УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 04.08.2006 № 1900
Про впровадження системи електронного документообігу Харківської міської ради та її виконавчих органів
З метою впровадження системи електронного документообігу Харківської міської ради та її виконавчих органів, враховуючи Протокольне рішення робочої групи з розвитку інформаційної системи Харківської міської ради та її виконавчих органів від 01.08.2006 року № 5, відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» «Про електронний цифровий підпис», «Про інформацію», «Про національну програму інформатизації», «Про концепцію Національної програми інформатизації», «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» керуючись ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в зв'язку з цим доручити:
1. Комунальному підприємству «Міський інформаційний центр» (Попов О.В.):
1.1. Здійснити розробку завдання на впровадження системи електронного документообігу.
Термін виконання: 01 вересня 2006 року.
1.2. На підставі розробленого завдання здійснити заходи по підготовці к впровадженню системи електронного документообігу.
Термін виконання: 09 жовтня 2006 року.
2. Департаменту діловодства (Хохлов О.В.) спільно з Департаментом організаційної роботи (Мирошник В.Д.) розробити та надати на затвердження міському голові проект «Положення про систему електронного документообігу у Харківській міській раді та її виконавчих органах».
Термін виконання: 01 жовтня 2006 року.
3. Заступникам міського голови - директорам Департаментів, директорам Департаментів, начальникам управлінь, відділів, служб, інспекцій згідно плану-графіку (додаток 1) спільно з комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» (Попов О.В.) та відділом інформаційно-комп'ютерного забезпечення (Фетісенко О.А.) здійснити впровадження системи електронного документообігу у Харківській міській раді та її виконавчих органах у термін згідно плану-графіку (додаток 1).
4. Заступникам міського голови - директорам Департаментів, директорам Департаментів, начальникам управлінь, відділів, служб, інспекцій призначити відповідальних осіб у підпорядкованих підрозділах щодо впровадження системи електронного документообігу та надати інформацію (П.І.Б. та телефон відповідального) до відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення (пл. Конституції, 12, 3-й поверх, кім. №5, тел. 730-72-77).
Термін виконання: 11 серпня 2006 року.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря Харківської міської ради - Кернеса Г.А.
Міський голова М.М. Добкін
Додаток 1
до розпорядження міського голови
від 04.08.2006 року № 1900
План-графік
впровадження системи електронного документообігу
Харківської міської ради та її виконавчих органів
Підрозділи |
Відповідальні |
Термін виконання |
Результат | ||
Початок |
Закінчення |
Кількість календарних днів | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Департамент діловодства |
Директор Департаменту діловодства, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення. |
09.10.2006р. |
30.10.2006р. |
22 |
Прийнято до експлуатації 21 робоче місце |
Департамент організаційної роботи |
Директор Департаменту організаційної роботи, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 12 робочих місць | |||
Громадські приймальні |
Директор Департаменту діловодства, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
31.10.2006р. |
15.11.2006р. |
16 |
Прийнято до експлуатації 10 робочих місць |
Департамент житлово-комунального господарства та енергетики |
Заступник міського голови - директор Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 4 робочих місця | |||
Департамент економіки та комунального майна |
Заступник міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 4 робочих місця | |||
Департамент бюджету та фінансів |
Заступник міського голови - директор Департаменту бюджету та фінансів, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця | |||
Департамент гуманітарних та соціальних питань |
Заступник міського голови - директор Департаменту гуманітарних та соціальних питань, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 4 робочих місця | |||
Департамент містобудування, архітектури та земельних відносин |
Заступник міського голови - директор Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 5 робочих місць | |||
Департамент транспорту і зв'язку |
Директор Департаменту транспорту і зв'язку, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця | |||
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління містобудування та архітектури, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
16.11.2006р. |
22.12.2006р. |
37 |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця |
Управління земельних відносин |
Начальник управління земельних відносин, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 3 робочих місця | |||
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю м. Харкова |
Начальник інспекції державного архітектурно-будівельного контролю м. Харкова, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця | |||
Управління будівництва, ремонту та реконструкції |
Начальник управління будівництва, ремонту та реконструкції, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 2 робочих місця | |||
Управління житлового господарства |
Начальник управління житлового господарства, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 5 робочих місць | |||
Управління з питань інженерної інфраструктури та енергозабезпечення міста |
Начальник управління з питань інженерної інфраструктури та енергозабезпечення міста, Директор КП «МІЦ», Начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення |
Прийнято до експлуатації 1 робоче місце | |||
|
|
|
|
|
Керуючий справами виконкому
Харківської міської ради О.О. Мєдвєдєв