МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 041-407-107/12-157 від 14.02.2001
Про розрахункові документи
Міністерство фінансів розглянуло лист щодо документів, що
підтверджують витрати працівника на наймання житла під час
відрядження і повідомляє.
Згідно з підпунктом 5.4.8 статті 5 Закону України "Про
оподаткування прибутку підприємств" ( 334/94-ВР ), документами, що
підтверджують витрати на оплату вартості проживання у готелях
(мотелях), наймання інших жилих приміщень, є рахунки з готелів
(мотелів) або інших осіб, які надають послуги з розміщення та
проживання фізичної особи.
Враховуючи зазначене, а також положення Закону України "Про
застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг" ( 265/95-ВР ) та чинного
законодавства з питань службових відряджень, на думку Міністерства
фінансів, документом, що підтверджує витрати на наймання жилого
приміщення, повинен бути розрахунковий документ (надрукований
реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну), в
якому зазначено прізвище працівника, направленого у відрядження,
термін проживання та вартість основних та додаткових послуг,
отриманих у готелі (мотелі), або від інших осіб, які надають
послуги з розміщення та проживання фізичної особи.
Заступник Міністра В.Матвійчук
"Галицькі контракти - Дебет-Кредит",
N 12, 19 березня 2001 р.