УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 14.06.2006 № 1387
Про створення комісії
Згідно протокольного доручення апаратної наради від 30.05.06, з метою проведення інвентаризації реєстраційних справ суб'єктів господарювання, що були зареєстровані управлінням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у першому півріччі 2004 року і які зберігаються у виконкомах районних у місті Харкові рад, відповідно до статей 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити комісію у складі згідно з Додатком №1 до розпорядження.
2. Комісії, утвореній пунктом 1 цього розпорядження, у строк до 01.08. 2006 року:
- провести інвентаризацію реєстраційних справ суб'єктів господарської діяльності, зареєстрованих управлінням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у першому півріччі 2004 року, що зберігаються у виконкомах районних у місті Харкові рад;
- скласти та затвердити за підписами голови і членів комісії по кожному виконкому районної у місті Харкові ради перелік реєстраційних справ суб'єктів господарювання за встановленою формою (Додаток №2);
- передати згідно складеного по кожному виконкому районної у місті Харкові ради переліку реєстраційні справи на зберігання до управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців міської ради.
3. Відповідальним за проведення інвентаризації призначити Панаіда І.В. - начальника управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
4. Начальнику управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про результати проведеної роботи інформувати міського голову у строк до 10.08.2006 року.
5. Врахувати, що згідно з листом виконкому Фрунзенської районної в місті Харкові ради від 01.06.06 №1081 представники райвиконкому не залучаються до роботи комісії у зв'язку з відсутністю у виконкомі реєстраційних справ суб'єктів господарювання, що були зареєстровані управлінням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у першому півріччі 2004 року.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на секретаря міської ради.
Міський голова М.М. Добкін
Додаток №1
до розпорядження міського голови
від 14.06.2006 № 1387
СКЛАД КОМІСІЇ
з проведення інвентаризації реєстраційних справ суб'єктів господарювання, що були зареєстровані управлінням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у першому півріччі 2004 року і які зберігаються у виконкомах районних у місті Харкові рад
Капралов Ю.В. |
- заступник начальника управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, голова комісії; |
Чудовська І.В. |
- начальник відділу документального забезпечення, державний реєстратор управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; |
Члени комісії для проведення інвентаризації у виконкомах районних у місті Харкові рад:
виконком Дзержинської районної в місті Харкові ради: | |
Щербина Л.М. |
- державний реєстратор; |
Жилкіна І.В. |
- головний спеціаліст відділу з питань обліку, розподілу жилого та нежилого фондів та індивідуального житлового будівництва управління ЖКГ і екології райради (за згодою); |
Іванов О.Є. |
- завідуючий господарським сектором райради (за згодою); |
Локтіонова І.М. |
- спеціаліст 1-ої категорії, юрисконсульт адміністративно-правового управління райради (за згодою); |
Чеснокова П.І. |
- головний спеціаліст забезпечення роботи ради та її органів (за згодою); |
виконком Жовтневої районної в місті Харкові ради: | |
Гуліус О.М. |
- державний реєстратор; |
Лук'яненко В.О. |
- головний юрисконсульт райради (за згодою); |
виконком Київської районної в місті Харкові ради: | |
Щербицька Н.С. |
- державний реєстратор; |
Орлова Є.С. |
- начальник управління економіки та ринкових відносин райради (за згодою); |
виконком Комінтернівської районної в місті Харкові ради: | |
Науменко Л.В. |
- державний реєстратор; |
Зарубіна СА. |
- спеціаліст 1-ої категорії планово-економічного відділу райради (за згодою); |
Салтанова О.В. |
- спеціаліст 1-ої категорії планово-економічного відділу райради (за згодою); |
виконком Ленінської районної в місті Харкові ради: | |
Тесленко В.В. |
- державний реєстратор; |
Мухіна Є.М. |
- спеціаліст 1-ої категорії відділу підприємництва та споживчого ринку райради (за згодою); |
виконком Московської районної в місті Харкові ради: | |
Мірошниченко Л.І. |
- державний реєстратор; |
Лінкевич О.О. |
- головний спеціаліст-юрисконсульт відділу правового забезпечення райради (за згодою); |
Науменко Л.І. |
- провідний спеціаліст-юрисконсульт Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді райради (за згодою); |
виконком Орджонікідзевської районної в місті Харкові ради: | |
Звоник В.А. |
- державний реєстратор; |
Калініна І.В. |
- головний спеціаліст планового відділу райради (за згодою); |
виконком Червонозаводської районної в місті Харкові ради: | |
Бєляєва І.М. |
- державний реєстратор; |
Єрмакова Н.О. |
провідний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку райради (за згодою). |
Керуючий справами
виконкому міської ради О.О. Медвєдєв
Додаток №2
до розпорядження міського голови
від 14.06.2006 № 1387
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
голова комісії з проведення інвентаризації
реєстраційних справ суб'єктів господарювання
______________________Ю.В. Капралов
ПЕРЕЛІК
реєстраційних справ суб'єктів господарювання, що були зареєстровані управлінням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у першому півріччі 2004 року і які зберігаються у виконкомі районної у місті Харкові ради
При здійсненні інвентаризації членами комісії виявлені наступні реєстраційні справи суб'єктів господарювання, що були зареєстровані управлінням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у першому півріччі 2004 року і які зберігаються у виконкомі районної у місті Харкові ради:
1. Найменування суб'єкта господарювання та його ідентифікаційний номер.
2.
3.
Державний реєстратор (ПІБ) (підпис) (дата)
Представник (представники) виконкому _______________ районної у місті Харкові ради (ПІБ) (підпис) (дата)
Реєстраційні справи суб'єктів господарювання згідно переліку на зберігання до управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців прийняті.
Начальник відділу документального забезпечення, державний реєстратор управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Чудовська І.В. (підпис) (дата).
Примітка.
1. Перелік складається у 2-х примірниках, один з яких зберігається у виконкомі районної ради, а інший - в управлінні державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
2. Якщо кількість сторінок переліку становить більше ніж одну, підпису уповноваженими особами підлягає кожна така сторінка.
Керуючий справами
виконкому міської ради О.О. Медвєдєв