№ п/п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Очікуваний результат |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1.Професійно-освітня підготовка кадрів, підвищення якості робочої сили
|
|||||
1. |
Продовжити роботу щодо формування повної бази даних підприємств та установ, що займаються професійною підготовкою робочих кадрів. |
Протягом року |
Виконавчі органи міської та районних в місті рад |
Забезпечення керованості процесів, що відбуваються у сфері професійної підготовки кадрів. |
|
2. |
Забезпечити проведення тематичних курсів, семінарів для громадян, які розпочинають власну справу, на базі діючих в місті бізнес-центрів, бізнес-інкубаторів. Організувати підвищення кваліфікації та професійної перепідготовки кадрів, які вже працюють у сфері малого бізнесу, у т.ч. для соціально незахищених груп населення: жінок, дітей, підлітків та молоді. |
Протягом року |
Головне управління економіки та комунального майна міської ради, виконавчі органи районних в місті рад, громадські організації міста |
Налагодження каналів постійного доступу діючих і потенційних підприємців до джерел необхідних професійних знань, забезпечення ефективного функціонування підприємств малого бізнесу. |
|
3. |
Проводити інформаційні та профорієнтаційні заходи для молоді з метою правильного вибору професії та її соціальної адаптації. Задовольнити потребу в цих послугах учнів загальноосвітніх шкіл, шкіл-інтернатів, дітей з багатодітних та неповних сімей, дітей сиріт, а також молоді, яка вперше шукає роботу. |
Протягом року |
Управління освіти, комітет у справах сім’ї та молоді міської ради |
Підвищення інформованості учнівської молоді про стан ринку праці, надання допомоги у виборі професії |
|
2. Збереження і створення робочих місць, сприяння підприємництву та самостійній зайнятості населення
|
|||||
4. |
Сприяти розвитку та збереженню сфери застосування праці шляхом: - залучення іноземних та внутрішніх інвестицій; - реалізації переваг спеціального режиму інвестиційної діяльності на території м.Харкова; - підвищення рівня інноваційної активності суб’єктів господарювання усіх форм власності. |
Протягом року |
Головне управління економіки та комунального майна міської ради, виконавчі органи районних в місті рад |
Створення за рахунок усіх джерел фінансування на підприємствах, в установах, організаціях не менше 27,9 тис. робочих місць. Зростання попиту на робочу силу, поширення можливостей працевлаштування населення.
|
|
5. |
Сприяти забезпеченню сталого зростання обсягів промислового виробництва. |
Протягом року |
Головне управління економі-ки та комунального майна міської ради, виконавчі органи районних в місті рад |
Приріст обсягів промислового виробництва та стабілізація фінансового стану підприємств, створення нових робочих місць. |
|
6. |
Тримати під контролем та надавати необхідної організаційної підтримки і сприяння у реалізації проектів, спрямованих на розвиток провідних напрямків промисловості. |
Протягом року |
Головне управління економіки та комунального майна міської ради |
Забезпечення позитивної дина-міки економічного розвитку, поліпшення фінансово-економічного стану, створення нових робочих місць. |
|
7. |
Сприяти налагодженню співробіт-ництва між підприємствами м. Харкова та підприємствами України, інших держав. |
Протягом року |
Головне управління економіки та комунального майна, управління міжнарод-них зв’язків міської ради |
Приріст обсягів промислового виробництва, створення нових робочих місць. |
|
8. |
Сприяти створенню спільних підприємств. |
Протягом року |
Головне управління економі-ки та комунального майна міської ради, управління міжнародних зв’язків міської ради |
Створення додаткових робочих місць шляхом розвитку розгалуженої інфраструктури підприємницької діяльності. |
|
9. |
Вживати заходів щодо подальшого зростання рівня заробітної плати, недопущення використання робочої сили з оплатою праці нижче законодавчо встановленого її мінімального розміру. |
Протягом року |
Головне управління економіки та комунального майна, управління праці та соціального захисту населення міської ради, виконавчі органи районних в місті рад, районні ради соціального партнерства |
Підвищення вартості робочої сили, посилення мотивації до праці, зниження плинності кадрів. Скорочення обсягів приховано-го безробіття, підвищення ефективності використання робочої сили. |
|
3. Сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці |
|||||
10. |
Здійснити бронювання не менше 2,2 тис. робочих місць на підприємствах, в організаціях та установах області всіх форм власності, в тому числі для: - жінок, які мають дітей віком до 6 років, одиноких матерів з дітьми до 14 років або дітьми-інвалідами – 951од.; - молоді, якій надається перше робоче місце (випускники загальноосвітніх шкіл, ПТУ)-530 од. - молоді, яка залишилася без опіки батьків, дітей – сиріт – 83 од.; - молоді, яка звільнилася із строкової або альтернативної (невійськової) служби – 147 од., - молоді, якій виповнилося 15 років -- 10 од., - осіб передпенсійного віку – 442од.; - осіб, звільнених після відбуття покарання або примусового лікування – 77од. Забезпечити контроль за виконанням прийнятих рішень з працевлаштування соціально незахищених категорій населення. |
Протягом року |
Виконавчі органи міської та районних в місті рад
|
Забезпечення реалізації додаткових гарантій зайнятості громадян з числа соціально не-захищених категорій населення. |
|
11. |
Сприяти трудовому і побутовому влаштуванню громадян, які повернулись з місць відбуття покарання.
|
Протягом року |
Управління праці та соціального захисту населення міської ради, центр соціальної адаптації, громадські організації міста
|
Активізація життєвої позиції громадян, звільнених з місць відбуття покарання, та сприяння їх працевлаштуванню. |
|
3.1. Сприяння зайнятості інвалідів
|
|||||
12. |
Підвищити контроль за виконанням нормативів створення робочих місць на підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності згідно із ст.19, 20 Закону України “Про внесення змін до Закону “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”. |
Протягом року |
Управління праці та соціального захисту населення районних у місті рад, підприємства, установи, організації |
Забезпечення реалізації додаткових соціальних гарантій зайнятості інвалідів відповідно до діючого законодавства. |
|
13. |
Сприяти забезпеченню вирішення проблем зайнятості інвалідів шляхом участі у реалізації чотиристоронньої угоди між обласним центром зайнятості, обласним комітетом профспілки працівників соціальної сфери України, обласним відділенням Фонду України соціального захисту інвалідів та центрами професійної реабілітації інвалідів. |
Протягом року |
Управління праці та соціального захисту населення міської та районних у місті рад, районні ради соціального партнерст-ва, громадські організації міста |
Забезпечення працевлаштуван-ня інвалідів та підвищення їх конкурентноспроможності на ринку праці. |
|
3.2. Сприяння зайнятості молоді
|
|||||
14. |
Сприяти розвитку підприємництва у молодіжному середовищі шляхом проведення спеціалізованих семінарів та круглих столів, організації курсів з підготовки менеджерів малого бізнесу. |
Протягом року |
Управління з питань підприємництва та інвестицій міської ради, виконавчі органи районних в місті рад
|
Зростання чисельності зайнятих у сфері малого бізнесу. |
|
15. |
У співпраці з Радою ректорів вищих навчальних закладів сприяти створенню громадських організацій (молодіжних центрів праці, громадських центрів зайнятості при ВНЗ) з метою вирішення питання зайнятості молодих громадян, насамперед випускників вузів. Надавати всебічну організаційну та методичну допомогу в їх діяльності. Здійснювати тісну взаємодію між підприємством “Біржа праці” громадського Фонду активного сприяння працевлаштуванню та обласним молодіжним центром праці у вирішенні питань постійного та тимчасового працевлаштування всіх категорій молоді.
|
Протягом року |
Комітет у справах сім’ї та молоді міської ради |
Сприяння працевлаштуванню всіх категорій молоді, в тому числі випускників вищих навчальних закладів, та їх тимчасовій зайнятості на період літніх канікул та у вільний від навчання час. |
|
16. |
У взаємодії з районними центрами зайнятості сприяти підвищенню конкурентоспроможності офіційно незайнятої молоді шляхом її професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації з професій, що користуються попитом на ринку праці та сприяють самозайнятості або зайнятості підприємницькою діяльністю, в тому числі за модульними програмами.
|
Протягом року |
Виконавчі органи районних в місті рад |
Підвищення конкуренто- спроможності на ринку праці молоді, яка зареєстрована у службі зайнятості. |
|
4. Надання соціальних послуг безробітним
|
|||||
17. |
Здійснювати контроль за поданням відповідно до закону підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад).
|
Протягом року |
Управління праці та соціального захисту населення міської та районних у місті рад |
Підвищення рівня зайнятості, покращення якості послуг, що надаються незайнятому населенню стосовно підбору місця роботи. |
|
18. |
У взаємодії з районними центрами зайнятості підвищити рівень організації та привабливості для населення оплачуваних громадських робіт за рахунок зростання їх тривалості та рівня оплати праці. Розширювати масштаби робіт, що спрямовані на задоволення соціально-економічних потреб районів, та робіт на об’єктах соціальної сфери: у будинках-інтернатах, територіальних центрах по обслуговуванню одиноких громадян похилого віку, установах освіти, культури, охорони здоров’я.
|
Протягом року |
Виконкоми районних у місті рад, районні ради соціального партнерства |
Забезпечення тимчасової зайнятості безробітних. |
|
5. Регулювання соціально-трудових відносин, розвиток соціального партнерства
|
|||||
19. |
Розглянути питання щодо створення міської ради соціального партнерства за участю представників органів місцевого самоврядування, роботодавців та професійних спілок . |
І півріччя 2005 року |
Виконавчий комітет, Головне управління економіки та комунального майна, управління праці та соціального захисту населення міської ради |
Підвищення ефективності вирішення питань соціально-трудових відносин. |
|
20. |
Сприяти зайнятості населення, вживати заходів щодо розвитку соціального партнерства, спільного та оперативного розв’язання проблем зайнятості населення. |
Протягом року |
Виконавчий комітет, Голов-не управління економіки та комунального майна, управління праці та соціального захисту населення міської ради |
Залучення соціальних партнерів до участі у вирішенні питань зайнятості населення. |
|
21. |
Забезпечити включення до колективних договорів підприємств, установ, організацій всіх форм власності зобов’язань з організації продуктивної зайнятості працюючих, професійної підготовки, регулювання процесу вивільнення та забезпечення соціального захисту вивільнюваних працівників.
|
Протягом року |
Виконавчі органи районних в місті рад спільно з об’єднаннями профспілок та роботодавців, підприємства, установи, організації
|
Підвищення ефективності використання робочої сили та забезпечення соціального захисту вивільнюваних працівників. |
|
22. |
У взаємодії із відповідними наглядовими і контролюючими структурами облдержадміністрації забезпечити реєстрацію трудових договорів між фізичними особами та найманими працівниками. Вживати заходів щодо усунення фактів неналежного оформлення трудових відносин роботодавцем з найманими працівниками. |
Протягом року |
Виконавчі органи районних в місті рад |
Підвищення соціального захисту працівників у сфері приватного підприємництва. |
|
23. |
Активізувати співробітництво із засобами масової інформації з метою повного інформування населення і роботодавців про вирішення проблем зайнятості. Ширше використовувати газету обласного центру зайнятості “Робота” для поліпшення інформації населення з питань праці. |
Протягом року |
Управління праці та соціального захисту населення міської ради, виконавчі органи районних в місті рад, громадські організації міста |
Забезпечення інформованості населення міста з питань зайнятості. |
|