УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

Від 04.05.2005 № 518

Про припинення трамвайного руху по вул. Шевченка від пр. Московського до вул. Матюшенка

З метою впорядкування руху транспорту в центральній частині міста, підвищення пропускної спроможності та зниження рівня аварійності магістралей у відповідності до Генерального плану м. Харкова до 2020 року, затвердженого рішенням XXII сесії Харківської міської ради IV скликання № 89/04 від 23.06.2004, розроблено проект реконструкції вулиці Шевченка, що передбачає демонтування трамвайних колій по вул. Шевченка від пр. Московського до вул. Матюшенка.

Першу чергу реконструкції - на дільниці від пр. Московського до Білгородського спуску заплановано виконати у 2005 році.

Керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Харківської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Припинити трамвайний рух по вул. Шевченка від пр. Московського до вул. Матюшенко з 10 травня 2005 року.

2. ХКП «Міськелектротранс» (Ткаченко А.П.):

2.1. Виконати роботи з демонтажу трамвайних колій, контактної мережі та засобів сигналізації руху трамваїв в період з 10 травня до 1 червня 2005 року.

2.2. Демонтовані матеріали після сортування взяти на облік та забезпечити їх ефективне використання.

2.3. В строк до 5 травня 2005 року надати пропозицію до Головного управління житлового-комунального господарства щодо внесення змін в міську наземну транспортну мережу у зв'язку з припиненням трамвайного руху по вул. Шевченка від пр. Московського до вул. Матюшенка.

3. Просити відділ ДАІ ХМУ УМВС України в Харківській області (Дунаєв С.М.) на період виконання робіт з демонтажу трамвайних колій і контактної мережі забезпечити відведення руху автотранспорту по вул. Шевченка на дільниці від пр. Московського до Білгородського спуску.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальника Головного управління житлово-комунального господарства Гриневича Є.О.

Секретар міської ради М. Воронов