УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ


РІШЕННЯ


Від 26.03.2008 № 199


Про затвердження акта державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію ремонтних та складських приміщень по вул. Шевченка,111 ЗАТ «АВТОТОРГОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНІКА» у Київському районі

Рішеннями 22 сесії Харківської міської ради 4 скликання від 23.06.2004. № 105/04 та 11 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 21.02.2007р. № 14/07 закритому акціонерному товариству «АВТОТОРГОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНІКА», надалі - ЗАТ «АВТОТОРГОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНІКА», надано земельну ділянку загальною площею 0,1053га в оренду по вул. Шевченка,111 для будівництва ремонтних та складських приміщень строком до 01.02.2008р. (але не пізніше прийняття об'єкту до експлуатації) та для експлуатації строком до 01.08.2029р.

Утримання прилеглої території забезпечує ЗАТ «АВТОТОРГОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНІКА» згідно з угодою від 07.09.2007р. № 74. Вивезення твердих побутових відходів здійснює КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» згідно з договором від 25.05.2007р. № 910.

Згідно з Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2004р. № 1243, на підставі ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 вказаного Закону, виконавчий комітет Харківської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію ремонтних та складських приміщень загальною площею приміщень 345,1м2 по вул. Шевченка,111 ЗАТ «АВТОТОРГОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНІКА»

2. ЗАТ «АВТОТОРГОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНІКА» в місячний термін з моменту прийняття цього рішення звернутися до управління земельних відносин для внесення змін в укладений договір оренди землі.

3. Контроль за виконанням п. 2 покласти на заступника міського голови - директора Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Овіннікову Т.І.

4. Контроль за утриманням прилеглої території покласти на голову Київської районної в м. Харкові ради Кононова В.Ф.


Міський голова М.М. Добкін