УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 14.07.1999 № 857
Про надання ТОВ «Верона, ЛТД» у користування земельної ділянки для проектування, будівництва та експлуатації павільйону очікування з вбудованим приміщенням для дрібно - роздрібної торгівлі по пр. 50-річчя СРСР, (зупинка «Проспект Московський», в бік аеропорту)
Розглянувши клопотання товариства з обмеженою відповідальністю «Верона, ЛТД» (свідоцтво № 191 видане Фрунзенським райвиконкомом 02.12.96 р., ідентифікаційний код № 14099999), надалі - ТОВ «Верона, ЛТД», про надання земельної ділянки для проектування, будівництва та експлуатації павільйону очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно - роздрібної торгівлі по пр. 50-річчя СРСР, (зупинка «Проспект Московський»), лист від 15.04.99 р. № 13-Т, згідно рішення міськвиконкому від 25.03.98 р. № 201, виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати ТОВ «Верона, ЛТД» земельну ділянку площею, орієнтовно, 90 кв. м у тимчасове користування до 31.06.2004 року на умовах оренди для проектування, будівництва та експлуатації павільйону очікування з вбудованими приміщеннями для дрібно-роздрібної торгівлі по пр. 50-річчя СРСР, (зупинка «Проспект Московський», в бік аеропорту).
2. Визначити орендну плату за користування землею, яка надається ТОВ «Верона, ЛТД» у тимчасове користування на рівні 3,09 грн. за 1 кв. м у рік, згідно рішення міськвиконкому № 190 від 24.02.99 р. з відповідним індексуванням її при зміні ставки земельного податку у законодавчому порядку.
3. ТОВ «Верона, ЛТД»:
3.1. Розробити і погодити з управлінням містобудування та архітектури робочу документацію на будівництво павільйону очікування у встановленому порядку.
2. До початку будівництва павільйону:
3.2.1. Після погодження робочої документації оформити в управлінні земельних ресурсів встановлення меж земельної ділянки в натурі.
2. Оформити договір оренди.
3.2.3. Одержати в міській інспекції Держархбудконтролю дозвіл на виконання будівельних робіт, які необхідно здійснити до 31.06.2000 р.
3.2.4. Укласти договір з Фрунзенським райвиконкомом на умови щодо будівництва та експлуатації об'єкту після прийняття його до експлуатації.
3.3. По завершенні будівництва:
3.1. Виконати благоустрій прилеглої території, згідно з проектом.
3.3.2. Виконати топо-геодезичну зйомку території в М 1:500 і по одному екземпляру звіту передати до управління земельних ресурсів та управління містобудування та архітектури.
3.3.3. Пред'явити об'єкт державній приймальній комісії для прийняття до експлуатації.
4. Фрунзенському райвиконкому здійснити заходи щодо упорядкування дрібно-роздрібної торгівлі поблизу павільйону очікування на протязі місяця після прийняття його до експлуатації в установленому порядку.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенка та на голову Фрунзенської райради Г.О. Потапова.
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.М. Бабаєв