УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 08.09.1999 № 1147
Розглянувши клопотання приватного підприємця Семеренко Юрія Олександровича (свідоцтво № 04058901Ф0010256 видане Фрунзенською райрадою, зареєстровано 28.08.98 р., ідентифікаційний код № 2750411732), надалі – ПП Семеренко Ю.О., про надання земельної ділянки для проектування, будівництва та експлуатації павільйону очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно-роздої торгівлі по вул. Харківських Дивізій (ріг вул. Рибалко), згідно рішення міськвиконкому від 25.03.98 р. № 201, виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати ПП Семеренко Ю.О. ділянку міської землі площею, орієнтовно, 28 м2 у тимчасове користування до 31.08.2004 року на умовах оренди для проектування, будівництва та експлуатації павільйону очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно-роздрібної торгівлі по вул. Харківських Дивізій (ріг вул. Рибалко), згідно проекту відводу.
2. Визначити орендну плату за користування землею, яка надається ПП Семеренко Ю.О. у тимчасове користування на рівні 2,28 грн. за 1 м2 у рік, згідно рішення міськвиконкому № 190 від 24.02.99 р. з відповідним індексуванням її при зміні ставки земельного податку у законодавчому порядку.
3. ПП Семеренко Ю.О.:
3.1. Одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочого проекту в управлінні містобудування та архітектури.
3.2. Розробити і погодити з управлінням містобудування та архітектури робочий проект на будівництво павільйону очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно-роздрібної торгівлі у встановленому порядку.
3.3. До початку будівництва павільйону:
3.3.1. Після погодження робочого проекту звернутися до управління земельних ресурсів для встановлення меж земельної ділянки на місцевості.
3.3.2. В управлінні земельних ресурсів оформити договір оренди землі.
3.3.3. Одержати в міській інспекції Держархбудконтролю дозвіл на виконання будівельних робіт, які необхідно здійснити до 30.06.2000 р.
3.4. Укласти договір з Фрунзенським райвиконкомом на умови щодо будівництва та експлуатації об'єкту після прийняття його до експлуатації.
4. По завершенні будівництва:
4.1. Виконати благоустрій прилеглої території, згідно з проектом.
4.2. Виконати виконавчу зйомку території в М 1:500 і по одному екземпляру звіту передати до управління земельних ресурсів та управління містобудування та архітектури.
4.3. Пред'явити об'єкт державній приймальній комісії для прийняття до експлуатації.
4. Фрунзенському райвиконкому здійснити заходи щодо упорядкування дрібно-роздрібної торгівлі поблизу павільйону очікування на протязі місяця після прийняття його до експлуатації в установленому порядку.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенка та на голову Фрунзенської райради Г.О. Потапову.
Міський голова М.Д. Пилипчук