ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРОТИДІЇ
ВІЛ-ІНФЕКЦІЇ/СНІДУ ТА ІНШИХ СОЦІАЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про приймальню Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань і Порядку особистого прийому громадян у її приймальні
На виконання Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, Указів Президента України від 19 березня 1997 року № 241 (
241/97)
"Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13 серпня 2002 року № 700 (
700/2002)
"Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14 квітня 2004 року № 434 (
434/2004)
"Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", з метою удосконалення організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про приймальню Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, що додається.
1.2. Порядок особистого прийому громадян у приймальні Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Держслужба України соцзахворювань), що додається.
2. Першому заступнику, заступнику Голови, керівникам структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань забезпечити виконання вимог цього наказу та дотримання графіка особистого прийому громадян.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови, заступника Голови і сектор контролю апарату та документообігу Держслужба України соцзахворювань.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби
України з питань протидії
ВІЛ-інфекції/СНІДу
та інших соціально
небезпечних захворювань
20.03.2012 № 31
ПОЛОЖЕННЯ
про приймальню Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
1. Загальні положення
1.1. Приймальня Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Приймальня) входить до складу сектору контролю апарату та документообігу Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - СКАтаД) і утворена з метою організації та забезпечення особистого прийому громадян керівництвом Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Держслужба України соцзахворювань).
1.2. Організація діяльності Приймальні здійснюється відповідно до вимог Конституції України (
254к/96-ВР)
, законів України, указів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, цього Положення, а також нормативно-правових актів Держслужби України соцзахворювань, що регламентують порядок організації особистого прийому громадян та роботи з їх зверненнями в Держслужбі України соцзахворювань.
1.3. Роботу Приймальні організовує головний спеціаліст СКАтаД.
1.4. Приміщення Приймальні закріплюються за СКАтаД і використання його не за призначенням забороняється.
1.5. У Приймальні на видному місці розташовується розклад її роботи, порядок особистого прийому громадян, графік їх прийому керівництвом Держслужби України соцзахворювань, інші довідкові матеріали, що стосуються організації особистого прийому громадян.
1.6. Приймальня забезпечується необхідними меблями, комп'ютерною та оргтехнікою, засобами зв'язку та пожежогасіння, медикаментами, канцелярським приладдям та юридичною літературою (перелік обов'язкового обладнання додається).
2. Основні завдання Приймальні
2.1. Забезпечення особистого прийому громадян у Приймальні керівництвом Держслужби України соцзахворювань, керівниками структурних підрозділів, працівниками СКАтаД та іншими кваліфікованими працівниками Держслужби України соцзахворювань.
2.2. Здійснення реєстрації звернень громадян під час їх особистого прийому та контроль за своєчасністю й повнотою виконання доручень, наданих керівництвом Держслужби України соцзахворювань на особистому прийомі.
2.3. Забезпечення спільно з іншими структурними підрозділами Держслужби України соцзахворювань належних умов для здійснення особистого прийому громадян та підготовка необхідних інформаційно-довідкових матеріалів.
2.4. Узагальнення й аналіз звернень громадян, що надходять під час їх особистого прийому до Приймальні, унесення пропозицій керівництву Держслужби України соцзахворювань щодо поліпшення й удосконалення вказаного напрямку роботи.
3. Права і обов'язки працівника Приймальні
3.1. При реалізації своїх завдань працівник Приймальні має право:
одержувати необхідну інформацію від державних органів, установ, організацій, структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань у порядку, установленому чинним законодавством;
користуватися нормативно-правовою базою під час надання громадянам роз'яснень та необхідних консультацій у ході прийому;
аргументовано відмовити громадянинові в прийнятті письмового звернення, якщо питання, порушене в ньому, до компетенції Держслужби України соцзахворювань не належить;
на заохочення Головою Держслужби України соцзахворювань за сумлінне виконання своїх обов'язків.
3.2. Працівник Приймальні зобов'язаний:
дотримуватися Конституції України (
254к/96-ВР)
, інших законодавчих актів, зокрема законодавства про звернення громадян;
здійснювати реєстрацію звернень громадян та попередній їх розгляд;
надавати громадянам необхідні консультації, роз'яснення та правову допомогу під час прийому, за необхідності залучати для цього досвідчених фахівців структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань;
у спілкуванні з особою, яка звертається, дотримуватися етичних норм, бути ввічливим і коректним;
пояснювати громадянинові причини неможливості вирішення питання відразу під час прийому, роз'яснюючи при цьому порядок розгляду звернення;
не розголошувати конфіденційну інформацію про особу, що стала відома під час особистого прийому.
|
Завідувач сектору
контролю апарату
та документообігу Держслужби
України соцзахворювань
|
О.П. Лебединець
|
Додаток
до пункту 1.6 Положення
про приймальню Державної
служби України з питань
протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу
та інших соціально
небезпечних захворювань
ПЕРЕЛІК
обов'язкового обладнання приймальні Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
1. Вивіска із зазначенням посадових осіб, які здійснюють прийом, днів та годин прийому.
2. Письмові столи (за кількістю приймальних місць).
3. Приставні столи (за потребою).
4. Крісла-стільці (за кількістю приймальних місць).
5. Стільці для відвідувачів (за потребою).
6. Телефонні апарати (за кількістю приймальних місць).
7. Сейфи (за необхідності).
8. Жалюзі віконні (залежно від кількості вікон).
9. Канцелярське приладдя (за кількістю робочих місць).
10. Мінеральна вода та посуд для пиття (за кількістю робочих місць).
11. Медична аптечка (один комплект).
12. Вогнегасник.
14. Телефонні довідники (за кількістю приймальних місць).
15. Законодавчі, нормативно-правові акти та юридична література (за окремою заявкою).
16. Шафа для верхнього одягу та документації (за кількістю приймальних місць).
|
Завідувач сектору
контролю апарату
та документообігу Держслужби
України соцзахворювань
|
О.П. Лебединець
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби
України з питань протидії
ВІЛ-інфекції/СНІДу
та інших соціально
небезпечних захворювань
20.03.2012 № 31
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян у приймальні Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань
1. Загальні положення
1.1. Особистий прийом громадян у приймальні Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Приймальня) здійснюється щоденно, крім вихідних та святкових днів, за адресою: м. Київ, вул. А. Барбюса, 5.
Графік роботи Приймальні:
понеділок - четвер з 09.00 до 18.00 години;
п'ятниця з 09.00 до 16.45;
перерва на обід з 13.00 до 13.45.
1.2. Особистий прийом громадян керівництвом Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань (далі - Держслужба України соцзахворювань) здійснюється згідно з графіком, який затверджується наказом Держслужби України соцзахворювань, та проводиться в приміщенні Приймальні.
1.3. Громадяни, які прибули на особистий прийом, попередньо реєструються відповідальним працівником Приймальні.
Для цього такі громадяни:
1.3.1. Пред'являють документи, які посвідчують їх особу, а також, у разі необхідності, документи, які підтверджують їх повноваження щодо представництва інших осіб. Відсутність таких документів є підставою для відмови в особистому прийомі.
1.3.2. Подають письмові звернення, викладені з дотриманням вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
або в усній формі стисло висловлюють питання, яке вони мають намір порушити на прийомі.
1.3.3. Інформують відповідального працівника про наявність раніше поданих звернень до Держслужби України соцзахворювань з питання, яке вони порушують. Якщо такі мали місце, надають повідомлення про наслідки їх розгляду.
1.4. Особистий прийом громадян ведеться в порядку черговості. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої вітчизняної війни розглядаються Головою Держслужби України соцзахворювань особисто.
1.5. На прийом не допускаються особи, які прибули з тваринами, та такі, які мають при собі громіздкі речі, валізи, зброю тощо.
1.6. Під час особистого прийому громадян в приміщенні Приймальні та на території, що до неї прилягає, можуть уживатися додаткові заходи безпеки.
2. Особистий прийом громадян у Приймальні відповідальним працівником та керівниками структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань
2.1. Особистий прийом громадян починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання та викласти суть порушеного питання.
Питання, з якими звертаються громадяни, по можливості розв'язуються під час прийому.
Посадова особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
2.1.1. Задовольнити прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення.
2.1.2. Відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення.
2.1.3. Прийняти письмове звернення, пояснити відвідувачеві причини неможливості розв'язання порушеного питання під час особистого прийому, а також надати роз'яснення щодо порядку й строку розгляду його звернення.
2.2. У разі необхідності для участі в попередньому розгляді порушеного питання, посадові особи, які здійснюють особистий прийом, можуть запрошувати інших керівників відповідних структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань.
2.3. У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом з одного й того ж питання, якщо в перший раз вирішене за суттю і щодо нього прийняте рішення про припинення його подальшого розгляду, посадова особа, яка здійснює прийом, пояснює громадянинові суть прийнятого рішення та надає роз'яснення щодо порядку його оскарження.
Письмові звернення з таких питань передаються для долучення до матеріалів розгляду попередніх звернень.
3. Особистий прийом громадян керівництвом Держслужби України соцзахворювань
3.1. Запис громадян на особистий прийом до Голови Держслужби України соцзахворювань, його першого заступника та заступника здійснюється відповідальним працівником Приймальні в день його прийому з 09.00 до 13.00.
3.2. На підставі складених списків громадян та інформації, отриманої під час запису, відповідальний працівник Приймальні витребує від керівників структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань відомості про розгляд попередніх звернень громадян, які записалися на особистий прийом.
3.3. Списки громадян, які записалися на особистий прийом разом з інформаційно-довідковими матеріалами та пропозиціями доповідаються Голові Держслужби України соцзахворювань, його першому заступнику та заступнику працівником Приймальні.
3.4. Перевага в прийомі може надаватися тим громадянам, чиї звернення вже розглядалися на особистому прийомі і в задоволенні порушених питань їм відмовлено (заявника не задовольняють результати розгляду звернення).
3.5. У випадках, коли Голова Держслужби України соцзахворювань, його перший заступник або заступник в день особистого прийому громадян з поважних причин не можуть здійснити прийом, відвідувачам надаються вичерпні пояснення і пропонується зустріч з іншим керівником Держслужби України соцзахворювань чи структурного підрозділу, до компетенції якого входить вирішення порушеного питання.
У разі відмови від такої зустрічі відвідувачеві пропонується залишити письмове звернення, яке доповідається керівництву Держслужби України соцзахворювань.
3.6. Контроль за виконанням доручень до звернень громадян, які надійшли на особистому прийомі, та узагальнення інформації про наслідки їх розгляду здійснюються в такому порядку:
3.6.1. За зверненнями, що надійшли до Голови Держслужби України соцзахворювань, його першого заступника та заступника - відповідальним працівником Приймальні.
3.7.2. За зверненнями, що надійшли до керівників структурних підрозділів Держслужби України соцзахворювань, та такими, що направлені з Приймальні за належністю для розгляду структурними підрозділами, їх керівниками.
3.8. Запис громадян на повторний прийом з питань, які вже розглядалися керівництвом Держслужби України соцзахворювань, можливо здійснити лише в тому випадку, коли перше звернення не було вирішено за суттю (стаття 8 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
).
4. Порядок оскарження рішень, прийнятих на особистому прийомі громадян
4.1. Рішення посадових осіб Держслужби України соцзахворювань, прийняті за зверненнями громадян, поданими на особистому прийомі, можуть бути оскаржені до суду в термін, установлений законодавством України (стаття 16 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
).
|
Завідувач сектору
контролю апарату
та документообігу Держслужби
України соцзахворювань
|
О.П. Лебединець
|
( Текст взято з сайту Держслужби соцзахворювань України http://www.dssz.gov.ua/ )