УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ


РІШЕННЯ


Від 16.08.2006 № 639


Про затвердження акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію реконструйованих нежитлових приміщень (колишня кв.№ 4) по вул. Дружби Народів, 207 під стоматкабінет гр. Володіна В.В. у Київському районі


Рішенням міськвиконкому від 06.07.2005 р. № 806 переведено квартиру № 4 по вул. Дружби Народів, 207 у нежитлове приміщення та дозволено гр.Володіну Владиславу Володимировичу, надалі - гр.Володін В.В., реконструкцію нежитлових приміщень під стоматкабінет до 31.12.2007 р.

Утримання території, прилеглої до вищезазначеного об'єкту, виконує КЖЕП № 13 Київського району згідно договору від 03.01.2006 р. № 39. Вивіз побутових відходів здійснює ТОВ «Перероблюючий завод» згідно з договором від 01.04.2006 р. № 365/Ф-ТБО.

Згідно з Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004 р. № 1243, на підставі ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 вказаного Закону, виконавчий комітет Харківської міської ради


ВИРІШИВ:

1. Затвердити акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію реконструйованих нежитлових приміщень (колишня квартира № 4) загальною площею 75,1м2 по вул. Дружби Народів,207 під стоматкабінет гр. Володіна В.В.

2. Гр. Володіну В.В. в 15-денний строк з моменту прийняття цього рішення звернутися в Харківську міську раду для оформлення в установленому порядку права на користування земельною ділянкою по вул. Дружби Народів, 207 на період експлуатації входу до стоматкабінету.

3. Встановити, що у разі невиконання гр. Володіним В.В. п.2 цього рішення протягом одного року, це рішення втрачає свою чинність.

4. Контроль за виконанням п.2, п.3 цього рішення покласти на в.о. заступника міського голови - директора Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Овіннікову Т.І. та голову Київської районної м. Харкові ради Коконова В.Ф.


Секретар міської ради Г.А. Кернес