ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XXІ сесія XXIII скликання.
РІШЕННЯ
від 27.04.2001 р.
ПРО ПРОГРАМУ ПРИВАТИЗАЦІЇ ОБ'ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ
ВЛАСНОСТІ
ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ м.ХАРКОВА на 2001-2002 р.р.
Відповідно до Законів України "Про державну програму приватиза-
ції" від 18.05.2000р. N11723-111, "Про приватизацію майна держа-
вних підприємств", "Про приватизацію невеликих державних підпри-
ємств (малу приватизацію)", з метою найбільш ефективного викори-
стання межитлового фонду м. Харкова та поповнення міського
бюджету, на підставі ст. ст. 26,60 Закону України "Про місцеве
самоврядування в Україні", керуючись ст. 59 Закону Украяні "Про
місцеве самоврядування в Україні", Харківська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму приватизації об'єктів комунальної власності
територіальної громади м. Харкова (далі - Програма) (додаток № 1 до
даного рішення).
2. Вилучити з переліку об'єктів комунальної власності, які
підлягають
приватизації способом викуп, що є додатком № 1 до Програми привати-
зації об'єктів комунальної власності й.Харкова, затвердженої рішенням VII
сесії Харківської міської ради XXIII скликання "Про Програму приватизації
об'єктів комунальної власності м.Харкова" від 12.03.1999р., об'єкти, що
зазначені у додатку № 2 до даного рішення.
3. З додатка № 4 Програми приватизації об'єктів комунальної
власності
м. Харкова вилучити : "п. 6. Будівля експлуатаційної бази водопровідного
господарства, Дзержинський р-н, вул. Котельніківська, 17, ступінь готов-
ності - 60%".
4. Переліки об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації
способами : викуп, продаж на конкурентній основі, продаж пакетів акцій,
продаж незавершеного будівництва, прийняті до вступу в силу "Програми
приватизації об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Хар-
кова на 2001-2002 р.р.", діють у частині, що не суперечить даній
Програмі.
5. Управлінню комунального майна та приватизації Харківської
міської
ради:
а) провести за рахунок орендарів експертну оцінку нежитлових
примі-
щень, зазначених в додатку № 1 до даної Програми;
б) у встановленому законодавством порядку укласти договори
купівлі-
продажу на об'єкти, що знаходяться в комунальній власності територі-
альної громади м. Харкова та підлягають приватизації способами:
• викупу (додаток № 1 до даної Програми);
* на конкурентній основі (за конкурсом або з аукціону) (додаток
№2 доданої Програми).
6. Затвердити перелік об'єктів комунальної власності територіальної
громади м. Харкова, які не підлягають приватизації в 2001-2002 р.р. (до-
даток №3 до даної Програми).
7. Опублікувати дану Програму приватизації об'єктів комунальної
власності
територіальної громади м. Харкова та рішення сесії Харківської міської
ради в засобах масово! інформації (газеті "Слобода" та "Городская
газета").
8. Не менш 2-х разів на рік заслуховувати на сесії Харківської
міської ради звіт управління комунального майна та приватизації про хід
приватизації об'єктів комунальної власності м. Харкова.
9. Контроль за надходженням коштів, що надійшли від приватизації
комунального майна до бюджету м. Харкова, покласти на постійну комісію
Харківської міської ради з питань планування, бюджету та фінансів і на
Головне управління бюджету та фінансів Харківської міської ради (Тауке-
шева ТД.).
10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря
Харківської міської ради Петренка М.Я., на постійні комісії Харківської
міської ради з промисловості, економічного розвитку та власності, з
питань забезпечення громадського порядку, дотримання законності, охо-
рони прав, свобод та законних інтересів громадян, з питань транспорту,
зв'язку, житлово-комунального господарства та екології.
Міський голова Михайло ПИЛИПЧУК
ДОДАТОК №1
Розділ I. Загальні положення
1. Програма приватизації об'єктів комунальної власності територіальної
громади
м. Харкова на 2001-2002 роки (далі - Програма) розроблена у відповідності до
Законів
України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про приватизацію
державного май-
на", "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)".
2. Програма визначає основні цілі, пріоритети, завдання та
способи приватизації
комунального майна, групи об'єктів, які підлягають приватизації, орієнтовні
завдання
щодо обсягів приватизації та надходження коштів від приватизації до міського
бюджету
та відповідні заходи щодо виконання цієї Програми.
3. Головною ціллю приватизації є:
- реалізація права територіальної громади володіти, доцільно,
ощадливо, ефекти-
вно користуватися та розпоряджатися за своїм розсудом і в своїх інтересах майном,
що належить їй, як безпосередньо, так і через спеціально уповноважені органи;
- сприяння подальшому розвитку інфраструктури м. Харкова шляхом
збільшення
частки приватних власників, що мають довгострокові інтереси в розвитку об'єкту,
що
приватизувався, здійснюючих ефективне управління їм і сприяючих створенню соціаль-
но орієнтованої ринкової економіки;
- підвищення ефективності діяльності підприємств шляхом демонополізації,
ство-
рення конкурентного середовища, підвищення сприйнятливості до вимог ринку;
- сприяння процесу стабілізації фінансового стану підприємств,
розташованих на
території м. Харкова;
- підтримання та подальший розвиток м. Харкова за рахунок коштів,
що надходять
від приватизації;
- підвищення зацікавленості інвесторів в інфраструктурі м. Харкова;
- поліпшення соціально-економічного стану населення м. Харкова.
4. Суб'єкти приватизації.
Суб'єктами приватизації комунального майна є:
- продавець;
- покупці (їхні представники);
Відчуження майна, що знаходиться в комунальній власності територіальної
грома-
ди м. Харкова, здійснюється на підставі рішення сесії Харківської міської ради,
яка діє
у відповідності до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Продавцем об'єктів приватизації є Харківська міська рада від
імені територіальної
громади міста в особі Управління комунального майна та приватизації Харківської
мі-
ської ради.
Покупцями об'єктів приватизації можуть бути:
- фізичні особи (громадяни України, іноземні громадяни, особи
без громадянст-
ва);
- юридичні особи, що зареєструвалися на території України;
- юридичні особи інших держав.
Не можуть бути покупцями:
- юридичні особи, в майні яких частка державної або комунальної власності пере-
вищує 25%;
- органи державної влади і місцевого самоврядування;
- робітники державних органів, виконавчих органів місцевого самоврядування з
приватизації.
Управління комунального майна та приватизації має право залучати
незалежних
консультантів і експертів для проведення робіт по приватизації об'єктів комунальної
власності у тому числі на конкурентній основі.
Покупці при придбанні комунального майна мають право звернутися
до посеред-
ницьких організацій (довірчих товариств, інвестиційних фондів, компаній).
5. Об'єкти приватизації.
Об'єктами приватизації, що належать територіальній громаді
м. Харкова, які під-
лягають приватизації, є об'єкти комунальної власності, в тому числі цілісні
майнові
комплекси підприємств і їхні структурні підрозділи, передані в оренду, що класифіку-
ються на групи в залежності від відновної вартості основних фондів з урахуванням
їх-
ньої індексації на дату прийняття рішення про приватизацію та інших признаки,
у тому
числі:
Група А
- орендні підприємства, структурні підрозділи підприємств,
в тому числі у резуль-
таті реструктуризації державних підприємств, незалежно від їх галузевої приналежно-
сті із середньо- обліковою чисельністю працюючих до 100 осіб включно або понад
100
осіб, але вартість основних фондів яких недостатня для формування статутних
фондів
відкритих акціонерних товариств;
- окреме індивідуально визначене майно, що знаходиться в комунальній
власності
- будівлі, споруди, нежитлові приміщення - незалежно від його вартості (в тому
числі
таке, яке не увійшло до статутних фондів ВАТ, будівлі, споруди та нежитлові
приміщен-
ня, майно підприємств, ліквідованих за рішенням органу, уповноваженого управляти
комунальним майном);
- готелі, об'єкти санаторно-курортних закладів та будинки відпочинку,
які перебу-
вають на самостійних балансах, окреме індивідуально визначене майно підприємств,
яке не було продане як цілісний майновий комплекс.
Група В
- об'єкти комунальної власності, в тому числі цілісні майнові
комплекси
підприємств та їх структурні підрозділи, передані в оренду з середньообліковою
чисе-
льністю працюючих понад 100 осіб та вартість основних фондів яких достатня для
формування статутних фондів ВАТ; акції ВАТ, випуск яких зареєстровано або продаж
акцій яких почалась до вступу в силу цієї Програми (зокрема підприємств групи
Г); акції
ВАТ, які були засновані на базі підприємств агропромислового комплексу, у разі,
якщо
вартість основних фондів достатня для формування статутного фонду ВАТ.
Група Г
- цілісні майнові комплекси підприємств або пакети акцій ВАТ,
що на момент
прийняття рішення про приватизацію займають монопольне становище на загальнодер-
жавному ринку відповідних товарів І послуг або мають значення для економіки
та без-
пеки держави.
Група Д
- об'єкти незавершеного будівництва, законсервовані об'єкти.
Група Е
- акції (частки, паї), що належать територіальній громаді м.
Харкова в підприєм-
ствах змішаної форми власності (у тому числі підприємствах з іноземними інвестиціями),
розташованих на території України або за кордоном.
Група Ж
- незалежно від вартості об'єкти охорони здоров'я, освіти,
культури, мистецтва та
преси, фізичної культури та спорту, телебачення та радіомовлення, видавничої
справи,
а також об'єкти санаторно-курортних закладів, профілакторії, будинки і табори
відпочинку (за винятком об'єктів санаторно-курортних закладів і будинків відпочинку,
які перебувають на самостійних балансах), у тому числі об'єкти соціально-побутового
призначення, що перебувають на балансі підприємств, у випадку їх невключення
до
складу майна, що приватизується.
6. Не підлягають приватизації наступні об'єкти комунальної
власності територі-
альної громади м. Харкова:
- майно органів місцевого самоврядування;
- архіви;
- полігони, будівлі, споруди, обладнання для поховання твердих промислових і
побутових відходів, скотомогильники;
- майнові комплекси підприємств геологічної, картографічної, гідрометеорологіч-
ної служб, служби контролю за станом природного середовища;
- автомобільні дороги, окрім тих, що належать підприємствам, до першого роз-
галуження їх за межами території цих підприємств;
- підземні нафто- і газосховища;
- транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують виконання ро-
біт, пов'язаних з ліквідацією пожеж, наслідків стихійного лиха;
- крематорії, кладовища;
- інші об'єкти, приватизація яких заборонена у відповідності до чинного законо-
давства України та рішеннями сесій Харківської міської ради.
Розділ II. ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ
7. Управління комунального майна та приватизації на підставі
рішення сесії Харків-
ської міської ради здійснює управління приватизацією комунального майна на принци-
пах індивідуальної приватизації.
Індивідуальна приватизація полягає у вивченні попиту на конкретний
об'єкт прива-
тизації, врахуванні кон'юнктури ринку, на основі цього - попередньому визначенні
спо-
собу, який максимально враховує особливості виробничо-технічного та фінансово-
майнового стану кожного підприємства, яке підлягає приватизації, продажу цілісного
майнового комплексу або пакетів акцій ВАТ, які були створені в процесі приватизації
та
корпоратизації на базі підприємств, віднесених цією Програмою до групи Г, інвесто-
рам, в тому числі промисловому інвестору, з метою концентрації капіталу та забезпе-
чення ефективного функціонування підприємства у післяприватизаційний період.
8. Основні принципи індивідуальної приватизації:
- досягнення максимального економічного ефекту від продажу
об'єкта привати-
зації;
- вибір способу приватизації підприємства виходячи з його виробничо-технічного
та фінансово-майнового стану, частки у відповідному сегменті ринку виробництва,
обсягів збуту продукції та аналізу попиту потенційних покупців;
- індивідуальний підхід під час підготовки підприємств до приватизації,
прийняття
рішень про приватизацію, створення акціонерних товариств;
- створення організаційно-економічних умов концентрації власності,
результатом
якої буде концентрація управління та відповідальності нових власників.
Під час продажу об'єктів Управління комунального майна та приватизації
за дору-
ченням продавця враховує кон'юнктуру ринку, вивчає попит потенційних покупців
та
забезпечує виконання Програми в частині надходження коштів від приватизації,
вста-
новлює для кожного підприємства окремо строки проведення приватизації з урахуван-
ням вимог законодавства про приватизацію.
Розділ III. ПІДГОТОВКА ОБ'ЄКТІВ ДО ПРИВАТИЗАЦІЇ
9. Управління комунального майна та приватизації разом із відповідними
виконав-
чими органами Харківської міської ради здійснює передприватизаційну підготовку
об'-
єктів.
10. Передприватизаційна підготовка підприємств здійснюється
у відповідності до
плану-графіка, що розробляється Управлінням комунального майна та приватизації
на
підставі пропозицій відповідних управлінь Харківської міської ради окремо для
кожного
підприємтва. План-графік підлягає опублікуванню в органах друку Харківської
міської
ради.
11. Проекти передприватизаційної підготовки підприємств, що
мають важливе
значення для системи життєзабезпечення м. Харкова, розробляються відповідними
управліннями Харківської міської ради, погоджуються з Управлінням комунального
майна
та приватизації для прийняття рішення про їх приватизацію в терміни, визначені
пла-
ном-графіком.
12. Відносно підприємств, що займають монопольне положення
на регіональному
товарному ринку, проекти передприватизаційної підготовки погоджуються з органами
Антимонопольного комітету.
13. Термін закінчення виконання заходів з передприватизаційної
підготовки під-
приємств не повинен перевищувати терміни, затверджені планами-графіками.
14. Передприватизаційна підготовка об'єктів може передбачати:
- інвентаризацію майна, що підлягає приватизації і визначення
умов його
подальшого використання;
- виявлення комунального майна, що не підлягає приватизації, і визначення умов
його подальшого використання;
- виявлення високоліквідного майна, що не використовується в технологічному
процесі підприємства, для його подальшого продажу з метою поповнення оборотних
коштів і ліквідації заборгованості з платежів до бюджету;
- виявлення іншого комунального майна, що тимчасово не використовується, і
розробка пропозицій про умови його подальшого використання, здійснення у
випадку необхідності консервації такого майна у встановленому порядку;
- виявлення майна і коштів, що були передані до статутних фондів суб'єктів
підприємницької діяльності, і визначення доцільності приватизації таких активів
у скла-
ді цілісного майнового комплексу підприємства;
- виділення зі складу підприємств структурних підрозділів, що можуть функціону-
вати як окремі підприємства;
- визначення заходів з соціального захисту робітників, що звільняються;
- здійснення інших заходів.
Розділ IV. ПРИНЦИПИ І ПОРЯДОК ЗАКРІПЛЕННЯ В КОМУНАЛЬНІЙ
ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ
ГРОМАДИ м. ХАРКОВА ПАКЕТІВ АКЦІЙ ВІДКРИТИХ АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВ
15. Закріплення в комунальній власності територіальної громади
м. Харкова паке-
тів акцій у розмірі 25 або 50 відсотків статутного фонду ВАТ плюс одна акція
може
здійснюватися виключно щодо ВАТ, створених на базі об'єктів групи Г. Закріплення
в
статутного фонду плюс одна акція Управління комунального майна та приватизації
про-
понує для продажу на конкурсі єдиним пакетом всі акції, нелродані на момент
прийти їм
рішення про його продаж за конкурсом При цьому переможцю конкурсу за його бажан-
ням може бути передано в управління пакет акцій, закріплений у державній власності,
або його частина, якщо таке зобов'язання було визначено умовами конкурсу.
9) для ВАТ, створених до набуття чинності цією Програмою, пакети
акцій яких у
розмірі 25 або 50 відсотків статутного фонду плюс одна акція закріплені у комунальна)
власності. Управління комунального майна та приватизації самостійно визначав
способи
продажу та розмір пакета акцій, що пропонується до продажу, виходячи з кон'юнктури
ринку та кількості попроданих акцій з наступним затвердженням на сесі Харківської
мі-
ської ради.
Способи продажу акцій ВАТ, створених у процесі приватизації та корпоратизації
37 Організацію продажу акти ВАТ, створених у процесі приватизації
та корпорати-
зації, здійснює Управління комунального майна та приватизації, в тому числі
за участю
уповноважених ними юридичних осіб, шляхом
1) продажу акцій, сума номінальних вартостей яких становить
45 неоподатковува-
них мінімумів доходе громадян кожному з працівників підприємств, майно яких
привати-
зується, а також колишнім працівникам цих підприємств, які вийшли на пенсію,
звільнені
на підставі пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України, та не працюють
з
моменту звільнення на Інших підприємствах: особам, які мають право відповідно
до за-
конодавства повернутися на попереднє місце роботи на цьому підприємстві. Інвалідам,
звільненим у зв'язку з каліцтвом або професійним захворюванням,працівникам,
звіль-
неним за станом здоров'я, працівникам соціально-культурних і оздоровчо-лікувальних
закладів, що приватизуються у складі підприємств, на балансі яких вони перебувають
Керівники, їх заступники, головні спеціалісти та керівники
структурних підрозділів
підприємств, а також диспетчери підприємств енергетики, їх структурних одиниць
І під-
розділе мають право на додаткове придбання акти ВАТ, що створюються в процесі
приватизації підприємств, на яких вони працюють, на загальну суму 5 відсотків
статут-
ного фонду товариства Ціна однієї акції при пільговому продажу встановлюється
на рівні
половини номінальної вартості акції.
2) продажу акцій через організаторів торгівлі цінними паперами
відповідно до пра-
вил їх діяльності,
3) продажу пакетів акцій за конкурсом,
4) продажу пакета акцій на міжнародних фондових ринках відповідно
до законодав-
ства та ноом і правил функціонування зазначених ринків, у тому числі через депозитарні
розписки, а також Із залученням радників
38 У разі якщо на конкурс з продажу пакету акцій надійшла заява
від одного поку-
пця, такий пакет акцій може бути проданий безпосередньо цьому покупцеві за умови
забезпеченні ним реалізації визначених продавцем умов
39 Приватизація орендованого державного майна здійснюється
відповідно до За-
кону України "Про приватизацію державного майна" з урахуванням вимог
цієї Програми
Рішення про перетворення орендних підприємств у ВАТ приймається на підставі
планів
приватизації у десятиденний термін з дня їх затвердження
40 У разі перетворення орендних підприємств у ВАТ його засновниками
від Імені
Харківської міської ради виступає Управління комунального майна та приватизації,
а з
боку орендаря - господарське товариство, створене орендарем
41 Продаж акцій на відкритих торгах здійснюється Управлінням
комунального май-
на та приватизації Харківської міської ради із залученням на конкурсних засадах
радни-
ків
Приватизація об'єктів незавершеногобудівництва
42 Об'єкти незавершеного будівництва, законсервовані об'єкти,
які утримуються
на балансах підприємств, приватизуються шляхом
- продажу на аукціоні, за конкурсом,
- продажу під розбирання,
- продажу за наявності одного покупця безпосередньо цьому покупцеві із
забезпеченням ним умов приватизації об'єкта,
- внесення об'єкта незавершеного будівництва до статутного фонду господарсько-
го товариства як внеску з наступною приватизацією в порядку, встановленому установ-
чими документами товариства та законодавством України, після завершення будівниц-
тва відповідного об'єкта
43 Обов'язковими умовами приватизації об'єктів незавершеного
будівництва, крім
продажу під розбирання, є
- встановлення терміну завершення будівництва об'єкта незавершеного
будівництва,
- заборона продажу об'єкта незавершеного будівництва та земельної ділянки, на
якій розташований цей об'єкт, до завершення будівництва та введення об'єкту
в експлу-
атацію У разі неможливості завершення будівництва в установлені терміни, за
наявності
відповідних обгрунтувань, терміни завершення будівництва можуть бути змінені
за рі-
шенням органу місцевого самоврядування, про що укладається додатковий договір
У разі невиконання умов, зазначених у цьому пункті, договір
купівлі-продажу підля-
гає розірванню в установленому законодавством порядку. При цьому покупець, з
яким
розірвано договір купівлі-продажу, повертає об'єкт приватизації в комунальну
власність
за актом приймання-передачі, а також відшкодовує збитки, завдані невиконанням
умов
договору
44 Земельні ділянки, відведені в установленому порядку для
будівництва, за Ініці-
ативою покупця викупаються разом з об'єктами незавершеного будівництва. Земельні
ділянки, шр не підлягають приватизації згідно зі ст 4 Земельного кодексу України,
на-
даються в довгострокову оренду з правом першочергового їх придбання орендарем
у
разі зняття заборони на приватизацію зазначених ділянок
Іноземним юридичним особам, іноземцям, особам без громадянства,
спільним під-
приємствам, міжнародним об'єднанням І організаціям за участю Іноземних юридичних
осіб та Іноземців, підприємствам, що повністю належать іноземним інвесторам.
інозем-
ним державам земельні ділянки надаються тільки в довгострокову оренду
45 Для включення об'єкта незавершеного будівництва до переліку
об'єктів, що під-
лягають приватизації, органи, які здійснюють управління відповідними об'єктами
неза-
вершеного будівництва, обов'язково подають Управлінню комунального майна та
при-
ватизації такі документи
- лист-пропозицію щодо приватизації відповідного об'єкта незавершеного
будівництва,
- погодження або витяг з плану приватизації (розміщення акцій) підприємства
(ВАТ),
- довідку про наявність та перелік проактно-кошторисної та технічної документації
щодо об'єкта незавершеного будівництва, в разі потреби разом з проектно-кошторис-
ною та технічною документацією,
- документи про відведення земельної ділянки під об'єкт незавершеного будівниц-
тва при наявності документа про дозвіл проектування та будівництва цього об'єкта,
46 У разі відсутності заяв на приватизацію об'єкта незавершеного
будівництва
протягом 30 календарних днів з дня опублікування переліку об'єктів, що підлягають
при-
ватизації, Управління комунального майна та приватизацї приймає рішення про
повтор-
ний продаж.
При цьому може бути змінено умови продажу, включаючи зменшення початкової ціни
Управління комунального майна та приватизації має право підготувати
та прий-
няти рішення про проведення аукціону за методам зниження ціни лоту до придбання
об'єкта.
47 У разі відсутності заяв на приватизацію об'єкта незавершеного
будвництва,
який повторно пропонується для продажу на аукціоні, за конкурсом або продажу
іншими
способами. Управління комунального майна та приватизації може підготувати та
напра-
вити на розгляд сесії Харківської міської ради рішення про продаж об'єкта незаверше-
ного будівництва під розбирання. Продаж об'єктів незавершеного будівництва під
роз-
бирання може бути визначений органом приватизації як самостійний спосіб приватиза-
ції без попередніх пропозицій для продажу іншими способами. Ціна продажу об'єкта
незавершеного будівництва в разі його продажу гад розбирання за рішенням Управління
комунального майна та приватизації визначається експертним шляхом.
48 Громадянам України та юридичним особам, зареєстрованим на
території Укра-
ми, які відповідно до законодавства України е покупцями об'єктів незавершеного
буді-
вництва, після сплати ними 50 відсотків (для об'єктів незавершеного будівництва
житло-
вого призначення 30 відсотки) вартості цих об'єктів може надаватися розстрочка
пла-
тежу на термін до п'яти років (для об'єктів незавершеного будівництва житлового
при
комунальній власності акцій у розмірі 25 або 50 відсотків статутного фонду ВАТ
плюс
одна акція здійснюється для забезпечення відповідно до Закону України "Про
господар-
ські товариства" та статуту ВАТ впливу на прийняття загальними зборами
акціонерів
рішень з питань, визначених статтями 41 та 42 Закону України "Про господарські
това-
риства", а також щодо ВАТ, в яких за територіальною громадою міста закріплено
50
відсотків статутного фонду плюс одна акція, з питань про:
- участь в інших підприємствах та об'єднаннях підприємств;
- передачу в заставу, оренду, продаж та відчуження іншими способами майна ВАТ.
балансова вартість якого перевищує 10 відсотків підсумку балансу ВАТ.
16. Рішення про закріплення у комунальній власності територіальної
громади
М.Харкова пакетів акцій відкритих акціонерних товариств строком на 3 роки, а
також про
їх продаж, в тому числі і достроковий, приймаються сесією Харківської міської
ради.
РОЗДІЛ V. ОЦІНКА ВАРТОСТІ ОБ'ЄКТІВ, ЩО ПРИВАТИЗУЮТЬСЯ
17.Оцінка вартості об'єктів приватизації здійснюється згідно
з Методикою оцінки
вартості майна під час приватизації, що затверджується Кабінетом Міністрів України
(далі - "Методика оцінки").
При цьому конкурсний відбір експертів для визначення вартості
об'єктів, що підля-
гають приватизації, застосовується виключно у випадках відчуження цілісних майнових
комплексів, їх структурних підрозділів, які можна виділити у самостійні підприємства,
для визначення розміру статутного фонду ВАТ, які створюються на базі комунального
майна територіальної громади м. Харкова та орендних підприємств, а також у випадку
визначення експертної оцінки вартості об'єктів незавершеного будівництва.
18. Виходячи з оцінки, проведеної у відповідності до означеної
Методики, Управлін-
ня комунального майна та приватизації Харківської міської ради встановлює початкову
ціну продажу об'єктів приватизації.
19. При визначенні початкової ціни продажу об'єктів приватизації
використовують-
ся розрахунки, отримані в результаті експертної оцінки, що призначається рішенням
Управління комунального майна та приватизації.
20. Ринкові ціни пакетів акцій ВАТ, що приватизуються шляхом
продажу на органі-
заційно оформлених ринках цінних паперів у встановленому порядку, складаються
вихо-
дячи із співвідношення попиту та пропозиції в ході продажу. При цьому ринкові
ціни
можуть бути вищими або нижчими за початкову ціну.
РозділVІ. СПОСОБИ ПРИВАТИЗАЦІЇ
21. Приватизація об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Харкова
здійснюється способами, що визначаються законодавством України і цією Програмою
для кожної групи об'єктів.
Приватизація невеликих державних підприємств - об'єктів малої приватизації (група А).
22. Продаж об'єктів групи А здійснюється у відповідності до
Закону України "Про
-приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" такими
способами:
- продаж на аукціоні;
- продаж за некомерційним конкурсом;
- продаж за комерційним конкурсом;
- викуп.
23. Ініціатива про приватизацію об'єкту може виходити як від
Управління комунального майна
та приватизації Харківської міської ради, так і від покупця.
24. Ініціатива щодо попереднього визначення способу приватизації
об'єкту належить Управлінню
комунального майна та приватизації Харківської міської ради, при цьому враховується:
- потенційна прибутковість об'єкту приватизації;
- організаційно-правова форма господарювання об'єкту приватизації;
- галузеві особливості;
- рівень попиту на об'єкт приватизації;
- пропозиції трудового колективу щодо об'єкту приватизації;
- пропозиції покупців;
- значення об'єкту для забезпечення життєдіяльності м. Харкова і наслідки його
приватизації;
- характеристика приміщень.
25. Конкурс як засіб приватизації застосовується для продажу
об'єктів малої при-
ватизації, що мають соціальне важливе значення для Харківського регіону, а також
з
урахуванням критеріїв, встановлених п.24 Програми.
26. Викуп застосовується у відношенні об'єктів малої приватизації:
- не проданих на аукціоні, за конкурсом;
- включених до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу;
- зданих в оренду, якщо це було передбачене договором оренди, укладеним
до набрання чинності Законом України "Про оренду державного і комунального
майна".
27. Будівлі (споруди, приміщення) приватизуються разом з розташованими
в них
об'єктами приватизації, окрім випадків відмови покупця від приватизації будівлі
(спору-
ди, приміщення), в якому розміщений об'єкт, що приватизується шляхом викупу,
або
якщо на це немає прямої заборони Харківської міської ради.
28. За наявності заборони на приватизацію будівлі (споруди,
приміщення), в якій
розташований об'єкт приватизації, або в разі відмови покупця від приватизації
будівлі
(споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт, що приватизується шляхом
викупу,
зазначена будівля (споруда, приміщення) передається у встановленому порядку
власни-
ку приватизованого об'єкта в оренду.
29. Приватизація вбудованих приміщень (підвалів, технічних
поверхів та підпіль), в
яких розміщені важливі елементи інженерних комунікацій забезпечення життєдіяльності
загалом будівлі, проводиться при умові узгодження з відповідними виконавчими
органа-
ми Харківської міської ради за встановленим порядком.
30. Орендарю надається переважне право на викуп орендованого
майна, якщо
орендарем за згодою орендодавця здійснені за рахунок власних коштів поліпшення,
які
неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю
не
менш, як 25 відсотків залишкової (відновної за вирахуванням зносу) вартості
майна (бу-
дівлі, споруди, приміщення).
31. У випадку, якщо Управління комунального майна та приватизації
звертається до
орендаря з пропозицією приватизувати орендоване майно, а орендар не погоджується
на викуп такого майна. Управління комунального майна та приватизації може запропо-
нувати зазначене майно для продажу на конкурентних засадах. При цьому договір
оре-
нди зберігає свою силу для нового власника.
32. Приватизація готелів, об'єктів санаторно-курортних закладів
та будинків відпо-
чинку, які перебувають на самостійних балансах, здійснюється у порядку, встановленому
Законом України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу
привати-
зацію)" з урахуванням таких особливостей:
- оцінка вартості майна здійснюється експертним шляхом;
- продаж об'єктів здійснюється переважно на аукціонах, за конкурсом;
- закріплення акцій в комунальній власності територіальної громади м.Харкова
в
планах приватизації (розміщення акцій) об'єктів не передбачається.
33. Приватизація об'єктів груп В, Г здійснюється шляхом продажу
акцій відкритих
акціонерних товариств, створених на базі комунального майна підприємства, на
аукцио-
ні, за конкурсом, на фондових біржах та іншими засобами, які забезпечують загальну
доступність та конкуренцію покупців, зі збереженням при цьому передбачених законо
давством України про приватизацію пільг членам трудового колективу та іншим
особ
що мають право на придбання акцій.
34. Продаж пакетів акцій здійснюється Управлінням комунального
майна та прива
тизації Харківської міської ради в порядку, що передбачений діючим законодавством
цією Програмою.
35. Приватизація зданих в оренду цілісних майнових комплексів
середніх і великих
підприємств, їхніх структурних підрозділів здійснюється шляхом продажу належних
територіальній громаді м. Харкова акцій відкритих акціонерних товариств, заснованих
Управлінням комунального майна та приватизації Харківської міської ради та оренда
ми.
Особливості приватизації об'єктів групи Г
36. Об'єкти групи Г, крім цілісних майнових комплексів, підлягають приватмзації шляхом продажу акцій ВАТ з врахуванням таких особливостей:
1} продажу підлягає контрольний пакет акцій ВАТ.
Контрольний пакет акцій - це пакет акцій розміром більш ніж
50 відсотків статус
ного фонду ВАТ, який дає можливість юридичній або фізичній особі здійснювати
вирі
шальний вплив на діяльність відповідного суб'єкта господарювання;
2) продаж контрольного пакета акцій здійснюється за конкурсом,
на відкритих тор
гах без визначення Управлінням комунального майна та приватизації інвестиційних
зо
бов'язань покупця. Переможцем визначається учасник конкурсу, який запропонував
най
вищу ціну за пакет акцій. Під час проведення конкурсу, відкритих торгів учасник
конкурсу
може подати пропозицію про внесення ним інвестиції в розмірі, необхідному для
реалі
зації запропонованої ним концепції розвитку підприємства. Для продажу може пропону
ватися блок пакетів акцій підприємств різних груп, якщо це підвищує ефективність
впли
ву промислового інвестора на структурну перебудову відповідного ринку, економічного
регіону тощо;
3) умовами конкурсу можуть визначатися зобов'язання щодо сприяння
реструкту
ризації заборгованості ВАТ та щодо передачі в управління переможцю конкурсу
пакету
акцій, закріпленого у комунальній власності, або його частини, а також інші
умови;
4) продаж здійснюється у визначені Управлінням комунального
майна та приватиза
ції терміни виходячи з кон'юнктури ринку;
5) для учасників конкурсу, відкритих торгів з продажу контрольного
пакета акцій
Управлінням комунального майна та приватизації можуть встановлюватися кваліфікацій
ні вимоги, які відповідають цілям та пріоритетам приватизації підприємств, що
мають
стратегічне значення для економіки та безпеки регіону. При цьому покупцем контроль
ного пакета акцій підприємств інвестиційно привабливих галузей (паливно-енергетично
го комплексу, металургійної, нафтохімічної промисловості, радіоелектроніки,
авіаційно
го транспорту, машинобудування) може бути тільки промисловий інвестор;
6) до договору купівлі - продажу контрольного пакета акцій
включається положенні
щодо права покупця на придбання пакета акцій, закріпленого у комунальній власності,
І
разі прийняття рішення про його продаж. Зазначене право покупець може реалізувати
за умови виконання ним зобов'язань за договором купівлі-продажу. При цьому ціна
па-
кета визначається на підставі ринкової вартості акцій, яка визначається експертним
шляхом;
7) для кожного підприємства, що підлягає приватизації, або
групи таких підпри-
ємств здійснюється інформаційна підтримка у засобах масової інформації, визначених
Управлінням комунального майна та приватизації ;
8) у разі закріплення в комунальній власності пакету акцій
у розмірі 50 відсотків
значення - до 10 років) згідно з рішенням сесії Харківської міської ради.
Кошти, що сплачуються в розстрочку, визначаються з урахуванням
зміни ціни на
дату внесення коштів за об'єкт незавершеного будівництва з урахуванням індексу
ін-
фляці, визначеного Державним комітетом статистики України.
Представник продавця та власник приватизованого об'єкта незавершеного
буді-
вництва в п'ятиденний термін після сплати повної вартості придбаного об'єкта
незаве-
ршеного будівництва, а в разі надання розстрочки платежу - 50 відсотків (для
об'єктів
незавершеного будівництва житлового призначення - ЗО відсотків) вартості цього
об'-
єкта, підписують акт приймання-передачі об'єкта незавершеного будівництва.
49. Будівельні матеріали, які знаходяться на будівельному майданчику
об'єкта не-
завершеного будівництва, або невстановлене устаткування, придбане для функціону-
вання об'єкта після завершення будівництва, можуть бути продані на аукціоні,
за кон-
курсом, шляхом викупу як разом з об'єктом незавершеного будівництва, так і окремо.
Початкова ціна продажу будівельних матеріалів та устаткування визначається згідно
з
Методикою оцінки.
Приватизація об'єктів групи Е
50. Приватизація акцій (часток, паїв), що належать територіальній
громаді м. Хар-
кова в статутних фондах господарських товариств (у тому числі підприємств з
інозем-
ними інвестиціями), здійснюється відповідно до установчих документів цих підприємств
та в порядку, що визначається діючим законодавством.
51. Оцінка вартості об'єктів групи Е, незалежно від способу
продажу, здійснюєть-
ся експертним шляхом. Якщо пакет акцій або розмір частки (паю) становить менше
10
відсотків статутного фонду господарського товариства та (або) має номінальну
вар-
тість, меншу ніж 5000 гривень, оцінка здійснюється відповідно до Методики оцінки
.
Прватизація об'єктів групи Ж
52. Приватизація майна об'єктів, віднесених до групи Ж, здійснюється
способами,
передбаченими цією Програмою.
З метою збереження профілю діяльності зазначених об'єктів продаж
їх здійсню-
ється переважно за некомерційним конкурсом.
53. Підприємство, яке більше 5 років утримує за рахунок власних
коштів об'єкт
групи Ж, має першочергове право на викуп об'єкта за експертною оцінкою.
54. Об'єкти соціально-культурного призначення, які не функціонують
більше трьох
років або знаходяться в аварійному стані, можуть бути перепрофільовані за погоджен-
ням з органами місцевого самоврядування.
55. Ініціатива щодо включення об'єктів групи Ж до переліку
об'єктів, що підляга-
ють приватизації, які використовуються не за призначенням, передані в оренду
або не
функціонують, може виходити від Управління комунального майна та приватизації
Хар-
ківської міської ради, орендарів або підприємств, на балансі яких вони перебувають.
Зазначена ініціатива погоджується з відповідними виконавчими органами місцевого
самоврядування.
56 У разі відсутності заяв на приватизацію об'єктів соціальної
сфери протягом
30 календарних днів з дня опублікування переліку об'єктів групи Ж, що підлягають
при-
ватизації, Управління комунального майна та приватизації приймає рішення про
повтор-
ний продаж таких об'єктів на аукціоні, за конкурсом. При цьому за погодженням
з
органами, уповноваженими управляти відповідним майном, може бути змінено умови
продажу, включаючи зміну початкової ціни. Якщо після повторного аукціону, конкурсу
заяв на приватизацію об'єкта не надійшло, Управління комунального майна та прива-
тизації виносить проект рішення про продаж індивідуально визначеного майна такого
об'єкта на сесію міської ради.
Приватизація майна ліквідованих підприємств, що знаходяться
в комуналь-
ній власності, підприємств-банкрутів
57. Майно підприємств, що знаходяться в комунальній власності
м. Харкова, ви-
знаних за рішенням суду банкрутами, а також таких, що ліквідувалися за рішенням
Харківської міської ради, передається для подальшої його реалізації Управлінню
кому-
нального майна та приватизації Харківської міської ради.
58. Продаж означеного майна здійснюється на аукціонах.
Розділ VII. ОСНОВНІ ЗОБОВ'ЯЗІННЯ ВЛАСНИКІВ ОБ'ЄКТІВ, ЩО ПРИВАТИЗУЮТЬСЯ
59. При приватизації об'єктів комунальної власності м. Харкова
з метою збере-
ження і розвитку життєзабезпечення міста на власників об'єктів, що приватизувалися,
можуть покладатися зобов'язання по:
- підтриманню приватизованих нежитлових приміщень в естетичному
вигляді, про-
веденню необхідних ремонтно-будівельних робіт, підтриманню в задовільному стані
прилеглої території та під'їздних шляхів;
- укладенню договорів з юридичними або фізичними особами, що
надають
послуги, пов'язані з утриманням і експлуатацією приміщень;
- укладенню договорів з житловими підприємствами про часткову участь у вида-
тках по утриманню та ремонту житлового будинку та прилеглої території;
- здійсненню програм технічного переоснащення виробництва, впровадженню
прогресивних технологій,
- збереженню та раціональному використанню робочих місць;
- виконанню вимог антимонопольного законодавства;
- утриманню об'єктів соціально-побутового призначення;
- виконанню заходів щодо створення безпечних і нешкідливих для здоров'я умов
праці та охорони навколишнього середовища;
- внесенню інвестицій у формах, передбачених чинним законодавством;
- виконанню встановлених мобілізаційних завдань.
60. Термін дії означених зобов'язань, за винятком мобілізаційних
завдань, у відпо-
відності до чинного законодавства не повинен перевищувати 5 років.
Розділ VIII. ОЧІКУВАНІ НАДХОДЖЕННЯ КОШТІВ ВІД ПРИВАТИЗАЦІЇ
ОБ'ЄКТІВ
КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ м.ХАРКОВА на 2001-2002 р.р.
ТА НОРМАТИВИ ЇХ РОЗПОДІЛУ
61. Внаслідок приватизації об'єктів комунальної' власності
територіальної громади
м. Харкова в 2001 році передбачується надходження грошових коштів в розмірі
12 млн.
гривень. Нормативи надходження коштів від приватизації об'єктів комунальної
власно-
сті м. Харкова на 2002 рік належать коригуванню в залежності від планових завдань
затвердженого бюджету.
62. Кошти, отримані від продажу комунального майна, та інші
надходження, без-
посередньо пов'язані з процесом приватизації, зараховуються до бюджету м. Харкова.
63. 10% коштів,що надходять від приватизації об'єктів комунальної
власності
м. Харкова, спрямовуються на забезпечення виконання Програми приватизації та
вико-
ристовуються у відповідності до затверджених нормативів.
Нормативи розподілу грошових коштів, що надійшли від приватизації
об'єктів комунальної власності м. Харкова
Загальна сума надходжень, з них |
100% |
Бюджет м. Харкова |
90% |
Відшкодування видатків, пов'язаних з виконанням Програми приватизації, у тому числі |
10% |
Відшкодування видатків, пов'язаних з приватизацією (оплата послуг стороніх осіб і організацій, залучених до роботи, пов'язаної з приватизацією, висвітлення процесу приватизації в засобах масової інформацї) |
2% |
Оплата господарських видатків і господарсько- договірних робіт (видатки на зв'язок, транспорт, придбання інформаційно- довідкової літератури, канцелярських товарів, програмна продукції, оплата комунальних послуг, ремонту приміщень, видатки на відрядження, пов'язані з дяльністю Управління комунального майна та приватизацї оплата представницьких витрат і інші передбачені витрати |
4% |
Придбання технчних засобів, у тому числі для матеріально-технчного забезпечення знову створених комунальних підприємств, та іншого майна, в інтересах териториальної громади міста |
3% |
Кадрове забезпечення, навчання, соціально-побутове забезпечення і матерельне заохочення робітників Управління комунального майна та приватиззіїі |
1 % |
64. Розпорядження коштами, виділеними на відшкодування видатків,
пов'язаних з
реалізацією Програми приватизації, здійснює начальник Управління комунального
майна
та приватизації Харківської міської ради за погодженням з Харківським міським
головою.
Розділ IX.
65. Контроль за здійсненням приватизації об'єктів комунальної
власності від імені
та в інтересах територіальної громади м. Харкова здійснює Харківська міська
рада
шляхом:
- затвердження програми приватизації об'єктів комунальної власності
м. Харкова,
а також переліку об'єктів, що не підлягають приватизації;
- визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів комунальної
вла-
сності;
- заслуховування 2 рази на рік звітів Управління комунального майна та привати-
зації про хід виконання Програми приватизації на сесіях Харківської міської
ради.
66. Контроль за належним і вчасним виконанням умов договорів
купівлі-продажу
об'єктів комунальної власності здійснює Управління комунального майна та приватиза-
ції Харківської міської ради.
67. Контроль за належним та вчасним перерахуванням коштів,
що надійшли від
приватизації комунального майна, в бюджет м. Харкова, здійснює Головне управління
бюджету та фінансів Харківської міської ради та постійна комісія Харківської
міської
ради з питань планування, бюджету та фінансів.
68. Контроль за проведенням приватизації об'єктів комунальної
власності м. Хар-
кова здійснюється також іншими органами місцевого самоврядування м. Харкова,
ор-
ганами державної влади в межах повноважень, визначених законодавством України.
ДОДАТОК №2
ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ВИЛУЧЕННЮ
З ПЕРЕЛІКІВ ОБ'ЄКТІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЛИ ПРИВАТИЗАЦІЇ ШЛЯХОМ ВИКУПУ ЗА
РІШЕННЯМ СЕСІЙ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12.03.1999 р., 17.11.1999 р., 30.03.2000
р., 27.12.2000 р.
№ п/п |
Рішення сесії |
Пункт додатку |
Адреса приміщання |
Площа, м2 |
Район |
Назва |
1. |
від 12.03.1999р. |
5 |
вул.Сумська,7 |
92,6 |
Дзержинський |
ТОВ "Алекс-трейд" |
2. |
-""- |
17 |
вул. Чічібабіна,9 |
52,3 |
Дзержинський |
Фірма "ТЕГ і ЛТД" ТОВ |
3. |
-""- |
31 |
вул. Культури, 16 |
59 |
Дзержинський |
ТОВ "Кастор" |
4. |
-""- |
75 |
вул. Гіршмана, 3 |
182,8 |
Київський |
ПП "Бетта" |
5. |
-""- |
125 |
вул. X. Набережна, 6-Б |
43,9 |
Київський |
ТОВ фірма "Харпел" |
6. |
-""- |
157 |
вул. Краснодарська, 185- А |
2165,8 |
Фрунзенський |
ТОВ "Інтер фудс" |
7. |
-""- |
171 |
вул. 2-ої П'ятирічки, 57 |
228,4 |
Орджонікідзевський |
Фірма "Північне сяйво* ТОВ |
8. |
-""- |
202 |
пр. Гагаріна, 66-68 |
369,1 |
Червонозаводський |
ПФ "Шанс" |
9. |
від 17.11.1999р. |
110 |
вул. Сумська, 94 |
286,5 |
Київський |
ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ СП"Квіт" |
10. |
від 30.03.2000р. |
56 |
пров. Армянський, буд.2 |
229,4 |
Червонозаводський |
ТОВ "Укр. агро-сервіс" |
11. |
від 27.12.2000р. |
114 |
вул. Тарасовська, буд. 6 |
2248,7 |
Комінтернівський |
ПЗНВЗ "Харківського приватного |
Начальник Управління комунального майна та приватизації
ДОДАТОК 3
ПЕРЕЛІК ОБ'ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ , ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПРИВАТИЗАЦІЇ в 2001-2002 р.р.
НАЗВА ГАЛУЗІ ТА ПІДПРИЄМСТВА |
ПОШТОВА АДРЕСА |
1. ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО |
|
ДК ВЖРЕП Дзержинського р-ну |
Вул. Леніна, 4 |
РБП-1 Московського р-ну |
Вул. Тимурівців, 60-а |
КП "Санітарно-екологічний центр" |
Вул. Кооперативна, 18 |
СКП "Ритуал" |
Вул. Червоножовтнева, 3 |
КП Зеленого господарства |
Вул. Мала Гончарівка,4 |
ДКП "Харківкомуночиствод", в т.ч. |
Вул. Шевченка, 2 |
ДКП "Комплекс по експлуатації |
Вул.Тахіаташська.З |
об'єктів водозниження і зливової |
|
каналізації |
|
КП Зеленою господарства |
Вул. Толбухіна, 94 |
ДК ВЖРЕП - 1 Київського р-ну |
Вул. Петровського, 30 |
ДК ВЖРЕП - 2 Київського р-ну |
Вул. Саперна, 10-а |
ОЦ Міськжитлоуправління |
Вул. Балашовська, 29 |
КП Зеленого господарства |
Вул. Польова, 130 |
РБП "Русь- 96" |
Вул. Тимурівців, 60-а |
КВЖРЕП Ленінського р-ну |
Вул. Ярославська, 17 |
ДК ВЖРЕП - 2 Московського району |
Вул. Гв. Широнінців, 45 |
ДК ВЖРЕП - 2 Московського району |
Пр. Гер. Пращ, 13-а, |
РБП-2 Московського р-ну |
Вул. Ак. Павлова, 140-д |
ДКСП "Харківзеленбуд" |
Вул. Сумська, 35 |
КВЖРЕП Жовтневого р-ну |
Вул. Червоножовтнева, 35 |
КП Зеленого господарства |
Вул. 2-ї П'ятирічки, 41 |
КВЖРЕП Червонозаводського р-ну |
Вул. Гамарника, 17 |
РБП Комінтернівського р-ну |
Вул. М.Федоренка, 1 |
КВЖРЕП Орджонікідзевського р-ну |
Вул. 2-ї П'ятирічки, 6 |
КВЖРЕП Комінтернівського р-ну |
Вул. Танкопія, 8-в |
КВЖРЕП Фрунзенського р-ну |
Вул. Рибалка, 45-6 |
2. ДОРОЖНЄ ГОСПОДАРСТВО, ТРАНСПОРТ, ЗВ'ЯЗОК |
|
ДКШЕП - 1 |
Вул. Дербентська, 152 |
Шляхрембуд |
Вул. Жовтневої революції, 20 |
ДКШЕП - 5 |
Пров. Метизний, 14 |
ДКШЕП - 2 |
Вул. Пушкінська, 104 |
ДКП "Міськсвітло" |
Вул. Пушкінська, 96 |
ДКШЕП- 8 |
Вул. М.Федоренка, 3 |
ДКП "Міськрлектротранс" /ХТТУ/ |
Вул. Молодої Гвардії, 5 |
ДКШЕП - 6 |
Вул. Добродецького, 13-а |
ДК АТП 20391 |
Пр. 50 років ВЛКСМ, 28-а |
ДКШЕП - 3 |
Вул Семіградська, 13\15 |
ДКШЕП -7 |
Вул Таджикська, 19 |
ДКШЕП- 9 |
Вул. Автогенна, 7 (ГСП) |
ДКШЕП - 4 |
Вул. Основ'янська, 17 |
3. КУЛЬТУРА |
|
Центральна міська бібліотекаім. Бєлінського |
Вул. Данілевського, 34 |
Міська СМТБ ім. Станіславського |
Пров. Інженерний, 1-а |
ДМШ № 1 ім Бетховена |
Вул. Культури, 11 |
ДМШ № 13 ім Коляди |
Вул. Культури, 1 |
Дитяча хореографічна школа |
Вул. Єсеніна, 8-6 |
Дитяча художня школа № 1 |
Вул. Єсеніна, 8-а |
Дитяча хорова школа |
Пр. Перемоги, 68-д |
ДМШ № 9 |
Вул. Єсеніна, 8 |
ДКО Харківський державний зоологічний парк |
Вул. Сумська, 35 |
ПКІВ ім. Горького |
Вул. Сумська, 81 |
Театр "Обереги" |
Вул. Сумська, 64 |
ККЗ "Дружба" |
Вул. Пушкінська, 67/69 |
Центральна районна бібліотека ім. Франка |
Пров. Свердлова, 2 |
ДМШ № 2 ім Чайковського |
Вул. Жовтневої революції, 142 |
ДМШ № 4 ім. Леонтовича |
Вул. М.Конева, 17 |
ДМШ № 7 ім. Мусоргського |
Вул. Грібоєдова, 22 |
КУ культури "Центр культури Київського району" |
Вул. Скрипніка, 7 |
Центральна районна бібліотека им. Маяковського |
Вул. Мироносицька, 81\85 |
ДМШ № 6 ім Лисенка |
Вул. Червонопрапорна,7/9 |
ДМШ № 14 |
Пров. Лісопарківський, 5 |
КЗ "Міська художня галерея им.С.Васильковського |
Вул Чернишевського, 15 |
Літературний музей |
Вул. Фрунзе, 6 |
ДКП "типографія N 13" |
Вул. Артема, 44 |
Центральна районна бібліотека ім.Тургенева |
Вуп Чорноморська, 3 |
ПКіВ Ім.Артема |
Вул Плеханівська, 134 |
Центральна районна бібліотека іїм Квітки -Основ'яненко |
Пров. Пластичний, 8 |
ДМШ № 3 |
Вул. Котлова, 83 |
Центр досугу "Культура" |
Вул. Новий Побут, 16 |
Центральна районна бібліотека ім Фурманова |
Вул. Командарма Уборевича. 20 |
Дитяча художня школа № 2 |
Пр. Тракторобудівників, 92-6 |
Клуб "Ровеснік" |
Вул. Світла, 49-б |
Центральна районна бібліотека ім. Чехова |
Вул. Мира, 20 |
ДМШ № 8 ім. Гайдамаки |
Пров Мира, 3 |
ДМШ №11 |
Вул. 12 Квітня, 4 |
ДКП ПКВ "Зелений гай" |
вул. 2-ої П'ятирічки, 48 |
Центральна районна бібліотека |
Бульвар Юр'єва, 19\1 |
Дитяча школа мистецтв № 3 |
Вул. Корчагінцев, 7-а |
ДМШ № 12 |
Стадіонний проїзд, І4\3 |
ПКІВ "Зустріч" |
Вул. Харківських Дивізій, 16 |
Центральна районна бібліотека ім. М Кірова |
Вул. Кірова, 20 |
ДМШ № 5 |
Вул. Руставелі, 29 |
БК Червонозаводського р-ну |
Вул. Тернопільська, 17 |
ДМШ №10 |
Пров. Тернопільська, 17 (Жихор) |
Міська школа мистецтв підлітків та дорослих |
Пров. Короленка, 1 |
ДКУ БК Червонозавод. р-ну |
Пл. Руднева, 19-а |
4. ОСВІТА |
|
ДКНВК. створений на базі неповної |
|
СШ № 149 і ліцею № 149 |
пр. Перемоги, 67-а |
КДЗ № 445 |
пр. Перемоги, 61-а |
КУВЗ № 51 "Барвінок" |
вул. 23 Серпня, 47-б |
КДЗ № 238 |
вул. О.Яроша, 21-а |
НВК№ 116 |
вул. Культури, 22 |
РВО Дзержинського району |
вул. Шекспіра, 8-а |
Гімназія № 47 |
вул. Космонавтів, 7 |
СНВК № 175 "Слобожанська |
вул. Авіаційна, 39 |
гуманітарна школа м.Харкова" |
|
Гімназія N 45 |
вул. Тобольська, 46-а |
СШ N 169 |
вул. Ахсарова, 18-а |
Комітет по справам молоді та спорту Дзержинського району |
пр.Леніна, 17-а |
КДВЗ "Центр фізичного та психічного розвитку дитини" N 158 "Лелеченька" |
пр. Перемоги , 57-а |
Станція юних техніків |
вул.Жовтнев. революції, 168 |
РВО Жовтневого р-ну |
вул. Ярославська, 21 |
СШ N65 |
вул. Менделєєва, 22 |
СШ N28 |
вул.І.Мінайленка, 61 |
СШ N54 |
вул.Ак. Богомольця, 4-а |
СШИ 39 |
вул.Тімірязева, 45 |
СШ N 59 |
пров.Чаплигіна, 12 |
СШ N 76 |
вул.Герцена, 17 |
СШ N 162 |
вул. Пермська, 13 |
СШ N 115 |
вул.Луначарського, 53 |
СШ N 93 |
пр. Ілліча, 89-а |
СШ N 130 |
вул. Светланівська, 23-а |
СШ N 127 |
вул. Володарського, 63-а |
Фізико-математичний ліцей N 27 |
вул.Мар'їнська, 12/14 |
Центр позашкільної освіти |
вул.Гостинна, 16 |
КУО СОНВК N 153 |
вул.Ак. Богомольця, 15 |
СШ N 137 |
вул . Конотопська, 48 |
СШ N 92 |
вул.Новопригородна.66 |
ДЮСШ N 5 |
пр.Ілліча,86 |
КУО спец.загальноосвітняшкола-інтернат N2 |
пров. Карповський , 21 /23 |
Комітет по справам молоді та спорту |
вул. Фрунзе, 8 |
Киівського району |
|
Спорткомплекс |
вул. Сумська, 14 |
РВО Київського р-ну |
вул. Чубаря, 7/9 |
СШ N 1 - школа І-ІІІ ст. |
вул.Красіна, 12 |
Ліцей "Професіонал" |
вул . Петровського , 22/24 |
СШ N166, ліцей "Вертікаль" |
вул.Метробудівників, 17 |
Центр дитячої та юнацької творчості |
вул.Ак. Павлова, 309-в |
Ліцей N 133 |
вул. Чубаря, 13 |
Школа-гімназія N 55 |
вул.Блюхера, 13-д |
Д/3 N 373 |
вул.Блюхера,9-а |
ДКУО ясла-сад N 119 |
вул.Труфанова,37 |
сш№9 |
вул . Громадянська, 22\26 |
ДКЗО спеціальна загальноосвітня школа-інтернат N 3 |
пр. Тракторобудівників, 85-д |
РВО Комінтерн. р-ну |
пр.Московський, 96-а |
СШ№20 |
вул.Середньоуральська, 16 |
СШ № 44 |
вул.Костичева, 2 |
СШ№46 |
вул. Державі нська, 4-а |
СШ№ 60 |
вул. Ньютона, 131 |
СШ N 68 |
вул. Зернова, 12-а |
СШ N 77 |
вул. Садово-паркова, 2-а |
СШ№ 78 |
Садовий проїзд, 7 |
СШ№82 |
пр.Г.Сталінграда,171-б |
СШ N83 |
вул.Тарасівська, 43/45 |
СШ№90 |
пр.Гагаріна, 207 |
СШ N91 |
Садовий проїзд, 18-6 |
СШ№4 |
вул.Плеханівська, 151 |
СШ№95 |
вул. Ньютона, 137 |
СШ N 102 |
вул.Киргизська, 3 |
СШ№ 114 |
пр.Гагаріна, 157 |
СШ№151 |
вул.Днепровська, 10 |
НВК |
вул .Самаркандська, 17 |
СШ№ 112 |
вул.Менжинського, 1 |
Навчальний центр молоді "Освіта" N 178 |
вул.Киргизська, 10 |
ДКЗ Харківський дитячий будинок змішаного типу |
вул. Слинька, 1 1/2 |
КЗО дитячий ясла-садок N 289 |
пр. Гагаріна, 209 |
РВО Ленінського р-ну |
вул. Ярославська, 10 |
Д/3 N 142 |
вул.іллінська,65 |
СШ N 57 І-ІІІ ступенів |
вул. Сочинська, 20 |
ЗОШ І-ІІІ ст. N 87 |
вул. Башкирська, 2 |
ЗОШ МІ! ст. N 13 |
вул.Карла Маркса, 36 |
КУО ЗОШ І-ІІІ ст. N 18 |
вул.Іллінська,40 |
ЗОШ N 86 |
пров.І Золочівський,3 |
ГКУО неповна загальноосвітня |
вул. Столетова, 7 |
Школа-інтерн.І-ІІ ст. №14 м. Харкова |
|
РВО Московск.р-ну |
вул.Блюхера, 27 |
Харк.міський Інтернат соціального патронажу дітей |
вул.Фісановича,4 |
СШ N 30 |
Харківська наб., 4 |
СШ N 58 |
пр.50-річчя ВЛКСМ.53-6 |
СШ N 98 |
пров.Писемського, 5 |
СШ N 124 |
вул. Гв. Широнінців, 75-а |
СШ N 156 |
вул.Гарібальді, 11 |
Дитячий палац культури |
пр.Тракторобудівників, 55 |
Харківський обл.яхтклуб |
сел.Старий Салтів |
РВО Орджон. р-ну |
вул. 2-ої П'ятирічки, 26 |
СШ N 155 |
пр.Московський, 318-а |
СШ N 157 |
вул.С.Грицевця,30 |
ДКУО ДЮСШ N 11 |
вул.Л.Пастера,4 |
Міська комплексна ДЮСШ |
вул. III Інтернаціонала, 13 |
КЗО неповна санаторна зона інтернат І-ІІІСТ.М1 |
вул.Електровозна,3-а |
КЗО ЗОШ інтернат N 55 |
вул. 12 Квітня, 12 |
КЗО НВК "Школа Іст.-дит.садок N 180 ест.профілю" |
вул. Соколова, 42 |
КДЗ N 265 |
пр.Московський,212/1 |
СШ N181 з погл. вивченням корейськоі мови "Дьонсурі" |
вул. Рибалка, 8/1 |
СШ№2 |
вул.Харк.Дивізій.8 |
ДЮСШ N 16 |
вул. Корчагінців, 23-а |
СШ N21 |
вул.Тракторна,3/12 |
СШ N 11 |
вул.Межлаука,7 |
КДЗ N 103 |
вул. Олімпійська, 27 |
КДЗ N 138 |
вул.Танкопія 5/2 |
КДЗ N 428 |
вул. Краснодарська 175-а |
Економічний ліцей N 161 |
вул . Велозаводська , 35 |
СШ№ 61 |
вул .Танкопія, 1 9/4 |
СШ N49 |
вул.Харк.Дивізій,7/3 |
ДЮСШ N 7 |
пр.Московський, 246-б |
СШ№ 72 |
пр. Московський, 246 |
КУО НВК N 38 |
вул.Харк.дивізій, 15/1 |
СШ N 101 |
вул. Краснодарська, 147/2 |
СШ N 145 |
вул. Корчагінців, 24-а |
РВО Фрунзенського р-ну |
вул.Танкопія, 15/12 |
ДКУ станція юних техників |
Салтівське шосе, 246-а |
Академічний навчально-освітній комплексдовузовської елітарної обвіти( № 73) |
вул. Корчагінців, 24-б |
ДКП міська спец. школа олімпійського резерва по хокею |
пр.М.Жукова, 2/2 |
ДКП Палац спорту |
пр.М.Жукова, 2/2 |
Школа-гімназія N 14 |
вул. Корчагінців, 20 |
СШ N 63 |
пр.Косіора, 43/19 |
КУО СШ N 74 |
вул. Туркестанська, 1 |
КУО ЦДЮТ |
вул. Корчагінців, 46 |
КУО СШ N 24 |
вул.Ощепкова,9 |
КУО СШ N 160 |
вул. Танкопія, 1 |
КУО СШ N 32 |
вул.Рибалка,41 |
ДКУО УВК |
пр.50-річчя СРСР.48 |
РВО Червонозав.р-ну |
пр.Московський, 38 |
КУОСЗОНВК № 12 |
вул. Чугуївська, 35-а |
КУОСЗО школа І-ІІІ ст. N66 з поглибленим вивченняманглійської мови |
пр-т Гагаріна, 260 |
КДВЗ-центр фізичного та психічного розвиткудітей N 446 " Дельфін" |
пр. Перемоги, 70-б |
V. ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я |
|
ТМО Дзержинського району |
вуп.23 Серпня, 23-а |
Лікарня швидкої медичної допомоги N 4 |
пров.БалакІрева, 3-а |
Міський центр здоров'я |
вул. Римарська, 32 |
Міська дитяча поліклініка N 14 |
пр.Л.Свободи, 48-в |
Міська поліклініка N 8 |
пр.Перемоги, 53 |
Медсанчастина N 3 |
вул.Бакуліна, 4 |
Стоматологічна поліклініка N 7 |
пр.Перемоги, 53-а |
Пологовий будинок N 1 |
вул.О.Яроша,3-а |
Будинок дитини N 1 |
вул.Кузнецька,1 |
ТМО Жовтневого району |
вул.Жовтневоїрев., 59 |
Міськлікарня N 3 |
пр. Ілліча, 90 |
КУ косметологічна лікарня |
вул. Жовтневої революції, 61/63 |
ПНД N 16 |
пров.Шаповалвський.8 |
ТМО Київського району(міськлікарня N 27) |
вул.Пушкінська, 41 |
Технікум медобладнання |
вул.Гуданова, 4\10 |
Медичне училище N 1 |
вул. Революції, 3 |
Лікарня N 14 ім.Гіршмана |
вул. Правди, 5 |
Лікарня N 30 |
вул.Гуданова, 5\7 |
Стоматологічна поліклініка N 1 |
вул.Пушкінська, 11\13 |
ПНД № 3 |
вул.Аргема,32 |
Дитячий санаторій N 6 |
вул. Ньютона, 125 |
Міська дитяча лікарня N 23 |
вул. Шевченка, 133 |
Пологовий будинок N 3 |
вул.Мельнікова, 46-а |
ПТД N 1 |
вуп.М.Бажанова, 11 |
Кардіоревматологічний діспансер N 1 0 |
вул.Петровського, 23 |
Міська лікарня N 28 |
Померки, 27 |
ШВД N 5 |
вул.Чернишевського, 27 |
Міська поліклініка N 10 |
вул.Метробудівників.З |
МСЧ N 5 "Комунар" |
вул.Рудика,1 |
ДКП автобаза ШМД |
пр. Гагаріна, 117 |
ОП Стоматологічна поліклініка N 11 |
вул.Аскольдівська,11 -а |
Міськлікарня N 13 |
пр. Гагаріна, 137 |
Дитяча поліклініка N 1 |
пр.Г.Сталінграда, 12 |
Стоматологічна поліклініка N 2 |
вул.Плеханівська, 98-а |
ПТД N 8 |
вул. Ньютона, 145 |
МСЧ N 10 ВО "Радіореле" |
пр.Г.Сталінграда, 23-а |
МСЧ N 8 з-да ім.Малишева |
пр.Московський, 195 |
Шкірно-венерологічний діспансер N 13 |
вул. Морозова, 2 |
ТМО Ленінського району |
вул. К.Маркса, 25 |
Комунальний медико-соціальнийзаклад |
вул.Тинякова, 7 |
Харківський міський пансіонатветеранів праці Стоматологічна поліклініка N 8 |
вул.Клапцова,59 |
ТМО Московського району |
вул.Юр'ївська, 10 |
Психіатрична лікарня N 15 |
вул.Ак.Павлова, 46 |
КПОЗ ЛПТМ при психіатр, лікарні N 1 5 |
вул.Ак.Павлова, 46 |
КП "Міська молочна фабрика-кухня" |
вул. Механізаторська, 13 |
ДКУОЗ міська наркологічна лікарня N 9 |
вул.Вятська,! |
Дитяча поліклініка N 13 |
пр. Тракторобудівників, 142-а |
Міськполіклініка N 11 |
пр. Тракторобудівників, 105-а |
Міськполіклініка N 6 |
пр.50-річчя ВЛКСМ.54-6 |
Стоматологічна поліклініка N 6 |
пр.Московський, 37 |
МСЧ N4 з-да "Серп і молот" |
вул. Краснодарська, 104 |
ДКУ Міськлікарня N 2 |
пр.Московський, 197 |
ДКУ дитяча поліклініка N 12 |
пр.Московський, 153 |
КЗ "Спеціалізоване ТМО К3О3"Фтізіатрія" |
пр.Московський, 197 |
ТМО Орджонікідзев. р-ну |
вул. Мира, 1 1 |
Міськполіклініка N 9 |
вул.Роганська. 130-а |
МСЧ N7з-дуXТЗ(25лік.) |
пр.Косіора, 124 |
Лікарня N 16 |
вул.Луі Пастера,2 |
КУОЗ міський пологовий будинок N 6 |
вул.Луі Пастера,2 |
КУОЗ дитячий психоневрологічнийсанаторій N 7 |
вул.Луі Пастера,2 |
ТМО Фрунзенського району |
Салтівське шосе, 266 |
Стоматологічна поліклініка N 3- |
пр.М.Жукова, 9/1 |
МСЧ N 2 з-да ХЗТД |
вул. Олімпійська, 3 |
Міська дитяча лікарня N5 |
вул. Рибалка, 4 |
КУОЗ міський будинок дитини N 2 |
вул.Корчагінців,44 . |
КУ міський перинатальний центр |
|
з стаціонаром |
Салтівське шосе,264 |
КУОЗ міська поліклініка N 3 |
|
Фрунзенського р-ну |
вул. Рибалка, 12 |
КЗОЗ міська дитяча поліклініка N 15 |
вул. Рибалка, 11\1 |
ТМО Червонозаводського району |
вул.Руставелі, 14 |
Міський ендокрінологічнийдіспансер N 9 |
вул. Кооперативна, 2 |
Стоматологічна поліклініка N 4 |
пров.Костюринський, 1 |
КУОЗ міський пологовий будинок N 7 |
вул.Руставелі, 14 |
ДКУОЗ міський пологовий будинок № 5 |
вул.К.Маркса,25 |
VI. КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА |
|
ДКП "Шкільне харчування" |
вул . Коцюбинського, 12 |
КПГХ "Їдальня N 805" |
вул.Целіноградська,38-д |
КП "Харківський міський ломбард" |
вул.Конева.7 |
КП "Захист" |
вул.Пушкінська,92 |
КП "Студентське" |
вул.Гуданова, 9/1 1 |
КП "Юна" |
вул.Чернишевського,26 |
ДКП довідково-інформаційна служба |
вул. Гоголя, 2-а |
ДКП "Школяр" |
Полтавський шлях, 190/2 |
ДКП "Таганське" |
вул. Таганська, 28/1 |
ДКП ВКФ "Салтівська" |
вул.Куйбишева,15 |
КП "Мрія- 92" |
пр. Тракторобудівників, 160-6 |
ДКП "Баст"(лазне-пральне об'єднання) |
пров.Ващенковський,4 |
КП "Надія-93" |
вул. Кооперативна, 7 |
VII. ВИКОНАВЧІ КОМІТЕТИ РАЙОННИХ РАД |
|
РВК Дзержинського району |
пр.Леніна, 17-а |
РВК Жовтневого району |
Полтавський шлях, 11 |
РВК Київського району |
вул.Чернишевського, 55 |
Відділ субсидій Київського РВК |
вул. Сумська, 128 |
РВК Комінтернівського району |
вул.Плеханівська, 42 |
РВК Ленінського району |
вул. К.Маркса, 34 |
Відділ соціального захистуЛенінського району |
вул . Ярославська, 17 |
Відділ субсидій Ленінського РВК |
вул . Кацарська , 54 |
РВК Московського району |
вул.Юр'ївська, 13 |
Відділ субсидій N 1 Московського РВК |
вул.Халтуріна,52 |
РВК Орджонікідзевського району |
пр.Орджоніюдзе, 11 |
Відділ субсидій Орджонікідзевськогорайону |
вул. 2 П'ятирічки, 6 |
РВК Фрунзенського району |
пр.М.Жукова, 17 |
РВК Червонозаводського району |
вул. Б.Хмельницького, 11 |
Відділ соціального захисту населенняЧервон. району |
вул. Б. Хмельницького, 17 |
VIIІ. УПРАВЛІННЯ, СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИТА ПІДПРИЄМСТВА МІСЬКВИКОНКОМУ |
|
Харківський міський архів |
вул .Університетська , 13 |
КП по наданню соціальноїдопомоги "Заповіт" |
вул. 23 Серпня, 18-а |
Управління охорони здоров'я |
вул.Сумська,64 |
Управління освіти |
вул.Сумська,64 |
Служба у справах неповнолітніх |
вул. Сумська, 64 |
Харк. міський центр соц. служб длямолоді "Довіра" |
пров. Слюсарний, 1 |
ГУ гуманітарних та соціальних питань |
вул, Сумська, 64 |
КП "Харіківський міський науково-консультативний правовий центр" |
вул.Сумська,64 |
Головне управління міськогогосподарства |
пл.Конституції,7 |
Управління будівництва, ремонтута рекон. міста |
пл. Конституції, 7 |
КП "Муніципальна компанія поводження з відходами" |
пл . Конституції,7 |
КП"Муніципальна парковка" |
пл . Конституції, 7 |
Управління житлового господарства |
пл . Конституції, 16 |
ГУ економіки та комунального майна |
пл . Конституції, 7 |
КП "Муніципальний видавничий будинок" |
пл. Конституції, 7 |
КП "НТЦ ЗІС" |
пл.Конституції,7 |
КП "Харківський міський фінансово-промисл. центр" . |
пл. Конституції,7 |
КП "Харківський міський центр нерухомості" |
пл. Конституції, 16-а |
КП "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" |
пл.Р.Люксембург,4 |
ДОДАТОК №2
ПЕРЕЛІК НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ ОБ'ЄКТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ,
ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ПРИВАТИЗАЦІЇ НА КОНКУРЕНТНИХ ЗАСАДАХ
Адреса |
Площа |
Район |
Характеристика |
вул.Червоножовтнева, 5-б |
295,1 |
Жовтневий |
нежитлова |
вул. Залізнична, 3 |
200 |
Ленінський |
нежитлова |
вул. К. Уборевича, 32-в |
2000 |
Московський |
нежитлова |
вул. Халтуріна, 52-а |
2000 |
Московський |
нежитлова |
вул. Краснодарська, 185-а |
2000 |
Фрунзенський |
нежитлова |