УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 09.09.1998 № 933
Про створення координаційної ради з питань реформування житлового господарства
З метою створення ефективного ринкового механізму по обслуговуванню житлового фонду, керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Харківської міської ради –
ВИРІШИВ:
1. Створити при міськвиконкомі координаційну раду з питань реформування житлового господарства.
2. Затвердити Положення про координаційну раду з питань реформування житлового господарства (додаток № 1).
3. Затвердити склад координаційної ради (додаток № 2).
4. Контроль за виконанням цього рішення та роботою координаційної ради покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бабаєва В.М.
Міський голова М.Д. Пилипчук
до рішення міськвиконкому
від 31.08.1998 № 933
про координаційну раду з питань реформування житлового господарства
1.1. Координаційна рада з питань реформування житлового господарства (надалі - координаційна рада) є дорадчим органом при Харківському міськвиконкомі.
1.2. Координаційну раду створено відповідно до рішення міськвиконкому.
1.3. Склад координаційної ради затверджено міськвиконкомом.
1.4. Координаційна рада здійснює свою діяльність у відповідності до Конституції України, чинного законодавства України і цього Положення.
2. Мета діяльності та завдання координаційної ради
2.1. Метою діяльності координаційної ради є підготовка пропозицій щодо реформування житлового господарства та створення конкурентного середовища в житлово-комунальній сфері.
2.2. Основними завданнями координаційної ради є:
- підвищення ефективності утримання житлового фонду;
- участь у підготовці нормативно-правової бази для проведення поетапного переходу до утримання житла в умовах самоокупності;
- сприяння створенню і функціюванню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- залучення недержавних підприємств до альтернативного обслуговування житлового фонду місцевих рад;
- винахід найбільш раціональних шляхів реформування державних комунальних виробничих житлових ремонтно-експлуатаційних підприємств (ДК ВЖРЕП);
поліпшення збереження житлового фонду та збільшення задоволеності населення його станом.
3.1. Основними напрямками діяльності координаційної ради є підготовка рекомендацій, пропозицій з питань:
- спрощення процесу передачі житлових будинків власникам квартир;
- створення об'єднань співвласників у новозабудовах;
- проведення організаційної роботи зі створення об'єднань шляхом перереєстрації ЖБК;
- залучення підприємств, утому числі підприємств житлового господарства, для утримання житла виключно на конкурсній основі та надання сприяння у їх діяльності;
- про надання недержавним підприємствам права використання та здачі в оренду нежилих приміщень та прибудинкових територій;
- щодо спрямування коштів, залучених від оренди нежилих приміщень та прибудинкових територій, цільовим призначенням на їх утримання;
- щодо спрямування коштів, отриманих від розміщення зовнішньої реклами, розташованої на житлових будинках та прибудинкових територіях, на утримання та експлуатацію житлового фонду;
- сприяння підприємствам, що обслуговують житловий фонд, у створенні умов для розвитку інфраструктури;
- методів стимулювання об'єднань співвласників багатоквартирних будинків і недержавних підприємств, що обслуговують житловий фонд, що належить до комунальної власності;
3.2. Координаційна рада здійснює проведення:
- аналізу роботи існуючих шляхів реформування з метою подальшого вдосконалення механізму проведення реформ у житлово-комунальному господарстві міста;
- агітаційно-роз'яснювальної роботи серед населення через засоби масової інформації про цілі та завдання реформ, що проводяться у житлово-комунальній сфері.
4. Права та обов'язки координаційної ради
4.1. Координаційна рада має право:
4.1.1. Запрошувати інформацію від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування.
4.1.2. Залучати для участі у якості консультантів фахівців та осіб, які мають спеціальні знання в різних галузях людської діяльності, при вирішенні завдань, що стоять перед координаційною радою;
4.2. Координаційна рада зобов'язана:
4.2.1. Аналізувати за допомогою економічних розрахунків, соціологічних досліджень ефективність існуючих форм альтернативного обслуговування житлового фонду по всіх напрямках; готувати рекомендації з питань застосування найбільш доцільних форм та методів реформування.
4.2.2. Розглядати на засіданнях координаційної ради у робочому порядку питання, що встають під час реформувань у житлово-комунальній сфері.
4.2.3. Приймати участь у розгляді заяв та звернень щодо утримання житлового фонду у відповідності до вимог чинного законодавства України.
4.3. Координаційна рада здійснює свою діяльність згідно з планом, затвердженим головою координаційної ради. Засідання координаційної ради провадяться в міру необхідності, але не менш, ніж один раз на місяць. Засідання вважається чинним , якщо на ньому присутні не менш половини членів координаційної ради. Рекомендації координаційної ради приймаються переважною більшістю голосів присутніх на засіданні членів ради і оформляються протоколом, який підписує голова координаційної ради.
5. Керівництво координаційною радою
5.1. Координаційну раду очолює голова ради.
5.2. Голова координаційної ради:
- здійснює керівництво діяльністю координаційної ради;
- вносить пропозиції щодо складу координаційної ради.
6. Порядок внесення змін та доповнень до положення
Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, передбаченому для його затвердження.
Керуючий справами виконкому
міської ради П.М. Остапенко
Додаток № 2
до рішення міськвиконкому
від 31.08.1998 № 933
Склад
координаційної ради з питань реформування житлового господарства
1. Савенко С.Г. |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальник головного управління міського господарства - голова ради |
2. Кушнір М.Ф. |
Начальник управління житлового господарства - заступник голови ради |
3. Гарних С.Б. |
Начальник відділу нових форм обслуговування УЖГ - секретар ради |
Члени ради: | |
4. Шкодовськой Ю.М. |
Начальник управління містобудування та архітектури |
5. Дигдало В.В. |
Начальник управління земельних ресурсів |
6. Поливаний А.П. |
Начальник управління комунального майна та приватизації |
7. Мельник Т.І. |
Начальник відділу управління бюджету та фінансів |
8. Новак О.М. |
Начальник юридичної служби |
9. Дегтярьов М.І. |
Начальник міського бюро технічної інвентаризації |
10. Решетов С.В. |
Директор Харківського територіального відділення Центру сприяння житловим та муніципальним реформам (за згодою) |
11. Жадан В.В. |
Спеціаліст Харківського територіального відділення Центру сприяння житловим та муніципальним реформам (за згодою) |
12. Малій М.І. |
Спеціаліст Харківського територіального відділення Центру сприяння житловим та муніципальним реформам (за згодою) |
13. Яценко Л.М. |
Заступник голови Київської районної ради |
14. Свичановський В.М. |
Начальник управління ЖКГ Дзержинського району |
15. Панкратов А.М. |
Заступник голови Комінтерновської районної ради |
16. Кемеровський А.І. |
Заступник голови Ленінської районної ради |
17. Охрименко Г.Т. |
Заступник голови Московської районної ради |
18. Зайцев І.М. |
Заступник голови Октябрьської районної ради |
19. Лобяк В.О. |
Заступник голови Орджоникідзевської районної ради |
20. Головченко О.М. |
Заступник голови Фрунзенської районної ради |
21. Курочкин Л.Ю. |
Заступник голови Червонозаводської районної ради |
22. Малієв Є.Д. |
Депутат міської ради, голова постійної комісії з питань транспорту, зв'язку, житлово-комунального господарства та екології (за згодою) |
23. Хома В.В. |
Депутат міської ради (за згодою) |
24. Нехорошков Р.Б. |
Депутат міської ради (за згодою) |
25. Васильєва І.М. |
Голова ОСББ «Культури-3» (за згодою) |
26. Самойлова Ю.Ю. |
Голова ОСББ «Альма-центр» (за згодою) |
27. Науменко В.А. |
Голова ОСББ «Зарниця-1» (за згодою) |
28. Аршинцева Т.П. |
Голова ОСББ «Перемога» (за згодою) |
Керуючий справами виконкому
міської ради П.М. Остапенко