УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 12.07.2000 № 939
Про дозвіл ТОВ «Медана» на проектування та реконструкцію нежилих приміщень по пр. Маршала Жукова, 5 під магазин з влаштуванням окремого входу.
Згідно договору купівлі-продажу від 26.11.99 р. товариству з обмеженою відповідальністю «Медана» (свідоцтво від 03.02.97 р. № 166(1.5) видане Харківським міськвиконкомом, ідентифікаційний код 24659695), надалі - ТОВ «Медана», належать приміщення квартири №24 на 1-му поверсі по пр. Маршала Жукова, 5(реєстраційне посвідчення №П-8-22011 від 10.12.99 р.). Рішенням міськвиконкому від 12.04.2000 р. №399 ці приміщення переведено до нежилих.
Розглянувши клопотання ТОВ «Медана» (лист від 19.04.2000 р. № 45) про дозвіл на проектування та реконструкцію нежилих приміщень по пр. Маршала Жукова, 5 під магазин з влаштуванням окремого входу, враховуючи згоду Фрунзенської райради (лист від 24.12.99 р. №2406), згоду сусідів, згоду управління екологічної безпеки в Харківської області (лист від 05.06.2000 р. №07-20-18), згоду ОДПО-11 (лист від 19.05.2000р.), згоду міськСЕС (лист від 24.05.2000 р. № 1.1./ 1267) та технічне заключення про можливість реконструкції, що виконав інститут Харківпроект у 2000 р., виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Дозволити ТОВ «Медана» проектування та реконструкцію нежилих приміщень по пр. Маршала Жукова, 5 під магазин з влаштуванням окремого входу
2. ТОВ «Медана»:
2.1. Виконати технічні умови управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку по пайовій участі у розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (лист від 05.06.2000 р. №1335).
2.2. До початку реконструкції:
2.2.1. Одержати архітектурно-планувальне завдання на розробку робочого проекту в управлінні містобудування та архітектури.
2.2.2. Розробити та погодити, чинним порядком, робочий проект на реконструк
2.2.3. Зареєструвати об’єкт реконструкції в відділі Державного архітектурно-будівельного контролю управління містобудування та архітектури.
2.3. Після затвердження реконструкції об'єкт здати до експлуатації чинним порядком.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – начальника головного управління міського господарства С.Г. Савенко, по п.. 2.1. – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – начальника головного управління економіки та комунального майна Є.О. Назарова та на голову Фрунзенської райради Г.О. Потапову.
Перший заступник міського
голови з питань діяльності
виконавчих органів ради В.М. Бабаєв