ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Харків

№ 139 від 12.04.2005

Про проведення тендерів із закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти до внесення змін до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
 
З метою забезпечення виконання розпорядниками державних коштів покладених на них функцій, на виконання пункту 4 доручення Прем'єр-міністра України від 19 березня 2005 року №12956/0/1-05, рішення засідання Кабінету Міністрів України від 26 березня 2003 року (протокол №12, пункт 3.4) та доручення Прем'єр-міністра України від 4 квітня 2005 року№ 14682/1/1-05:

1. Зупинити проведення тендерів із закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти до внесення змін до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", крім закупівель товарів і послуг, зазначених у пункті 2 цього розпорядження.

2. Дозволити замовникам здійснювати закупівлі товарів і послуг, що необхідні для забезпечення невідкладних потреб, перш за все продуктів харчування, ліків, лікарських засобів, інших видів продукції соціального призначення, за процедурами відкритих торгів або запиту цінових пропозицій (котирувань).

До внесення змін до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" укладення договорів за результатами проведення тендерів проводити виходячи з потреби у товарах (послугах) на найближчий місяць чи квартал і наявних бюджетних асигнувань з урахуванням змін до державного бюджету.

3. У разі виникнення нагальної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких перевищує 500 тис.гривень, проведення тендерів здійснювати після узгодження з Прем'єр-міністром України.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 4 квітня 2005 року № 125 "Про зупинення проведення тендерів із закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти".

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації В.М.Бабаєва.

 
Голова обласної державної адміністрації А. АВАКОВ