ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХХІІ СЕСІЯ ХХІIІ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ
від 20.06.2001 р.

ПРО ХІД ВИКОНАННЯ НАКАЗІВ, ПРОПОЗИЦІЙ ТА ЗВЕРНЕНЬ ВИБОРЦІВ, ЩО НАДІЙШЛИ ДЕПУТАТАМ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ XXIII СКЛИКАННЯ

Відповідно до ст.ст.22, 23 Закону України "Про статус депутатів місцевих
Рад народних депутатів", на підставі ст.25 Закону України "Про місцеве са-
моврядування в Україні", керуючись ст.59 Закону України "Про місцеве само-
врядування в Україні", Харківська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Інформацію про хід виконання наказів, пропозицій та звернень виборців,
що надійшли депутатам Харківської міської ради XXIII скликання, взяти до відо-
ма.

2. Начальникам головних управлінь, відділів, служб міської ради, головам
районних у міcті Харкові рад, керівникам підприємств, установ, організацій
здійснити реалізацію заходів щодо виконання наказів, пропозицій та звернень
виборців, що надійшли депутатам Харківської міської ради XXIII скликання,
відповідно до затверджених графіків їх виконання.

3. На черговій сесії у вересні поточного року розглянути інформацію про хід
виконання наказів, пропозицій, звернень виборців, що надійшли депутатам
Харківської міської ради XXIII скликання, на 2001 рік.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з
питань місцевого самоврядування, гласності та депутатської діяльності і се-
кретаря міської ради Петренка М.Я.

Міський голова Михайло ПИЛИПЧУК


ІНФОРМАЦІЯ
про хід виконання наказів, пропозицій та звернень виборців, що
надійшли депутатам Харківської міської ради XXIII скликання
Рішенням XX сесії міської ради XXIII скликання від 21.02.2001 р. за-
тверджено перелік наказів, пропозицій і звернень виборців, що надійшли де-
путатам Харківської міської ради на 2001 рік на загальну суму 12981,6 тис.грн.

У грудні 1998 року рішенням VI сесії міської ради створена робоча група
з розгляду, формування та контролю за виконанням наказів. У червні 1999 року
розпорядженням міського голови склад робочої групи розширений до 16 чо-
ловік. За минулий період проведено 15 засідань робочої групи, у роботі яких
взяли участь заступники міського голови, начальники управлінь, служб, депута-
ти міської ради. Розпорядженням міського голови від 17.12.1999 року №2588
"Про систему забезпечення інформування депутатів Харківської міської ради
XXIII скликання про роботи, виконані на виборчих округах" затверджений регла-
мент забезпечення контролю за ходом виконання наказів.
У 2001 році сформовано 289 наказів виборців, у т.ч.:

по житловому господарству -124

по ремонту доріг і тротуарів -69

по освіті -47

по охороні здоров'я -13

по комунальному господарству -30

по капітальному будівництву -6

Рішенням XIX сесії в міському бюджеті на фінансування заходів щодо на-
казів виборців передбачено 5532,2 тис.грн., у т.ч. по галузях:

культура 7,5тис.грн.

освіта 642,4 тис.грн.

охорона здоров'я 207,5тис.грн.

капремонт житлового фонду 4204,8 тис.грн.

благоустрій (ремонт доріг) 470,0 тис.грн.

14 березня п.р. у першого заступника міського голови Бабаєва В.М. відбу-
лася нарада начальників галузевих управлінь по розробці та узгодженню з депу-
татами відповідних округів графіків виконання робіт у 2001 році.

Управліннями розроблені графіки виконання робіт, що узгоджені з депу-
татами відповідних округів і затверджені першим заступником міського голо-
ви.

Рішенням XXI сесії міської ради від 27.04.2001 р. за підсумками виконання
бюджету за 1 квартал на виконання наказів виборців було виділено ще 7449,4
тис.грн., у т.ч. на :

охорону здоров'я -89,0 тис.грн.

освіту -785,8 тис.грн.

ремонт доріг -3271,6 тис.грн.

телефонізацію -321,9 тис.грн.

житлове господарство -2220,0 тис.грн.

міське господарство -548,0 тис.грн.

(у т.ч. перекладку водопровідно-каналізаційних мереж, устрій водо-
розбірних колонок, газифікацію)

освітлення -171,3 тис.грн.

СМЕП ДАІ -3,5 тис.грн.

культуру -7,5 тис.грн.

інше -30,8 тис.грн.

Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції міста складені
схеми, дефектні акти, графіки виконання робіт, якими передбачено виконати
ремонт внутришньоквартальних доріг і тротуарів у 49-ти округах на загальну су-
му 3726,6 тис.грн.

Підготовлено необхідну технічну документацію і проведено тендери на ви-
конання робіт.

Управлінням проводиться робота з укладення контрактів із підрядними
організаціями і підготування документації для передплати авансів і передачі
об'єктів для виконання ремонтних робіт внутришньоквартальних доріг і троту-
арів.

Разом із райвиконкомами і міськими службами погоджуються терміни ре-
монту інженерних мереж і відновлення дорожніх покриттів відповідно до за-
тверджених графіків.

На 01.06.2001 р. управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції міста
виконано робіт на суму 754,0 тис.грн.

Цілком виконані накази деп. Денисенку О.С. по асфальтуванню доріг на ок-
рузі на суму 10 тис.грн.,деп.Кернесу Г.А. по частковому благоустрою сел. Жу-
ковського і В. Данилівки на суму 55,9 тис.грн., деп. Вировцю І. І. по асфальту-
ванню доріг на окрузі на 48,5 тис.грн., деп.Григорашу В. В. по асфальтуван-
ню території СШ №75.

Частково виконані роботи ще на 14 округах.

Управлінням житлового господарства проведена робота з підготуван-
ня і проведення тендерів на виконання робіт із капітального ремонту покрівель
житлових будинків.

Розпорядженням міського голови №537 від 05.04.2001 р. управлінню
житлового господарства доручено провести закупівлю робіт, пов'язаних із
ремонтом покрівель на загальну суму 3031,3 тис.грн., за рахунок коштів місько-
го бюджету й укласти договори з переможцями тендерів.

Проведено тендери на суму 3031,4 тис.грн., що дозволить провести зазна-
чені роботи по 52 виборчих округах.

Роботи початі практично на усіх округах.

У роботі з ремонту покрівель знаходяться 73 житлові будинки з 131-го,
прийнятих до виконання за наказами виборців. Профінансовано робіт на суму
734 тис.грн.

Проведено тендери на роботи з ремонту 22 ліфтів на суму 66 тис.грн. Ук-
ладено договори з підрядниками.

Управлінням освіти узгоджені з депутатами суми бюджетних асигнувань І
графіки виконання ремонтних робіт у закладах освіти.

Разом із депутатами відповідних округів визначений перелік першочерго-
вих робіт у закладах освіти: ремонт покрівель, систем опалення, сантехники.

Цим управлінням підготовлені тендерна документація і проведені торги
шляхом запиту цінових пропозицій з виконання капітального ремонту в закла-
дах освіти міста, у яких взяли участь депутати і керівники цих закладів.

Підготовлено документи і проведені тендерні торги по закупівлі
комп'ютерів. Оголошення про проведення тендера по закупівлі комп'ютерів
опубліковано в час опису "Вісник державних закупівель".

Комп'ютери поставлені в 7 шкіл міста в округи депутатів Байова С. В., Хоми
В. В., Бобейко А.Є., Дупи М .М., Нехорошкова Р. Б., округ №42 на загальну суму
128 тис. грн. Готується документація для проведення тендера по закупівлі
комп'ютерів ще на 115 тис.грн.

По управлінню охорони здоров'я на 2001 р. передбачено виконати 13 на-
казів.

З них 5 наказів по придбанню санітарного транспорту для сімейної медици-
ни і медичної допомоги вдома, 2 накази - на придбання медичного устаткуван-
ня, 4 накази - по проведенню ремонту медичних закладів міського підпорядку-
вання і ТМО районів.

Були підготовлені й оголошені у "Віснику державних закупівель України"
тендерні торги по закупівлі санітарного транспорту, що відбулися 17 травня по-
точного року.

Поставлено 5 автомобілів: для МСЧ №3 (наказ деп.П'янову П.П.); дитячої
поліклініки №13 (наказ деп. Сіняєву С.Г.), дитячої поліклініки №1, МСЧ №10,
міської лікарні №13 (наказ деп. Бобейко А.Є.).

Підготовлено техумови та документацію для проведення тендерних торгів
по закупівлі устаткування для МСЧ №2. Ці торги відповідно до плану фінан-
сування планується провести в липні 2001 р.

На липень поточного року заплановані торги по закупівлі устаткування для
лікарні №2.

Управлінням пролонговані договори з підрядниками на ремонт лікувальних
закладів (лікарня №28 і МСЧ №3). Виконані та профінансовані на суму 7 тис.грн.
робот з ремонту лікарні №28 (наказ депутату Касяненко М.А.).

Підготовлено документи і проведені тендери на право виконання ремонт-
них робіт у дитячій поліклініці №13. Підрядник приступив до робіт.

За 3 місяці після затвердження наказів виконано робіт на загальні суми
1778,9 тис.грн., 20 наказів виконані цілком, на 102 об'єктах ведуться роботи.

Відповідно до регламенту хід виконання наказів, пропозицій та звернень
виборців щомісяця розглядається на нарадах у галузевих управліннях, відділах
і службах міської' ради, щокварталу у головних управліннях, 1 разі у півроку у
першого заступника міського голови й у районних виконавчих комітетах, і 1 разі
у рік - сесії міської ради.

ПЕРЕЛІК НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ПРИВАТИЗАЦІЇ (ВІДЧУЖЕННЮ) ШЛЯХОМ ВИКУПУ ОРЕНДАТАРЯМИ

 

Характеристика

Адреса

Площа м2

Район

Назва підприємства

Як використовується

Памя тник

Управлінням
архітектури

Управлінням
житлового
господарства

Вартість арендної
плати за 2ООО р

Передбачування
Експертна оцінка

1

Нежитлове приміщення 1- го поверху
житлового будинку

пр Леніна буд 17

1260

Дзержинський

ПП Кобцев М В

Офіс

Не є

Узгоджено

Узгоджено

720

6463

2

Нежитлова частина підвального приміщення
Нежитлові приміщення 1 2 3 поверхів
нежитлове приміщення мезонину

Вул Сумська буд 3

150640

Дзержинськ ий

ТОВ ИВАЛДІ

Торговий дім

є

Узгоджено

Узгоджено

17236

662816

3

Нежитлова одноповерхова прибудова до
житлового будинку

Пр Перемоги буд 58-А

25070

Дзержинськ ий

ПВКПФ ИХООП"

Підприємство
громадського харчування

Не е

Узгоджено

На балансі в ЖРЕП
не перебуває

462996

94764

4

Нежитлова частина напівпідвального
приміщення житлового будинку

Вул Данилевського буд 10

12990

Дзержинськ ий

ПВКПФ ХООП

Офіс

є

Узгоджено

Узгоджено

262365

59624

5

Нежитлове приміщення 1 го поверху
житлового будинку

пр Леніна буд 37

8000

Дзержинський

ПП МатохІна С С

Магазин

Не є

Узгоджено

Узгоджено

3721 67

38880

в

Нежитлове приміщення 1 го поверху
житлового будинку

Вул Отакара Яроша буд 9

70 9О

Дзержинський

ПФ "Соф я

Магазин підсобні

Не є

Узгоджено

Узгоджено

17600

28714

7

Приміщення другого поверху нежитлового 2-
поверхового будинку

Вул Полтавський шлях буд
63/56

241 ЗО

Жовтневий

ТОВ фірма Салейнт"

Офіс

Не є

Узгоджено

Узгоджено

8О40

110694

8

Нежитлова відокремлена одноповерхова
будівля

Пров Титаренкіаський буд 8

1061 60

Жовтневий

АТ універсам Пермський

Магазин

Не є

Узгоджено

На балансі в ЖРЕП
не перебуває

632723

400000

9

Нежитлове приміщення 1-го поверху
жітлового будинку

Вул Полтавський шлях буд 5

7510

Жовтневий

ПП Соловйова Т В

Магазин

Не є

Узгоджено

На баланс) в ЖРЕП
не перебуває

40187

400000

10

Нежитлове приміщення 1-го поверху
житлового будинку

Вул Ак Проскури буд 3

880

Київський

ПП Черникова С А

Стоматологічний кабінет

Не є

Узгоджено

Узгоджено

100

3300

11

Нежитлова частина приміщення 1 го поверху
житлового будинку та нежитлове приміщення
1 го поверху житлового будинку

Пл Конституції буд 2О

19540

Київський

ТОВ Еліта ЛТД

Ресторан

Не є

Узгоджено

Узгоджено

84000

95472

12

Підвальне приміщення в нежитловій будівлі

Вул Сумська буд 56

4610

Київський

ПП Кобцев М В

Підсобне приміщення

Не є

Узгоджено

Узгоджено

9186

23649

13

Нежитлова частина підвального приміщення
житлового будинку

Вул Петровського буд 35 А

14060

Київський

Пф " ВЕМ

Кафе

Не є

Узгоджено

Узгоджено

333966

56902

14

Нежитлова частина підвального приміщення
житлового будинку

Вул Пушкінська буд 50/52

2480

Київський

ПП Ноженко АР

офіс

Не є

Узгоджено

Узгоджено

1092

10044

15

Нежитлове частина підвального приміщення
житлового будинку

Вул Мироносицька буд 95

9010

Київський

ТОВ "Геліос ЛТД

Офіс

Не є

Узгоджено

Узгоджено

2244

41355

Нежитлове приміщення 1-го поверху
житлового будинку

Вул Плеханівська буд 50

15000

Комінтернівський

ТОВ БАР Космос*

Магазин

Не є

Узгоджено

Узгоджено

679404

150897

17

Відокремлена нежитлова одноповерхова
будівля

Пров Сичівський буд 2

12490

Комінтернівський

ТОВ Спецсервіс

Автомайстерня

Не є

Узгоджено

Узгоджено

3708

404676

18

Нежитлова частина підвального приміщення
та приміщення 1 го поверху одноповерхової
будівлі

Пров Плеханівський буд 3

8710

Комінтернівський

ВКФ Побутсервіс ТОВ

Офіс та підсобна

Не є

Узгоджено

Узгоджено

120487

329232

19

Нежитлове приміщення 1-го поверху
житлового будинку

Пр Маршала Жукова буд 10

2330

Комінтернівський

ПП Демченко О В

Офіс

Не є

Узгоджено

Узгоджено

600

6920

20

Нежитлова окремо розташована
одноповерхова будівля

Вул Доаголевська буд ЗО

150 2О

Ленінський

ТОВТБ Херківхліб

Магазин

Не є

Узгоджено

На балансі в ЖРЕП
не перебувае

2466

66775

21

Приміщення 1-го поверху нежитлової будівлі

Вул Енгельса буд 26

19010

Ленінський

АБ "Приват-ексел

Офіс

Не є

Узгоджено

Узгоджено

4200

93000

22

Нежитлова окремо розташована
одноповерхова будівля

Вул Фейарбаха буд 6

24960

Московський

ТОВ ВКП БРЮС

Майстерні

Не є

Узгоджено без
компенсації викупу
під час реконструкції

Узгоджено

126301

76026

23

Нежитлова окремо розташована будівля

Вул Шарикова буд 29

14770

Орджонікідзевський

ПТ ГОРКООПТОРГ

Магазин

Не є

Узгоджено

На балансі в ЖРЕП
не перебувае

2061 39

47654

24

Нежитлова частина підвального приміщення
та нвжитлове приміщання 1-го поверху
житлового будинку

пр Московський буд 190/1

23270

Фрунзенський

ПТ "ГОРКООПТОРГ

магазин

не є

узгоджено

узгоджено

616026

69111

26

Нежитлова частина підвального приміщення
житлового будинку

пр Московський буд 204/2

12900

Фрунзенський

ПП Щербак В М

перукарня салон
фотопослуг комп'ютерний
зал

не є

узгоджено

узгоджено

6262

36313

26

Нежитлова одноповерхова окремо
розташоване будівля

пров Сидельниковський буд
10

46270

Червонозаводський

ПТ Горкоопторг

магазин

не є

узгоджено

на балансі в ЖРЕП
непеоебувае

3096

187393

27

Нежитлове приміщення 1-го поверху
житлового будинку

Червоношкільна наб буд 18

20540

Червонозаводський

Підприємство "Олвест
Авто"

магазин

не є

узгоджено

узгоджено

19716

63187

28

НежитловІ приміщення 1-го 2-го поверхів
житлового будинку

пр Гагаріна буд 15

22910

Червонозаводський

ТОВ "Хартехінвест"

офіс та підсобне

не є

узгоджено

узгоджено

4200

60414

20

НажитловІ приміщення 123460 поверхів
житлового будинку

пл Рози Люксембург буд 10

416930

Червонозаводський

Український акціонерний
промислово-інвестиційний
банк

управління

є

узгоджено

узгоджено

491100

3600000

З0

Нежитлова частина підвального приміщення
житлового будинку

пл Конституції буд 2/2

10370

Червонозаводський

ПФ Тодес

підсобне приміщення

є

узгоджено

узгоджено

121683

60400

31

Нежитлова частина напівпідвального
приміщання житлового будинку

вул Кузнечна 9

6740

Червонозаводський

ПП Якуніна І Г

підсобне

не є

узгоджено

узгоджено

122743

31000

Начальник управління комунального майна та приватизації Харківської міської ради А.П.Поливаний

Про основні напрямки роботи постійної комісії

Робота постійної комісії ведеться по таких основних напрямках

1. Розвиток будівельної галузі в місті та її фінансування

2. Грошова оцінка та інвентаризація земель міста

3. Система виділення земельних ділянок у місті

4. Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призна-
ння

5. Надання пільг зі сплати податку за землю підприємствам,
організаціям та приватним особам

6. Робота щодо забезпечення надходжень зі сплати за землю до
міського та районних бюджетів

7. Система роботи з приватизації земельних ділянок

8. Робота узгоджувальної комісії з розглядання суперечок
суміжного землекористування

9. Підготовка генерального плану реконструкції міста Харкова

10. Підготовка Правил забудови міста Харкова

11. Робота комісії щодо самовільно побудованих об єктів у місті

12. Контроль за будівництвом і дозвілом на будівництво у місті

13 .Про незавершене будівництво у місті

14. Про перспективи впровадження систем автономного теплопо-
ачання в м Харкові

15. Про систему роботи підзвітних управлінь по тендерній політиці
роботу тендерної комісії

Найважливішою ділянкою в роботі комісії є робота з громадяна-
мі та їхніми зверненнями Так, за минулий період голова комісії
прийняв у громадській приймальні 103 гр-н, які одержали відповіді
або необхідні роз'яснення Безпосередньо в комісії депутатами, головою

та спеціалістом було прийнято 364 гр-на

Усі депутати комісії здійснюють прийоми громадян безпосеред-
ньо в округах. Велику роботу члени комісії проводять щодо форму-
вання та реалізації наказів виборців

За минулий період комісією було проведено 37 засідань, на яких
розглянуто 1053 питання та прийнято 679 рекомендацій та пропозицій

На розгляд сесій комісією було підготовлено 33 питання, 22 з ко- І
их були розглянуті на сесіях і по них були прийняті позитивні рішення.

Члени комісії брали участь і працюють у створених міськрадою та
за розпорядженням міського голови таких робочих групах

- По розробці Регламенту Харківської міської ради

- По продажу земель несільськогосподарського призначення в
містіі Харкові.

- По формуванню проектів бюджету.

- По розробці Статуту територіальної громади м Харкова - По
розробці заходів щодо виконання наказів виборців

- По аналізу роботи ринків та торговельних майданчиків

- По розробці пропозицій щодо стягнення збору за паркування ав-
мобілів

- По підготуванню проектів рішень сесій з питань діяльності вико-
навчих органів таїн

Як уже вище було відзначено, при постійній комісії' працює уз-
годжувальна комісія з розглядання суперечок суміжного зем-
лекористування

До погоджувальної комісії за звітний період надійшло 239 звер-
нень громадян. 3 них комісією, з виїздом на місце, розглянуто 209
звернень у той час, як у попередньому скликанні надійшло та розгля-

нуто усього 50 звернень Кількість звернень до комісії збільшилася у
зв'язку з приватизацією земельних ділянок, що почалася Погоджу-
вальною комісією проведено 31 засідання, направлено 209 вис-
новків. На жаль, тільки 15% гр-н, з тих, хто звернувся до комісії, уда-
лося помирити, не доводячи справ до суду, тобто виконати покладе-
ну на комісію функцію.

Комісія, вирішуючи найважливіші питання у житті міста, працює в
тісному контакті з виконавчим комітетом, зокрема з підзвітними
комісії управліннями.

Так, з 1999 року управління з будівництва, ремонту та реконст-
рукції міста реорганізоване з управління капітального будівництва,
виконує функції з будівництва та ремонтно-будівельних робіт обєктів
охорони здоров'я, культури, соціального захисту, фізкультури та
спорту, а також з капітального ремонту вулично-шляхових магістра-
лей та внутришньоквартальних доріг за наказами виборців Комісія
разом з вищеназваним управлінням тісно працювала щодо реалізації
таких програм

- програми реконструкції 5-типоверхових будинків перших масо-
вих серій (завершується пілотний проект надбудови й утеплення
житлового будинку по пр Маршала Жукова, 21),

- комплексної програми, спрямованої на розвиток сфери
утилізації твердих побутових відходів (проектування сучасного поліго-
на у Вискочкіному Яру, будівництво автошляху до полігона),

- програм, пов'язаних з захистом ряду районів від підтоплення
(проектування та будівництво зливової каналізації в районі Жу-
равлівського житлового масиву),

- програми відновлення Харківського зоопарку,

- програми реконструкції та розвитку транспортної мережі
нагірної частини міста,

- будівництво, реконструкція та капітальний ремонт міського Бу-
динку дитини №2, театру їм Пушкіна, Палацу спорту та Ін

Комісія успішно співробітничає з управлінням щодо питань тен-
дерної політики та роботи тендерної комісії, з питання незавершеного
будівництва в місті

Активна робота комісії проводиться з управлінням містобудуван-
ня та архітектури Так, з 1999 року комісія спільно працює щодо
спрощення процедури відводу земельних ділянок, з питань одержан-
ня дозволів на будівництво, реконструкцію та введення в експлу-
атацію об єктів містобудування, хоча в цій роботі ще є недоліки, що,
як вважає комісія, мають місце у зв'язку з тим, що затяглася розроб-
ка Правил забудови м Харкова

Слід зазначити, що при спільній роботі комісії та управління були
прийняті важливі у сфері містобудування рішення виконкому та
сесій. Насамперед це рішення виконкому № 572 від 24 06 98 р "Про
затвердження порядку вирішення міськвиконкомом питань в місто-
будівній сфері', яке діє до цього часу - до прийняття Правил забудо-
ви міста, а також рішення 19-ї сесії від 27.12.2000 р (з наступними
змінами та доповненнями на 21-ї сесії) "Про порядок розгляду питань
щодо обєктів містобудування, які збудовані або будівництво яких
розпочато самовільно"

Готувалися, обговорювалися та розроблялися при постійній
участі членів комісії проекти основних містобудівних об єктів у місті,
такі як:

- генеральний план перспективного розвитку території саду
їм Т Шевченка,

- проектні пропозиції щодо розвитку стадіону' Металіст" та Пала-
цу водяних видів спорту '"Акварена",

- проект реконструкції театру їм О. С. Пушкіна по вул Чернишевсь-
кого,

- реконструкція торгово-виставочного центру "АВЕК",

- ескізний проект реконструкції та благоустрою кварталу по
вул Гоголя,

- концепція комплексного благоустрою вул Петровського у зв'яз- ї
ку зі зняттям трамвайної коли,

- пропозиції щодо розміщення житлового будівництва у місті Хар-
кові до 2005 року.

За підтримкою комісії управління земельних ресурсів для більш
якісної й оперативної роботи перетворено у Харківське міське уп-
равління земельних ресурсів, з котрим комісія проводить спільну
роботу за такими напрямками

- державне управління земельними ресурсами,

- проведення земельної реформи,

- раціональне використання та охорона земель на території міста,

- надання у користування та передача в приватну власність зе-
мельних ділянок юридичним та фізичним особам,

- виконання чинного земельного законодавства громадянами та
посадовими особами

Комісія разом зі створеною робочою групою розпочала серйоз-
ну роботу з питання продажу земельних ділянок несільськогоспо-
дарського призначення в місті так, проведено 2 засідання на яких бу-
ли підтримані пропозиції щодо продажу земель 11 -ти організаціям
на орієнтовану суму 6 млн грн

Недоліками у своїй роботі постійна комісія вважає те, що протя-
гом звітного періоду не забезпечила бюджетне фінансування розроб-
ки Генерального плану м Харкова, робіт з упорядкування зовнішньої
межі м Харкова, проектування транспортної розв язки центру міста
Недостатньо ефективно комісія проводила роботу з продажу зе-
мель несільськогосподарського призначення в місті Харкові, що так
необхідно місту. Не повною мірою працює питання щодо залучення
позабюджетних коштів для виконання вищезгаданих робіт А також
потребує доопрацювання прийняте 14-ю сесією від 29.03.2000 р
рішення "Про затвердження грошової оцінки земель м Харкова", то-
му що при практичному його застосуванні з ясувалося що грошова
оцінка завищена

У зв'язку з названими недоліками, комісія вважає за необхідне

підсилити спільну роботу з управліннями щодо продовження робіт

з визначення зовнішньої межі м Харкова з загальної Інвентаризації

земель міста та інвентаризації земель водяного фонду міста.

Комісія також вважає за необхідне надалі направити зусилля на ре-

алізацію діючих у галузі будівництва міських програм, розробку та

реалізацію нових зокрема, з будівництва житла у місті.

Комісія висловлює подяку депутатам міської ради, міському
голові Пилипчуку М.Д., секретарю міської ради Петренку М.Я
виконавчому комітету ради та відділу по забеспеченню робот
ради за активне співробітництво, порозуміння та підтримку ,
вирішенні найважливіших проблем міста.

"Слобода", 11/09/2001 г. № 72