УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

Від 02.02.2005 № 44

Про утворення державної приймальної комісії для прийняття в експлуатацію реконструйованої будівлі під офісні приміщення по пров. Івана Дубового,9 ПБК «ПРОГРЕС» у Червонозаводському районі

Рішеннями XXII сесії та XXVII сесій Харківської міської ради IV скликання від 23.06.2004р. № 105/04 та від 24.11.2004р. № 187/04 проектно-будівельному концерну «ПРОГРЕС», надалі - ПБК «ПРОГРЕС», надано земельну ділянку по пров. Івана Дубового,9 загальною площею 0,1066га в оренду для реконструкції будівлі під офісні приміщення до 31.12.2006р. (але не пізніше прийняття об'єкту до експлуатації) та для подальшої експлуатації об'єкту до 31.12.2029р.

Згідно з положенням «Про порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004р. № 1243, розглянувши клопотання ПБК «ПРОГРЕС» (лист від 17.01.2005р. № 12) щодо призначення державної приймальної комісії, керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Харківської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Утворити державну приймальну комісію для прийняття в експлуатацію реконструйованої будівлі по пров. Івана Дубового,9 під офісні приміщення ПБК «ПРОГРЕС» у складі:

Голова комісії:

Агафонова Ю.Ю. - начальник інспекції держархбудконтролю м. Харкова;

Члени комісії:

Щегольський О.С. - президент ПБК «ПРОГРЕС»;

Семірозу Б.Я. - начальник УПДС-3 ПБК «ПРОГРЕС»;

Большаков А.Є. - начальник архітектурно-проектної майстерні ПБК «ПРОГРЕС»;

Мороз В.В. - заступник голови Червонозаводської райради;

Зубкова І.А. - головний державний санітарний лікар СЕС Червонозаводського району;

Глущенко К.М. - начальник ЗДПО-12 Червонозаводського району;

Авдєєнко Л.Л. - головний спеціаліст інспекції ДАБК;

Котляр О.В. - начальник державної інспекції по енергозбереженню в Харківській області.

2. Строк прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта встановити 30 днів з моменту видання цього рішення.

Міський голова В. Шумілкін