ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Харків

07.07.05 № 385-к.

Про внесення змін до розпорядження голови обласної державної
адміністрації від 6 серпня 2002 року № 273-к


Внести зміни до Переліку питань на перевірку знання Конституції України, Законів України "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" і законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень обласної державної адміністрації та відділів апарату обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 6 серпня 2002 року № 273-к "Про затвердження Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті обласної державної адміністрації"" (із змінами, внесеними розпорядженням голови облдержадміністрації від 7 квітня 2003 року № 117-к), виклавши пункт 7 розділу IV "Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень обласної державної адміністрації та відділів апарату обласної державної адміністрації"" у такій редакції:

"
7. Екзаменаційні питання
відділу контролю апарату облдержадміністрації


1. Поняття "контроль виконання"
2. Основні завдання Служби контролю за виконанням актів Президента України
3. Структура Служби контролю за виконанням актів Президента України
4. Повноваження Служби контролю за виконанням актів Президента України
5. Теоретичні основи здійснення контролю
6. Принципи контролю
7. Ознаки ефективного контролю
8. Обов’язки виконавця документа
9. Порядок виконання документів
10. Стадії контрольної діяльності
11. Види контролю
12. Документи, що регламентують діяльність Служби контролю за виконанням актів Президента України
13. Порядок організації та здійснення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України
14. Порядок зняття з контролю актів і доручень Президента України не нормативного характеру або окремих його положень
15. Терміни виконання контрольних документів
16. Організація та порядок здійснення контролю за виконанням звернень і запитів народних депутатів України
17. Порядок зняття з контролю документів, які перебували на контролі
18. Дії відповідального за виконання документа у випадках, коли його виконання з об'єктивних причин неможливе
19. Порядок постановки документів на контроль
20. Порядок підготовки доручень Президента України. Нормативні акти, що це регламентують
21. Порядок здійснення контролю за виконанням актів Президента України, Кабінету Міністрів України, державних і регіональних програм тривалого терміну виконання
22. Схема обігу контрольних документів
23.Поняття "упереджений контроль," його призначення та порядок здійснення
24.Підстави для продовження терміну контролю. Посадові особи, що мають право на продовження терміну контролю
25.Порядок прийняття рішення про зняття документа з контролю або продовження терміну контролю
26.0рганізаційні заходи щодо забезпечення своєчасного, повного та якісного виконання контрольних завдань
27.Журнальний та картковий контроль
28.Особливості та переваги автоматизованої системи контролю
29.Планування контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України
30. Порядок взаємодії Служби контролю за виконанням актів Президента України з органами місцевого самоврядування, центральними органами виконавчої влади та їх територіальними: підрозділами".

Голова обласної державної адміністрації А.АВАКОВ