УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 18.08.2006 № 2020
Про затвердження переліку питань для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
На підставі ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись Загальним порядком проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим наказом Головдержслужби України та Національної академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002 р. № 30/94, керуючись ст.ст.42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити перелік питань на перевірку претендентами на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста Департаменту діловодства міської ради знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень (4,5 питання білету):
1. Дайте пояснення терміну «звернення громадян».
2. Дайте пояснення терміну «пропозиція (зауваження)».
3. Дайте пояснення терміну «заява (клопотання)».
4. Дайте пояснення терміну «скарга».
5. Які рішення, дії (бездіяльність) можуть бути оскаржені?
6. Які вимоги передбачені Законом України «Про звернення громадян» до звернення?
7. На якій мові можуть подаватись звернення та даватися відповіді на них?
8. Які звернення не підлягають розгляду та вирішенню?
9. Що треба робити, якщо питання, порушені у зверненні до органу місцевого самоврядування не входять до його повноважень?
10. Що треба робити, якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом місцевого самоврядування чи посадовою особою?
11. Який порядок розгляду пропозицій (зауважень) громадян?
12. Який порядок розгляду заяв (клопотань)?
13. Хто надає відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань)?
14. Який порядок розгляду скарг громадян?
15. Які права громадянина при розгляді поданої ним заяви чи скарги?
16. Які обов'язки органів місцевого самоврядування та їх керівників щодо розгляду заяв чи скарг громадян?
17. Що передбачає Закон України «Про звернення громадян» щодо організації особистого прийому громадян?
18. Який порядок розгляду звернень, наданих на особистому прийомі?
19. В які терміни розглядаються звернення громадян?
20. Хто здійснює контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян?
21. Які вимоги Закону України «Про звернення громадян» щодо заборони розголошення відомостей, що містяться у зверненнях?
22. Які основні вимоги Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами Конституційного права на звернення»?
23. Хто проводить прийом громадян у виконавчому комітеті Харківської міської ради?
24. Які повноваження закріплені за виконавчим комітетом міської ради щодо звернень громадян, згідно з вимогами Закону України «Про місцеве самоврядування»?
25. Назвіть основні вимоги Указу Президента України «Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів».
26. Який порядок ведення діловодства за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, засобах масової інформації. На кого покладається ведення діловодства?
27. В яких випадках письмові пропозиції, заяви, скарги підлягають контролю, який порядок їх зняття з контролю?
28. З чого складається реєстраційний індекс та як він відтворюється на пропозиції, заяві, скарзі?
29. Який порядок реєстрації повторних пропозицій, заяв і скарг?
30. Яка мета і порядок зберігання, пропозицій, заяв і скарг. Терміни зберігання?
2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Секретар міської ради Г.А. Кернес