МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ
10.01.2013 № 3304-05/750-08
Херсонському обласному центру 
зайнятості Державного центру 
зайнятості Мінпраці 
та соцполітики України 
вул. Рози Люксембург, 7-а, м. Херсон, 73027 
Державній казначейській службі України 
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (2289-17) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель (z1377-11) , затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок) проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з будівництва Цюрупинського районного центру зайнятості (оголошення № 277752 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 03.09.2012 № 106 (708)), проведеної Херсонським обласним центром зайнятості Державного центру зайнятості Мінпраці та соцполітики України (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".
I. Дата початку здійснення моніторингу: 20.11.2012 (лист-повідомлення щодо здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою від 20.11.2012 № 3304-04/43905-08).
II. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.
III. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацами четвертим та п'ятим пункту 1.5 Порядку (z1377-11) .
IV. Результати здійснення моніторингу:
На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.
Рішення про вибір процедури "відкриті торги" та затвердження документації конкурсних торгів на закупівлю робіт з будівництва Цюрупинського районного центру зайнятості (далі - документація конкурсних торгів) оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 22.08.2012 № 1.
Згідно з протоколами засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 18.09.2012 № 2 та від 15.10.2012 № 3 Замовником внесено зміни до документації конкурсних торгів, строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів перенесено на 15.10.2012 та на 24.10.2012 відповідно.
Відповідно до статті 15 Закону (2289-17) під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішення замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Разом з цим додаток № 2 "Технічне завдання на будівництво будівлі соціального призначення районного центра зайнятості по вул. Червоноармійській в м. Цюрупинськ" до документації конкурсних торгів Замовника викладений російською мовою.
Підпунктом 10 пункту II "Перелік документів, необхідних для визначення відсутності умов, визначених ст. 17 Закону (2289-17) , для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення пропозиції" додатка № 1 "Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством" (далі - додаток № 1) до документації конкурсних торгів передбачено подання учасниками у складі пропозицій конкурсних торгів копії свідоцтва про державну реєстрацію.
Слід зазначити, що Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (3205-17) (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів та протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовника від 24.10.2012 № 4 для участі у процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
Назва учасника
Ціна пропозиції, грн.
1
Приватне акціонерне товариство "Будмонтаж" (далі - ПрАТ "Будмонтаж")
9800634,00
2
Публічне акціонерне товариство "Пересувна механізована колона № 132" (далі - ПАТ "ПМК № 132")
10543516,00
3
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дісєст" (далі - ТОВ "Дісєст")
10520030,00
Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 12.11.2012 № 5 пропозицію конкурсних торгів ПрАТ "Будмонтаж" відхилено на підставі пункту 3 частини першої статті 29 Закону (2289-17) як таку, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів, а саме у зв'язку з тим, що у розрахунку договірної ціни вказаний не весь обсяг робіт, який передбачався технічним завданням, а саме відсутні загальнобудівельні роботи з огородження (позиції 1073 - 1084 згідно технічного завдання), пропозиція конкурсних торгів не містить на всіх сторінках підпису уповноваженої особи або відбитку печатки.
Згідно з протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів Замовника від 12.11.2012 № 6 до оцінки допущено пропозиції конкурсних торгів ПАТ "ПМК № 132" та ТОВ "Дісєст" (далі - Учасники), а переможцем конкурсних торгів на основі критеріїв (ціна, умови розрахунків, строк виконання робіт) і методики оцінки, зазначених у додатку № 3 "Критерії та методика оцінки пропозицій конкурсних торгів" до документації конкурсних торгів, визначено ТОВ "Дісєст".
Підпунктами 2.1 пункту 2 "Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" додатка № 1 (далі - підпункт 2.1 пункту 2 додатка № 1) до документації конкурсних торгів передбачено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за підписом керівника та завірену печаткою учасника.
Натомість у складі пропозиції конкурсних торгів ТОВ "Дісєст" надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить інформації про наявність у працівників відповідного досвіду.
Підпунктом 3.2 пункту 3 "Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічних договорів" додатка № 1 (далі - підпункт 3.2 пункту 3 додатка № 1) до документації конкурсних торгів передбачено, що для підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством повинні надати копії аналогічних договорів (не менше 2-х копій).
Водночас у складі пропозицій конкурсних торгів учасників надані копії аналогічних договорів, що не містять додатків, які є невід'ємною частиною договорів.
V. Висновок за результатами здійснення моніторингу:
За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником по процедурі закупівлі робіт з будівництва Цюрупинського районного центру зайнятості, Мінекономрозвитку виявлено:
1. Щодо відповідності документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- при підготовці документації конкурсних торгів Замовником не враховано вимоги статті 15 Закону (2289-17) та зміни до законодавства у сфері господарської діяльності щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця;
2. Щодо відповідності порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель:
- пропозиції конкурсних торгів учасників не відповідають підпункту 2.1 пункту 2 додатка № 1 та підпункту 3.2 пункту 3 додатка № 1 до документації конкурсних торгів.
VI. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:
За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує усунути вказані порушення та не допускати їх у майбутньому.
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Мінекономрозвитку
Б.М. Горбанський
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )