|
28.03.2014 № 68
|
|
Голова
|
М.П. Мартинюк
|
Додаток 1-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
|
||
|
1.
|
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Держархбудінспекція України,
м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 01133
|
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок - четвер з 9- 00 до 18- 00,
п'ятниця з 9- 00 до 16- 45,
перерва з 13- 00 до 13- 45
|
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги
|
тел. 291-69-40 / факс 291-69-68,
dabi@dabi.gov.ua,
www.dabi.gov.ua
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
||
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (3038-17)
частина перша статті 39-1
|
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Пункт 5 Порядку виконання підготовчих робіт (466-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт"
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
|
6.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виявлення замовником технічної помилки у надісланому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт або отримання відомостей про виявлення у такому повідомленні недостовірних даних
|
|
7.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява (466-2011-п)
згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 5 Порядку виконання підготовчих робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка;
2. Один примірник повідомлення, у якому враховані зміни згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 5 Порядку виконання підготовчих робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка.
|
|
8.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Подається особисто замовником або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення
|
|
9.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
|
У разі платності:
|
||
|
9.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
|
|
9.2
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
|
|
9.3
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
|
10.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
З дня надходження заяви та повідомлення
|
|
11.
|
Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
|
Відсутні
|
|
12.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення достовірних даних у повідомлення та до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
13.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Інформація розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції України у розділі "Дозвільні документи" у єдиному реєстрі отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
14.
|
Примітка
|
|
Додаток 2-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
|
||
|
1.
|
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Держархбудінспекція України,
м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 01133
|
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок - четвер з 9- 00 до 18- 00,
п'ятниця з 9- 00 до 16- 45,
перерва з 13- 00 до 13- 45
|
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги
|
тел. 291-69-40 / факс 291-69-68,
dabi@dabi.gov.ua,
www.dabi.gov.ua
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
||
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (3038-17)
частина перша статті 39-1
|
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Пункт 14 Порядку виконання підготовчих робіт (466-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт"
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
|
6.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виявлення замовником технічної помилки в зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих робіт або отримання відомостей про виявлення у такій декларації недостовірних даних
|
|
7.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява (466-2011-п)
згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 14 Порядку виконання підготовчих робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка;
2. Один примірник зареєстрованої декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані;
3. Два примірники декларації, в якій враховані зміни згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 14 Порядку виконання підготовчих робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка.
|
|
8.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Подається особисто замовником або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення
|
|
9.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
|
У разі платності:
|
||
|
9.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
|
|
9.2
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
|
|
9.3
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
|
10.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
П'ять робочих днів з дня надходження декларації
|
|
11.
|
Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
|
Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог
|
|
12.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт, в якій враховано зміни; Внесення достовірних даних до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
13.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Зареєстрована декларація направляється замовнику засобами поштового зв'язку. Інформація щодо зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції України у розділі "Дозвільні документи" в єдиному реєстрі отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
14.
|
Примітка
|
|
Додаток 3-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
|
||
|
1.
|
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Держархбудінспекція України,
м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 01133
|
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок - четвер з 9- 00 до 18- 00,
п'ятниця з 9- 00 до 16- 45,
перерва з 13- 00 до 13- 45
|
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги
|
тел. 291-69-40/факс 291-69-68,
dabi@dabi.gov.ua,
www.dabi.gov.ua
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
||
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (3038-17)
частина перша статті 39-1
|
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Пункт 6 Порядку виконання будівельних робіт (466-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт"
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
|
6.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виявлення замовником технічної помилки у надісланому повідомленні про початок виконання підготовчих робіт або отримання відомостей про виявлення у такому повідомленні недостовірних даних
|
|
7.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява (466-2011-п)
згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 5 Порядку виконання підготовчих робіт (466-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка;
2. Один примірник повідомлення, у якому враховані зміни згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 5 Порядку виконання підготовчих робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка.
|
|
8.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Подається особисто замовником або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення
|
|
9.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
|
У разі платності:
|
||
|
9.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
|
|
9.2
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
|
|
9.3
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
|
10.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
З дня надходження заяви та повідомлення
|
|
11.
|
Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
|
Відсутні
|
|
12.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Внесення достовірних даних у повідомлення та до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
13.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Інформація розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції України у розділі "Дозвільні документи" у єдиному реєстрі отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
14.
|
Примітка
|
|
Додаток 4-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
|
||
|
1.
|
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Держархбудінспекція України,
м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 01133
|
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок - четвер з 9- 00 до 18- 00,
п'ятниця з 9- 00 до 16- 45,
перерва з 13- 00 до 13- 45
|
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги
|
тел. 291-69-40 / факс 291-69-68,
dabi@dabi.gov.ua,
www.dabi.gov.ua
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
||
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (3038-17)
частина перша статті 39-1
|
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Пункт 14 Порядку виконання будівельних робіт (466-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт"
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
|
6.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виявлення замовником технічної помилки в зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання відомостей про виявлення у такій декларації недостовірних даних
|
|
7.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява (466-2011-п)
згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 14 Порядку виконання підготовчих робіт (466-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка;
2. Один примірник зареєстрованої декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані;
3. Два примірники декларації, в якій враховані зміни згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 14 Порядку виконання підготовчих робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 "Деякі питання виконання підготовчих та будівельних робіт" за формою встановленого зразка.
|
|
8.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Подається особисто замовником або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення
|
|
9.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
|
У разі платності:
|
||
|
9.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
|
|
9.2
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
|
|
9.3
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
|
10.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
П'ять робочих днів з дня надходження декларації
|
|
11.
|
Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
|
Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог
|
|
12.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт, в якій враховано зміни; Внесення достовірних даних до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
13.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Зареєстрована декларація направляється замовнику засобами поштового зв'язку; Інформація щодо зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції України у розділі "Дозвільні документи" в єдиному реєстрі отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
14.
|
Примітка
|
|
Додаток 7-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Інформація про суб'єкт надання адміністративної послуги
|
||
|
1.
|
Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Держархбудінспекція України,
м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 01133
|
|
2.
|
Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги
|
Понеділок - четвер з 9- 00 до 18- 00,
п'ятниця з 9- 00 до 16- 45,
перерва з 13- 00 до 13- 45
|
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги
|
тел. 291-69-40 / факс 291-69-68,
dabi@dabi.gov.ua,
www.dabi.gov.ua
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
||
|
4.
|
Закони України
|
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (3038-17)
частина перша статті 39-1
|
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Пункт 28 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (461-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів"
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
||
|
6.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Виявлення замовником технічної помилки у зареєстрованій декларації про готовність об'єкта до експлуатації або отримання відомостей про виявлення у такій декларації недостовірних даних
|
|
7.
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
1. Заява (461-2011-п)
згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 28 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" за формою встановленого зразка;
2. Один примірник зареєстрованої декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані;
3. Два примірники декларації, в якій враховані зміни згідно статті 39-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та пункту 28 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" за формою встановленого зразка.
|
|
8.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Подається особисто замовником або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення
|
|
9.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Безоплатно
|
|
У разі платності:
|
||
|
9.1
|
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
|
|
|
9.2
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
|
|
|
9.3
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати
|
|
|
10.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Десять робочих днів з дня надходження декларації
|
|
11.
|
Перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
|
Подання чи оформлення декларації з порушенням установлених вимог
|
|
12.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації, в якій враховано зміни; Внесення достовірних даних до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
13.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Зареєстрована декларація направляється замовнику засобами поштового зв'язку; Інформація щодо зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції України у розділі "Дозвільні документи" в єдиному реєстрі отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів
|
|
14.
|
Примітка
|
|
Додаток 14-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа
|
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
|
|
1.
|
Реєстрація документів, поданих одержувачем адміністративної послуги
|
Головні спеціалісти Відділу документообігу Адміністративного управління Держархбудінспекції України
|
Відділ документообігу Адміністративного управління
|
З дня надходження документів
|
|
2.
|
Виключення з єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів (далі - єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у повідомленні, в якому виявлено технічну помилку або недостовірні дані.
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
З дня надходження документів
|
|
3.
|
Внесення достовірних даних до єдиного реєстру
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
З дня надходження документів
|
Додаток 15-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа
|
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
|
|
4.
|
Реєстрація документів, поданих одержувачем адміністративної послуги
|
Головні спеціалісти Відділу документообігу Адміністративного управління Держархбудінспекції України
|
Відділ документообігу Адміністративного управління
|
Один робочий день з дня надходження документів
|
|
5.
|
Розгляд декларації
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Два робочих дні
|
|
6.
|
Виключення з єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів (далі - єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані та проставлення на такій декларації у верхньому лівому куті відмітки "У зв'язку із змінами, внесеними декларацією від
_________ 20__ р. № ___,
ця декларація втратила чинність" із зазначенням дати, підпису посадової особи, що скріплюється печаткою
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Один робочий день
|
|
7.
|
Реєстрація декларації та її направлення одержувачу адміністративної послуги
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Один робочий день
|
Додаток 16-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа
|
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
|
|
8.
|
Реєстрація документів, поданих одержувачем адміністративної послуги
|
Головні спеціалісти Відділу документообігу Адміністративного управління Держархбудінспекції України
|
Відділ документообігу Адміністративного управління
|
З дня надходження документів
|
|
9.
|
Виключення з єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів (далі - єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у повідомленні, в якому виявлено технічну помилку або недостовірні дані.
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
З дня надходження документів
|
|
10.
|
Внесення достовірних даних до єдиного реєстру
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
З дня надходження документів
|
Додаток 17-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа
|
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
|
|
11.
|
Реєстрація документів, поданих одержувачем адміністративної послуги
|
Головні спеціалісти Відділу документообігу Адміністративного управління Держархбудінспекції України
|
Відділ документообігу Адміністративного управління
|
Один робочий день з дня надходження документів
|
|
12.
|
Розгляд декларації
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Два робочих дні
|
|
13.
|
Виключення з єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів (далі - єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані та проставлення на такій декларації у верхньому лівому куті відмітки "У зв'язку із змінами, внесеними декларацією від
_________ 20__ р. № ___,
ця декларація втратила чинність" із зазначенням дати, підпису посадової особи, що скріплюється печаткою
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Один робочий день
|
|
4.
|
Реєстрація декларації та її направлення одержувачу адміністративної послуги
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Один робочий день
|
Додаток 20-1
до наказу Держархбудінспекції України
28.03.2014 № 68
|
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
|
Відповідальна посадова особа
|
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
|
|
14.
|
Реєстрація документів, поданих одержувачем адміністративної послуги
|
Головні спеціалісти Відділу документообігу Адміністративного управління Держархбудінспекції України
|
Відділ документообігу Адміністративного управління
|
Один робочий день з дня надходження документів
|
|
15.
|
Розгляд декларації
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Сім робочих днів
|
|
16.
|
Виключення з єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів (далі - єдиний реєстр) відомостей щодо внесення даних, зазначених у декларації, в якій виявлено технічну помилку або недостовірні дані та проставлення на такій декларації у верхньому лівому куті відмітки "У зв'язку із змінами, внесеними декларацією від ____________ 20__ р. № ___, ця декларація втратила чинність" із зазначенням дати, підпису посадової особи, що скріплюється печаткою
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Один робочий день
|
|
4.
|
Реєстрація декларації та її направлення одержувачу адміністративної послуги
|
Начальник відділу методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Відділ методології та здійснення декларативних процедур Управління дозвільних процедур
|
Один робочий день
|