УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 02.08.2006 № 595
Про затвердження акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію 2-ї та 3-ї секцій багатоповерхового житлового будинку по вул. Героїв Праці, 46 Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України у Московському районі
Рішенням 2 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 31.05.2006 р. № 39/06 Східному регіональному управлінню Державної прикордонної служби України надано в постійне користування земельну ділянку по вул.Героїв Праці, 46 загальною площею 0,1763 га для завершення будівництва 2-ї та 3-ї секцій багатоповерхового житлового будинку до 01.06.2008 р.
Вивіз побутового сміття здійснює Східне регіональне управління Державної прикордонної служби України згідно листу від 08.12.2005 р. № 61/5309.
Згідно з Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 р. № 1243, на підставі ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 вказаного Закону, виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію 2-ї та 3-ї секцій багатоповерхового житлового будинку по вул. Героїв Праці, 46 Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України загальною площею квартир 4442,5 м2.
2. Східному регіональному управлінню Державної прикордонної служби України забезпечити:
2.1 охорону та утримання житлової площі, побудованої у порядку дольової участі та житлової площі, що має статут безхазяйного майна, до остаточного вирішення питання у судових органах та заселення відповідно до законодавства;
2.2 прибирання прилеглої території на відстані 10 метрів від периметру споруд до проїжджої частини вулиці, згідно рішення XXXV сесії Харківської міської ради IV скликання від 27.04.2005 р. № 94/05.
3. Контроль за утриманням території покласти на голову Московської районної в м. Харкові ради Коновалова Л.С.
Міський голова М.М. Добкін