УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
|
N 372/370 від 29.07.2002
|
Зареєстровано в Міністерстві
м. Київ юстиції України
15 серпня 2002 р.
за N 666/6954
|
Про внесення змін до Порядку надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, та наказу від 13.04.2000 N 82/171, що його затверджує
З метою забезпечення цільового використання бюджетних асигнувань та на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 26.07.96 N 839 (
839-96-п)
"Про додаткові заходи щодо соціального захисту населення в умовах реформування системи платежів за житлово - комунальні послуги" (із змінами), від 07.02.2001 N 110 (
110-2001-п)
"Деякі питання реалізації Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям", від 16.03.2002 N 343 (
343-2002-п)
"Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" НАКАЗУЄМО:
1. Унести зміни до Порядку надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Державної податкової адміністрації України від 13.04.2000 N 82/171 (
z0271-00)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.05.2000 за N 271/4492 (далі - Порядок), та до зазначеного наказу, що додаються.
2. Міністерству праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити:
подання запитів державним податковим органам про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, згідно з Порядком (
z0271-00)
;
конфіденційність у використанні одержаних від державних податкових органів зазначених відомостей.
3. Державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі забезпечити надання на запит управлінь праці та соціального захисту населення (відділів субсидій) відомостей про доходи фізичних осіб відповідно до Порядку (
z0271-00)
.
4. Міністерству праці та соціальної політики і Державній податковій адміністрації у місячний термін після державної реєстрації цього наказу привести функціонуюче програмне забезпечення у відповідність до Порядку (
z0271-00)
.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Міністерства праці та соціальної політики В.М.Матвійчука та заступника Голови Державної податкової адміністрації В.М.Росоловського.
|
Міністр праці та соціальної
політики України
В. о. Голови Державної
податкової адміністрації
України
|
І.Сахань
Ф.Ярошенко
|
Додаток
до наказу Міністерства праці
та соціальної політики
України і
Державної податкової
адміністрації України
від 29.07.2002 N 372/370
Зміни
до Порядку надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, і наказу від 13.04.2000 N 82/171 ( z0271-00 )
1. У наказі слова "від 22 лютого 1999 р. N 238 (
238-99-п)
"Про затвердження адресної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" з подальшими змінами і доповненнями" вилучити.
2. У підпункті 1.7.2:
2.1. Після шостого абзацу "номер справи фізичної особи" додати новий абзац "номер звернення".
2.2. У тринадцятому абзаці слова "ознака особи (0 - юридична, 1 - фізична)" замінити текстом такого змісту:
"ознака особи (0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - отримувач допомоги, 5 - отримувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші)".
3. Пункт 2.3 викласти в такій редакції:
"2.3. Реквізити відповіді на запит, що заповнюються:
дата подання запиту (число, місяць, рік);
дата відповіді на запит (число, місяць, рік);
назва податкової інспекції;
код за ЄДРПОУ управління соціального захисту населення (відділу субсидій), який подав запит;
місцезнаходження управління соціального захисту населення (відділу субсидій) (АР Крим, область, район, район у місті);
номер справи фізичної особи;
номер звернення;
початок періоду, за який надаються дані про дохід:
- порядковий номер місяця (або номер першого місяця у кварталі, який включає місяць початку періоду, за який надаються дані про дохід);
- рік;
завершення періоду, за який надаються дані про дохід:
- порядковий номер місяця (або номер першого місяця у кварталі, у який надаються дані про дохід);
- рік;
ідентифікаційний номер фізичної особи;
ознака особи (роботодавця) (0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - одержувач допомоги, 5 - одержувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші);
код за ЄДРПОУ та назва юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, яка надала відомості про доходи фізичних осіб та адміністративно-територіальні відомості місця звітування зазначених осіб (при незбігу періодів за знайденим кодом ЄДРПОУ запис формувати з ознакою "згідно із запитом");
код за ЄДРПОУ та назва органу державної податкової служби, де зареєстровано юридичну особу або фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності;
код ознаки доходу;
сума доходу згідно з запитом (грн);
сума доходу за даними Державного реєстру (грн) на підставі інформації за ф. N 8ДР;
ознака 1:
1 - відомості за даними ф. N 8ДР, які потребують уточнення у джерела виплати;
2 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує фіксований податок;
3 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує єдиний податок (спрощена система);
4 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує авансові платежі;
5 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності не платить податки;
6 - платник - суб'єкт іншої діяльності;
ознака 2 ( 0 - згідно з запитом, 1- додатково до запиту, 2 - невідповідність номера і П.І.Б., 3 - номер закритий, 5 - розбіжності у П.І.Б., 8 - відсутність відомостей у базі ДПА, 9 - номер недійсний (неіснуючий))".
4. У додатку 4:
4.1. У таблиці 1:
4.1.1. Після рядка "N_SPR - C (6) - номер справи" додати рядок такого змісту: "N_ZVER - N(3) - номер звернення".
4.1.2. У рядку "TYP" значення реквізиту викласти в такій редакції:
"ознака особи ( 0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - отримувач допомоги, 5 - отримувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші)".
4.2. У таблиці 2:
4.2.1. Замість рядка "D_FORM - D - дата відповіді на запит" написати рядки такого змісту:
"D_FORM - D - дата подання запиту";
"D_VID - D - дата відповіді на запит".
4.2.2. Після рядка "N_SPR - C(6) - номер справи" додати рядок "N_ZVER - N(3) - номер звернення".
4.2.3. У рядку "TYP" значення реквізиту викласти в такій редакції:
"ознака особи (0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - отримувач допомоги, 5 - отримувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші)".
4.2.4. Після рядка "NAME - C(60) - назва підприємства" додати рядок такого змісту:
"K_DPI - C(30) - код та назва органу державної податкової служби, де зареєстровано юридичну особу або фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності (роботодавця)".
4.2.5. У рядку "NAME - C(60) - назва підприємства" слова "назва підприємства" замінити словами "назва юридичної особи".
4.2.6. У рядку "S_DOX_D - N(12,2) - сума доходу в грн згідно з даними ДРФО" додати текст "на підставі інформації за ф. N 8ДР".
4.2.7. У передостанньому рядку значення реквізиту викласти в новій редакції:
"ознака 1 (1 - відомості за ф. N 8ДР, які потребують уточнення джерел виплати, 2 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує фіксований податок, 3 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує єдиний податок (спрощена система), 4 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує авансові платежі, 5 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності не платить податки, 6 - платник - суб'єкт іншої діяльності)".
4.2.8. В останньому рядку значення реквізиту викласти в новій редакції:
"ознака 2 (0 - згідно з запитом, 1 - додатково до запиту, 2 - невідповідність номера П.І.Б., 3 - номер закритий, 5 - розбіжності у П.І.Б., 8 - відсутні відомості в базі ДПА, 9 - недійсний (неіснуючий) номер)".
4.3. У таблиці 4 додати рядки такого змісту:
"09 - суми, унесені на рахунки учасників пенсійного фонду банківського управління";
"10 - суми, унесені на рахунки учасників дитячого фонду банківського управління";
"11 - виплати уповноваженим комерційним банком на користь учасників фонду банківського управління";
"12 - виплати уповноваженим комерційним банком коштів, знятих фізичною особою з рахунку учасника фонду банківського управління з порушенням умов договору довірчого управління (не за цільовим призначенням)".
|
Начальник контрольно-ревізійного відділу
Міністерства праці та
соціальної політики
України
Начальник управління
методології обліку платників
податків та
нормативно-довідкової інформації
|
О.В.Безсмертна
Н.Г.Калєніченко
|