УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.02.2001 N 288
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 3086 (v3086224-12) від 09.07.2012 )

Щодо використання електронної пошти для доставки інформаційних повідомлень, які підлягають публікації в газеті "Відомості приватизації"

З метою прискорення процесу приватизації об'єктів груп А, Д, Е та Ж НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок документообігу інформаційних повідомлень про продаж об'єктів приватизації, які підлягають публікації в газеті "Відомості приватизації" і пересилаються до Фонду державного майна України електронною поштою, що додається.
2. Відповідальність за виконання наказу покласти на Голову Фонду майна АРК, начальників регіональних відділень та представництв ФДМУ та начальника Управління індивідуального продажу.
3. Відповідальність за виконання п. 12 наказу покласти на начальника Управління офіційних друкованих видань.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Л. Кальніченка.
Голова Фонду
О.Бондар

Додаток
до наказу Фонду державного
майна України
від 26 лютого 2001 р. N 288

ПОРЯДОК

документообігу інформаційних повідомлень про продаж об'єктів приватизації, які підлягають публікації в газеті "Відомості приватизації" і пересилаються до Фонду державного майна України електронною поштою

1. Цей Порядок регламентує документообіг інформаційних повідомлень про продаж об'єктів приватизації, які підлягають публікації в газеті "Відомості приватизації" і пересилаються до ФДМУ електронною поштою.
2. Цей Порядок поширюється на публікації переліків об'єктів груп А, Д, Е та Ж, що підлягають приватизації, оголошень про проведення аукціонів та конкурсів з продажу зазначених об'єктів, а також про результати їх продажу (далі - публікації).
3. Дотримання цього Порядку є обов'язковим для регіональних відділень та представництв ФДМУ, а також для інших органів приватизації, які надсилають електронною поштою до ФДМУ публікації, зазначені в п. 2 цього Порядку.
4. Органи приватизації, які будуть використовувати для доставки публікацій, зазначених в п. 2 цього Порядку, електронну пошту, повинні попередньо в письмовому вигляді повідомити про це Управління індивідуального продажу, зазначивши при цьому постійну електронну адресу, з якої буде надходити кореспонденція, а також контактний телефон особи, відповідальної за відправку електронної пошти. Зміни до цих даних подаються також письмово.
5. Управління індивідуального продажу надсилає таким органам приватизації інформацію про адреси електронної пошти, за якими необхідно буде відправляти публікації.
6. Робочі станції, з яких доставлятиметься електронна кореспонденція, повинні бути захищені від несанкціонованого доступу. Відповідальність за можливі наслідки несанкціонованого доступу до робочих станцій несуть особи, на яких керівництвом органу приватизації покладено відповідні обов'язки.
7. Публікація, яка буде надсилатися до ФДМУ електронною поштою, готується відповідним органом приватизації в паперовому вигляді окремо по кожній групі об'єктів (А, Д, Е, Ж) з окремими супроводжувальними листами. Супроводжувальний лист до публікації про проведення аукціону чи конкурсу з продажу об'єктів приватизації має містити стислий перелік об'єктів, які виставляються на продаж. Публікація та супроводжувальний лист до неї в обов'язковому порядку має бути підписаний керівником органу приватизації, або відповідно до розподілу повноважень, іншою посадовою особою. Супроводжувальному листу до публікації обов'язково має бути присвоєно вихідний номер.
8. Реєстрація кореспонденції, яка буде надсилатися електронною поштою, здійснюється в окремому журналі обліку.
9. Після реєстрації перший примірник супроводжувального листа та публікації направляється поштою до Управління індивідуального продажу з поміткою "Відправлено електронною поштою". Ще один примірник супроводжувального листа та публікації направляється до підрозділу (особи), який має перевести кореспонденцію в електронний вигляд та у вигляді текстового файла відіслати її електронною поштою. Відповідальність за точність перекладу інформації з паперового носія на електронний несе особа, яка його виконала. Вносити зміни до такого файла після відсилки електронної пошти забороняється.
10. Будь-які зміни до надісланих публікацій чи спростування опублікованої інформації подаються відповідними органами приватизації до Управління індивідуального продажу окремими листами в порядку, визначеному в п. п. 7 - 9 цього Положення.
11. Текстовий файл має відповідати наступним вимогам:
- на супроводжувальному листі обов'язково зазначається вихідний номер листа та дата його реєстрації;
- файл має бути адаптованим до середовища Word 6.0/95 або нижче;
- атрибут файла "Только чтение";
- текстова частина файла має бути набрана шрифтом Times New Roman Cyr, розмір шрифту - 14, колір - чорний або Auto, формат - rtf;
- файл перед відсилкою може бути заархівовано у форматі WinZip 7.0 SR1 або іншому, що підтримується вказаним. Ступінь стискування - максимальний;
- супроводжувальний лист та додатки до нього надсилаються як один файл.
Електронна кореспонденція, яка не відповідає зазначеним вимогам, повертається відправнику по електронній пошті без розгляду, з повідомленням про причини повернення.
Публікація, яка надійшла до Управління індивідуального продажу до 18 години вівторка, що передує терміну подання публікацій до Управління офіційних друкованих видань, і не потребує доопрацювання, друкується в черговому номері газети "Відомості приватизації", який виходить через один тиждень після здачі публікацій до Управління офіційних друкованих видань.
12. Управління офіційних друкованих видань зобов'язано інформувати органи приватизації та Управління індивідуального продажу про перенесення терміну виходу в світ чергового номера газети "Відомості приватизації" не пізніше як за один день до подання Управлінням індивідуального продажу опрацьованих публікацій до цього номера газети.
13. Відповідальність за зміст надісланих публікацій та внесення змін до тексту публікації, в разі здійснення таких змін до моменту відправлення електронної кореспонденції, несе відправник. В разі, якщо файл, відправлений електронною поштою, не захищений від редагування відповідно до п. 10 цього Порядку, відповідальність за можливі наслідки несе особа, яка цей файл готувала до відсилки.
14. Управління індивідуального продажу, отримавши електронною поштою публікації, забезпечує їх роздрук на папері в трьох примірниках. Працівники Управління індивідуального продажу, на яких покладено обов'язки по роботі з електронною поштою, на першому роздрукованому екземплярі публікації роблять надпис "Отримано по електронній пошті (дата)" і реєструють отриману публікацію у секретаря Управління. Реєстрація публікацій, отриманих електронною поштою, здійснюється в окремому журналі обліку вхідної кореспонденції. Отримана публікація опрацьовується і передається на підпис керівництву Фонду. Змінювати атрибути отриманих електронною поштою файлів забороняється.
15. З метою виправлення орфографічних помилок та приведення поданих публікацій у відповідність з вимогами чинного законодавства тощо Управління індивідуального продажу та Управління офіційних друкованих видань мають право здійснювати технічне редагування надісланих публікацій. Відповідальність за якість редагування несе особа, яка його здійснила.
16. Підписані керівництвом Фонду публікації направляються до Управління офіційних друкованих видань для опублікування.
17. Управління індивідуального продажу забезпечує копіювання на дискети документів, які надійшли електронною поштою, а також документів, повернених відправникам, та збереження їх протягом терміну, передбаченого для зберігання таких документів на паперових носіях. З огляду на технічні можливості допускається збереження такої інформації на жорстких дисках робочих станцій.
18. Управління індивідуального продажу подає опрацьовані публікації в паперовому вигляді в двох примірниках до Управління офіційних друкованих видань щосереди до 15.00 окремими блоками по кожній групі об'єктів (за класифікацією чинної Державної програми приватизації) та по способах продажу, за областями, в яких розташовані об'єкти приватизації, розставленими в алфавітному порядку.
19. З метою адаптації цього Порядку до організаційної структури органу приватизації керівництво такого органу приватизації може своїм розпорядженням встановити додаткові правила організації документообігу, які не суперечать даному Порядку.
20. Скарги щодо змісту опублікованої інформації, яка надсилалася до ФДМУ електронною поштою, або своєчасності її опублікування органи приватизації, які цю інформацію готували, повинні письмово повідомити керівництво Управління індивідуального продажу не пізніша як за 30 календарних днів з дня публікації такої інформації. По закінчені цього терміну вищевказані скарги не приймаються.
Непорозуміння щодо змісту опублікованої інформації або своєчасності її опублікування, які не були з'ясовані в робочому порядку, за рішенням керівництва ФДМУ з'ясовуються шляхом проведення службового розслідування на вимогу зацікавленої сторони, за умови виконання нею умов, викладених в попередньому абзаці. Висновки комісії, що проводить розслідування, повинні ґрунтуватися на порівнянні даних про дату (час) створення (внесення останніх змін) до файла, який передавався електронною поштою; дату (час) його відправлення (отримання) тощо.
21. Залежно від досвіду роботи з конкретними органами приватизації Управління індивідуального продажу має право відмовити окремим органам приватизації у використанні електронної пошти для доставки публікацій.
Заступник начальника Управління
індивідуального продажу
В.Кальніченко