УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 23.06.1999 № 753
Розглянувши клопотання приватного підприємця Назаренко Олександра Євгеновича (свідоцтво № П 1616 видане виконкомом Фрунзенської районної ради 21.01.98 р.), надалі ПП Назаренко О.Є., про надання земельних ділянок для проектування, будівництва та експлуатації павільйонів очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно - роздрібної торгівлі по вул. Харківських Дивізій (зуп. «Вул. Танкопія» з центру та до центру) (лист від 28.03.99 р. б/н), згідно рішення міськвиконкому від 25.03.98 р. № 201, виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати ПП Назаренко О.Є. земельну ділянку за рахунок земель запасу міста площею, орієнтовно, 40 кв.м. по вул. Харківських Дивізій (зуп. «Вул. Танкопія» з центру) та земельну ділянку за рахунок земель запасу міста площею, орієнтовно, 42 кв.м по вул. Харківських Дивізій (зуп. «Вул. Танкопія» до центру) у тимчасове користування на умовах оренди строком до 31.05.2004 року для проектування, будівництва та експлуатації павільйонів очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно-роздрібної торгівлі, згідно проектів відводу.
2. Визначити орендну плату за користування землею, яка надається ПП Назаренко О.Є. у тимчасове користування по вул. Харківських Дивізій (зуп. «Вул. Танкопія» з центру) на рівні 2,28 грн. за 1 кв.м у рік, по вул. Харківських Дивізій (зуп. «Вул. Танкопія» до центру) на рівні 2,37 грн. за 1 кв.м у рік, згідно рішення міськвиконкому № 1.90 від 24.02.99 р. з відповідним індексуванням її при зміні ставки земельного податку у законодавчому порядку.
3. ПП Назаренко О.Є.:
3.1. Одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочих проектів в управлінні містобудування та архітектури.
3.2. Розробити і погодити з управлінням містобудування та архітектури робочі проекти на будівництво павільйонів очікування у встановленому порядку.
3.3. До початку будівництва павільйонів:
3.3.1. Після погодження робочих проектів звернутися до управління земельних ресурсів для встановлення меж земельних ділянок в натурі.
3.3.2. Оформити договори оренди землі.
3.3.3. Одержати в міській інспекції Держархбудконтролю дозвіл на виконання будівельних робіт, які необхідно здійснити до 01.06.2000 р.
3.3.4. Укласти договір з Фрунзенським райвиконкомом на умови щодо будівництва та експлуатації об'єктів після прийняття їх до експлуатації.
3.4. По завершенні будівництва:
3.4.1. Виконати благоустрій прилеглих територій, згідно з проектами.
3.4.2. Виконати виконавчу зйомку територій в М 1:500 і по одному екземпляру звіту передати до управління земельних ресурсів та управління містобудування та архітектури.
3.4.3. Пред'явити об'єкти державній приймальній комісії для прийняття до експлуатації.
4. Фрунзенському райвиконкому здійснити заходи щодо упорядкування дрібно-роздрібної торгівлі поблизу павільйону очікування на протязі місяця після прийняття його до експлуатації в установленому порядку.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенка та на голову Фрунзенської райради Г.О. Потапову.
Міський голова М.Д. Пилипчук