УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 22.07.1998 № 747
Згідно з рішенням міськвиконкому від 12.04.95 №243 малому приватному підприємству «Форма» (надалі МПП «Форма») надана у тимчасове користування строком на 25 років земельна ділянка площею 803м2 по вул.Студентській,5/2А для експлуатації та обслуговування адміністративної будівлі.
Підприємством самовільно розпочато реконструкцію адміністративної будівлі, без оформлення у встановленому порядку дозволу на проектування та реконструкцію, у зв’язку з чим міською інспекцією Держархбудконтролю за порушення законодавства у сфері містобудування на МПП «Форма» постановами від 24.06.97 №42 та від 24.06.97 №529 було накладено штрафи, які сплачено.
Розглянувши клопотання МПП «Форма» про надання дозволу на проектування та реконструкцію адміністративної будівлі по вул.Студентській,5/2А (лист від 04.06.98 №69) та враховуючи містобудівне обґрунтування міського управління архітектури (арх.3234), виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1 Дозволити МПП «Форма» розробку проектно-кошторисної документації та реконструкцію адміністративної будівлі з надбудовою та прибудовою приміщень по вул. Студентській, 5/2А.
Проектування об'єкту виконати у 1998 р., а реконструкцію в період 1998-1999 рр.
2. МПП «Форма» :
2.1.Розробити та погодити, чинним порядком, проектно-кошторисну документацію на реконструкцію адміністративної будівлі з надбудовою та прибудовою приміщень по вул. Студентській, 5/2 А.
2.2.В проектно-кошторисній документації на реконструкцію адміністративної будівлі з надбудовою та прибудовою приміщень передбачити кошти:
2.2.1.На виконання технічних умов по приєднанню адміністративної будівлі з надбудовою та прибудовою приміщень до інженерних мереж.
2.2.2.На заходи по охороні довкілля.
2.2.3.На соціально-економічний розвиток міста згідно технічних умов управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку.
2.3. До початку реконструкції адміністративної будівлі з надбудовою та прибудовою приміщень по вул.Студентській,5/2А:
2.3.1. Зареєструвати об¢єкт реконструкції в відділі Державного архітектурно-будівельного контролю управління містобудування та архітектури.
2.3.2.Після закінчення реконструкції виконати виконавчу зйомку об'єкту, підвідних інженерних мереж та благоустрою.
2.4.О6¢єкт реконструкції здати до експлуатації чинним порядком.
3. Управлінню містобудування та архітектури по замовленню МПП «Форма» видати архітектурно-планувальне завдання на розробку проекту.
4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради - начальника головного управління міського господарства Савенка С.Г.
Перший заступник міського голови з
питань діяльності виконавчих органів ради В.М.Бабаєв