КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан виконавської дисципліни та дотримання вимог Законів України "Про звернення громадян" і "Про доступ до публічної інформації"
Розглянувши інформацію про стан виконавської дисципліни та дотримання вимог Законів України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
і "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, колегія відмічає, що вжитими комплексними заходами в системі Міністерства забезпечено виконання у встановлені терміни вимог законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України.
Впродовж першого півріччя 2011 року Міністерством забезпечено виконання у встановлені строки 6 тис. 144 актів законодавства, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів МНС та доручень Міністра (за аналогічний період 2010 року - 5 тис. 242, збільшення на 17,2%).
В апараті Міністерства опрацьовано 17 тис. 567 одиниць вхідної та 8 тис. 328 - вихідної кореспонденції (у 2010 році відповідно 16 тис. 467 та 8 тис. 396). Обсяги документообігу як в апараті Міністерства, так і в територіальних управліннях порівняно з минулим роком збільшились.
Загальна кількість звернень громадян до Міністерства зменшилася на 7,7% (з 1 тис. 364 до 1 тис. 259). Збережено на належному рівні виконавську дисципліну щодо розгляду звернень громадян (усі звернення розглянуто у встановлені законодавством терміни).
Досягнуто суттєвого зменшення кількості повторних звернень громадян до Міністерства (з 208 до 39, зменшення на 169, або на 81%).
Найчисельнішими за кількістю продовжують залишатися звернення з чорнобильських питань - 483, або 38% загальної кількості (441 (32%) у 2010 році). Кількість звернень збільшилась на 42, або на 9%.
Звернень громадян з питань запобігання надзвичайним ситуаціям природного та техногенного характеру, надання допомоги потерпілим внаслідок стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій надійшло 113 (у 2010 році - 242), зменшення на 53%; з питань техногенної безпеки - 239, із них з пожежної безпеки - 192 (206), зменшення на 7%.
Запроваджено систему роботи з розгляду інформаційних запитів. У встановленому законодавством порядку за звітний період опрацьовано 51 інформаційний запит, з них 28 - від засобів масової інформації.
Кращі показники у роботі з документами, з питань виконавської дисципліни та розгляду звернень громадян у головних управліннях (управліннях) МНС в Дніпропетровській (Бутківський В.В.), Донецькій (Ільченко М.В.), Івано-Франківській (Чернецький В.В.), Кіровоградській (Федорчак В.В.), Львівській (Дмитровський С.Ю.), Миколаївській (Грицаєнко М.Г.), Одеській (Боделан В.Р.), Полтавській (Орліковський А.І.), Сумській (Волик Г.Б.), Тернопільській (Лукавий Є.Т.), Харківській (Одарюк П.В.), Хмельницькій (Манільчук А.В.) та Черкаській (Гвоздь В.М.) областях.
З метою безумовного виконання вимог Президента України, Прем'єр-міністра України та Міністра з питань подальшого зміцнення виконавської дисципліни, забезпечення належного рівня розгляду звернень громадян, підвищення особистої відповідальності керівного складу і кожного працівника за своєчасне виконання документів колегія ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни, дотримання вимог Законів України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
і "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
взяти до відома.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра, керівникам департаментів та самостійних структурних підрозділів апарату:
2.1. Вжити додаткових заходів для подальшого покращення якості підготовки документів, посилення контролю за виконанням власних рішень, неухильного дотримання вимог законодавства під час розгляду звернень громадян та інформаційних запитів.
Строк - до 10 вересня 2011 року
2.2. Впровадити стандарт якості виконання актів і доручень через оцінювання змістовності розробленого документа, а не його формального виконання.
3. Начальникам головних управлінь (управлінь) МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
3.1. Особисто проаналізувати стан виконання у першому півріччі 2011 року завдань, визначених наказами МНС, окремими дорученнями Міністра. Вжити невідкладних заходів щодо виконання їх в повному обсязі. Про проведену роботу поінформувати Міністерство через Департамент організаційно-контрольної роботи (Бойко А.П.).
Строк - до 10 вересня 2011 року
3.2. Продовжити роботу щодо впровадження автоматизованого електронного документообігу та контролю виконання актів і доручень.
3.3. Організувати участь територіальних управлінь у IV Всеукраїнському конкурсі "Приязна адміністрація" нерегіональному рівні.
4. Департаменту організаційно-контрольної роботи (Бойко А.П.):
4.1. Продовжити проведення цільових перевірок з питань планування та організації роботи, виконавської дисципліни, розгляду звернень громадян, ведення діловодства та архівної справи в територіальних управліннях МНС.
Строк - згідно із затвердженим графіком
4.2. Провести навчально-методичний збір із керівниками підрозділів планування та аналітичного і документального забезпечення ГУ (У) МНС в регіонах.
Строк - жовтень 2011 року
5. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Міністр,
голова колегії
|
В.Балога
|