УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 23.01.2002 № 32
Про стан розгляду звернень громадян та
службових листів, що надійшли до Хар-
ківського міськвиконкому та виконання
рішень міськвиконкому і розпоряджень
міського голови у 2001 році.
Розглянувши доповідну записку відділів по роботі зі зверненнями громадян та
організаційного «Про стан розгляду звернень громадян та службових листів,
що надійшли до
Харківського міськвиконкому та виконання рішень міськвиконкому і розпоряджень
міського
голови у 2001 році», виконавчий комітет відзначає, що головні управління,
управління,
відділи та інші виконавчі органи міської ради, виконкоми районних у місті рад
вживали
заходи по вдосконаленню роботи зі зверненнями громадян, згідно з вимогами Закону
України «Про звернення громадян», службовими листами та виконанню
рішень
міськвиконкому і розпоряджень міського голови.
Вжиті заходи сприяли деякому поліпшенню цієї роботи та підвищенню виконавської
дисципліни.
Так, по розгляду звернень громадян у 2001 році вона склала 90,6% проти 88,8%
у 2000
році, по службовим листам - 72% проти 67%.
Але, в цій роботі все ще мають місце чисельні випадки порушень термінів розгляду
звернень громадян та службових листів. Ряд рішень міськвиконкому та розпоряджень
міського голови залишились не виконаними. Мають місце випадки формального відношення
до розгляду обгрунтованих скарг та прохань.
З метою підвищення рівня виконавчої дисципліни, усунення недоліків, які мають
місце в роботі по розгляду звернень громадян, службових листів та виконання
рішень
міськвиконкому і розпоряджень міського голови, на підставі ст.38 Закону України
«Про
місцеве самоврядування в Україні», виконком Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1.Доповідну записку відділів по роботі зі зверненнями громадян та організаційного
«Про стан розгляду звернень громадян та службових листів, що надійшли
до Харківського
міськвиконкому та виконання рішень міськвиконкому і розпоряджень міського голови
у
2001 році» прийняти до відома та направити управлінням, відділам та іншим
виконавчим
органам міської ради, виконкомам районних у місті рад для усунення відмічених
недоліків.
2.Головним управлінням, управлінням, відділам та іншим виконавчим органам
міської ради, виконкомам районних у місті рад:
2.1.Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян, службовими листами
та по
виконанню рішень і розпоряджень органів виконавчої влади і своїх власних у 2001
році і
результати розглянути на засіданнях виконкомів або апаратних нарадах у січні-лютому
2002
року.
2.2.Терминово виконати всі прострочені звернення громадян, службові листи,
рішення
і розпорядження, що знаходяться на розгляді, або оформити продовження терміну
у
встановленому порядку.
3.В зв'язку з суттєвими недоліками в роботі, невиконанням рішень міськвиконкому
з
питань управління земельними ресурсами міста, розпорядження міського голови
від
24.10.2001р. №2002 «Про усунення недоліків в роботі міського управління
земельних
ресурсів», наказу Харківського обласного управління земельних ресурсів
від 16.01.02 № 5
порушити на підставі ст.73 закону України «Про місцеве самоврядування
в Україні» питання
про притягнення начальника міського управління земельних ресурсів Таласімова
Г.Ф. до
встановленої законом відповідальності та клопотати перед обласним управлінням
земельних
ресурсів і Державним комітетом України по земельних ресурсах про звільнення
його з
займаної посади.
4.3вернути увагу керівників виконавчих органів міської ради на необхідність
посилення правового забезпечення при підготовці проектів рішень міської ради,
міськвиконкому і розпоряджень міського голови.
5.Вказати начальникам управлінь містобудування та архітектури Лебедєву С.А.,
житлового господарства Кушніру М.Ф., комунального майна та приватизації
Поливаному А.П., соціально-економічного розвитку, планування та обліку Фатєєву
М.І. на
порушення термінів розгляду звернень громадян та службових листів та попередити,
що у
разі наявності у подальшому фактів незадовільної роботи по розгляду звернень
громадян та
службових листів, до них будуть застосовані дисциплінарні стягнення та заходи
матеріального впливу.
б.Звернути увагу заступників міського голови з питань діяльності виконавчих
органів
ради - начальників головних управлінь: міського господарства Савенка С.Г., економіки
і
комунального майна Назарова Є.О., з гуманітарних та соціальних питань Кійка
В.В.,
начальника головного управління бюджету та фінансів Таукешевої Т.Д. на наявність
фактів
порушень встановлених термінів розгляду звернень громадян та службових листів
підпорядкованими ним управліннями, неякісної підготовки виконавцями матеріалів,
що
подаються на розгляд міському голові та зобов'язати терміново вжити заходів
по усуненню
вказаних недоліків та посилити контроль за станом цієї роботи.
Не допускати фактів підмін посадових осіб на особистих прийомах без поважних
причин.
7.Відділам по роботі зі зверненнями громадян (Хохлов О.В.) та організаційному
(Мирошник В.Д.) щотижневе аналізувати стан виконавчої дисципліни по розгляду
звернень
громадян, службових листів та виконанню рішень міськвиконкому і розпоряджень
міського
голови управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради,
виконкомами районних у місті рад і інформувати керівництво міської ради про
існуючі
тенденції та вносити пропозиції по покращанню стану справ.
8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами
виконавчого комітету міської ради Остапенка П. М.
Міський голова
М.Д. Пилипчук
Харківському міському голові
Пилипчуку М. Д.
ДОПОВІДНА ЗАПИСКА
«Про стан розгляду звернень громадян та службових листів, що надійшли
до
Харківського міськвиконкому та виконання рішень міськвиконкому і
розпоряджень міського голови у 2001 році»
У 2001 році до міськвиконкому надійшло 9524 письмових звернень
громадян, що на 546 більше, ніж у 2000 році. Згідно доручень керівництва
міської ради і її виконавчих органів було взято на контроль 4932 звернення.
Крім цього, безпосередньо в головні управління, управління, відділи
та інші виконавчі органи міської ради надійшло понад 30 тисяч письмових,
усних звернень громадян та службових листів.
В приймальню міськвиконкому звернулись 8914 громадян, в 2000 році
- 8632, із них прийнято керівниками ради, її виконавчих органів та головами
постійних комісій 1688 громадян, решті спеціалістами відділу по роботі зі
зверненнями громадян дані відповідні роз'яснення і рекомендації у
вирішенні поставлених ними питань.
674 громадянина відвідали громадську приймальню на Салтівському
житловому масиві, 497 громадянам була надана безкоштовна правова
допомога спеціалістами юридичного пункту.
Аналіз статистичних даних про характер отриманих письмових
звернень показує, що у порівнянні з 2000 роком скоротилась їх кількість з
питань транспорту (з 128 до 97), встановлення телефонів (з 319 до 220),
роботи ліфтів (з 204 до 153), соціального забезпечення (з 2398 до 1690).
Більш, ніж в 4 рази скоротилась кількість листів з питань електропостачання
(з 311 до 70) та ін.
В той же час збільшилась кількість листів з питань користування
землею (з 638 до 1723), в тому числі: відведення землі під будівництво
офісів, кафе та ін. (з 237 до 661), відведення землі під індивідуальне житлове
будівництво (з 105 до 269); житлового господарства (з 2607 до 3005),
опалення та газифікації (з 258 до 347) та ін.
За звітний період від інвалідів, учасників ВВВ та вдів загиблих
надійшло 2022 листа та усних звернення, пенсіонерів та ветеранів праці -
3375.
1690 письмових та 1509 усних звернень стосується соціальних питань.
Ці проблеми найгестріше відчувають ветерани війни та праці,
інваліди, пенсіонери та інші.
Як і в минулі роки в багатьох зверненнях викладені прохання про
надання матеріальної допомоги. У 2001 році з цього питання надійшло 2482
письмових та усних звернення.
Із загальної кількості питань, викладених у зверненнях громадян,
задоволено 1059, у тому числі: вирішені питання лікування та забезпечення
ліками - 115, відремонтовано житло - 187, ліфти - 74, відведені земельні
ділянки під промислове та індивідуальне будівництво - 156, поліпшені
житлові умови - 13, поліпшене опалення та газифікація - 32, виконані
роботи по благоустрою та санітарному стану - 44, встановлені телефони - 14,
більш ніж 200 громадянам вирішені питання соціального захисту.
Слід підкреслити, що 194 звернення, питання по яким були позитивно
вирішені (ремонт житла, ліфтів, опалення та газифікація, благоустрій
територій та інш.) були подані групами людей до 100 і більше -
мешканцями підїздів, будинків, мікрорайонів, що свідчить про те, що
позитивно вирішені питання більшої кількості громадян, ніж вказано вище,
оскільки в статистичних даних про позитивно вирішені питання такі
звернення фіксуються як одне колективне.
Також треба відмітити, що на більшість із позитивно вирішених
питань, з якими громадяни звертались до міськвиконкому, в тому числі і
колективних, кошти сплановані раніш не були, а вишукувались додатково.
Крім цього, вирішено позитивно більше 10 тис. питань викладених у
зверненнях громадян, які надійшли безпосередньо до управлінь, відділів та
інших виконавчих органів міської ради.
Разом з тим рівень роботи з листами, організація особистого прийому
громадян на місцях не повною мірою відповідають вимогам Закону України
«Про звернення громадян» та інших законодавчих актів з цього питання.
Не в повному обсязі і на недостатньому рівні виконувалось
розпорядження міського голови від 14.01.2000р. № 68 «Про посилення
контролю за розглядом звернень громадян та службових листів, які
надходять до Харківського міськвиконкому».
Не скорочення кількості листів свідчить про те, що в роботі зі
зверненнями громадян є факти бюрократичного, байдужого ставлення до
потреб громадян, намагання відбутися формальними відписками замість
активного пошуку шляхів і можливостей щодо вирішення обгрунтованих
звернень безпосередньо на місцях.
Показником формального розгляду листів є численні факти, коли
заявникам повідомляються терміни виконання робіт без детального
вивчення питання. Особливо це стосується житлових органів, якими у 2001
році більш, ніж по 140 зверненням неодноразово були перенесені раніш
встановлені терміни виконання. І не випадково, що 176 звернень, або понад
20% від загальної кількості колективних листів, які надійшли до
міськвиконкому, торкались питань незадовільної роботи житлових органів
по ремонту та експлуатації житлового фонду. Найбільша кількість таких
листів надійшла від мешканців Московського (59), Київського (27),
Жовтневого (18), Комінтернівського (15), Ленінського (15) районів.
Показовим є той факт, що 71 звернення, або 40% від загальної
кількості колективних листів з питань ремонту житлового фонду були
вирішені позитивно безпосередньо на місцях після втручання
міськвиконкому.
В окремих випадках громадяни, не знайшовши підтримки і належного
ставлення до своїх питань на місцях, змушені звертатись до вищих органів
влади.
Так, у 2001 році до міськвиконкому з вищих органів надійшло 1921
звернення, порівняно з 1814 у 2000 році.
Наибільша їх кількість надійшла від мешканців Московського (360),
Дзержинського (290), Київського 225), Комінтернівського (208),
Фрунзенськото (171) та ін.
Як показує аналіз розгляду цих листів, 136 звернень було вирішено
позитивно на місцях після втручання міського голови та його заступників.
Найбільша кількість цих листів торкалась питань: ремонту та експлуатації
житлового фонду - 34, соціального забезпечення - 22, роботи ліфтів - 15,
опалення та газифікації -13 та ін.
Не дивлячись на деяке покращення виконавчої дисципліни, яка у 2001
році склала 90,6% проти 88,8% у 2000 році, все ще мають місце численні
факти порушень як встановлених, так і місячних термінів розгляду звернень
громадян. У 2001 році з 4932 письмових звернень громадян, які
контролювались, з порушенням термінів були виконані 466.
Найбільша кількість таких порушень, як і в минулі роки, була
припущена управліннями містобудування та архітектури - з 448 контрольних
листів з порушенням термінів виконано 144, житлового господарства - з 1246
контрольних листів з порушенням термінів виконано 112, будівництва,
ремонту та реконструкції міста - з 78 контрольних листів з порушенням
термінів виконано 27, комунального майна та приватизації - з 68
контрольних листів з порушенням термінів виконано 22 та ін.
Не реагують відповідним чином керівники деяких виконавчих органів
міської ради на інформацію про прострочені контрольні документи, яка
щотижнево їм надається.
Продовжують мати місце факти, коли керівник дає доручення кільком
виконавцям, а вказаний з них в резолюції першим не здійснює, координацію
дій співвиконавців і замість однієї довідки, яка повинна містити в собі
інформацію на всі поставлені у зверненні питання, керівнику надається
кілька довідок, а заявнику надсилається кілька відповідей. На це також була
звернута увага керівників виконавчих органів міської ради у розпорядженні
міського голови від 14.01.2000 № 68.
Мали місце підміни заступників міського голови - начальників ГУ на
особистих прийомах громадян. У 2001 році таких підмін було 12.
Це викликає справедливі нарікання громадян та спонукає їх до
повторного запису на особистий прийом до керівників.
Окрім звернень громадян в міськвиконком надходять листи від
організацій та установ з різних питань життєдіяльності міста. У 2001 році в
міськвиконком надійшло 10820 службових листів, що на 1928 більше, ніж у
2000 році. В їх числі: від народних депутатів України - 117, обласної ради -
60, облдержадміністрації - 1150, міської ради - 721, головних управлінь і
відділів міської ради - 613, районних рад - 762, інших закладів та організацій
- 7397.
Згідно доручень керівництва міської ради на контроль було взято 3723
документів. З урахуванням того, що в деяких документах ставилося більше,
ніж одне питання та їх розгляд доручався декільком виконавцям, загальна
кількість направлених виконавцям листів склала 6678.
В цілому по міськвиконкому виконавська дисципліна дорівнює 72%,
що на 5% вище ніж у 2000 році.
У 2001 році з 6678 питань, викладених у службових листах, які
контролювались з порушенням термінів були виконані 1590 і залишились не
виконаними 159 документів, по яким встановлені терміни минули.
Найгірші показники в роботі з документами стосовно виконавської
дисципліни в управліннях: містобудування та архітектури (з 599 документів
з порушенням терміну виконано 197, прострочені - 15), комунального майна
та приватизації (з 471 документів з порушенням терміну виконані 189,
прострочені - 3), соціально-економічного розвитку, планування та обліку (з
476 документів з порушенням терміну виконано 100, прострочені - 5) та ін.
Крім цього, виконані з порушенням встановлених термінів 837
службових листів з 3384, які згідно з дорученнями міського голови та його
першого заступника були направлені безпосередньо в головні управління.
Так, ГУ міського господарства з 1526 контрольних листів з
порушенням термінів виконано 429, ГУ економіки та комунального майна з
367 листів з порушенням виконано 167, ГУ з гуманітарних та соціальних
питань з 806 листів з порушенням виконано 143, ГУ бюджету та фінансів з
685 листів з порушенням виконано 98.
В 2001 році відбулося 31 засідання міськвиконкому, на яких було
прийнято 2715 рішень (1095 - в 2000 році). Було видано 2548 розпоряджень
міського голови (2495 в 2000 році).
В 2001 році було розглянуто 10 питань, що носять комплексний та
перспективний характер.
Аналіз роботи з підготовки рішень міськвиконкому та розпоряджень
міськогр голови свідчить про те, що за минулий рік ця робота дещо
покращилась, але ще не повною мірою відповідає вимогам діючого
законодавства, «Інструкції з питань діловодства виконавчих органів
Харківської міської ради», «Регламенту виконавчих органів Харківської
міської ради».
Юридичними підрозділами головних управлінь і управлінь міської
ради попередньо не розглядаються проекти рішень міськвиконкомі та
розпоряджень міського голови, що приводить до чисельних зауважень
юридичної служби міської ради. Це, в свою чергу, тягне порушення строків
розгляду звернень громадян та юридичних осіб.
Продовжують мати місце факти, коли керівники окремих управлінь
практикують доповідати проекти рішень міськвиконкому поза порядком
денним. Здебільшого це стосується управління земельних ресурсів та
управління містобудування і архітектури.
На недостатньому правовому рівні здійснюється робота по
опрацюванню та виданню наказів головних управлінь, управлінь та інших
виконавчих органів ради. Мають місце окремі випадки грубого порушення
законодавства, зокрема видання Харківським міським управлінням
земельних ресурсів з перевищенням повноважень наказу від 26.11.2001 року
№122 щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності та від
02.01.2002 року № 1 щодо скорочення посад.
Потребує значного покращання в окремих міських управліннях
правова робота щодо примусового стягнення заборгованості по платежам до
міського бюджету, як того вимагає Указ Президента України «Про зміцнення
фінансової дисципліни та запобігання правопорушенням у бюджетній
сфері».
При наявності значної заборгованості по орендній платі за землю
(більше ніж 1 млн.грн.) міське управління земельних ресурсів
відсторонилося від примусового її стягнення, незважаючи на вимоги Законів
України «Про плату за землю» і «Про оренду землі».
Практично не ведеться претензійно-судова робота міським
управлінням земельних ресурсів, на що зверталась увага органів
прокуратури. Незадовільний стан цієї роботи залишається і на сьогодні.
В 2001 році організаційним відділом контролювалось 65 рішень
міськвиконкому та 22 розпорядження міського голови, що склало 825
доручень, із яких 343 (41,6%) виконані в установлені строки, 473
знаходяться на виконанні, по 9-ти - строки виконання прострочені.
Наряду з рішеннями 2001 року контролювались 4 рішення 1996 року,
по 2 рішення - 1997 і 1998 року, 4 рішення 1999 року, 7 - 2000 року.
Значна увага в 2001 році приділялась організаційному забезпеченню
своєчасного виконання рішень, і як результат, протягом року було знято з
контролю 32 рішення міськвиконкому (21 рішення в 2000 році) та 16
розпоряджень міського голови (6 розпоряджень міського голови в 2000
році).
Цьому сприяла налагоджена чітка система контролю у головному
управлінню з гуманітарних та соціальних питань, головному управлінні
бюджету та фінансів.
Конкретні та своєчасні інформації щодо виконання прийнятих рішень
надають управління охорони здоров'я, управління економіки, планування та
соціально-економічного розвитку, управління споживчого ринку, ряд
райвиконкомів.
Незважаючи на те, що існуюча система контролю міськвиконкому
чітко регламентована відповідними нормативними документами в окремих
структурних підрозділах ще низький рівень виконавчої дисципліни. Нерідко,
готуючи питання на засідання міськвиконкому, управління не враховують
фінансові можливості бюджету міста, і як результат, виконання таких рішень
стає проблематичним. Більшість їх знаходяться в управлінні містобудування
та архітектури, управлінні комунального майна та інженерної
інфраструктури, управлінні житлового господарства.
Так, не виконано рішення №1016 від 27.11.1997р. «Про заходи щодо
проведення конкурсу з нагоди 350-річчя м.Харкова». Замовлений міський
конкурс на кращу містобудівну та архітектурну ідею по відтворенню
історичного вигляду міста до цього часу не проведений, так як кошти,
необхідні для його підготовки, не були передбачені в бюджеті.
Порушені терміни, виконання рішення міськвиконкому №108 від
25.02.1998р. «Про першочергові заходи з наведення належного стану щодо
розміщення, будівництва та експлуатації об'єктів у ЦПКіВ ім.Горького».
До
цього часу не вирішено питання фінансування розробки генерального плану
перспективного розвитку парку. Питання було розглянуте в порядку
контролю на апаратній нараді, але незважаючи на це, його виконання іде
незадовільно.
Існує ряд проблем по виконанню рішення № 726 від 5.10.1996р. «Про
незадовільний стан систем водопостачання та поліпшення їх надійності»,
незважаючи на те, що прийняті відповідні рішенням міської ради та
Кабінету Міністрів України.
Залишається невиконаним рішення міськвиконкому № 280 від
17.04.1996 року «Про продовження комплексної забудову 421 мікрорайону,
де Дзержинському райвиконкому було доручено відселення мешканців
421 мкр. Незважаючи на те, що строки виконання рішення закінчились.
відселення мешканців іде дуже повільно, хоча міськвиконкомом житло для
відселення було виділено повністю.
Міським управлінням земельних ресурсів не виконуються рішення
міськвиконкому від 24.10.2001р. «Про додаткові заходи по інвентаризації
та
проведенню грошової оцінки земель в м.Харкові», від 25.04.2001р. «Про
затвердження заходів по виконанню критичних зауважень та пропозицій, що
надійшли під час обговорення звіту про діяльність виконавчих органів ради в
2000 році на сесії, звітів головних управлінь та управлінь на засіданнях
постійних комісій ради», розпорядження міського голови від 24.10.2001р.
№2002 «Про усунення недоліків в роботі міського управління земельних
ресурсів» та інші, не виконується також рішення міськвиконкому від
29.12.2001р. № 2653 «Про передачу штатної чисельності», чим порушується
право 21 працівника управління на оплату праці.
Такий стан справ з виконанням окремих рішень міськвиконкому та
розпоряджень міського голови потребує звернути увагу керівників
відповідних головних управлінь, управлінь, служб, райвиконкомів на
підвищення виконавчої дисципліни працівників підпорядкованих
структурних підрозділів.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо за доцільне розглянути цю
доповідну записку на засіданні виконкому міської ради у січні 2002 року.
Зав. відділом по роботі
зі зверненнями громадян О. В.Хохлов
Зав.організаційним відділом
міської ради
В.Д. Мирошник
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
надходження письмових звернень громадян
до Харківського міськвиконкому у 2000-2001 рр.
Шифр |
ПИТАННЯ |
2000р. |
2001р. |
Всього надійшло звернень |
8978 |
9524 |
|
В них викладено питань |
9393 |
9935 |
|
7 |
Промисловість |
2 |
7 |
8 |
Користування землею |
638 |
1723 |
8.1. |
Відведення землі під будівництво офісів, кафе та ін. |
237 |
661 |
8.2. |
Відведення землі під індівідуальне житлове будівництво |
105 |
269 |
8.3. |
Приватизація землі |
95 |
286 |
8.4. |
Інші земельні питання |
201 |
507 |
9 |
Транспорт |
128 |
97 |
9.1. |
Трамвайно-тролейбусне сполучення |
44 |
16 |
9.2. |
Автобусне сполучення |
53 |
41 |
9.3. |
Метрополітен |
5 |
1 |
9.4. |
Інші транспортні питання |
26 |
39 |
10 |
Зв'язок |
365 |
260 |
10.1. |
Установлення телефонів |
319 |
220 |
10.2. |
Робота телефонів |
12 |
11 |
10.3. |
Інші питання телефонізації |
34 |
29 |
11 |
Екологія (охорона природи) |
23 |
21 |
12 |
Житлове господарство |
2607 |
3005 |
12.1. |
Якість будівництва, строки |
47 |
50 |
12.2. |
Експлуатація та ремонт житлового фонду |
646 |
629 |
12.3. |
Надання житла пільговикам |
519 |
353 |
12.4. |
Надання житла (загальна черга) |
615 |
532 |
12.5. |
ЖБК |
29 |
28 |
12.6. |
Приватизація житла |
44 |
36 |
12.7. |
Відселення із старезних та аварійних будинків |
14 |
12 |
12.8. |
Переобладнання житла |
245 |
759 |
12.9. |
Інші житлові питання |
448 |
506 |
13 |
Комунальне господарство |
1741 |
1652 |
13.1. |
Опалення та газифікація |
258 |
347 |
13.2. |
Водопостачання холодне |
120 |
107 |
13.3. |
Водопостачання гаряче |
61 |
103 |
13.4. |
Благоустрій та санітарний стан |
290 |
320 |
13.5. |
Гаражі та автостоянки |
205 |
171 |
13.6. |
Робота ліфтів |
204 |
153 |
13.7. |
Освітлення |
311 |
70 |
13.8. |
Будівництво та ремонт доріг |
23 |
50 |
13.9. |
Інші комунальні питання |
269 |
331 |
14. |
Торгівля і громадське харчування |
207 |
193 |
14.1. |
Робота ринків |
16 |
17 |
14.2. |
Робота підприємств торгівлі |
28 |
23 |
14.3. |
Робота установ громадського харчування |
33 |
11 |
14.4. |
Інші питання торгівлі |
130 |
142 |
15. |
Побутове обслуговування |
14 |
10 |
16. |
Виховання та навчання дітей |
59 |
58 |
17. |
Культура, фізкультура та спорт |
75 |
79 |
18. |
Охорона здоров ' я |
363 |
334 |
18.1. |
Лікування |
210 |
198 |
18.2. |
Забезпечення ліками |
79 |
84 |
18.3. |
Інші питання охорони здоров'я |
74 |
52 |
19. |
Питання по праці |
164 |
135 |
19.1. |
Працевлаштування |
77 |
70 |
19.2. |
Звільнення з роботи |
8 |
9 |
19.3. |
Оплата праці |
70 |
54 |
19.4. |
Інші питання праці |
9 |
2 |
20. |
Соціальне забезпечення |
2398 |
1690 |
20.1. |
Надання матеріальної допомоги |
1884 |
1241 |
20.2. |
Пенсійні питання |
74 |
69 |
20.3. |
Інші види допомоги |
440 |
380 |
21. |
Законність та правопорядок |
203 |
234 |
21.1. |
Зловживання владою та службовим станом |
24 |
26 |
21.2. |
Порушення громадського порядку |
56 |
63 |
21.3. |
Адміністративні порушення |
1 |
1 |
21.4. |
Громадянство, виїзд/в'їзд в Україну |
4 |
1 |
21.5. |
Паспортизація та прописка |
54 |
24 |
21.6. |
Перегляд рішень судів |
12 |
2 |
21.7. |
Перегляд рішень міськрайвиконкомів |
12 |
43 |
21.8. |
Порушення порядку розгляду звернень |
3 |
9 |
21.9. |
Інші питання законності |
10 |
65 |
22. |
Інші питання |
406 |
437 |
Зав.відділом по роботі зі
зверненнями громадян
О. В. Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
щодо виконавчої дисципліни по розгляду звернень громадян,
що надійшли до Харківського міськвиконкому у 2001 році.
Виконавці |
Кількість |
З них |
Виконані з порушенням термінів |
||
встановлених |
місячних |
всього |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Головне управління міського господарства
Управління містобудування та архітектури |
1180 |
448 |
69 |
75 |
144 |
Управління земельних ресурсів |
1370 |
174 |
- |
2 |
2 |
Управління будівництва, ремонту та реконструкції міста |
86 |
78 |
8 |
19 |
27 |
Управління житлового господарства |
1662 |
1246 |
69 |
43 |
112 |
Управління комунального господарства та інженерної інфра-структури міста |
799 |
620 |
14 |
8
|
22 |
Головне управління з гуманітарних та соціальних питань
Управління освіти |
81 |
42 |
1 |
1 |
2 |
Управління культури |
60 |
35 |
1 |
- |
1 |
Управління охорони здоров'я |
561 |
144 |
- |
- |
- |
Управління з соціальних питань |
1492 |
278 |
14 |
8 |
22 |
Відділ з питань праці |
56 |
21 |
1 |
- |
1 |
Комітет з фізичної культури та спорту |
23 |
15 |
- |
- |
- |
Комітет у справах сім'ї та молоді |
20 |
8 |
- |
- |
- |
Служба у справах неповнолітніх |
24 |
10 |
- |
- |
- |
Головне управління економіки та комунального майна
Управління соціаяьно-економічного розвитку, планування та обліку |
205 |
168 |
19 |
13 |
32 |
Управління інвестицій та зовнішньо-економічних зв'язків |
14 |
6 |
- |
- |
- |
Управління споживчого ринку |
53 |
47 |
- |
- |
- |
Управління комунального майна та приватизації |
87 |
68 |
16 |
6 |
22 |
Управління з питань підприємництва |
102 |
61 |
9 |
6 |
15 |
Відділ обліку і розподілу житлової площі |
1132 |
955 |
10 |
- |
10 |
Головне управління бюджету та фінансів
34 |
12 |
2 |
1 |
3 |
Інші виконавчі органи міської ради
Відділ громадської безпеки та оборонної роботи |
98 |
32 |
- |
- |
- |
Відділ міжнародних зв'язків |
2 |
2 |
- |
- |
- |
Юридична служба |
68 |
28 |
- |
- |
- |
Відділ реєстрації та єдиного міського реєстру |
24 |
5 |
- |
- |
Міський відділ РАГСу |
5 |
- |
- |
- |
- |
Контрольна інспекція |
7 |
3 |
- |
- |
- |
Райвиконкоми
Дзержинський |
37 |
35 |
- |
- |
- |
Київський |
47 |
42 |
- |
- |
- |
Комінтернівський |
29 |
21 |
- |
- |
- |
Ленінський |
17 |
17 |
- |
- |
- |
Московський |
38 |
31 |
- |
- |
- |
Жовтневий |
41 |
39 |
- |
- |
- |
Орджонікідзевський |
15 |
12 |
- |
- |
- |
Фрунзенський |
21 |
21 |
- |
- |
- |
Червонозаводський |
20 |
19 |
- |
- |
- |
Інші виконавці: |
425 |
189 |
34 |
17 |
51 |
ВСЬОГО: |
9935 |
4932 |
267 |
199 |
466 |
Зав. відділом по роботі
із зверненнями громадян
О. В. Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
надходження усних звернень громадян
до Харківського міськвиконкому за 2000-2001р.р.
Шифр |
ПИТАННЯ |
2000 р. |
2001р. |
Надійшло усних звернень |
8632 |
8914 |
|
7 |
Промисловість |
11 |
13 |
8 |
Користування землею |
312 |
266 |
8.1. |
Відведення землі під будівництво офісів, кафе та ін. |
33 |
30 |
8.2. |
Відведення землі під індівідуальне житлове будівництво |
88 |
52 |
8.3. |
Приватизація землі |
118 |
108 |
8.4. |
Інші земельні питання |
73 |
76 |
9 |
Транспорт |
72 |
79 |
9.1. |
Трамвайно-тролейбусне сполучення |
18 |
10 |
9.2. |
Автобусне сполучення |
26 |
37 |
9.3. |
Метрополітен |
6 |
4 |
9.4. |
Інші транспортні питання |
22 |
28 |
10 |
Зв'язок |
445 |
508 |
10.1. |
Установлення телефонів |
426 |
479 |
10.2. |
Робота телефонів |
11 |
13 |
10.3. |
Інші питання телефонізації |
8 |
16 |
11 |
Екологія (охорона природи) |
83 |
83 |
12 |
Житлове господарство |
2430 |
2636 |
12.1. |
Якість будівництва, строки |
48 |
59 |
12.2. |
Експлуатація та ремонт житлового фонду |
482 |
585 |
12.3. |
Надання житла пільговикам |
756 |
790 |
12.4. |
Надання житла (загальна черга) |
795 |
775 |
12.5. |
ЖБК |
23 |
52 |
12.6. |
Приватизація житла |
102 |
60 |
12.7. |
Відселений із старезних та аварійних будинків |
71 |
79 |
12.8. |
Противоправне переобладнання житла |
81 |
127 |
12.9. |
Інші житлові питання |
72 |
109 |
13 |
Комунальне господарство |
1225 |
1122 |
13.1. |
Опалення та газифікація |
368 |
344 |
13.2. |
Водопостачання холодне |
133 |
79 |
13.3. |
Водопостачання гаряче |
71 |
116 |
13.4. |
Благоустрій та санітарний стан |
147 |
160 |
13.5. |
Гаражі та автостоянки |
82 |
91 |
13.6. |
Робота ліфтів |
148 |
96 |
13.7. |
Освітлення |
260 |
52 |
13.8. |
Будівництво та ремонт доріг |
8 |
30 |
13.9. |
Інші комунальні питання |
8 |
154 |
14. |
Торгівля і громадське харчування |
144 |
135 |
14.1. |
Робота ринків |
50 |
53 |
14.2. |
Робота підприємств торгівлі |
40 |
20 |
14.3. |
Робота установ громадського харчування |
26 |
22 |
14.4. |
Інші питання торгівлі |
28 |
40 |
15. |
Побутове обслуговування |
119 |
85 |
16. |
Виховання та навчання дітей |
172 |
184 |
17. |
Культура, фізкультура та спорт |
84 |
74 |
18. |
Охорона здоров'я |
800 |
789 |
18.1. |
Лікування |
560 |
486 |
18.2. |
Забезпечення ліками |
229 |
288 |
18.3. |
Інші питання охорони здоров'я |
11 |
15 |
19. |
Питання по праці |
487 |
522 |
19.1. |
Працевлаштування |
341 |
379 |
19.2. |
Звільнення з роботи |
35 |
28 |
19.3. |
Оплата праці |
110 |
111 |
19.4. |
Інші питання пращ |
1 |
4 |
20 |
Соціальне забезпечення |
1563 |
1509 |
20.1. |
Надання матеріальної допомоги |
1294 |
1241 |
20.2. |
Пенсійні питання |
142 |
125 |
203 |
Інші види допомоги |
127 |
143 |
21. |
Законність та правопорядок |
535 |
682 |
21.1. |
Зловживання владою та службовим станом |
98 |
106 |
21.2 |
Порушення громадського порядку |
42 |
86 |
21.3. |
Адміністративні порушення |
17 |
10 |
21.4. |
Громадянство, виїзд/в'їзд в Україну |
20 |
8 |
21.5. |
Паспортизація та прописка |
190 |
213 |
21.6. |
Перегляд рішень судів |
85 |
83 |
21.7. |
Перегляд рішень міськрайвиконкомів |
13 |
13 |
21.8. |
Порушення порядку розгляду звернень |
29 |
92 |
21.9. |
Інші питання законності |
41 |
71 |
22 |
Інші питання |
150 |
227 |
Прийняті керівництвом міськвиконкому
Пилипчук М.Д. |
222 |
202 |
|
Петренко М.Я. |
58 |
87 |
|
Бабаєв В.М. |
116 |
106 |
|
Остапенко П.М. |
48 |
70 |
|
Кійко В.В. |
320 |
286 |
|
Назаров Є.О. |
280 |
273 |
|
Савенко С.Г. |
338 |
295 |
|
Таукешева Т.Д. |
29 |
28 |
|
ВСЬОГО: |
1411 |
1347 |
Головами постійних комісій ради
Коріпько І.В. |
27 |
31 |
|
Кондрашин С.К. |
15 |
18 |
|
Коваленко А.А. |
17 |
20 |
|
Пухачов В.М. |
21 |
27 |
|
Вировець І.І. |
5 |
||
Ярмиш О.М. |
135 |
170 |
|
Бобейко А.Є. |
52 |
52 |
|
Бондаренко ЇМ. |
22 |
||
ВСЬОГО: |
294 |
341 |
|
ИТОГО: |
1705 |
1688 |
Зав.відділом по роботі зі
зверненнями громадян
О .В. Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
про кількість письмових та усних звернень громадян, які надійшли у
виконавчий комітет Харківської міської ради у 2001р.
№ |
РАЙОНИ |
Кількість |
Повторні |
Колективні |
Всього |
||||
2001 |
2000 |
2001 |
2000 |
2001 |
2000 |
2001 |
2000 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1. |
Дзержинський |
1417 |
1307 |
40 |
20 |
147 |
174 |
1127 |
1137 |
2. |
Київський |
1369 |
1279 |
21 |
23 |
171 |
136 |
1008 |
1001 |
3. |
Комінтернівський |
806 |
832 |
20 |
2 |
87 |
52 |
928 |
805 |
4. |
Ленінський |
951 |
629 |
9 |
10 |
71 |
33 |
938 |
923 |
5. |
Московський |
1734 |
1516 |
33 |
22 |
294 |
169 |
1266 |
1222 |
6. |
Жовтневий |
856 |
1024 |
11 |
23 |
84 |
111 |
999 |
970 |
7. |
Орджонікідзевський |
657 |
758 |
17 |
15 |
61 |
87 |
781 |
798 |
8. |
Фрунзенський |
816 |
824 |
13 |
10 |
68 |
61 |
719 |
703 |
9. |
Червонозаводський |
721 |
682 |
17 |
3 |
62 |
42 |
920 |
907 |
10 |
Надійшли з інших міст |
197 |
127 |
2 |
3 |
2 |
- |
228 |
166 |
ВСЬОГО: |
9524 |
8978 |
183 |
131 |
1047 |
865 |
8914 |
8632 |
Завідуючий відділом по роботі
зі зверненнями громадян
О. В. Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
про кількість та характер задоволених питань, які були викладені у зверненнях
громадян, що надійшли до Харківського міськвиконкому у 2001 році
№/п |
Питання |
Дзер. |
Київ. |
Ком. |
Лен. |
Мос. |
Жов. |
Орд. |
Фрун. |
Черв. |
Ін. |
Разом |
1. |
Користування землею |
30 |
28 |
3 |
30 |
4 |
16 |
- |
33 |
10 |
2 |
156 |
2. |
Установлення телефонів |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
1 |
- |
- |
14 |
3. |
Екологія |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4. |
Якість будівництва, строки |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. |
Експлуатація та ремонт жит.фонду |
26 |
21 |
28 |
13 |
50 |
19 |
16 |
8 |
6 |
- |
187 |
6. |
Надання житла пільговикам |
3 |
- |
1 |
- |
2 |
- |
- |
1 |
1 |
- |
8 |
7. |
Надання житла (загальна черга) |
2 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
8. |
ЖБК |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
2 |
9. |
Приватизація житла |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
10. |
Відселення із стар.та аварійних буд. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
11. |
Переобладнення житла |
10 |
24 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
2 |
- |
- |
39 |
12. |
Інші житлові питання |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
13. |
Опалення та газифікація |
2 |
2 |
2 |
7 |
7 |
6 |
3 |
3 |
- |
- |
32 |
14. |
Водопостачання холодне |
3 |
3 |
3 |
3 |
7 |
10 |
- |
2 |
2 |
- |
33 |
15. |
Водопостачання гаряче |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
2 |
1 |
- |
9 |
16. |
Благоустрій та санітарний стан |
7 |
2 |
3 |
3 |
10 |
13 |
1 |
3 |
2 |
- |
44 |
17. |
Гараж та автостоянки |
3 |
- |
1 |
1 |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
18. |
Робота ліфтів |
13 |
5 |
4 |
4 |
25 |
5 |
15 |
- |
3 |
- |
74 |
19. |
Торгівля і громадське .харчування |
6 |
2 |
1 |
1 |
4 |
2 |
1 |
4 |
- |
- |
21 |
20. |
Побутове обслуговування |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
21. |
Виховання та навчання дітей |
1 |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
1 |
- |
3 |
22. |
Культура, фізкультура та спорт |
- |
- |
- |
1 |
2 |
- |
- |
1 |
- |
- |
4 |
23. |
Лікування |
7 |
4 |
7 |
10 |
13 |
16 |
- |
14 |
3 |
- |
74 |
24. |
Забезпечення ліками |
8 |
2 |
2 |
3 |
12 |
3 |
2 |
9 |
- |
- |
41 |
25. |
Працевлаштування |
1 |
- |
1 |
- |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
26. |
Звільнення з роботи |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
27. |
Соціальне забезпечення |
37 |
28 |
27 |
13 |
48 |
16 |
15 |
22 |
13 |
1 |
220 |
28. |
законність та правопорядок |
- |
- |
2 |
- |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
29. |
Інші питання |
4 |
1 |
7 |
3 |
26 |
7 |
3 |
6 |
1 |
2 |
60 |
30. |
ВСЬОГО: |
167 |
126 |
100 |
101 |
231 |
117 |
57 |
112 |
43 |
5 |
1059 |
Примітка: чисельник - кількість розглянутих питань
знаменник - кількість позитивно вирішених
Зав.відділом по роботі
зі зверненнями громадян
О.В. Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
про кількість та характер звернень громадян, що надійшли до Харківського міськвиконкому
з вищих органів влади у 2001 році
№/п |
Питання |
Дзер. |
Київ. |
Ком. |
Лен. |
Мос. |
Жов. |
Орд. |
Фрун. |
Черв. |
Ін. |
Разом |
1. |
Користування землею |
1/0 |
5/0 |
- |
6/0 |
4/0 |
6/0 |
1/0 |
4/0 |
2/0 |
- |
29/0 |
2. |
Установлення телефонів |
6/0 |
6/0 |
4/0 |
8/0 |
4/0 |
2/0 |
3/1 |
6/0 |
4/0 |
- |
43/1 |
3. |
Екологія |
- |
- |
- |
1/0 |
2/0 |
3/0 |
- |
1/0 |
- |
- |
7/0 |
4. |
Якість будівництва, строки |
6/0 |
- |
2/0 |
1/0 |
1/0 |
- |
2/0 |
- |
2/0 |
- |
14/0 |
5. |
Експлуатація та ремонт жит.фонду |
24/6 |
26/5 |
16/7 |
21/2 |
75/8 |
18/3 |
13/2 |
7/1 |
22/0 |
- |
222/34 |
6. |
Надання житла пільговикам |
10/1 |
14/0 |
19/0 |
13/0 |
19/0 |
9/0 |
5/0 |
17/0 |
17/0 |
2/0 |
125/1 |
7. |
Надання житла (загальна черга) |
38/0 |
22/0 |
5/0 |
16/0 |
7/0 |
40/0 |
30/0 |
23/0 |
6/0 |
12/0 |
199/0 |
8. |
ЖБК |
3/0 |
1/0 |
2/1 |
- |
1/0 |
- |
1/0 |
3/1 |
- |
- |
11/2 |
9. |
Приватизація житла |
6/0 |
2/0 |
5/0 |
- |
- |
- |
- |
3/0 |
- |
- |
16/0 |
10. |
Відселення із стар.та аварійних буд. |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
11. |
Переобладнення житла |
4/0 |
9/0 |
4/0 |
- |
2/0 |
3/0 |
2/0 |
- |
- |
- |
24/0 |
12. |
Інші житлові питання |
10/0 |
11/1 |
18/1 |
4/0 |
11/0 |
8/0 |
6/0 |
8/0 |
11/0 |
- |
87/2 |
13. |
Опалення та газифікація |
17/0 |
12/0 |
11/0 |
17/2 |
33/3 |
19/3 |
6/3 |
11/2 |
3/0 |
1/0 |
130/13 |
14. |
Водопостачання холодне |
8/2 |
2/0 |
3/0 |
2/0 |
1/0 |
5/4 |
4/0 |
4/0 |
5/0 |
- |
34/6 |
15.- |
Водопостачання гаряче |
6/0 |
3/0 |
6/0 |
1/0 |
17/0 |
3/1 |
1/0 |
3/1 |
1/0 |
- |
41/2 |
16. |
Благоустрій та санітарний стан |
11/1 |
13/0 |
3/0 |
14/1 |
7/0 |
10/2 |
3/1 |
5/1 |
18/0 |
- |
84/6 |
17. |
Гараж та автостоянки |
9/1 |
2/0 |
7/1 |
- |
6/0 |
1/0 |
- |
2/0 |
- |
- |
27/2 |
18. |
Робота ліфтів |
10/4 |
1/1 |
7/1 |
1/0 |
12/4 |
3/0 |
8/5 |
1/0 |
2/0 |
- |
45/15 |
19. |
Торгівля і громадське .харчування |
11/0 |
2/0 |
1/0 |
2/0 |
4/1 |
4/0 |
- |
6/0 |
- |
- |
30/1 |
20. |
Побутове обслуговування |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
1/0 |
- |
2/0 |
21. |
Виховання та навчання дітей |
1/0 |
3/0 |
- |
3/0 |
1/0 |
1/0 |
7/0 |
5/0 |
- |
1/0 |
22/0 |
22. |
Культура, фізкультура та спорт |
1/0 |
1/0 |
- |
2/1 |
2/0 |
- |
- |
2/0 |
- |
- |
8/1 |
23. |
Лікування |
7/0 |
2/0 |
4/0 |
1/0 |
9/3 |
5/3 |
5/0 |
9/1 |
1/0 |
- |
43/7 |
24. |
Забезпечення ліками |
- |
- |
- |
- |
2/4 |
- |
- |
1/2 |
- |
- |
3/6 |
25. |
Працевлаштування |
1/0 |
2/0 |
2/0 |
1/0 |
1/0 |
- |
- |
2/0 |
- |
1/0 |
10/0 |
26. |
Звільнення з роботи |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
2/0 |
27. |
Соціальне забезпечення |
43/2 |
40/2 |
35/4 |
21/1 |
53/6 |
16/1 |
29/2 |
27/4 |
4/0 |
4/0 |
272/22 |
28. |
законність та правопорядок |
3/0 |
7/0 |
9/0 |
1/0 |
19/0 |
- |
1/0 |
1/0 |
1/0 |
- |
42/0 |
29. |
Інші питання |
61/2 |
45/0 |
54/0 |
13/1 |
90/9 |
13/1 |
24/2 |
21/0 |
20/0 |
7/0 |
348/15 |
30. |
ВСЬОГО: |
298/19 |
231/9 |
217/15 |
149/8 |
384/38 |
169/18 |
152/16 |
173/13 |
120/0 |
28/0 |
1921/136 |
Примітка: чисельник - кількість розглянутих питань
знаменник - кількість позитивно вирішених
Зав.відділом по роботі
зі зверненнями громадян
О.В. Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
про кількість та характер колективних звернень громадян,
що надійшли до Харківського міськвиконкому у 2001 році
№/п |
Питання |
Дзер. |
Київ. |
Ком. |
Лен. |
Мос. |
Жов. |
Орд. |
Фрун. |
Черв. |
Ін. |
Разом |
1. |
Користування землею |
4/0 |
4/0 |
- |
1/0 |
З/О |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
13/0 |
2. |
Установлення телефонів |
1/0 |
2/0 |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
4/0 |
3. |
Екологія |
- |
2/0 |
- |
З/О |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5/0 |
4. |
Якість будівництва, строки |
4/0 |
1/0 |
З/О |
- |
4/0 |
- |
1/0 |
1/1 |
З/О |
- |
17/1 |
5. |
Експлуатація та ремонт жит. фонду |
13/9 |
27/11 |
15/9 |
15/4 |
59/19 |
18/6 |
11/7 |
9/3 |
9/3 |
- |
176/71 |
6. |
Надання житла пільговикам |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
- |
- |
- |
4/0 |
- |
6/0 |
7. |
Надання житла (загальна черга) |
4/0 |
1/0 |
- |
- |
- |
4/0 |
2/0 |
- |
- |
- |
11/0 |
8. |
ЖБК |
З/О |
- |
1/0 |
- |
5/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
9/0 |
9. |
Приватизація житла |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
10. |
Відселення із стар.та аварійних буд. |
- |
1/0 |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
11. |
Переоб ладне ння житла |
13/0 |
25/0 |
1/0 |
1/0 |
1/0 |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
42/0 |
12. |
Інші житлові питання |
5/0 |
20/0 |
5/0 |
3/1 |
7/1 |
1/0 |
2/0 |
2/0 |
З/О |
- |
48/2 |
13. |
Опалення та газифікація |
12/1 |
10/1 |
13/2^ |
16/4 |
43/2 |
9/1 |
З/О |
7/1 |
5/0 |
- |
118/12 |
14. |
Водопостачання холодне |
2/0 |
4/2 |
2/1 |
3/1 |
8/4 |
З/З |
7/0 |
3/2 |
4/1 |
- |
36/14 |
15.- |
Водопостачання гаряче |
3/1 |
3/1 |
6/0 |
2/1 |
19/0 |
4/0 |
З/О |
5/2 |
5/0 |
- |
50/5 |
16. |
Благоустрій та санітарний стан |
13/2 |
22/0 |
6/2 |
5/1 |
16/3 |
19/5 |
2/0 |
4/0 |
10/0 |
- |
97/13 |
17. |
Гараж та автостоянки |
11/0 |
5/0 |
5/0 |
- |
13/2 |
2/0 |
1/0 _ |
З/О |
1/0 |
- |
41/2 |
18. |
Робота ліфтів |
17/10 |
6/4 |
6/3 |
5/4 |
27/15 |
6/5 |
15/9 |
2/0 |
4/3 |
- |
88/53 |
19. |
Торгівля і громадське .харчування |
17/0 |
8/0 |
3/1 |
6/1 |
4/0 |
5/0 |
- |
8/1 |
1/0 |
- |
52/3 |
20. |
Побутове обслуговування |
- |
1/0 |
- |
- |
0/1 |
1/0 |
- |
1/0 |
- |
- |
3/1 |
21. |
Виховання та навчання дітей |
З/О |
- |
- |
1/0 |
- |
1/0 |
- |
7/0 |
1/1 |
- |
13/1 |
22. |
Культура, фізкультура та спорт |
1/0 |
2/0 |
- |
- |
4/0 |
- |
1/0 |
9/0 |
- |
1/0 |
18/0 |
23. |
Лікування |
- |
1/0 |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
1/0 |
* |
З/О |
24. |
Забезпечення ліками |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
— |
- |
- |
- |
1/0 |
25. |
Працевлаштування |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
26. |
Звільнення з роботи |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
27. |
Соціальне забезпечення |
1/0 |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
З/О |
28. |
законність та правопорядок |
2/0 |
2/0 |
4/1 |
- |
18/2 |
1/0 |
- |
1/0 |
1/0 |
- |
29/3 |
29. |
Інші питання |
18/1 |
23/0 |
17/2 |
10/0 |
57/7 |
9/1 |
11/0 |
6/1 |
9/1 |
1/0 |
161/13 |
ЗО. |
ВСЬОГО: |
147/24 |
171/19 |
87/21 |
71/17 |
294/56 |
84/21 |
61/16 |
68/11 |
62/9 |
2/0 |
1047/194 |
Примітка: чисельник - кількість розглянутих питань
знаменник - кількість позитивно вирішених
Зав. відділом по роботі
зі зверненнями громадян
О.В.Хохлов
СТАТИСТИЧНІ ДАНІ
про кількість та характер повторних звернень громадян,
що надійшли до Харківського міськвиконкому у 2001 році
№/п |
Питання |
Дзер. |
Київ. |
Ком. |
Лен. |
Мос. |
Жов. |
Орд. |
Фрун. |
Черв. |
Ін. |
Разом |
1. |
Користування землею |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
1/0 |
- |
2/0 |
2. |
Установлення телефонів |
2/0 |
- |
- |
3/0 |
- |
1/0 |
- |
3/0 |
1/0 |
- |
10/0 |
3. |
Екологія |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
4. |
Якість будівництва, строки |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
2/0 |
5. |
Експлуатація та ремонт жит.фонду |
3/2 |
4/1 |
2/0 |
1/2 |
11/1 |
- |
7/0 |
1/0 |
1/0 |
- |
30/6 |
6. |
Надання житла пільговикам |
- |
1/0 |
2/0 |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
2/0 |
1/0 |
7/0 |
7. |
Надання житла (загальна черга) |
5/0 |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
- |
- |
- |
- |
7/0 |
8. |
ЖБК |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
1/0 |
9. |
Приватизація житла |
1/0 |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
3/0 |
10. |
Відселення із стар.та аварійних буд. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
11. |
Переобладнення житла |
2/0 |
3/1 |
1/0 |
- |
1/0 |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
8/1 |
12. |
Інші житлові питання |
1/0 |
2/0 |
- |
- |
- |
3/0 |
- |
2/0 |
1/0 |
- |
9/0 |
13. |
Опалення та газифікація |
1/0 |
1/0 |
1/0 |
1/0 |
2/0 |
1/1 |
- |
- |
- |
- |
7/1 |
14. |
Водопостачання холодне |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
15. |
Водопостачання гаряче |
- |
- |
- |
1/0 |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
16. |
Благоустрій та санітарний стан |
6/0 |
1/0 |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
1/0 |
5/0 |
- |
14/0 |
17. |
Гараж та автостоянки |
2/0 |
1/0 |
2/0 |
- |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
6/0 |
18. |
Робота ліфтів |
1/0 |
- |
2/0 |
- |
1/0 |
- |
4/1 |
- |
- |
- |
8/1 |
19. |
Торгівля і громадське .харчування |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
1/0 |
- |
1/1 |
- |
- |
3/1 |
20. |
Побутове обслуговування |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
21. |
Виховання та навчання дітей |
1/0 |
1/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
22. |
Культура, фізкультура та спорт |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
23. |
Лікування |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
- |
- |
- |
- |
- |
2/0 |
24. |
Забезпечення ліками |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
25. |
Працевлаштування |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
26. |
Звільнення з роботи |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
27. |
Соціальне забезпечення |
6/0 |
1/0 |
6/0 |
1/0 |
6/0 |
- |
3/0 |
- |
- |
- |
23/0 |
28. |
законність та правопорядок |
- |
- |
- |
- |
з/о |
- |
- |
1/0 |
- |
- |
4/0 |
29. |
Інші питання |
7/0 |
5/0 |
4/0 |
1/0 |
5/1 |
- |
2/0 |
2/0 |
5/0 |
1/0 |
32/1 |
30. |
ВСЬОГО: |
40/2 |
21/2 |
20/0 |
9/2 |
33/2 |
11/1 |
17/1 |
13/1 |
17/0 |
2/0 |
183/11 |
Примітка: чисельник - кількість розглянутих питань
знаменник - кількість позитивно вирішених
Зав.відділом по роботі
зі зверненнями громадян
О.В.Хохлов