УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 20.06.2008 № 1236

Про підвищення рівня виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян та юридичних осіб, що надходять до виконавчого комітету Харківської міської ради

Розглянувши службову записку керуючого справами виконавчого комітету Харківської міської ради Новака О.М. відносно низької виконавської дисципліни в окремих виконавчих органах міської ради, з метою її поліпшення та підвищення відповідальності посадових осіб за виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», на підставі ст. 38 та керуючись ст. ст. 42,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. За відсутність належної вимогливості до керівників підпорядкованих виконавчих органів міської ради щодо стану роботи по розгляду звернень громадян та юридичних осіб згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян», наявність чисельних фактів невиконання у зазначені терміни звернень громадян, народних депутатів України та депутатів місцевих рад, попередити про персональну відповідальність у випадку не усунення недоліків:

Кадигроба С.В. - в. о. заступника міського голови - директора Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики.

2. Вказати начальникам управлінь житлового господарства Лементі О.А., з питань інженерної інфраструктури та енергозабезпечення міста Щипкову О.М., в. о. начальника управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Половянській Н.Г., директору КП «Жилкомсервіс» Яковлєву О.А. на наявність чисельних порушень термінів розгляду звернень громадян та юридичних осіб підпорядкованими підрозділами та суворо попередити, що у разі наявності у подальшому таких фактів до них будуть застосовані заходи дисциплінарного впливу.

3. Керівникам, зазначеним у п.2 цього розпорядження, до 01.07.08 вирішити питання про притягнення до відповідальності працівників підпорядкованих підрозділів, винних у порушенні термінів розгляду звернень громадян та юридичних осіб.

4. Заступникам міського голови - директорам департаментів, директорам департаментів, начальникам управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради:

4.1. До 01.07.08 виконати всі прострочені контрольні документи, що знаходяться у них на розгляді, або оформити продовження терміну виконання у встановленому порядку.

4.2. 3абезпечити розгляд звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад у терміни, визначені діючим законодавством.

4.3.Щотижнево на своїх нарадах першим питанням заслуховувати інформацію відповідального працівника про стан виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян та юридичних осіб у підпорядкованих виконавчих органах міської ради та у разі необхідності вживати заходи по її покращенню.

4.4. У випадку особливої складності виконання контрольного документу забезпечити оформлення продовження терміну виконання документу у посадової особи, яка його встановила (а у разі її відсутності посадової особи, яка її заміщує) не пізніше, як за 3 робочих дні до закінчення встановленого терміну (у разі не зазначення терміну - до закінчення 30-денного строку від дати реєстрації такого документу), про що обов'язково інформувати Департамент діловодства та заявника.

4.5. 3абезпечити неухильне виконання «Тимчасового порядку здійснення електронного документообігу у Харківській міській раді та її виконавчих органах», затвердженого розпорядженням міського голови від 28.02.07 № 424, звернувши особливу увагу на вимоги до відповідей на звернення громадян та юридичних осіб.

5. Департамету діловодства міської ради (Хохлов О.В.):

5.1. Щотижнево аналізувати стан виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян та юридичних осіб і інформувати керівництво міської ради про існуючі тенденції та вносити пропозиції по покращенню стану справ.

5.2. До 15.07.08 підготувати службову записку керівництву міської ради про стан виконавської дисципліни за підсумками роботи виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян та юридичних осіб у І півріччі 2001 року.

У разі наявності фактів порушень встановлених термінів розгляду звернень надати пропозиції по притягненню конкретних працівників до відповідальності.

6. Звернути увагу спеціалістів служби помічників міської ради (Коробка О.О.) на наявність фактів порушень термінів розгляду звернень громадян та юридичних осіб, зокрема, народних депутатів України та депутатів місцевих рад, та забов'язати вжити відповідних заходів щодо посилення контролю за станом цієї роботи. Звернути особливу увагу на якість підготовки відповідей, що подаються на підпис керівникам міської ради.

7. Керівникам виконавчих органів міської ради, у яких не встановлена система електронного документообігу Харківської міської ради, разом з начальником відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення міської ради Фетисенко О.А. вирішити питання встановлення автоматизованої системи документообігу «ДокПроф.2.0» у III кварталі 2008 року.

8. Директору КП «Жилкомсервіс» Яковлєву О.А. до 01.09.08 вирішити питання встановлення у підприємстві автоматизованої системи документообігу «ДокПроф.2.0» та підключення її до системи електронного документообігу Харківської міської ради.

9. Заступникам міського голови - директорам департаментів, директорам департаментів, начальникам управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради про хід виконання розпорядження надати інформацію до Департаменту діловодства до 10.01.09.

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Новака О.М.


Міський голова М.М. Добкін