ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХХІІ СЕСІЯ ХХІIІ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від 20.06.2001 р.
ПРО ХІД ВИКОНАННЯ НАКАЗІВ, ПРОПОЗИЦІЙ ТА ЗВЕРНЕНЬ ВИБОРЦІВ, ЩО НАДІЙШЛИ ДЕПУТАТАМ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ XXIII СКЛИКАННЯ
Відповідно до ст.ст.22, 23 Закону України "Про статус депутатів
місцевих
Рад народних депутатів", на підставі ст.25 Закону України "Про місцеве
са-
моврядування в Україні", керуючись ст.59 Закону України "Про місцеве
само-
врядування в Україні", Харківська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про хід виконання наказів, пропозицій та звернень
виборців,
що надійшли депутатам Харківської міської ради XXIII скликання, взяти до відо-
ма.
2. Начальникам головних управлінь, відділів, служб міської
ради, головам
районних у міcті Харкові рад, керівникам підприємств, установ, організацій
здійснити реалізацію заходів щодо виконання наказів, пропозицій та звернень
виборців, що надійшли депутатам Харківської міської ради XXIII скликання,
відповідно до затверджених графіків їх виконання.
3. На черговій сесії у вересні поточного року розглянути інформацію
про хід
виконання наказів, пропозицій, звернень виборців, що надійшли депутатам
Харківської міської ради XXIII скликання, на 2001 рік.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну
комісію з
питань місцевого самоврядування, гласності та депутатської діяльності і се-
кретаря міської ради Петренка М.Я.
Міський голова Михайло ПИЛИПЧУК
ІНФОРМАЦІЯ
про хід виконання наказів, пропозицій та звернень виборців, що
надійшли депутатам Харківської міської ради XXIII скликання
Рішенням XX сесії міської ради XXIII скликання від 21.02.2001 р. за-
тверджено перелік наказів, пропозицій і звернень виборців, що надійшли де-
путатам Харківської міської ради на 2001 рік на загальну суму 12981,6 тис.грн.
У грудні 1998 року рішенням VI сесії міської ради створена
робоча група
з розгляду, формування та контролю за виконанням наказів. У червні 1999 року
розпорядженням міського голови склад робочої групи розширений до 16 чо-
ловік. За минулий період проведено 15 засідань робочої групи, у роботі яких
взяли участь заступники міського голови, начальники управлінь, служб, депута-
ти міської ради. Розпорядженням міського голови від 17.12.1999 року №2588
"Про систему забезпечення інформування депутатів Харківської міської ради
XXIII скликання про роботи, виконані на виборчих округах" затверджений
регла-
мент забезпечення контролю за ходом виконання наказів.
У 2001 році сформовано 289 наказів виборців, у т.ч.:
по житловому господарству -124
по ремонту доріг і тротуарів -69
по освіті -47
по охороні здоров'я -13
по комунальному господарству -30
по капітальному будівництву -6
Рішенням XIX сесії в міському бюджеті на фінансування заходів
щодо на-
казів виборців передбачено 5532,2 тис.грн., у т.ч. по галузях:
культура 7,5тис.грн.
освіта 642,4 тис.грн.
охорона здоров'я 207,5тис.грн.
капремонт житлового фонду 4204,8 тис.грн.
благоустрій (ремонт доріг) 470,0 тис.грн.
14 березня п.р. у першого заступника міського голови Бабаєва
В.М. відбу-
лася нарада начальників галузевих управлінь по розробці та узгодженню з депу-
татами відповідних округів графіків виконання робіт у 2001 році.
Управліннями розроблені графіки виконання робіт, що узгоджені
з депу-
татами відповідних округів і затверджені першим заступником міського голо-
ви.
Рішенням XXI сесії міської ради від 27.04.2001 р. за підсумками
виконання
бюджету за 1 квартал на виконання наказів виборців було виділено ще 7449,4
тис.грн., у т.ч. на :
охорону здоров'я -89,0 тис.грн.
освіту -785,8 тис.грн.
ремонт доріг -3271,6 тис.грн.
телефонізацію -321,9 тис.грн.
житлове господарство -2220,0 тис.грн.
міське господарство -548,0 тис.грн.
(у т.ч. перекладку водопровідно-каналізаційних мереж, устрій
водо-
розбірних колонок, газифікацію)
освітлення -171,3 тис.грн.
СМЕП ДАІ -3,5 тис.грн.
культуру -7,5 тис.грн.
інше -30,8 тис.грн.
Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції міста складені
схеми, дефектні акти, графіки виконання робіт, якими передбачено виконати
ремонт внутришньоквартальних доріг і тротуарів у 49-ти округах на загальну су-
му 3726,6 тис.грн.
Підготовлено необхідну технічну документацію і проведено тендери
на ви-
конання робіт.
Управлінням проводиться робота з укладення контрактів із підрядними
організаціями і підготування документації для передплати авансів і передачі
об'єктів для виконання ремонтних робіт внутришньоквартальних доріг і троту-
арів.
Разом із райвиконкомами і міськими службами погоджуються терміни
ре-
монту інженерних мереж і відновлення дорожніх покриттів відповідно до за-
тверджених графіків.
На 01.06.2001 р. управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції
міста
виконано робіт на суму 754,0 тис.грн.
Цілком виконані накази деп. Денисенку О.С. по асфальтуванню
доріг на ок-
рузі на суму 10 тис.грн.,деп.Кернесу Г.А. по частковому благоустрою сел. Жу-
ковського і В. Данилівки на суму 55,9 тис.грн., деп. Вировцю І. І. по асфальту-
ванню доріг на окрузі на 48,5 тис.грн., деп.Григорашу В. В. по асфальтуван-
ню території СШ №75.
Частково виконані роботи ще на 14 округах.
Управлінням житлового господарства проведена робота з підготуван-
ня і проведення тендерів на виконання робіт із капітального ремонту покрівель
житлових будинків.
Розпорядженням міського голови №537 від 05.04.2001 р. управлінню
житлового господарства доручено провести закупівлю робіт, пов'язаних із
ремонтом покрівель на загальну суму 3031,3 тис.грн., за рахунок коштів місько-
го бюджету й укласти договори з переможцями тендерів.
Проведено тендери на суму 3031,4 тис.грн., що дозволить провести
зазна-
чені роботи по 52 виборчих округах.
Роботи початі практично на усіх округах.
У роботі з ремонту покрівель знаходяться 73 житлові будинки
з 131-го,
прийнятих до виконання за наказами виборців. Профінансовано робіт на суму
734 тис.грн.
Проведено тендери на роботи з ремонту 22 ліфтів на суму 66
тис.грн. Ук-
ладено договори з підрядниками.
Управлінням освіти узгоджені з депутатами суми бюджетних асигнувань
І
графіки виконання ремонтних робіт у закладах освіти.
Разом із депутатами відповідних округів визначений перелік
першочерго-
вих робіт у закладах освіти: ремонт покрівель, систем опалення, сантехники.
Цим управлінням підготовлені тендерна документація і проведені
торги
шляхом запиту цінових пропозицій з виконання капітального ремонту в закла-
дах освіти міста, у яких взяли участь депутати і керівники цих закладів.
Підготовлено документи і проведені тендерні торги по закупівлі
комп'ютерів. Оголошення про проведення тендера по закупівлі комп'ютерів
опубліковано в час опису "Вісник державних закупівель".
Комп'ютери поставлені в 7 шкіл міста в округи депутатів Байова
С. В., Хоми
В. В., Бобейко А.Є., Дупи М .М., Нехорошкова Р. Б., округ №42 на загальну суму
128 тис. грн. Готується документація для проведення тендера по закупівлі
комп'ютерів ще на 115 тис.грн.
По управлінню охорони здоров'я на 2001 р. передбачено виконати
13 на-
казів.
З них 5 наказів по придбанню санітарного транспорту для сімейної
медици-
ни і медичної допомоги вдома, 2 накази - на придбання медичного устаткуван-
ня, 4 накази - по проведенню ремонту медичних закладів міського підпорядку-
вання і ТМО районів.
Були підготовлені й оголошені у "Віснику державних закупівель
України"
тендерні торги по закупівлі санітарного транспорту, що відбулися 17 травня по-
точного року.
Поставлено 5 автомобілів: для МСЧ №3 (наказ деп.П'янову П.П.);
дитячої
поліклініки №13 (наказ деп. Сіняєву С.Г.), дитячої поліклініки №1, МСЧ №10,
міської лікарні №13 (наказ деп. Бобейко А.Є.).
Підготовлено техумови та документацію для проведення тендерних
торгів
по закупівлі устаткування для МСЧ №2. Ці торги відповідно до плану фінан-
сування планується провести в липні 2001 р.
На липень поточного року заплановані торги по закупівлі устаткування
для
лікарні №2.
Управлінням пролонговані договори з підрядниками на ремонт
лікувальних
закладів (лікарня №28 і МСЧ №3). Виконані та профінансовані на суму 7 тис.грн.
робот з ремонту лікарні №28 (наказ депутату Касяненко М.А.).
Підготовлено документи і проведені тендери на право виконання
ремонт-
них робіт у дитячій поліклініці №13. Підрядник приступив до робіт.
За 3 місяці після затвердження наказів виконано робіт на загальні
суми
1778,9 тис.грн., 20 наказів виконані цілком, на 102 об'єктах ведуться роботи.
Відповідно до регламенту хід виконання наказів, пропозицій
та звернень
виборців щомісяця розглядається на нарадах у галузевих управліннях, відділах
і службах міської' ради, щокварталу у головних управліннях, 1 разі у півроку
у
першого заступника міського голови й у районних виконавчих комітетах, і 1 разі
у рік - сесії міської ради.
|
ПЕРЕЛІК НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ПРИВАТИЗАЦІЇ (ВІДЧУЖЕННЮ) ШЛЯХОМ ВИКУПУ ОРЕНДАТАРЯМИ |
|||||||||||
|
Характеристика |
Адреса |
Площа м2 |
Район |
Назва підприємства |
Як використовується |
Памя тник |
Управлінням |
Управлінням |
Вартість арендної |
Передбачування |
|
|
1 |
Нежитлове приміщення 1- го поверху |
пр Леніна буд 17 |
1260 |
Дзержинський |
ПП Кобцев М В |
Офіс |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
720 |
6463 |
|
2 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
Вул Сумська буд 3 |
150640 |
Дзержинськ ий |
ТОВ ИВАЛДІ |
Торговий дім |
є |
Узгоджено |
Узгоджено |
17236 |
662816 |
|
3 |
Нежитлова одноповерхова прибудова до |
Пр Перемоги буд 58-А |
25070 |
Дзержинськ ий |
ПВКПФ ИХООП" |
Підприємство |
Не е |
Узгоджено |
На балансі в ЖРЕП |
462996 |
94764 |
|
4 |
Нежитлова частина напівпідвального |
Вул Данилевського буд 10 |
12990 |
Дзержинськ ий |
ПВКПФ ХООП |
Офіс |
є |
Узгоджено |
Узгоджено |
262365 |
59624 |
|
5 |
Нежитлове приміщення 1 го поверху |
пр Леніна буд 37 |
8000 |
Дзержинський |
ПП МатохІна С С |
Магазин |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
3721 67 |
38880 |
|
в |
Нежитлове приміщення 1 го поверху |
Вул Отакара Яроша буд 9 |
70 9О |
Дзержинський |
ПФ "Соф я |
Магазин підсобні |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
17600 |
28714 |
|
7 |
Приміщення другого поверху нежитлового 2- |
Вул Полтавський шлях буд |
241 ЗО |
Жовтневий |
ТОВ фірма Салейнт" |
Офіс |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
8О40 |
110694 |
|
8 |
Нежитлова відокремлена одноповерхова |
Пров Титаренкіаський буд 8 |
1061 60 |
Жовтневий |
АТ універсам Пермський |
Магазин |
Не є |
Узгоджено |
На балансі в ЖРЕП |
632723 |
400000 |
|
9 |
Нежитлове приміщення 1-го поверху |
Вул Полтавський шлях буд 5 |
7510 |
Жовтневий |
ПП Соловйова Т В |
Магазин |
Не є |
Узгоджено |
На баланс) в ЖРЕП |
40187 |
400000 |
|
10 |
Нежитлове приміщення 1-го поверху |
Вул Ак Проскури буд 3 |
880 |
Київський |
ПП Черникова С А |
Стоматологічний кабінет |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
100 |
3300 |
|
11 |
Нежитлова частина приміщення 1 го поверху |
Пл Конституції буд 2О |
19540 |
Київський |
ТОВ Еліта ЛТД |
Ресторан |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
84000 |
95472 |
|
12 |
Підвальне приміщення в нежитловій будівлі |
Вул Сумська буд 56 |
4610 |
Київський |
ПП Кобцев М В |
Підсобне приміщення |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
9186 |
23649 |
|
13 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
Вул Петровського буд 35 А |
14060 |
Київський |
Пф " ВЕМ |
Кафе |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
333966 |
56902 |
|
14 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
Вул Пушкінська буд 50/52 |
2480 |
Київський |
ПП Ноженко АР |
офіс |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
1092 |
10044 |
|
15 |
Нежитлове частина підвального приміщення |
Вул Мироносицька буд 95 |
9010 |
Київський |
ТОВ "Геліос ЛТД |
Офіс |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
2244 |
41355 |
|
1в |
Нежитлове приміщення 1-го поверху |
Вул Плеханівська буд 50 |
15000 |
Комінтернівський |
ТОВ БАР Космос* |
Магазин |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
679404 |
150897 |
|
17 |
Відокремлена нежитлова одноповерхова |
Пров Сичівський буд 2 |
12490 |
Комінтернівський |
ТОВ Спецсервіс |
Автомайстерня |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
3708 |
404676 |
|
18 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
Пров Плеханівський буд 3 |
8710 |
Комінтернівський |
ВКФ Побутсервіс ТОВ |
Офіс та підсобна |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
120487 |
329232 |
|
19 |
Нежитлове приміщення 1-го поверху |
Пр Маршала Жукова буд 10 |
2330 |
Комінтернівський |
ПП Демченко О В |
Офіс |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
600 |
6920 |
|
20 |
Нежитлова окремо розташована |
Вул Доаголевська буд ЗО |
150 2О |
Ленінський |
ТОВТБ Херківхліб |
Магазин |
Не є |
Узгоджено |
На балансі в ЖРЕП |
2466 |
66775 |
|
21 |
Приміщення 1-го поверху нежитлової будівлі |
Вул Енгельса буд 26 |
19010 |
Ленінський |
АБ "Приват-ексел |
Офіс |
Не є |
Узгоджено |
Узгоджено |
4200 |
93000 |
|
22 |
Нежитлова окремо розташована |
Вул Фейарбаха буд 6 |
24960 |
Московський |
ТОВ ВКП БРЮС |
Майстерні |
Не є |
Узгоджено без |
Узгоджено |
126301 |
76026 |
|
23 |
Нежитлова окремо розташована будівля |
Вул Шарикова буд 29 |
14770 |
Орджонікідзевський |
ПТ ГОРКООПТОРГ |
Магазин |
Не є |
Узгоджено |
На балансі в ЖРЕП |
2061 39 |
47654 |
|
24 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
пр Московський буд 190/1 |
23270 |
Фрунзенський |
ПТ "ГОРКООПТОРГ |
магазин |
не є |
узгоджено |
узгоджено |
616026 |
69111 |
|
26 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
пр Московський буд 204/2 |
12900 |
Фрунзенський |
ПП Щербак В М |
перукарня салон |
не є |
узгоджено |
узгоджено |
6262 |
36313 |
|
26 |
Нежитлова одноповерхова окремо |
пров Сидельниковський буд |
46270 |
Червонозаводський |
ПТ Горкоопторг |
магазин |
не є |
узгоджено |
на балансі в ЖРЕП |
3096 |
187393 |
|
27 |
Нежитлове приміщення 1-го поверху |
Червоношкільна наб буд 18 |
20540 |
Червонозаводський |
Підприємство "Олвест |
магазин |
не є |
узгоджено |
узгоджено |
19716 |
63187 |
|
28 |
НежитловІ приміщення 1-го 2-го поверхів |
пр Гагаріна буд 15 |
22910 |
Червонозаводський |
ТОВ "Хартехінвест" |
офіс та підсобне |
не є |
узгоджено |
узгоджено |
4200 |
60414 |
|
20 |
НажитловІ приміщення 123460 поверхів |
пл Рози Люксембург буд 10 |
416930 |
Червонозаводський |
Український акціонерний |
управління |
є |
узгоджено |
узгоджено |
491100 |
3600000 |
|
З0 |
Нежитлова частина підвального приміщення |
пл Конституції буд 2/2 |
10370 |
Червонозаводський |
ПФ Тодес |
підсобне приміщення |
є |
узгоджено |
узгоджено |
121683 |
60400 |
|
31 |
Нежитлова частина напівпідвального |
вул Кузнечна 9 |
6740 |
Червонозаводський |
ПП Якуніна І Г |
підсобне |
не є |
узгоджено |
узгоджено |
122743 |
31000 |
Начальник управління комунального майна та приватизації Харківської міської ради А.П.Поливаний
Про основні напрямки роботи постійної комісії
Робота постійної комісії ведеться по таких основних напрямках
1. Розвиток будівельної галузі в місті та її фінансування
2. Грошова оцінка та інвентаризація земель міста
3. Система виділення земельних ділянок у місті
4. Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призна-
ння
5. Надання пільг зі сплати податку за землю підприємствам,
організаціям та приватним особам
6. Робота щодо забезпечення надходжень зі сплати за землю до
міського та районних бюджетів
7. Система роботи з приватизації земельних ділянок
8. Робота узгоджувальної комісії з розглядання суперечок
суміжного землекористування
9. Підготовка генерального плану реконструкції міста Харкова
10. Підготовка Правил забудови міста Харкова
11. Робота комісії щодо самовільно побудованих об єктів у місті
12. Контроль за будівництвом і дозвілом на будівництво у місті
13 .Про незавершене будівництво у місті
14. Про перспективи впровадження систем автономного теплопо-
ачання в м Харкові
15. Про систему роботи підзвітних управлінь по тендерній політиці
роботу тендерної комісії
Найважливішою ділянкою в роботі комісії є робота з громадяна-
мі та їхніми зверненнями Так, за минулий період голова комісії
прийняв у громадській приймальні 103 гр-н, які одержали відповіді
або необхідні роз'яснення Безпосередньо в комісії депутатами, головою
та спеціалістом було прийнято 364 гр-на
Усі депутати комісії здійснюють прийоми громадян безпосеред-
ньо в округах. Велику роботу члени комісії проводять щодо форму-
вання та реалізації наказів виборців
За минулий період комісією було проведено 37 засідань, на яких
розглянуто 1053 питання та прийнято 679 рекомендацій та пропозицій
На розгляд сесій комісією було підготовлено 33 питання, 22
з ко- І
их були розглянуті на сесіях і по них були прийняті позитивні рішення.
Члени комісії брали участь і працюють у створених міськрадою
та
за розпорядженням міського голови таких робочих групах
- По розробці Регламенту Харківської міської ради
- По продажу земель несільськогосподарського призначення в
містіі Харкові.
- По формуванню проектів бюджету.
- По розробці Статуту територіальної громади м Харкова - По
розробці заходів щодо виконання наказів виборців
- По аналізу роботи ринків та торговельних майданчиків
- По розробці пропозицій щодо стягнення збору за паркування
ав-
мобілів
- По підготуванню проектів рішень сесій з питань діяльності
вико-
навчих органів таїн
Як уже вище було відзначено, при постійній комісії' працює
уз-
годжувальна комісія з розглядання суперечок суміжного зем-
лекористування
До погоджувальної комісії за звітний період надійшло 239 звер-
нень громадян. 3 них комісією, з виїздом на місце, розглянуто 209
звернень у той час, як у попередньому скликанні надійшло та розгля-
нуто усього 50 звернень Кількість звернень до комісії збільшилася
у
зв'язку з приватизацією земельних ділянок, що почалася Погоджу-
вальною комісією проведено 31 засідання, направлено 209 вис-
новків. На жаль, тільки 15% гр-н, з тих, хто звернувся до комісії, уда-
лося помирити, не доводячи справ до суду, тобто виконати покладе-
ну на комісію функцію.
Комісія, вирішуючи найважливіші питання у житті міста, працює
в
тісному контакті з виконавчим комітетом, зокрема з підзвітними
комісії управліннями.
Так, з 1999 року управління з будівництва, ремонту та реконст-
рукції міста реорганізоване з управління капітального будівництва,
виконує функції з будівництва та ремонтно-будівельних робіт обєктів
охорони здоров'я, культури, соціального захисту, фізкультури та
спорту, а також з капітального ремонту вулично-шляхових магістра-
лей та внутришньоквартальних доріг за наказами виборців Комісія
разом з вищеназваним управлінням тісно працювала щодо реалізації
таких програм
- програми реконструкції 5-типоверхових будинків перших масо-
вих серій (завершується пілотний проект надбудови й утеплення
житлового будинку по пр Маршала Жукова, 21),
- комплексної програми, спрямованої на розвиток сфери
утилізації твердих побутових відходів (проектування сучасного поліго-
на у Вискочкіному Яру, будівництво автошляху до полігона),
- програм, пов'язаних з захистом ряду районів від підтоплення
(проектування та будівництво зливової каналізації в районі Жу-
равлівського житлового масиву),
- програми відновлення Харківського зоопарку,
- програми реконструкції та розвитку транспортної мережі
нагірної частини міста,
- будівництво, реконструкція та капітальний ремонт міського
Бу-
динку дитини №2, театру їм Пушкіна, Палацу спорту та Ін
Комісія успішно співробітничає з управлінням щодо питань тен-
дерної політики та роботи тендерної комісії, з питання незавершеного
будівництва в місті
Активна робота комісії проводиться з управлінням містобудуван-
ня та архітектури Так, з 1999 року комісія спільно працює щодо
спрощення процедури відводу земельних ділянок, з питань одержан-
ня дозволів на будівництво, реконструкцію та введення в експлу-
атацію об єктів містобудування, хоча в цій роботі ще є недоліки, що,
як вважає комісія, мають місце у зв'язку з тим, що затяглася розроб-
ка Правил забудови м Харкова
Слід зазначити, що при спільній роботі комісії та управління
були
прийняті важливі у сфері містобудування рішення виконкому та
сесій. Насамперед це рішення виконкому № 572 від 24 06 98 р "Про
затвердження порядку вирішення міськвиконкомом питань в місто-
будівній сфері', яке діє до цього часу - до прийняття Правил забудо-
ви міста, а також рішення 19-ї сесії від 27.12.2000 р (з наступними
змінами та доповненнями на 21-ї сесії) "Про порядок розгляду питань
щодо обєктів містобудування, які збудовані або будівництво яких
розпочато самовільно"
Готувалися, обговорювалися та розроблялися при постійній
участі членів комісії проекти основних містобудівних об єктів у місті,
такі як:
- генеральний план перспективного розвитку території саду
їм Т Шевченка,
- проектні пропозиції щодо розвитку стадіону' Металіст"
та Пала-
цу водяних видів спорту '"Акварена",
- проект реконструкції театру їм О. С. Пушкіна по вул Чернишевсь-
кого,
- реконструкція торгово-виставочного центру "АВЕК",
- ескізний проект реконструкції та благоустрою кварталу по
вул Гоголя,
- концепція комплексного благоустрою вул Петровського у зв'яз-
ї
ку зі зняттям трамвайної коли,
- пропозиції щодо розміщення житлового будівництва у місті
Хар-
кові до 2005 року.
За підтримкою комісії управління земельних ресурсів для більш
якісної й оперативної роботи перетворено у Харківське міське уп-
равління земельних ресурсів, з котрим комісія проводить спільну
роботу за такими напрямками
- державне управління земельними ресурсами,
- проведення земельної реформи,
- раціональне використання та охорона земель на території міста,
- надання у користування та передача в приватну власність зе-
мельних ділянок юридичним та фізичним особам,
- виконання чинного земельного законодавства громадянами та
посадовими особами
Комісія разом зі створеною робочою групою розпочала серйоз-
ну роботу з питання продажу земельних ділянок несільськогоспо-
дарського призначення в місті так, проведено 2 засідання на яких бу-
ли підтримані пропозиції щодо продажу земель 11 -ти організаціям
на орієнтовану суму 6 млн грн
Недоліками у своїй роботі постійна комісія вважає те, що протя-
гом звітного періоду не забезпечила бюджетне фінансування розроб-
ки Генерального плану м Харкова, робіт з упорядкування зовнішньої
межі м Харкова, проектування транспортної розв язки центру міста
Недостатньо ефективно комісія проводила роботу з продажу зе-
мель несільськогосподарського призначення в місті Харкові, що так
необхідно місту. Не повною мірою працює питання щодо залучення
позабюджетних коштів для виконання вищезгаданих робіт А також
потребує доопрацювання прийняте 14-ю сесією від 29.03.2000 р
рішення "Про затвердження грошової оцінки земель м Харкова", то-
му що при практичному його застосуванні з ясувалося що грошова
оцінка завищена
У зв'язку з названими недоліками, комісія вважає за необхідне
підсилити спільну роботу з управліннями щодо продовження робіт
з визначення зовнішньої межі м Харкова з загальної Інвентаризації
земель міста та інвентаризації земель водяного фонду міста.
Комісія також вважає за необхідне надалі направити зусилля на ре-
алізацію діючих у галузі будівництва міських програм, розробку та
реалізацію нових зокрема, з будівництва житла у місті.
Комісія висловлює подяку депутатам міської ради, міському
голові Пилипчуку М.Д., секретарю міської ради Петренку М.Я
виконавчому комітету ради та відділу по забеспеченню робот
ради за активне співробітництво, порозуміння та підтримку ,
вирішенні найважливіших проблем міста.
"Слобода", 11/09/2001 г. № 72