N _______________
Видане посадовим особам _________________________________________
(ініціали, прізвище, посада)
_________________________________________
(ініціали, прізвище, посада)
_________________________________________
(ініціали, прізвище, посада)
для проведення планової/позапланової перевірки суб'єкта
господарювання
(необхідне підкреслити)
_________________________________________________________________
(найменування ліцензіата, місцезнаходження)
_________________________________________________________________
щодо ____________________________________________________________
(вид заходу, вид господарської діяльності, що ліцензується)
_________________________________________________________________
(назва фармацевтичного (аптечного) закладу (підрозділу)
та його адреса)
на підставі _____________________________________________________
(підстави для здійснення заходу)
_________________________________________________________________
(питання, необхідність перевірки яких є підставою для
позапланового заходу)
_________________________________________________________________
(інформація про здійснення попереднього заходу (тип заходу,
строк його здійснення))
за період з "___" ________ 20__ року до "___" ________ 20__ року,
у термін з "___" ________ 20__ року до "___" ________ 20__ року.
_________________________ _________ _________________________
(посада керівника органу (підпис) (ініціали, прізвище)
контролю)
М.П.
Додаток 2
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
--------------------------------------------------------------------
| N | N | Назва та | Склад | Термін |Реєстраційний|
|з/п|посвідчення|місцезнаходження| комісії |перевірки|номер наказу,|
| | | ліцензіата | | | дата |
|---+-----------+----------------+---------+---------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
--------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____" ____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності _______________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат _______________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) ______________,
ліцензія А N _____________ від "___" ________________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
_________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Структурний підрозділ, | |
|адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника
_________________________________________________________________
Контактний телефон
_________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Діяльність з виробництва лікарських |
|засобів полягає в такому: |
|(відмітити потрібне знаком Х) |
|----------------------------------------------------------------|
|Виробництво активних фармацевтичних інгредієнтів | |
|(субстанцій) | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Виробництво готових лікарських засобів (ГЛЗ) | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Виробництво напівпродуктів, нерозфасованих продуктів | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Упаковка | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Лабораторний контроль якості лікарських засобів | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Посерійний контроль та дозвіл на реалізацію серій | |
|лікарських засобів | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Виробництво та аналіз за контрактом | |
|-------------------------------------------------------+--------|
|Інше | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Результати перевірки: |
|----------------------------------------------------------------|
|Система управління| |
|якістю | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Персонал | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Приміщення | |
|та обладнання | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Документація | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Технологічний | |
|процес | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Контроль якості | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Виробництво | |
|та аналіз | |
|за контрактом | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Рекламації | |
|та відкликання | |
|продукції | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Самоінспекції | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Реалізація | |
|та транспортування| |
|продукції | |
|------------------+---------------------------------------------|
|Досьє виробничої | |
|дільниці (або | |
|технічного | |
|регламенту) | |
|----------------------------------------------------------------|
| (оцінка досьє виробничої дільниці |
| (за наявності), дата затвердження його |
| останньої редакції або технічного |
| регламенту) |
|----------------------------------------------------------------|
|Відбір зразків | |
|під час перевірки | |
|----------------------------------------------------------------|
| (інформація про відбір зразків, виконаний |
| під час інспекції (якщо такий |
| проводився)) |
------------------------------------------------------------------
Оцінка результатів перевірки:
За результатами перевірки встановлені такі порушення:
------------------------------------------------------------------
| N | Суть порушення Ліцензійних умов | Класифікація порушень |
|з/п | | (критичне, суттєве, |
| | | несуттєве) |
|----+-----------------------------------+-----------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
Висновки: ___________________________________________________
(загальний висновок щодо додержання Ліцензійних
умов у цілому, характеру встановлених порушень та
можливості впливу цих порушень на якість
продукції)
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Рекомендації: ___________________________________________________
(рекомендації щодо надання розпорядження про
усунення встановлених порушень Ліцензійних умов;
інформація про наявність у ліцензіата переліку
коригувальних заходів із пропозиціями щодо
термінів усунення порушень)
___________________________________________________
___________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
|з/п | | арк. |
|----+-----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|----+-----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|----+-----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|----+-----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|----+-----------------------------------------------+-----------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з промислового виробництва лікарських
засобів складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 4
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____"____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
1. Ліцензіат_________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) _____________,
ліцензія А N _____________ від "___" _________________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
_________________________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії, куточок споживача
_________________________________________________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|----------------------+-----------------------------------------|
|Структурний підрозділ,| |
|адреса(и) місця | |
|(місць) провадження | |
|діяльності | |
|----------------------+-----------------------------------------|
| | |
|----------------------+-----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника
_________________________________________________________________
Контактний телефон
_________________________________________________________________
2. Результати перевірки установчих документів ліцензіата
2.1. В установчих документах ліцензіата вид діяльності
_________________________________________________________________
(зазначено/не зазначено)
2.2. Документи, що підтверджують право власності або
користування приміщенням, що займає суб'єкт господарювання
або його відокремлений(і) структурний(і) підрозділ(и), __________
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні, N документа, строк дії)
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
2.3. Відомості, наведені в ліцензії, ________________________
(відповідають/
не відповідають)
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
суб'єкта господарювання, довідці про внесення до Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України, установчим
документам ліцензіата.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
3. Результати перевірки фактичного стану
матеріально-технічної бази аптеки ліцензіата
3.1. Будівля, в якій розміщується аптечний заклад
(підпункт 2.5.9 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов),
_________________________________________________________________
(капітальна/не капітальна)
Основне використання будівлі, в якій розташований аптечний
заклад:
_________________________________________________________________
(житлова/не житлова, громадський будинок,
лікувально-профілактичний заклад, санаторно-курортний заклад,
торговельний центр, готель, аеропорт, сільрада, інше)
Приміщення аптеки займає будівлю ________________________________
(повністю/частково)
Із житлового фонду ______________________________________________
(виведено/не виведено)
Окремий вхід іззовні до торговельного залу ______________________
(наявний/відсутній)
_________________________________________________________________
(пояснення)
Торговельний зал розташований на __________________ поверсі.
Приміщення аптечного закладу ____________________________________
(ізольоване/не ізольоване,
_________________________________________________________________
відокремлене/не відокремлене (опис за необхідності))
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.2. На фасаді аптеки розміщена вивіска із зазначенням
(пункт 1.11 розділу I Ліцензійних умов):
назви закладу __________________________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про суб'єкта господарювання
та власника або уповноважений ним орган ______________________;
(наявна/відсутня)
інформації про режим
роботи _________________________________________________________;
(наявна/відсутня)
адреси чергової та найближчої аптек ____________________________
(наявна/відсутня)
3.3. Загальна площа аптеки (підпункт 2.5.10 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
3.4. Склад та площа виробничих приміщень аптеки
(підпункт 2.5.7 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
3.5. Виробничі зони (приміщення) ____________________________
(обладнані/не обладнані)
належною системою вентиляції (підпункт 2.5.6 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
3.6. Освітлення, температура, вологість і вентиляція
(підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(впливають/не впливають)
на якість лікарського засобу під час його виробництва.
3.7. Розташування приміщень _________________________________
(відповідає/не відповідає)
послідовності виконання операцій виробничого процесу (підпункт
2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
3.8. Доступ сторонніх осіб у зони виробництва, зберігання і
контролю якості (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов).
_________________________________________________________________
3.9. Розміщення обладнання ______________ ефективне очищення
(забезпечує/
не забезпечує)
та експлуатацію (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов).
_________________________________________________________________
3.10. Виробниче обладнання очищується (підпункт 2.5.6
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
3.11. У ліцензіата _____________________ основна документація
(наявна/відсутня)
щодо виробництва та контролю якості лікарських засобів, що
виробляються (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов).
_________________________________________________________________
3.12. Приміщення _____________________________ для зберігання
(пристосовані/не пристосовані)
вихідної сировини, матеріалів готової продукції та продукції, що
перебуває в процесі контролю (карантинна зона) (підпункт 2.5.6
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
3.13. Відбір проб здійснюється (підпункт 2.5.6 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
3.14. Відбраковані, відкликані або повернені матеріали,
вихідна сировина, пакувальні матеріали та готова продукція
зберігаються (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов)
_________________________________________________________________
3.15. Лікарські засоби та сировина зберігаються
(підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
3.16. Кабінет провізора-аналітика (стіл аналітика) __________
(має/не має)
місця для зберігання зразків і протоколів (підпункт 2.5.6
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов),
________________________________ від виробничих зон _____________
(відокремлений/не відокремлений)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.17. Прилади, обладнання та апарати _______________ технічні
(мають/не мають)
паспорти і ____________________________ своєчасному технічному
(підлягають/не підлягають)
обслуговуванню та перевірці (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
3.18. Обладнання для контролю якості ________________________
(забезпечує/не забезпечує)
необхідну точність та інші характеристики для контролю всіх
показників якості продукції, що передбачені нормативно-технічною
документацією (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов).
3.19. Засоби вимірювання, що використовуються під
час виробництва лікарських препаратів та контролю їх
якості, ______________________________________________ повірку в
(проходять/не проходять)
установленому порядку.
3.20. Склад та площа службово-побутових приміщень ___________
(відповідає/не
відповідає)
вимогам до санітарно-технічного обладнання (підпункт 2.5.6 пункту
2.5 розділу II Ліцензійних умов).
3.21. Стерильна продукція виробляється (підпункт 2.5.6
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
________________________________________________________________,
доступ персоналу, подача сировини і матеріалів до асистентської
асептичної здійснюється _________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.22. Вимоги до чистоти навколишнього середовища у виробничих
зонах аптеки ____________________________________________________
_________________________________________________________________
3.23. Підготовка повітря, контроль ефективності очищення
повітря та ефективності використаних фільтрів ___________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Контроль роботи бактерицидних опромінювачів _____________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Журнали реєстрації ______________________________________________
_________________________________________________________________
3.24. Персонал, що задіяний у виробничому процесі, __________
(виконує/
не виконує)
вимоги до особистої гігієни та чистоти відповідно до вимог
технологічного регламенту (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
3.25. Персонал ____________________ спеціальним технологічним
(забезпечений/
не забезпечений)
одягом з безворсової тканини, що відповідає виконуваним
технологічним операціям (підпункт 2.5.6 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
3.26. Підготовка технологічного одягу здійснюється __________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.27. Торгівля лікарськими засобами, що виготовлені в умовах
аптеки, здійснюється ____________________________________________
_________________________________________________________________
Перелік внутрішньоаптечної заготовки, що виготовляється в аптеці,
__________________________ з територіальною державною інспекцією
(погоджено/не погоджено)
з контролю якості лікарських засобів ____________________________
_________________________________________________________________
3.28. Приміщення для зберігання запасів лікарських засобів
обладнані (підпункт 2.5.1 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов) ___________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.29. Приміщення та устаткування кімнати персоналу аптеки ___
____________________________ утримання та схоронність спецодягу
(забезпечує/не забезпечує)
працівників відповідно до вимог санітарно-протиепідемічного
режиму, можливість вживання їжі, відпочинку та обладнана
(підпункт 2.5.12 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.30. Для контролю за температурою і вологістю виробничі
приміщення в аптеці ________________________________ термометрами
(обладнані/не обладнані)
психрометричними (підпункти 2.5.7, 2.5.11 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов),
які ________________________ метрологічну повірку _______________
(проходять/не проходять)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Журнал(и) реєстрації температури та відносної вологості _________
________________________________ у кожному з виробничих приміщень
(наявний/відсутній)
та ведеться _______________________ чином.
(належним/не належним)
3.31. Обробка стін, підлоги та стелі виробничих приміщень
аптеки, вологе прибирання з використанням дезінфекційних
засобів (підпункти 2.5.6, 2.5.12 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
(дозволяє/не дозволяє)
3.32. Аптека ________________________________________________
(забезпечена/не забезпечена)
актами законодавства та нормативно-правовими документами з питань
фармацевтичної діяльності, Державною Фармакопеєю України
(підпункти 2.5.8, 2.5.26 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов).
3.33. Аптека ________________________________________ аптечку
(має/не має)
для надання долікарської медичної допомоги (підпункт 2.5.13
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов).
4. Кваліфікаційні та інші вимоги до персоналу
4.1. На посаду завідувача аптеки призначений(а) (пункт 3.4
розділу III Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
наказом від ______________ N ___________, який(а) має
________________________________________________________________,
_________________________________________________________________
(указати освіту: вища, середня фармацевтична, інша,
та заклад, який закінчив(ла), рік, N диплома)
працює на цій посаді
_________________________________________________________________
(указати: на постійній основі чи за сумісництвом)
_________________________________________________________________
Безпосередньо роздрібною торгівлею лікарськими засобами
займається
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
П.І.Б. працівників, які не відповідають єдиним
кваліфікаційним вимогам
_________________________________________________________________
4.2. у виробничому процесі задіяні __________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.3. Персонал, що задіяний у виробничому процесі, ___________
(володіє/
не володіє)
знаннями і досвідом практичної роботи (підпункт 2.5.6 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов).
4.4. Працівники аптеки (пункт 3.5 розділу III Ліцензійних
умов)
_________________________________________________________________
(пройшли/не пройшли)
медичне обстеження при прийманні на роботу, а надалі -
періодичний медичний огляд.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(П.І.Б., посади працівників, які не пройшли медичне
обстеження, періодичний медичний огляд)
4.5. В аптеці _______________________________________________
(наявні/відсутні)
посадові інструкції для спеціалістів (пункт 3.6 розділу III
Ліцензійних умов).
Здійснення вхідного контролю якості лікарських засобів
покладено (пункт 1.7 розділу I, підпункт 2.5.7 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов) на
_________________________________________________________________
(підрозділ чи посада, прізвище фахівця, на якого покладено
відповідні обов'язки, N, дата наказу, освіта, стаж роботи)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Результати вхідного контролю лікарських засобів реєструються
уповноваженою особою у __________________________________________
_________________________________________________________________
До оформлення письмового висновку вхідного контролю лікарські
засоби зберігаються _____________________________________________
_________________________________________________________________
В аптеці наявна інформація (приписи та розпорядження)
Держлікінспекції МОЗ про виявлені субстандартні, фальсифіковані
та незареєстровані лікарські засоби, яка одержується ____________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
і зберігається __________________________________________________
В аптеці ___________________________ план термінових дій, які
(розроблений/
не розроблений)
забезпечують виконання наказів, вимог Держлікінспекції МОЗ щодо
зупинення торгівлі, вилучення із торгівлі субстандартних,
фальсифікованих, незареєстрованих лікарських засобів і вжиття
відповідних заходів щодо повернення постачальнику (виробнику)
зазначених лікарських засобів або їх знищення та утилізації
(пункт 1.8 розділу I Ліцензійних умов).
5. У процесі перевірки встановлено:
5.1. Документи, що фіксують закупівлю, зберігання,
транспортування, торгівлю, знищення або утилізацію лікарських
засобів (пункт 1.9 розділу I Ліцензійних умов),
__________________________________________________________________
(наявні/відсутні)
5.2. Лікарські засоби, які не зареєстровані в Україні чи не
мають дозволу на реалізацію, ____________________________________
(реалізуються, зберігаються,
використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.3. Лікарські засоби, термін придатності яких минув,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.4. Лікарські засоби без сертифіката якості виробника
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.5. Лікарські засоби без сертифіката аналізу лабораторії,
наявність якого передбачена чинним законодавством, ______________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.6. Лікарські засоби, заборонені до реалізації відповідним
приписом чи розпорядженням Державної інспекції з контролю якості
лікарських засобів МОЗ України,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.7. Лікарські засоби, які не відповідають вимогам
аналітично-нормативної документації за показниками, що
визначаються візуально (зовнішній вигляд, упаковка, маркування
тощо),
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.8. Лікарські засоби, умови зберігання яких порушено,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.9. Технологія процесу виготовлення лікарських засобів
_________________________________________________________________
(порушена/не порушена)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.10. У процесі перевірки ____________________________ відбір
(проведено/не проведено)
зразків лікарських засобів для лабораторної перевірки
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6. Транспортування лікарських засобів
Лікарські засоби одержуються ________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Лікарські засоби транспортуються (підпункт 2.5.14 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Умови зберігання лікарських засобів під час їх
транспортування
_________________________________________________________________
(дотримуються/не дотримуються)
7. Під час перевірки встановлені такі порушення Ліцензійних
умов провадження господарської діяльності з виробництва (в умовах
аптеки) лікарських засобів, роздрібної торгівлі лікарськими
засобами:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Результати перевірки фактів порушення ліцензіатом
Ліцензійних умов, що наведені в заяві (повідомленні), та
виконання розпоряджень про їх усунення (за наявності)
8.1. Факти порушення ліцензіатом Ліцензійних умов, що
наведені в заяві (повідомленні) _________________________________
________________________________________________________________,
під час перевірки _______________________________________________
(підтверджені/не підтверджені/підтверджені
частково)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8.2. Розпорядження про усунення порушень ліцензіатом
Ліцензійних умов від "____" _____________ 20___ року N __________
_________________________________________________________________
(виконані/не виконані)
Додаткова інформація (за необхідності): _________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
| з/п | | арк. |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з виробництва (в умовах аптеки)
лікарських засобів, роздрібної торгівлі лікарськими засобами
складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 5
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____"____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
1. Ліцензіат ________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) _______________,
ліцензія А N _____________ від "___" ___________ 20__ року, строк
дії до "_____" __________ 20__ року на провадження господарської
діяльності з ____________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії, куточок споживача
(підпункт 2.5.7 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|----------------------+-----------------------------------------|
|Структурний підрозділ,| |
|адреса(и) місця | |
|(місць) провадження | |
|діяльності | |
|----------------------+-----------------------------------------|
| | |
|----------------------+-----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника
_________________________________________________________________
Контактний телефон
_________________________________________________________________
2. Результати перевірки установчих документів ліцензіата
2.1. В установчих документах ліцензіата вид діяльності
_________________________________________________________________
(зазначено/не зазначено)
2.2. Документи, що підтверджують право власності або
користування приміщенням, яке займає суб'єкт господарювання або
його відокремлений(і) структурний(і) підрозділ(и),
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні, N документа, строк дії)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
2.3. Відомості, наведені в ліцензії, ________________________
(відповідають/
не відповідають)
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
суб'єкта господарювання, довідці про внесення до Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України, установчих
документах ліцензіата.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
3. Результати перевірки фактичного стану
матеріально-технічної бази аптеки, аптечного пункту, аптечного
кіоска ліцензіата
3.1. Будівля, в якій розміщується аптечний заклад
(підпункт 2.5.9 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов),
_________________________________________________________________
(капітальна/не капітальна)
Основне використання будівлі, в якій розташований аптечний
заклад:
_________________________________________________________________
(житлова/не житлова, громадський будинок, лікувально-
профілактичний заклад, санаторно-курортний заклад,
торговельний центр, готель, аеропорт, сільрада, інше)
Приміщення аптеки займає будівлю ____________________________
(повністю/частково)
Із житлового фонду __________________________________________
(виведено/не виведено)
Окремий вхід іззовні до торговельного залу __________________
(наявний/відсутній)
_________________________________________________________________
(пояснення)
Торговельний зал розташований на __________________ поверсі.
Приміщення аптечного закладу ________________________________
(ізольоване/не ізольоване,
_________________________________________________________________
відокремлене/не відокремлене (опис за необхідності))
Умови ________________ для вільного доступу осіб з обмеженими
(створені/
не створені)
фізичними можливостями (підпункт 2.5.7 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
3.2. На фасаді аптеки/аптечного пункту/аптечного кіоска
розміщена вивіска із зазначенням (пункт 1.11 розділу I
Ліцензійних умов):
назви закладу __________________________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про суб'єкта господарювання та власника або
уповноважений ним орган _______________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про режим роботи ____________________________________;
(наявна/відсутня)
адреси чергової та найближчої аптек ____________________________;
(наявна/відсутня)
3.3. Загальна площа:
аптеки (підпункт 2.5.10 пункту 2.5 розділу 2 Ліцензійних
умов) _______________________;
аптечного пункту (підпункт 2.5.15 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов) ______________________;
аптечного кіоска (підпункт 2.5.18 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов) ______________________.
3.4. Склад та площа виробничих приміщень аптеки
(підпункт 2.5.9 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5. Приміщення для зберігання запасів лікарських засобів
обладнані (підпункт 2.5.11 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6. Приміщення аптечного пункту обладнане (підпункт 2.5.16
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.7. Приміщення аптечного кіоска обладнане (підпункт 2.5.19
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.8. Для контролю за температурою і вологістю приміщення для
зберігання лікарських засобів в аптеці/аптечному пункті/аптечному
кіоску ____________________________ термометрами психрометричними
(обладнані/не обладнані)
(підпункт 2.5.11 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов), які ___
____________________ метрологічну повірку.
(проходять/
не проходять)
Журнал(и) реєстрації температури та відносної вологості _________
_____________________ у кожному з виробничих приміщень аптеки
(наявний/відсутній)
та ведеться ______________________ чином.
(належним/не належним)
Журнал реєстрації температури та відносної вологості в аптечному
пункті/аптечному кіоску
_________________________________________________________________
(наявний/відсутній)
3.9. Санітарний стан приміщень аптеки та устаткування _______
_______________________ установленому санітарно-протиепідемічному
(відповідає/
не відповідає)
режиму аптечних закладів (підпункт 2.5.12 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
Обробка стін, стелі, підлоги, устаткування виробничих
приміщень аптеки ____________________________ вологе прибирання з
(дозволяє/не дозволяє)
використанням дезінфекційних засобів.
Приміщення аптеки підлягають вологому прибиранню із
застосуванням таких мийних та дезінфекційних засобів:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для вологого прибирання або дезінфекції приміщень аптека ____
___________________ достатньою кількістю прибирального інвентарю.
(забезпечена/
не забезпечена)
Прибиральний інвентар зберігається в
_________________________________________________________________
3.10. Санітарний стан приміщень аптечного пункту/аптечного
кіоска та устаткування __________________________________________
(відповідає/не відповідає)
установленому санітарно-протиепідемічному режиму аптечних
закладів (підпункт 2.5.21 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов).
Приміщення аптечного пункту/аптечного кіоска підлягають
вологому прибиранню із застосуванням таких мийних та
дезінфекційних засобів:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для вологого прибирання або дезінфекції приміщень аптека ____
___________________ достатньою кількістю прибирального інвентарю.
(забезпечена/
не забезпечена)
Прибиральний інвентар зберігається в
_________________________________________________________________
3.11. Кімната персоналу обладнана (підпункт 2.5.12 пункту 2.5
розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.12. Утримування та схоронність спецодягу працівників
_________________________________________________________________
(забезпечено/не забезпечено)
відповідно до вимог санітарно-протиепідемічного режиму аптек
(підпункт 2.5.12 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов).
3.13. Аптека / аптечний пункт / аптечний кіоск ______________
(забезпечені/
не забезпечені)
нормативно-правовими, нормативно-технічними документами та
довідковою літературою (підпункт 2.5.26 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов).
3.14. Аптека ____________ аптечку (підпункт 2.5.13 пункту 2.5
(має/не має)
розділу II Ліцензійних умов) для надання долікарської медичної
допомоги.
4. Кваліфікаційні та інші вимоги до персоналу
4.1. На посаду завідувача аптеки/аптечного пункту/аптечного
кіоска (пункт 3.4 розділу III Ліцензійних умов) призначений(а)
_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
наказом від ______________ N ___________, який(а) має
________________________________________________________________,
(указати освіту: вища, середня фармацевтична, інша та заклад,
який закінчив(ла), рік, N диплома)
працює на цій посаді
_________________________________________________________________
(указати: на постійній основі чи за сумісництвом)
_________________________________________________________________
4.2. Безпосередньо роздрібною торгівлею лікарськими засобами
займається
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
П.І.Б. працівників, які не відповідають єдиним кваліфікаційним
вимогам _________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.3. В аптеці _______________________ посадові інструкції для
(наявні/відсутні)
спеціалістів (пункт 3.6 розділу III Ліцензійних умов).
4.4. Працівники аптеки ___________________ медичне обстеження
(пройшли/не пройшли)
при прийманні на роботу, а надалі - періодичний медичний огляд
(пункт 3.5 розділу III Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
(прізвища, посади працівників, які не пройшли
медичне обстеження, періодичний медичний огляд)
4.5. Здійснення вхідного контролю якості лікарських засобів
(підпункт 2.5.7 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов) покладено
на
_________________________________________________________________
(підрозділ чи посада та прізвище фахівця, на якого
покладено відповідні обов'язки, N, дата наказу,
освіта, стаж роботи)
Результати вхідного контролю лікарських засобів реєструються
уповноваженою особою у __________________________________________
________________________________________________________________
До оформлення письмового висновку вхідного контролю лікарські
засоби зберігаються _____________________________________________
_________________________________________________________________
В аптеці наявна інформація (приписи та розпорядження)
Держлікінспекції МОЗ про виявлені субстандартні, фальсифіковані
та незареєстровані лікарські засоби, яка одержується ____________
_________________________________________________________________
та зберігається _________________________________________________
_________________________________________________________________
В аптеці ___________________________ план термінових дій, які
(розроблений/не розроблений)
забезпечують виконання наказів, вимог Держлікінспекції МОЗ щодо
зупинення торгівлі, вилучення із торгівлі субстандартних,
фальсифікованих, незареєстрованих лікарських засобів і вжиття
відповідних заходів щодо повернення постачальнику (виробнику)
зазначених лікарських засобів або їх знищення та утилізації
(пункт 1.8 розділу I Ліцензійних умов).
5. У процесі перевірки встановлено:
5.1. Документи, що фіксують закупівлю, зберігання,
транспортування, торгівлю, знищення або утилізацію лікарських
засобів (пункт 1.9 розділу I Ліцензійних умов),
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні)
5.2. Лікарські засоби, які не зареєстровані в Україні чи не
мають дозволу на реалізацію, ____________________________________
(реалізуються, зберігаються,
використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.3. Лікарські засоби, термін придатності яких минув,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.4. Лікарські засоби без сертифіката якості виробника
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.5. Лікарські засоби без сертифіката аналізу лабораторії,
наявність якого передбачена чинним законодавством, ______________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.6. Лікарські засоби, заборонені до реалізації відповідним
приписом чи розпорядженням Держлікінспекції МОЗ,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.7. Лікарські засоби, які не відповідають вимогам
аналітично-нормативної документації за показниками, що
визначаються візуально (зовнішній вигляд, упаковка, маркування
тощо),
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.8. Лікарські засоби, умови зберігання яких порушено,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.9. В аптечному кіоску лікарські засоби, що відпускаються за
рецептом лікаря (підпункт 2.5.20 пункту 2.5 розділу II
Ліцензійних умов),
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні)
5.10. У процесі перевірки ____________________________ відбір
(проведено/не проведено)
зразків лікарських засобів для лабораторної перевірки.
6. Транспортування лікарських засобів
6.1. Лікарські засоби в аптеку надходять ____________________
_________________________________________________________________
6.2. Лікарські засоби в аптечному пункті / аптечному кіоску
одержуються (підпункт 2.5.25 пункту 2.5 розділу II Ліцензійних
умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6.3. Лікарські засоби транспортуються (підпункт 2.5.14
пункту 2.5 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6.4. Умови зберігання лікарських засобів під час їх
транспортування
_________________________________________________________________
(дотримуються/не дотримуються)
7. Під час перевірки встановлені такі порушення Ліцензійних
умов провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі
лікарськими засобами:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Результати перевірки фактів порушення ліцензіатом
Ліцензійних умов, що наведені в заяві (повідомленні), та
виконання розпоряджень про їх усунення (за наявності)
8.1. Факти порушення ліцензіатом Ліцензійних умов, що
наведені в заяві (повідомленні)
________________________________________________________________,
під час перевірки _______________________________________________
(підтверджені/не підтверджені/підтверджені
частково)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8.2. Розпорядження про усунення порушень ліцензіатом
Ліцензійних умов від "____" ____________ 20___ року N ___________
_________________________________________________________________
(виконані/не виконані)
Додаткова інформація (за необхідності): _____________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
-----------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
| з/п | | арк. |
|-----+---------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+-----------|
| | | |
-----------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище ,ім'я, по батькові) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими
засобами складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 6
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------------
|планова |позапланова|
---------------------------
"_____"____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
1.Ліцензіат _________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності)_______________,
ліцензія А N ___________ від "___" ____________ 20__ року, строк
дії до "_______" ____________________ 20__ року на провадження
господарської діяльності з ______________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ___________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|----------------------+-----------------------------------------|
|Структурний підрозділ,| |
|адреса(и) місця | |
|(місць) провадження | |
|діяльності | |
|----------------------+-----------------------------------------|
| | |
|----------------------+-----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника
_________________________________________________________________
Контактний телефон
_________________________________________________________________
2. Результати перевірки установчих документів ліцензіата
2.1. В установчих документах ліцензіата вид діяльності ______
________________________
(зазначено/не зазначено)
2.2. Документи, що підтверджують право власності або
користування приміщенням, що займає суб'єкт господарювання або
його відокремлений(і) структурний(і) підрозділ(и), ______________
(наявні/відсутні)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
2.3. Відомості, наведені в ліцензії, ________________________
(відповідають/
не відповідають)
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
суб'єкта господарювання, довідці про внесення до Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України, установчим
документам ліцензіата.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
3. Результати перевірки фактичного стану
матеріально-технічної бази аптечного складу ліцензіата
3.1. Аптечний склад розміщується (підпункт 2.4.2 пункту 2.4
розділу II Ліцензійних умов) в
_________________________________________________________________
(ізольованому/не ізольованому)
приміщенні з _______________ входом в ___________________________
(окремим/
не окремим)
________________________________________________________ споруді,
(капітальній, цегляній, шлакобетонній тощо)
інше: ___________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.2. На фасаді аптечного складу розміщена вивіска із
зазначенням (пункт 1.11 розділу I Ліцензійних умов):
назви закладу __________________________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про суб'єкта господарювання та власника або
уповноважений ним орган _________________;
(наявна/відсутня)
інформації про режим роботи _____________________________________
(наявна/відсутня)
3.3. Аптечний склад має такі виробничі приміщення (зони)
(підпункт 2.4.3 пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов):
_______________________________________________
_________________________________________________________________
________________________________________________________________;
службово-побутові і допоміжні приміщення та їх площі:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Площа виробничих приміщень становить ________________________
_________________________________________________________________
3.4. Розміщення та експлуатація виробничих приміщень
_________________________________________________________________
(забезпечує/не забезпечує)
послідовність технологічного процесу та включає такі етапи
(підпункт 2.4.3 пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов):
_________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5. Електрозабезпечення, опалення, освітлення, вентиляція,
температура і вологість повітря у складських приміщеннях
(підпункт 2.4.5 пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(відповідають/не відповідають)
та _________________ негативно (прямо чи опосередковано) на діючу
(впливають/не
впливають)
речовину, готові лікарські засоби.
3.6. Аптечний склад _______________ приладами _______________
(обладнаний/ (центрального
не обладнаний)
_________________________________________________________________
опалення, іншими автономними системами опалення тощо)
______________________________________ (підпункт 2.4.6 пункту 2.4
розділу II Ліцензійних умов).
3.7. Лікарські засоби у виробничих складських приміщеннях
зберігаються
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.8. Для підтримання чистоти повітря приміщення для
зберігання обладнані (підпункт 2.4.8 пункту 2.4 розділу II
Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Документація на механічну вентиляцію
__________________________________________________________________
(наявна/відсутня)
Повітряно-тепловий баланс приміщень _________________________
(забезпечує/не забезпечує)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.9. Для контролю за температурою і вологістю приміщення для
зберігання лікарських засобів термометрами психрометричними
(підпункт 2.4.9 пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов)
________________________________________________________________,
(обладнані/не обладнані)
які__________________________________ метрологічну повірку.
(проходять/не проходять)
Карта обліку температури та відносної вологості _____________
(наявна/відсутня)
у кожному приміщенні та ведеться _________________________ чином.
3.10. Приміщення для зберігання вогненебезпечних та
вибухонебезпечних речовин (підпункт 2.4.10 пункту 2.4 розділу II
Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(ізольовані/не ізольовані, захищені від прямих сонячних
променів, розміщення тощо)
_________________________________________________________________
3.11. Імунобіологічні препарати зберігаються (підпункт 2.4.12
пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.12. Обробка стін та стелі, підлоги виробничих приміщень
аптечного складу
_________________________________________________________________
(дозволяє/не дозволяє)
вологе прибирання з використанням дезінфекційних засобів
(підпункт 2.4.13 пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов).
3.13. Санітарний стан приміщень та устаткування аптечної бази
(складу)
_________________________________________________________________
(відповідає/не відповідає)
вимогам санітарно-протиепідемічного режиму (підпункт 2.4.14
пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов).
3.14. Для вологого прибирання або дезінфекції приміщень
аптечний склад _______________________________________ достатньою
(забезпечений/не забезпечений)
кількістю прибирального інвентарю.
Прибиральний інвентар зберігається (підпункт 2.4.15
пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
3.15. Приміщення та устаткування кімнати персоналу
_________________________________________________________________
(забезпечує/не забезпечує)
утримування та схоронність спецодягу працівників відповідно до
вимог санітарно-протиепідемічного режиму (підпункт 2.4.16 пункту
2.4 розділу II Ліцензійних умов).
Умови для вживання їжі та відпочинку ________________________
(наявні/відсутні)
Визначене та промарковане місце (карантинна зона) (підпункт
2.4.21 пункту 2.4 розділу II Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(наявне/відсутнє)
4. Кваліфікаційні та інші вимоги до персоналу
4.1. На посаду завідувача аптечного складу призначений(а)
(пункт 3.4 розділу III Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
наказом від ______________ N ___________, який(а) має ___________
________________________________________________________________,
(указати освіту: вища, середня, фармацевтична, інша
та заклад, який закінчив(ла), рік, номер диплома)
працює на цій посаді
_________________________________________________________________
(указати: на постійній основі чи за сумісництвом)
4.2. Безпосередньо оптовою торгівлею лікарськими засобами
займається
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
П.І.Б. працівників, які не відповідають єдиним
кваліфікаційним вимогам _________________________________________
_________________________________________________________________
4.3. В аптечному складі __________________ посадові інструкції
(наявні/відсутні)
для спеціалістів (пункт 3.6 розділу III Ліцензійних умов).
4.4. Працівники аптечного складу ____________________ медичне
(пройшли/не пройшли)
обстеження при прийманні на роботу, а надалі - періодичний
медичний огляд (пункт 3.5 розділу III Ліцензійних умов).
_________________________________________________________________
(зазначити прізвища, посади працівників, які не пройшли
медичне обстеження, періодичний медичний огляд)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.5. Здійснення вхідного контролю якості лікарських засобів
покладено на
_________________________________________________________________
(підрозділ чи посада, прізвище фахівця, на якого покладено
відповідні обов'язки, N, дата наказу)
Результати вхідного контролю лікарських засобів реєструються
уповноваженою особою у __________________________________________
_____________________________________________________ (пункт 1.7
розділу I Ліцензійних умов).
До оформлення письмового висновку вхідного контролю лікарські
засоби зберігаються _____________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
В аптечному складі наявна інформація (приписи та розпорядження)
Держлікінспекції МОЗ про виявлені субстандартні, фальсифіковані
та незареєстровані лікарські засоби, яка одержується
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
і зберігається __________________________________________________
__________________________________________________________________
У разі виникнення сумніву щодо якості одержаних лікарських
засобів звертатися до уповноваженої особи
________________________________________________
_________________________________________________________________
При негативних висновках вхідного контролю уповноважена особа
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
В аптечному складі _________________ план термінових дій, які
(розроблений/
не розроблений)
забезпечують виконання наказів, вимог Держлікінспекції МОЗ щодо
зупинення торгівлі, вилучення із торгівлі субстандартних,
фальсифікованих, незареєстрованих лікарських засобів і вжиття
відповідних заходів щодо повернення постачальнику (виробнику)
зазначених лікарських засобів або їх знищення та утилізації
(пункт 1.8 розділу I Ліцензійних умов).
5. У процесі перевірки встановлено:
5.1. Лікарські засоби, які не зареєстровані в Україні чи не
мають дозволу на реалізацію,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.2. Лікарські засоби, термін придатності яких минув
(пункт 1.3 розділу I Ліцензійних умов),
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.3. Лікарські засоби без сертифіката якості виробника
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.4. Лікарські засоби без сертифіката аналізу лабораторії,
наявність якого передбачена чинним законодавством,
____________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.5. Лікарські засоби, заборонені до реалізації відповідним
приписом чи розпорядженням Держлікінспекції МОЗ,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.6. Лікарські засоби, які не відповідають вимогам
аналітично-нормативної документації за показниками, що
визначаються візуально (зовнішній вигляд, упаковка, маркування
тощо),
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.7. Лікарські засоби, умови зберігання яких порушено
(підпункт 2.4.18 пункту 2.4 розділ II Ліцензійних умов),
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.8. У процесі перевірки _____________________ відбір зразків
(проведено/не проведено)
лікарських засобів для лабораторної перевірки їх якості.
6. Транспортування лікарських засобів
6.1. Лікарські засоби одержуються
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6.2. Лікарські засоби транспортуються _______________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6.3. Умови зберігання лікарських засобів під час їх
транспортування
_________________________________________________________________
(дотримуються/не дотримуються)
7. Під час перевірки встановлені такі порушення Ліцензійних
умов провадження господарської діяльності з оптової торгівлі
лікарськими засобами:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Результати перевірки фактів порушення ліцензіатом
Ліцензійних умов, що наведені в заяві (повідомленні), та
виконання розпоряджень про їх усунення (за наявності)
8.1. Факти порушення ліцензіатом Ліцензійних умов, що
наведені в заяві (повідомленні) _________________________________
________________________________________________________________,
під час перевірки
_________________________________________________________________
(підтверджені/не підтверджені/підтверджені частково)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8.2. Розпорядження про усунення порушень ліцензіатом
Ліцензійних умов від "____" _____________ 20___ року N ________
_________________________________________________________________
(виконані/не виконані)
Додаткова інформація (за необхідності):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
| з/п | | арк. |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
|-----+---------------------------------------------+------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами
складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 7
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____" _________________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат ___________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності): _____________,
ліцензія А N _____________ від "___" ___________ 20__ року, строк
дії до "___" _______________ 20__ року на _______________________
_________________________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ___________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Адреса(и) місця | |
|(місць) провадження| |
|діяльності | |
|-------------------+--------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника _______________________
Контактний телефон __________________________________________
Під час перевірки встановлено, що порушення Ліцензійних умов
провадження господарської діяльності з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами
(необхідне підкреслити), які визначені в акті перевірки від "___"
______________ 20__ року N ______,
_________________________________________________________________
(усунуто, не усунуто, усунуто частково)
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
| з/п | | арк. |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт про повторне порушення Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з виробництва лікарських засобів,
оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами складено на
________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 8
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____" _________________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат ___________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) __________________,
ліцензія А N ____________ від "___" ____________ 20__ року, строк
дії до "_____" ___________ 20__ року на _________________________
_________________________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ___________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Адреса(и) місця | |
|(місць) провадження| |
|діяльності | |
|-------------------+--------------------------------------------|
| | |
|-------------------+--------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника
_________________________________________________________________
Контактний телефон __________________________________________
Встановлено: ________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
| з/п | | арк. |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт про виявлення недостовірних відомостей у документах,
поданих для одержання ліцензії, складено на ___________ аркушах
у двох примірниках.
З актом ознайомлений(а) та один примірник акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 9
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------------
|планова |позапланова|
---------------------------
"_____" _________________ 20__ року __________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________.
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат _______________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) __________________,
ліцензія А N ____________ від "___" ____________ 20__ року, строк
дії до "_____" ___________ 20__ року на _________________________
_________________________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ___________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Адреса(и) місця | |
|(місць) провадження| |
|діяльності | |
|-------------------+--------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника _______________________
Контактний телефон __________________________________________
Результати перевірки фактичного стану матеріально-технічної
бази аптечного складу, аптеки (аптечного пункту, аптечного
кіоска) ліцензіата:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
| з/п | | арк. |
|-----+----------------------------------------------+-----------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт про неможливість забезпечити виконання Ліцензійних умов
складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 10
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____" _________________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат ___________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) __________________,
ліцензія А N ____________ від "___" ____________ 20__ року, строк
дії до "_____" ___________ 20__ року на _________________________
_________________________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ___________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Адреса(и) місця | |
|(місць) провадження| |
|діяльності | |
|-------------------+--------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника _______________________
Контактний телефон __________________________________________
-------------------------------------------------------------------
|Порушення, що було виявлено при |Виконано/не виконано/виконано |
|попередній перевірці (пункт |частково |
|Ліцензійних умов, що | |
|порушувався) | |
|---------------------------------+-------------------------------|
| | |
-------------------------------------------------------------------
Встановлено:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість|
| з/п | | арк. |
|-----+-----------------------------------------------+----------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт про невиконання розпорядження про усунення порушень
Ліцензійних умов складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 11
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
Вид перевірки:
----------------------------
|планова |позапланова|
----------------------------
"_____" _________________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ___________________________
(прізвище, ініціали, посада,
підпис, N доручення)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат ___________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер (за
наявності) ________________,
ліцензія А N _____________ від "___" ___________ 20__ року, строк
дії до "_____" ___________ 20__ року на _________________________
_________________________________________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ___________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Адреса(и) місця | |
|(місць) провадження| |
|діяльності | |
|-------------------+--------------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника _______________________
Контактний телефон __________________________________________
Встановлено: ________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість |
|з/п | | арк. |
|----+----------------------------------------------+------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
Акт про відмову у проведенні перевірки складено на __________
аркушах у двох примірниках.
З актом ознайомлений(а) та один примірник акта отримав(ла).
_____________________________ ______________
(прізвище, ім'я, по батькові) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 12
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
------------------------------------------
На підставі _________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання, місцезнаходження)
_________________________________________________________________
(ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
АНУЛЮВАТИ
ліцензію ________________________________________________________
(серія, номер ліцензії, дата видачі, ким видана)
_________________________________________________________________
Рішення набирає чинності з _______________ 20__ року.
____________________________ __________ _______________________
(посада керівника органу (підпис) (ініціали, прізвище)
ліцензування)
М.П.