ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 5860/6/18-1116 від 07.09.2001
(Витяг)
ДПА України розглянула лист щодо питань оподаткування та
повідомляє таке.
Згідно із ст.17 Закону України від 18.02.97 р. N 77/97-ВР
"Про систему оподаткування" ( 77/97-ВР ) сплата податків і зборів
(обов'язкових платежів) провадиться у порядку, встановленому цим
Законом ( 77/97-ВР ) та іншими законами України.
Статтею 15 Закону ( 77/97-ВР ) визначено місцевий податок з
реклами. Пунктом 3 зазначеної статті передбачено, що місцеві
податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та
порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими
радами відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок,
установлених законами України.
Порядок справляння місцевих податків і зборів визначено
Декретом КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 ( 56-93 ) "Про місцеві
податки і збори".
Згідно із ст.11 Декрету ( 56-93 ) об'єктом оподаткування
податком з реклами є вартість послуг за встановлення та розміщення
реклами. Платниками податку з реклами є юридичні особи та
громадяни. Граничний розмір податку з реклами не повинен
перевищувати 0,1% вартості послуг за розміщення одноразової
реклами та 0,5% за розміщення реклами на тривалий час.
Відповідно до ст.18 Декрету ( 56-93 ) органи місцевого
самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати
податку з реклами в межах установлених граничних розмірів
ставок. Тому якщо рекламна компанія у рахунку на оплату рекламних
послуг виділила ставку податку з реклами в іншому розмірі, ніж та,
що встановлена в м.Києві, але не більше за розмір, який визначено
ст.11 Декрету ( 56-93 ), і відповідно до розміру ставки податку,
встановленої відповідним органом місцевого самоврядування, то такі
дії не суперечать чинному законодавству.
Заступник Голови О.Шитря
"Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.