УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 28.04.1999 № 460
Розглянувши клопотання приватного підприємця Марченко Вадима Анатольовича свідоцтво № 3076 видане виконкомом Комінтернівської районної ради 26.01.98 р.), надалі - ПП Марченко В.А., про надання земельних ділянок для проектування, будівництва та експлуатації павільйонів очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно - роздрібної торгівлі по вул. Корчагінців (ріг вул. Карпатської), по пр. Маршала Жукова (зуп. «Вул. Танкопія») (лист від 02.03.99 р. б/н), згідно рішення міськвиконкому від 25.03.98 р. № 201, виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати ПП Марченко В.А. ділянку міської землі площею, орієнтовно, 84 кв.м по вул. Корчагінців (ріг вул. Карпатської) та ділянку міської землі площею, орієнтовно, 58,5 кв.м по пр. Маршала Жукова (зуп. «Вул. Танкопія») у тимчасове користування на умовах оренди строком до 31.03.2004 року для проектування, будівництва та експлуатації павільйонів очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно-роздрібної торгівлі, згідно проекту відводу.
2. Визначити орендну плату за користування землею, яка надається ПП Марченко В.А. у тимчасове користування по вул. Корчагінців на рівні 2,25 грн. за 1 кв.м у рік, по пр. Маршала Жукова на рівні 2,28 грн. за 1 кв.м у рік, згідно рішення міськвиконкому № 190 від 24.02.99 р. з відповідним індексуванням її при зміні ставки земельного податку у законодавчому порядку
3. ПП Марченко В.А.:
3.1. Одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочих проектів в управлінні містобудування та архітектури.
3.2. Розробити і погодити з управлінням містобудування та архітектури робочі проекти на будівництво павільйонів очікування у встановленому порядку.
3.3. До початку будівництва павільйонів:
3.3.1. Після погодження робочих проектів оформити в управлінні земельних ресурсів встановлення меж земельних ділянок в натурі та договори оренди землі.
3.3.2. Одержати в міській інспекції Держархбудконтролю дозвіл на виконання будівельних робіт, які необхідно здійснити до 31.12.99 р.
3.3.3. Укласти договір з Фрунзенським райвиконкомом на умови щодо будівництва та експлуатації об'єктів після прийняття їх до експлуатації.
3.4. По завершенні будівництва:
3.4.1. Виконати благоустрій прилеглих територій, згідно з проектами.
3.4.2. Виконати виконавчу зйомку територій в М 1:500 і по одному екземпляру звіту передати до управління земельних ресурсів та управління містобудування та архітектури.
3.4.3. Пред'явити об'єкти державній приймальній комісії для прийняття до експлуатації.
4.. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенка та на голову Фрунзенської райради Г.О. Потапову.
Міський голова М.Д. Пилипчук