ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

 N 11-312/10-3004 від 05.05.96




     ГДПІ України  розглянула лист щодо  правомірності стягнення з
підприємства податку з реклами за виготовлення афіш і застосування
штрафних санкцій при його несплаті та повідомляє.
     Статтею 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 ( 56-93 ) "Про
місцеві податки і збори" визначено,  що об'єктом податку з реклами
є вартість послуг за встановлення і розміщення реклами.
     Оскільки органи     місцевого    самоврядування    самостійно
встановлюють і  визначають  порядок  сплати  місцевих  податків  і
зборів  відповідно  до  переліку  і в межах установлених граничних
розмірів ставок,  визначених Декретом ( 56-93 ),  а Положенням про
податок  з реклами,  затвердженим рішенням Київської міськради від
17.05.94 р. N 96 "Про введення податку з реклами в м.Києві", афіші
віднесено до засобів масової інформації і об'єктом оподаткування є
їх виготовлення,  МП повинно було сплачувати  податок  з  вартості
виготовлення афіш відповідно до прийнятого рішення міськради.
     Питання законності  рішення  Київської  міськради  в  частині
об'єктів  оподаткування  і  дотримання граничних ставок - виключна
компетенція правоохоронних органів - органів прокуратури.

 Перший заступник начальника                               О.Шитря

 "Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.