ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Харків

від 11 грудня 2001 року № 799

Про проведення
новорічних і різдвяних свят

На виконання розпорядження Президента України від 8 листопада 2001 р.
№ 302/2001-рп "Про заходи щодо проведення новорічних і різдвяних свят для
дітей та юнацтва", з метою організації змістовного дозвілля дітей та юнацтва у
новорічні і різдвяні дні:

1. Управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам
облдержадміністрації, райдержадміністраціям забезпечити:

- проведення новорічних і різдвяних свят ялинки, народних обрядів,
розваг, спортивно-масових заходів у кожному населеному пункті області,
підприємстві, організації та установі із залученням професійних і самодіяльних

колективів, діячів культури, мистецтва та спорту;
- проведення зимових шкільних та студентських канікул з
використанням у повній мірі можливостей санаторно-курортних закладів,
пришкільних таборів, оздоровчих майданчиків для організації оздоровлення і
відпочинку дітей і молоді та безкоштовного перебування в них дітей пільгового
контингенту;

- відвідання школярами театрів, музеїв, інших закладів культури і
мистецтва для організації їхнього дозвілля під час зимових канікул;

- фінансування організації і проведення цих заходів, а також придбання
подарунків для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дїтей-
інвалідів, дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітей-
військовослужоовців та працівників правоохоронних органів, які загинули під
час виконання службових обов'язків, дітей з малозабезпечених і багатодітних
сімей; вихованців будинків дитини, дитячих дошкільних будинків, шкіл-
інтернатів, дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, притулків,
приймальників-розподільників для неповнолітніх, учнів 1-4 класів, усіх
студентів пільгового контингенту, дітей-біженців та дітей осіб, які вимушені
були залишити місця постійного проживання, творчо обдарованих дітей;

- залучення суб'єктів господарювання для надання фінансової та
матеріальної допомоги в першу чергу будинкам-інтернатам, дитячим будинкам,
притулкам і приймальникам-розподільникам для неповнолітніх;

- новорічні та різдвяні привітання та святкові заходи для широких верств
населення, в першу чергу ветеранів війни та праці: уславлених людей області,
міст, районів, підприємств, організацій та установ; соціальне незахищених
категорій населення з проведенням благодійних обідів; Героїв Радянського
Союзу, кавалерів орденів Слави та їх вдів з наданням продовольчих наборів;

- впровадження різноманітних форм проведення свят, передбачивши
оформлення центральних майданів і вулиць, підприємств та організацій,
прилеглих територій у належний стан; організацію продажу ялинок і
подарункових наборів; святкові ярмарки; заходи на майданчиках, у палацах та
будинках культури; участь дітей із сільських районів у святах у підшефних
районах міста Харкова; сприяння у проведенні різдвяних релігійних заходів у
храмах та молитовних будинках.

Рекомендувати райміськвиконкомам провести аналогічну роботу.

2. Запропонувати керівникам управлінь, відділів та інших структурних
підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій,
райміськвиконкомів взяти особисту участь у проведенні новорічних та
різдвяних свят.

3. Управлінню у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації
(В.Ф. Золотарьов) забезпечити проведення обласних новорічних свят:

- на базі палаців та будинків культури для дітей-сиріт та дітей,
позбавлених батьківського піклування, що проживають у містах та районах
області та не охоплені школами-інтернатами, дітей з багатодітних сімей;

- у Харківському академічному театрі опери та балету ім. Лисенка для
талановитих і обдарованих дітей.
4. Головному управлінню освіти і науки облдержадміністрації
(О.Л. Сидоренко) забезпечити проведення:

- новорічних свят для дітей-сиріт і дітей, які залишилися без
батьківського піклування, та вихованців шкіл-інтернатів, які є спільною
власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області на базі обласного
Палацу дитячої та юнацької творчості;

- забезпечити організацію обмінних поїздок школярів Харківської та
Львівської областей на різдвяні свята з метою оздоровлення старшокласників та
ознайомлення їх з визначними пам'ятками історії та культури.

5. Управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації (Ю.Г. Федченко)
забезпечити проведення новорічних свят для вихованців будинків дитини та в
дитячих лікувальних закладах.

6. Управлінню у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС
облдержадміністрації (О.М. Дорожко) організувати і провести новорічні та
різдвяні свята для дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, та дітей, які виховуються у сім'ях, що постраждали внаслідок
аварії на ЧАЕС.

7. Головному управлінню праці та соціального захисту населення
облдержадміністрації (Б.Є. Баєв) організувати і провести новорічні та різдвяні
свята для дітей-інвалідів, які знаходяться в інтернатних закладах галузі.

8. Управлінню з питань фізичної культури, спорту та туризму
облдержадміністрації (В.А. Христоєв) у період зимових канікул організувати
проведення фізкультурно-масових та оздоровчих заходів з дітьми і підлітками,
забезпечити повноцінну роботу спортивних споруд та майданчиків.

9. Управлінню культури облдержадміністрації (Л.Г. Морозко)
забезпечити:

- проведення новорічних та різдвяних свят у всіх закладах культури та
мистецтва;

- проведення виїздів театралізованих і філармонічних колективів у
сільські райони області /за окремим графіком/;

- вишукати можливість для проведення безкоштовних дитячих сеансів у
кінотеатрах та клубах.

10. Управлінню розвитку переробної промисловості, торгівлі та
побутового обслуговування населення облдержадміністрації (В.М. Калашніков)
організувати виготовлення новорічних наборів, подарунків, продукції із
святковою символікою зустрічі Нового року, Різдва Христового.

11. Службі у справах неповнолітніх облдержадміністрації (С.Г.Пушня),
Головному управлінню освіти і науки облдержадміністрації провести заходи з
виявлення дітей, які залишилися без догляду, та влаштування їх у заклади
соціального захисту для неповнолітніх.

12. Виділити на проведення заходів 133,8 тис. гривень, у тому числі:

управлінню у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації —
60 тис. гривень,

управлінню у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС
облдержадміністрації— 10 тис. гривень,

відділу у справах релігій облдержадміністрації - 600 гривень,

службі у справах неповнолітніх облдержадміністрації - 3 тис. гривень.

Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації зазначені
витрати провести за рахунок перевиконання доходної частини обласного
бюджету за 11 місяців 2001 року;

Головному управлінню освіти і науки облдержадміністрації -
53,2 тис. гривень,

управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації - 3 тис. гривень,

головному управлінню праці та соціального захисту населення
облдержадміністрації - 4 тис. гривень.

Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації зазначені
витрати провести за рахунок асигнувань, передбачених в обласному бюджеті
по відповідних галузях до 15 грудня 2001 року.

13. Рекомендувати об'єднанню профспілок Харківської області
(В.Г. Антонов) взяти участь у проведенні новорічних та різдвяних свят,
оздоровленні дітей в оздоровчих закладах.

14. Управлінню Міністерства внутрішніх справ України в Харківській
області (С. М. Гусаров) на період зимових канікул, новорічних свят:

- посилити контроль за переміщенням дітей в області і за їх межами;

- організувати роботу додаткових постів ДАІ на вулицях, площах
населених пунктів, особливо в місцях проведення новорічних ялинок;

- забезпечити громадський порядок під час проведення масових
новорічних заходів, приділивши особливу увагу додержанню вимог
протипожежної безпеки, дорожнього руху.

15. Прес-службі апарату облдержадміністрації (Н.М. Марченко)
забезпечити висвітлення проведення новорічних та різдвяних свят у засобах
масової інформації, організувати показ новорічних та різдвяних пізнавальних і
розважальних передач для дітей та юнацтва на місцевих каналах.

16. Контроль за виконання розпорядженням покласти на заступника
голови облдержадміністрації В.А. Шумілкіна.

Голова обласної державної
адміністрації
Є. Кушнарьов