УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

23 сесія 5 скликання


РІШЕННЯ


Від 20.06.2008 р. № 148/08

м. Харків

Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання

Відповідно до ст.ст. 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання наступні зміни:

1.1. Перейменувати:

1.1.1. Департамент житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в Департамент комунального господарства Харківської міської ради.

1.1.2. Управління житлового господарства Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в Департамент житлового господарства Харківської міської ради.

1.1.3. Управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлового господарства Харківської міської ради.

1.1.4. Інспекцію з благоустрою міста Харкова Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в Інспекцію з благоустрою міста Харкова Департаменту житлового господарства Харківської міської ради.

1.1.5. Відділ екології Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в відділ екології Департаменту житлового господарства Харківської міської ради.

2. Затвердити структуру виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання в новій редакції (додається).

3. Затвердити Положення про:

- Департамент комунального господарства Харківської міської ради (додається);

- Департамент житлового господарства Харківської міської ради (додається).

- Управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлового господарства Харківської міської ради (додається).

- Інспекцію з благоустрою міста Харкова Департаменту житлового господарства Харківської міської ради (додається).

- Відділ екології Департаменту житлового господарства Харківської міської ради (додається).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та інженерної інфраструктури міста та секретаря Харківської міської ради.


Міський голова М.М. Добкін


Додаток

до рішення 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання

«Про внесення змін до структури виконавчих органів

Харківської міської ради 5 скликання»

від 20.06.2008 р. № 148/08



СТРУКТУРА

виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання

«Про внесення змін до структури виконавчих органів

Харківської міської ради 5 скликання»

від 20.06.2008 року № 148/08


ПОЛОЖЕННЯ

про Департамент комунального господарства

Харківської міської ради


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Департамент комунального господарства (далі - Департамент) є виконавчим органом Харківської міської ради, що утворюється міською радою.

1.2. Департамент діє на підставі рішення 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 20.06.2008 року «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання» та є правонаступником Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в зв'язку з його перейменуванням.

1.3. Департамент підзвітний і підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, Харківському міському голові, секретарю Харківської міської ради, першому заступнику міського голови.

1.4. У своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, Законами України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, розпорядженнями Харківського міського голови, рішеннями Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.5. Місцезнаходження Департаменту: м. Харків, пл. Конституції, 12.


2. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ТА МАЙНО ДЕПАРТАМЕНТУ

2.1. Департамент є юридичною особою.

2.2. Департамент веде самостійний баланс, має печатку із зображенням Державного герба України і власним найменуванням, штамп, рахунки в установах банків, органах Державного казначейства та інші атрибути, необхідні юридичній особі.

2.3. Департамент несе відповідальність за своїми обов'язками в межах майна, на яке, відповідно до законодавства України, може бути накладене стягнення.

2.4. Департамент фінансується за рахунок коштів міського бюджету.

2.5. Майно Департаменту належить йому на праві оперативного управління. Департамент володіє і користується майном, яке знаходиться в його управлінні. Розпорядження майном здійснюється відповідно до положень чинного законодавства України.

2.6. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту в межах виділених асигнувань визначає міський голова. Кошторис та штатний розпис Департаменту затверджує міській голова.


3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ

3.1. Метою і завданнями Департаменту є забезпечення належного утримання та ремонту об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби, забезпечення споживачів міста комунальними послугами з тепло-, водопостачання та водовідведення необхідного рівня та якості.

3.2. Для досягнення мети своєї діяльності Департамент має право:

3.2.1 Надавати пропозиції міському голові про створення комунальних підприємств.

3.2.2. Відкривати рахунки в органах Державного казначейства України.

3.2.3. У межах своїх повноважень укладати від свого імені договори, здобувати майнові й особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, господарському і третейському судах.

3.3. Департамент при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, з районними в місті радами та їх виконавчими органами, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, департаментами та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

3.4. Департамент взаємодіє з прес-службою Харківської міської ради та засобами масової інформації для висвітлення аспектів своєї діяльності.


4. ФУНКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ

4.1. Організація управління об'єктами комунального господарства, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста, забезпечення їх належного утримання і ефективної експлуатації.

4.2. Організація технічного обслуговування та ремонту об'єктів зовнішнього освітлення міста.

4.3. Організація забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховань та їх охорони.

4.4. Організація благоустрою та озеленення міста.

4.5. Організація приймання та захоронення побутових відходів.

4.6. Координація діяльності суб'єктів господарювання, що забезпечують постачання енергоресурсів та комунальних послуг з тепло-, водопостачання та водовідведення споживачам м. Харкова.

4.7. Прийняття участі у розробці та реалізації міських галузевих програм, участь у розробленні та реалізації відповідних державних і регіональних програм, проведення моніторингу їх виконання.

4.8. Узгодження проектів організації будівництва.

4.9. Підготовка пропозицій про доцільність створення або реорганізації комунальних підприємств, що функціонально підпорядковані Департаменту.

4.10. Здійснення аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств, функціонально підпорядкованих Департаменту, внесення пропозицій щодо вдосконалення їх роботи.

4.11. Надання пропозицій щодо кандидатур для призначення на керівні посади комунальних підприємств, функціонально підпорядкованих Департаменту. Контроль за виконанням керівниками цих підприємств умов контрактів, укладених з міським головою.

4.12. Координація забезпечення належного утримання та ефективного використання комунального майна, яке передане в господарське відання або оперативне управління комунальним підприємствам, функціонально підпорядкованим Департаменту.

4.13. Підготовка розрахунків потреби в бюджетних асигнуваннях, необхідних для забезпечення сталого функціонування комунальних підприємств, функціонально підпорядкованих Департаменту.

4.14. Надання пропозицій щодо створення робочих груп, комісій тощо з питань, які знаходяться в компетенції Департаменту.

4.15. Скликання у встановленому порядку нарад з питань, що відносяться до компетенції Департаменту.

4.16. Здійснення обміну досвідом та інформацією з іншими містами України з питань, що відносяться до компетенції Департаменту.

4.17. Підготовка проектів рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до компетенції Департаменту.

4.18. Організація розгляду листів, заяв, пропозицій, скарг громадян, вжиття заходів щодо їх вирішення.

4.19. Здійснення інших повноважень, покладених на Департамент відповідно до вимог чинного законодавства України.


5. СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ

5.1. До складу Департаменту входять:

- апарат Департаменту;

- відділи та сектори.

5.2. Структура Департаменту затверджується розпорядженням міського голови.

5.3. Положення про відділи та сектори, а також посадові інструкції працівників Департаменту затверджуються директором Департаменту.

5.4. Працівники Департаменту призначаються та звільняються з посади міським головою.


6. КЕРІВНИЦТВО ДЕПАРТАМЕНТОМ

6.1. Департамент очолює директор Департаменту, який призначається на посаду та звільняється з посади Харківським міським головою.

6.2. Директор Департаменту:

6.2.1. Здійснює керівництво діяльністю Департаменту;

6.2.2. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

6.2.3. Видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

6.2.4. Подає на затвердження міському голові штатний розпис і кошторис витрат на утримання Департаменту;

6.2.5. Виступає розпорядником бюджетних та інших коштів, які у встановленому порядку передані Департаменту;

6.2.6. Представляє без доручення Департамент у взаємовідносинах з фізичними і юридичними особами;

6.2.7. Приймає на роботу технічних працівників та обслуговуючий персонал Департаменту;

6.2.8. Укладає в межах своєї компетенції договори, контракти, угоди для забезпечення діяльності Департаменту, видає довіреності;

6.2.9. Відкриває і закриває рахунки в установах банків та в органах Державного казначейства України, має право першого підпису на банківських документах;

6.2.10. Веде особистий прийом громадян;

6.2.11. Інформує територіальну громаду м. Харкова з питань, віднесених до компетенції Департаменту;

6.2.12. Забезпечує виконання працівниками Департаменту вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;

6.2.13. Здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України.

6.3. Директор Департаменту має п'ятьох заступників.

6.4. Заступники директора Департаменту комунального господарства:

- організують виконання доручень директора Департаменту;

- здійснюють безпосередньо керівництво підпорядкованими структурними підрозділами Департаменту;

- здійснюють інші повноваження, визначені посадовими інструкціями.

6.5. Директора Департаменту під час його відсутності заміщає один із заступників директора згідно з розпорядженням міського голови.


7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

7.1. Ліквідація, реорганізація та перейменування Департаменту здійснюється за рішенням міської ради чи у встановленому нею порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання

«Про внесення змін до структури виконавчих органів

Харківської міської ради 5 скликання»

від 20.06.2008 року № 148/08


ПОЛОЖЕННЯ

про Департамент житлового господарства

Харківської міської ради


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Департамент житлового господарства (далі - Департамент) є виконавчим органом Харківської міської ради, що утворюється міською радою.

1.2. Департамент діє на підставі рішення 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 20.06.2008 року «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання» і є правонаступником Управління житлового господарства Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради у зв'язку з перейменуванням.

1.3. Департамент підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядковується виконавчому комітету міської ради, міському голові, секретарю міської ради, першому заступнику міського голови.

1.4. У своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, Законами України, розпорядженнями та постановами Кабінету Міністрів України, актами Президента України, розпорядженнями Харківського міського голови, рішеннями Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.5. Місцезнаходження Департаменту: м. Харків, пл. Конституції, 16.


II. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ТА МАЙНО ДЕПАРТАМЕНТУ

2.1. Департамент є юридичною особою.

2.2. Департамент має печатку із зображенням Державного герба України і власним найменуванням, штамп, рахунки в установах банків, органів Державного Казначейства, інші атрибути, необхідні юридичній особі.

2.3. Департамент несе відповідальність за своїми обов'язками в межах майна, на яке, відповідно до законодавства України, може бути накладене стягнення.

2.4. Департамент фінансується за рахунок коштів міського бюджету.

2.5. Майно Департаменту належить йому на праві оперативного управління. Департамент володіє і користується майном, яке знаходиться в його управлінні. Розпорядження майном здійснюється відповідно до чинного законодавства у встановленому порядку.

2.6. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Департаменту в межах виділених асигнувань визначає міський голова. Кошторис та штатний розпис Департаменту затверджує міській голова.


III. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДЕПАРТАМЕНТУ

3.1. Метою діяльності Департаменту є створення сприятливих умов для функціонування житлового господарства міста, забезпечення необхідного рівня і якості житлово-комунальних послуг населенню.

3.2. Організація забезпечення своєчасного розподілу житлової площі районним в місті радам і підприємствам міста, відповідно до рішень виконавчого комітету міської ради, контроль за дотриманням житлового законодавства районними в місті радами.

3.3. Для досягнення мети своєї діяльності Департамент має право:

а) надавати пропозиції міському голові про створення комунальних підприємств;

б) володіти, користуватись у встановленому законодавством порядку майном, яке належить на праві оперативного управління;

в) відкривати рахунки в органах Державного казначейства України;

г) у межах своїх повноважень укладати від свого імені договори, здобувати майнові й особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем та відповідачем у суді, господарському і третейському судах.

3.4. Департамент при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, з районними в місті радами та їх виконавчими органами, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, департаментами та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

3.5. Департамент взаємодіє з прес-службою Харківської міської ради та засобами масової інформації для висвітлення аспектів своєї діяльності.

3.6. Завданнями Департаменту є:

3.6.1. Реалізація державної житлової політики в місті, організація контролю за виконанням правил і норм технічної експлуатації і ремонту житлового фонду, що належить до комунальної власності територіальної громади міста.

3.6.2. Організація управління об'єктами житлового господарства, що перебувають у комунальній власності, забезпечення їх належного утримання і ефективної експлуатації.

3.6.3. Здійснення аналізу стану житлового господарства міста, прогнозування і розробка перспектив його розвитку.

3.6.4. Визначення напрямків реконструкції житлового фонду міста, підвищення рівня його благоустрою.

3.6.5. Організація збору, транспортування побутових відходів, вилов бродячих тварин.

3.6.6. Організація розвитку виробничо-технічної бази підприємств житлового господарства, створення умов для їх ефективної діяльності.

3.6.7. Організація розвитку виробничо-технічної бази підприємств житлового господарства, створення умов для їх ефективної діяльності.

3.6.8. Організація прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом житлових будинків, що належать до комунальної власності територіальної громади міста, у порядку, встановленому законодавством.

3.6.9. Підготовка пропозицій щодо прийняття в комунальну власність і в експлуатацію відомчого житлового фонду.

3.6.10. Організація контролю за утриманням прибудинкових територій в належному санітарному стані.

3.6.11. Організація контролю за своєчасним відбором будинків, що підлягає ремонту, виготовленням технічної документації, дотриманням термінів ремонту.


IV. ФУНКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОЛОЖЕНЬ

Департамент відповідно до покладених на нього завдань здійснює наступні повноваження:

4.1. Власні (самоврядні) повноваження:

4.1.1. Підготовка і внесення на розгляд відповідних органів планів і програм реконструкції житлового фонду, розвитку виробничо-технічної бази житлового господарства.

4.1.2. Організація або здійснення функцій замовника на проведення капітального ремонту і технічного оснащення житлового фонду, що належить до комунальної власності, житлового фонду ЖБК, ЖК та ОСББ.

4.1.3. Координація роботи зі складання планів капітального і поточного ремонтів житлового фонду, бізнес-планів комунальних підприємств, функціонально підпорядкованих Департаменту.

4.1.4. Внесення пропозицій щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до сфери діяльності Департаменту.

4.1.5. Підготовка пропозицій щодо здійснення житлової реформи, проведення організаційної і методичної роботи, пов'язаної з приватизацією житлового фонду, сприяння створенню конкурентного середовища на ринку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

4.1.6. Сприяння створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

4.1.7. Обґрунтування розміру дотації з бюджету на покриття різниці між встановленими тарифами на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та економічно обґрунтованими витратами на виробництво цих послуг та фінансової підтримки комунальних підприємств.

4.1.8. Проведення організаційної і методичної роботи, спрямованої на реалізацію державної політики з питань праці і заробітної плати, соціального захисту працівників житлового господарства.

4.1.9. Сприяння діяльності органів самоорганізації населення.

4.1.10. Підготовка проектів рішень виконавчого комітету міської ради з питань виключення жилих приміщень та жилих будинків з житлового фонду та підготовка документів для переведення жилих приміщень та жилих будинків в нежилі.

4.1.11. Здійснення, відповідно до законодавства, зведеного обліку результатів діяльності підприємств галузі шляхом упорядкування бухгалтерської та статистичної звітності, проведення аналізу їх фінансово-господарської діяльності.

4.1.12. Надання пропозицій щодо встановлення зручного для населення режиму роботи комунальних підприємств, вжиття відповідних заходів по вдосконаленню їх роботи.

4.1.13. Координація діяльності по збору, транспортуванню побутових відходів, вилов бродячих тварин.

4.1.14. Координація діяльності в сфері охорони навколишнього природного середовища спеціально уповноважених державних органів управління в галузі охорони природи, екологічних служб виконавчих органів районних у місті рад, підприємств, установ і організацій, розташованих на території м. Харкова, незалежно від форми власності і підпорядкування

4.1.15. Формування пакету пропозицій щодо розподілу коштів Фонду охорони навколишнього природного середовища Харківської міської ради та контроль за їх використанням.

4.1.16. Забезпечення систематичного й оперативного інформування громадськості про стан навколишнього природною середовища. Організація екологічної освіти й екологічного виховання громадян.

4.1.17. Організація контролю за дотриманням природоохоронного законодавства, використанням і охороною природних ресурсів загальнодержавного і місцевого значення.

4.1.18. Підготовка проектів місцевих програм охорони навколишнього середовища, участь у підготовці загальнодержавних, регіональних програм охорони навколишнього середовища.

4.1.19. Підготовка пропозицій про прийняття рішень з організації територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення й інших територій, що підлягають особливій охороні.

4.1.20. Організація зовнішньоекономічної діяльності в усіх напрямках роботи Департаменту згідно законодавства України.

4.1.21. Підготовка пропозицій про доцільність надання дозволів на будівництво об'єктів містобудування на території міста.

4.1.22. Організація контролю за станом квартирного обліку та дотриманням житлового законодавства на підприємствах, установах і організаціях міста незалежно від форм власності.

4.1.23. Організація контролю за видачею ордерів на заселення житлової площі в будинках державного та громадського житлового фонду.

4.1.24. Прийняття участі у розробці міських та галузевих науково-технічних програм, сприяння їх виконанню підприємствами та науковими установами.

4.1.25. Прийняття участі у перевірці ефективності використання міського майна, яке знаходиться у користуванні комунальних підприємств, надання пропозицій міській раді, міському голові, виконавчому комітету міської ради по поліпшенню стану справ на підприємствах, організаціях та установах, змінах керівних кадрів, узгодження змін в структурі підприємств, умови контрактів з керівниками підприємств, погодження на призначення заступників керівників комунальних підприємств та керівників їх структурних підрозділів.

4.1.26. Організація здійснення поглибленого аналізу фінансово-господарської діяльності підпорядкованих Департаменту комунальних підприємств, внесення пропозицій щодо вжиття відповідних заходів по вдосконаленню їх роботи, притягнення до відповідальності їх керівників та посадових осіб.

4.1.27. Забезпечення реалізації повноважень Інспекції з благоустрою м. Харкова щодо:

- проведення перевірок території;

- розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян;

- участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд міській раді, її виконавчому комітету, підприємств, установ, організацій;

4.1.28. Підготовлення пропозицій з подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об'єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів.

4.1.29. Здійснення інших повноважень, покладених на Департамент відповідно до чинного законодавства, рішенням Харківської міської ради, її виконавчого комітету і розпорядженням міського голови.

4.2. Делеговані повноваження:

4.2.1. Здійснення контролю за збереженням і ефективністю використання підприємствами, функціонально підпорядкованими управлінню, комунальної власності, яка передана їм в господарське відання або оперативне управління.

4.2.2. Координація дій підприємств житлового господарства з комунальними, ремонтно-будівельними та іншими підприємствами, що забезпечують життєдіяльність житлового фонду.

4.2.3. Координація діяльності житлово-будівельних кооперативів та відомчого житлового фонду по дотриманню правил і норм технічної експлуатації.

4.2.4. Здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг.

4.2.5. Здійснення контролю за належною експлуатацією й організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, за технічним станом, використанням і утриманням інших об'єктів нерухомого майна, прийняття рішень про скасування дозволів на експлуатацію об'єктів у випадку порушення екологічних санітарних правил, інших вимог чинного законодавства.

4.2.6. Здійснення контролю за забезпеченням надійності і безпеки будинків і споруд незалежно від форми власності в районах, що піддалися впливу небезпечних природних і техногенних явищ і процесів.

4.2.7. Здійснення необхідних заходів для ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійних лих, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучення у встановленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ і організацій, а також населення.

4.2.8. Виконання інших делегованих повноважень, покладених на Департамент відповідно до чинного законодавства.


V. СТРУКТУРА ДЕПАРТАМЕНТУ

5.1. До складу Департаменту входять:

5.1.1. Апарат Департаменту;

5.1.2. Управління квартирного обліку та розподілу житлової площі;

5.1.3. Інспекція з благоустрою м. Харкова;

5.1.4. Відділ екології;

5.1.5. Відділи та сектори Департаменту.

5.2. Посадових осіб Департаменту призначає на посади на конкурсній основі чи відповідно до іншої процедури передбаченою законодавством України, і звільняє з посади міський голова.


VI. КЕРІВНИЦТВО ДЕПАРТАМЕНТОМ

6.1. Департамент очолює директор Департаменту, який призначається на посаду і звільняється з посади Харківським міським головою.

6.2. Директор Департаменту:

- здійснює керівництво діяльністю Департаменту;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

- подає на затвердження міському голові штатний розпис і кошторис витрат на утримання Департаменту;

- є розпорядником бюджетних і інших коштів, що у встановленому порядку передані Департаменту;

- представляє без доручення Департамент у взаємовідносинах з фізичними і юридичними особами;

- приймає на роботу технічних працівників та обслуговуючий персонал Департаменту;

- укладає в межах своєї компетенції договори, контракти, угоди для забезпечення діяльності Департаменту, видає довіреності;

- відкриває і закриває рахунки в органах Державного казначейства України, має право першого підпису на банківських документах;

- веде особистий прийом громадян;

- інформує територіальну громаду м. Харкова з питань, віднесених до компетенції Департаменту;

- забезпечує виконання працівниками Департаменту вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;

- здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України;

- затверджує посадові інструкції працівників Департаменту.

6.3. Директор Департаменту має чотирьох заступників.

6.4. Директора Департаменту, під час його відсутності, заміщує один із заступників директора, згідно з розпорядженням міського голови.


VII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

7.1. Ліквідація, реорганізація та перейменування Департаменту здійснюється за рішенням міської ради чи у встановленому нею порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

7.2. Зміни і доповнення до цього положення вносяться в порядку, установленому для його прийняття.


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання

«Про внесення змін до структури виконавчих органів

Харківської міської ради 5 скликання»

від 20.06.2008 року № 148/08


ПОЛОЖЕННЯ

про Управління квартирного обліку та розподілу житлової площі

Департаменту житлового господарства Харківської міської ради


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Управління квартирного обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлового господарства (далі Управління) є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, що утворюється міською радою.

1.2. Управління діє на підставі рішення 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 20.06.2008 року «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання» та є правонаступником Управління квартирною обліку та розподілу житлової площі Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в зв'язку з його перейменуванням.

1.3. Управління підзвітне та підконтрольне міській раді, підпорядковується виконавчому комітету міської ради, міському голові, першому заступнику міського голови, директору Департаменту житлового господарства.

1.4. У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, Законами України, розпорядженнями та постановами Кабінету Міністрів України, актами Президента України, розпорядженнями Харківського міського голови, рішеннями Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.5. Місцезнаходження Управління: м. Харків, пл. Конституції, 12.


2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ

2.1. Метою діяльності  та завданням Управління є облік та забезпечення своєчасного розподілу житлової площі районним в місті радам та підприємствам міста, згідно з рішеннями виконавчого комітету міської ради, контроль за додержанням житлового законодавства районними в місті радими, своєчасний розгляд та підготовка відповідей на звернення громадян, а також підприємств і організацій міста.

2.2. Управління при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, з районними в місті радами та їх виконавчими органами, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, департаментами та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

2.3. Управління взаємодіє з прес-службою Харківської міської ради та засобами масової інформації для висвітлення аспектів своєї діяльності.


3. ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ

3.1 Управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює наступні повноваження:

3.1.1. Контролює ведення кількісного обліку громадян, що потребують покращення житлових умов за місцем мешкання у районних в місті радах, на підприємствах та в організаціях міста за місцем праці;

3.1.2. Контролює якість і своєчасну щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному і кооперативному обліку в районних в місті радах, на підприємствах, в установах і організаціях;

3.1.3. Контролює стан квартирного обліку у районних в місті радах, на підприємствах та в організаціях міста;

3.1.4. Забезпечує реалізацію плану розподілу житлової площі шляхом виділення районним в місті радам, підприємствам і організаціям квартир в збудованих будинках, згідно їх заявок і рішень виконавчого комітету міської ради;

3.1.5. Здійснює контроль за веденням квартирного і кооперативного обліку, наданням житлової площі в районних в місті радах, на підприємствах і в організаціях, які ведуть самостійний квартирний облік;

3.1.6. Веде обліково-звітну документацію по житловій площі, яка підлягає розподілу між районними в місті радами, підприємствами, організаціями і установами;

3.1.7. Веде загальний облік житлової площі, яку отримують підприємства, організації згідно річних планів її розподілу;

3.1.8. Здійснює облік соціального житла;

3.1.9. Здійснює ведення загальноміської черговості на надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва у межах міста;

3.1.10. Проводить бронювання житлової площі, згідно з чинним законодавством;

3.1.11. Здійснює контроль за додержанням норм житлового законодавства у районних в місті радах, на підприємствах та в організаціях, що розміщені на території міста, незалежно від їх відомчої належності;

3.1.12. Організує і здійснює своєчасний розгляд звернень громадян і готує юридичне обґрунтовані відповіді на поставлені в зверненнях запитання, готує пропозиції по ліквідації недоліків при їх наявності;

3.1.13. Готує пропозиції виконавчому комітету міської ради по наданню громадянам, що потребують поліпшення житлових умов, житлових приміщень відповідно до чинного законодавства України;

3.1.14. Готує матеріали на розгляд міської комісії з житлових питань;

3.1.15. Готує довідки і інформацію в органи виконавчої влади про розподіл житлової площі;

3.1.16. Проводить консультації, здійснює роз'яснення норм житлового законодавства щодо їх застосування організаціям та громадянам;

3.1.17. Здійснює контроль за наданням ордерів на квартири у збудованих житлових будинках з метою своєчасного їх заселення;

3.1.18. З метою здійснення контролю за додержанням житлового законодавства узгоджує форму № 4 на отримання квартир в будинках державного житлового фонду, незалежно від відомчої належності;

3.1.19. Надає допомогу районним в місті радам, підприємствам, організаціям міста в ефективному використанні житлового фонду міста, в тому числі шляхом заміни житлових приміщень;

3.1.20. Здійснює контроль за формуванням житлово-будівельних кооперативів районними в місті радами, підприємствами, організаціями;

3.1.21. Здійснює інші повноваження, покладені на Управління відповідно до чинного законодавства, рішень Харківської міської ради, її виконавчого комітету і розпоряджень міського голови.


4. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ

4.1. Посадових осіб Управління призначає на посаду на конкурсній основі або відповідно до іншої процедури, передбаченою чинним законодавством України і звільняє з посади міський голова.

4.2. До складу Управління входять відділи. Структура Управління затверджується міським головою. Структура відділів Управління та положення про відділи Управління затверджується директором Департаменту житлового господарства.

4.3. Діяльність працівників Управління регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються директором Департаменту житлового господарства.

4.4. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління в межах виділених асигнувань визначає міський голова. Кошторис та штатний розпис Управління затверджує міській голова


5. КЕРІВНИЦТВО УПРАВЛІННЯМ

5.1. Управління очолює начальник, який призначається та звільняється з посади за поданням директора Департаменту житлового господарства, Харківським міським головою.

Начальник управління:

- здійснює керівництво діяльністю Управління;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

- погоджує посадові інструкції працівників Управління;

- інформує територіальну громаду м. Харкова з питань, віднесених до компетенції Управління;

- забезпечує виконання працівниками Управління вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;

- здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України.

5.2. Начальник Управління має одного заступника, який за посадою є начальником відділу розподілу житлової площі та на час відсутності начальника Управління виконує його обов'язки.


6. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Ліквідація, реорганізація та перейменування Управління здійснюється за рішенням міської ради чи у встановленому нею порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання

«Про внесення змін до структури виконавчих органів

Харківської міської ради 5 скликання»

від 20.06.2008 року № 148/08


ПОЛОЖЕННЯ

про Інспекцію з благоустрою м. Харкова

Департаменту житлового господарства Харківської міської рада


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Інспекція з благоустрою м. Харкова Департаменту житлового господарства Харківської міської ради (далі - Інспекція) є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, що утворюється міською радою.

1.2. Інспекція діє на підставі рішення 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 20.06.2008 р. «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання» та є правонаступником Інспекції з благоустрою Департаменту житлово-комунального та енергетики господарства Харківської міської ради в зв'язку з її перейменуванням.

1.3. Інспекція підзвітна і підконтрольна Харківській міській раді, підпорядковується виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю Харківської міської ради, першому заступнику міського голови та директору Департаменту житлового господарства.

1.4. У своїй діяльності Інспекція керується Конституцією України, Законами України, розпорядженнями та постановами Кабінету Міністрів України, актами Президента України, розпорядженнями Харківського міського голови, рішеннями Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.5. Інспекція має фірмовий бланк, штамп, печатку.

1.6. Місце знаходження Інспекції: м. Харків, вул. Гамарніка, 17.


2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ІНСПЕКЦІЇ

2.1. Метою діяльності Інспекції є здійснення контролю за станом благоустрою міста, виконанням юридичними та фізичними особами Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою та забезпечення чистоти і порядку у м. Харкові.

2.2. Завданнями Інспекції є:

- проведення перевірок території міста Харкова;

- розгляд звернень підприємств, установ та організації громадян;

- реалізація повноважень, покладених на Інспекцію відповідно до вимог чинного законодавства.

2.3. Інспекція при виконанні покладених на неї функцій взаємодіє з органами виконавчої влади, з районними в місті радами та їх виконавчими органами, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, з департаментами й іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

2.4. Інспекція взаємодіє з прес-службою Харківської міської ради та засобами масової інформації для висвітлення аспектів своєї діяльності


3. ФУНКЦІЇ ІНСПЕКЦІЇ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ

Інспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює наступні повноваження:

3.1. Проведення перевірок території міста щодо дотримання юридичними та фізичними особами Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою та забезпечення чистоти і порядку у м. Харкові, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері.

3.2. Складення протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою.

3.3. Підготовка пропозицій з подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об'єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою та забезпечення чистоти і порядку в місті Харкові.

3.4. Контроль за організацією благоустрою та утриманням території міста Харкова в чистоті і порядку, збереженням об'єктів та елементів благоустрою.

3.5. Надання пропозицій з погодження проектів на будівництво об'єктів на території міста з питань забезпечення благоустрою власної та прилеглої території суб'єкта господарської діяльності.

3.6. Координація діяльності усіх ланок органів місцевого самоврядування з питань забезпечення благоустрою в межах своєї компетенції.

3.7. Підготовка проектів рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, наказів директора Департаменту житлового господарства з питань, віднесених до компетенції Інспекції.

3.8. Участь у обговоренні і підготовці проектів благоустрою території міста, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд Харківської міської ради, її виконавчого комітету.

3.9. Організує роботу постійно діючої комісії для прийняття робіт з комплексного благоустрою території при здачі в експлуатацію об'єктів нового будівництва, реконструкції та комплексного капітального ремонту будівель чи споруд.

3.10. Здійснення інших повноважень, покладених на Інспекцію відповідно до вимог чинного законодавства України.


4. КЕРІВНИЦТВО ІНСПЕКЦІЄЮ

4.1. Інспекцію очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Харківським міським головою за поданням директора Департаменту житлового господарства.

Начальник Інспекції:

- здійснює керівництво діяльністю Інспекції;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

- представляє без доручення Інспекцію у взаємовідносинах з фізичними і юридичними особами;

- веде особистий прийом громадян;

- інформує територіальну громаду м. Харкова з питань, віднесених до компетенції Інспекції;

- погоджує посадові інструкції працівників Інспекції;

- забезпечує виконання працівниками Департаменту вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;

- здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України.

4.2. Посадових осіб Інспекції призначає на посади на конкурсній основі чи відповідно до іншої процедури, передбаченої законодавством України, і звільняє з посади міський голова.

4.3. Діяльність працівників Інспекції регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються директором Департаменту житлового господарства.

4.4. Начальник Інспекції має одного заступника, який на час відсутності начальника виконує його обов'язки.


5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. Ліквідація, реорганізація та перейменування Інспекції здійснюється за рішенням міської ради чи у встановленому нею порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, установленому для його прийняття.


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання

«Про внесення змін до структури виконавчих органів

Харківської міської ради 5 скликання»

від 20.06.2008 року № 148/08


ПОЛОЖЕННЯ

про Відділ екології

Департаменту житлового господарства Харківської міської ради


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відділ екології Департаменту житлового господарства (далі - Відділ) є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, що утворюється міською радою.

1.2. Відділ діє на підставі рішення 23 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 20.06.2008 року «Про внесення змін до структури виконавчих органів Харківської міської ради 5 скликання» та є правонаступником Відділу екології Департаменту житлово-комунального господарства та енергетики Харківської міської ради в зв'язку з його перейменуванням.

1.3. Відділ підзвітний і підконтрольний Харківській міській раді, підпорядковується виконавчому комітету Харківської міської ради, Харківському міському голові, секретарю Харківської міської ради, першому заступнику міського голови, директору Департаменту житлового господарства.

1.4. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України, розпорядженнями та постановами Кабінету Міністрів України, актами Президента України, розпорядженнями Харківського міського голови, рішеннями Харківської міської ради та виконавчого комітету Харківської міської ради, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.5. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.6. Відділ має бланк, штампи встановленого зразку.

1.7. Місцезнаходження Відділу: м. Харків, пр-т Московський, 25.


2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ

2.1. Метою діяльності Відділу є реалізація на території міста Харкова заходів, спрямованих на охорону навколишнього природного середовища, раціональне використання природних ресурсів.

2.2. Завданнями Відділу є:

- підготовка проектів рішень Харківської міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, спрямованих на реалізацію природоохоронних загальноміського значення та контроль за їх виконанням;

- координація діяльності в сфері охорони навколишнього природного середовища спеціально уповноважених державних органів управління в області охорони природи, екологічних служб виконавчих органів районних в місті рад, підприємств, установ і організацій, розташованих на території м. Харкова, незалежно від форм власності і підпорядкування

2.3. Для досягнення мети своєї діяльності Відділ має право:

2.3.1. безкоштовно одержувати будь-яку інформацію з питань забруднення навколишнього природного середовища на території м. Харкова.

2.3.2. складати протоколи про правопорушення, передбачені відповідними статтями Адміністративного Кодексу України з питань:

- порушення порядку здійснення викиду забруднюючих речовин у атмосферу або впливу на неї фізичних і біологічних факторів;

- недодержання вимог по охороні атмосферного повітря при введенні в експлуатацію і експлуатації підприємств і споруд;

- недодержання екологічних вимог під час проектування, розміщення, будівництва, реконструкції і прийняття в експлуатацію об'єктів чи споруд;

2.4. Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, з районними в місті радами та їх виконавчими органами, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, департаментами та іншими виконавчими органами Харківської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

2.5. Відділ взаємодіє з прес-службою Харківської міської ради та засобами масової інформації для висвітлення аспектів своєї діяльності.


3. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ

Відділ ї у відповідності до покладених на нього завдань здійснює наступні повноваження:

3.1. Бере участь у організації виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів, здійснює контроль за їх виконанням.

3.2. Бере участь у підготовці для подання на затвердження міської ради проектів місцевих екологічних програм, окремих розділів загальнодержавних і регіональних програм охорони навколишнього середовища.

3.3. Бере участь у організації виконання екологічних програм.

3.4. Готує матеріали і пропозиції з питань охорони довкілля для розгляду їх на сесіях міської ради, засіданнях міськвиконкому, постійними комісіями, службових нарадах.

3.5. Формує пакет пропозицій щодо розподілу використання коштів Фонду охорони навколишнього природного середовища Харківської міської ради.

3.6. Здійснює збір та аналіз інформації щодо фактичного використання коштів Фонду охорони навколишнього природного середовища Харківської міської ради.

3.7. Погоджує поточні і перспективні плани роботи підприємств, установ і організацій у сфері охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів.

3.8. Погоджує питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення.

3.9. Погоджує Заяву про наміри (складову розділу матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) проектної документації на нове будівництво, розширення, реконструкцію та технічне переоснащення об'єктів промислового та цивільного призначення).

3.10. Забезпечує надання дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на території міста Харкова.

3.11. Забезпечує встановлення правил загального водокористування водними об'єктами на території міста.

3.12. Розробляє та контролює хід виконання розділу щорічної Програми соціально-економічного розвитку м. Харкова «Охорона навколишнього природного середовища».

3.13. Організує проведення експертиз екологічних ситуацій та екологічного аудиту.

3.14. Здійснює збір та аналіз інформації суб'єктів моніторингу стану довкілля на території міста з метою прийняття відповідних управлінських рішень.

3.15. Забезпечує систематичне і оперативне інформування громадськості про стан навколишнього природного середовища.

3.16. Організує екологічну освіту і екологічне виховання громадян.

3.17. Здійснює контроль екологічного стану річок, водних об'єктів, природних джерел, заповідних територій і інших природних об'єктів на території міста.

3.18. Здійснює контроль за дотриманням природоохоронного законодавства і ходу виконання заходів у сфері охорони навколишнього природного середовища на підприємствах, установах і організаціях міста, які мають джерела забруднення довкілля.

3.19. Розглядає пропозиції і скарги населення у межах своєї компетенції у встановленому порядку.

3.20. Координує діяльність спеціально уповноважених державних органів в галузі охорони природи, екологічних служб виконавчих органів районних у місті рад, підприємств, установ і організацій, розташованих на території міста Харкова, незалежно від форми власності і підпорядкування.

3.21. Приймає участь у організації робіт щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійних лих.


4. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ

4.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади Харківським міським головою за поданням директора Департаменту житлового господарства.

4.2. Начальник Відділу:

- здійснює керівництво діяльністю Відділу;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;

- видає в межах своєї компетенції накази, контролює їх виконання;

- погоджує посадові інструкції працівників Відділу;

- забезпечує виконання працівниками Департаменту вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;

- здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до чинного законодавства України.

4.3. Начальник Відділу має одного заступника, який на час відсутності начальника виконує його обов'язки.

4.4. Посадових осіб Відділу призначає на посаду на конкурсній основі або у відповідності з іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України, і звільняє з посади міській голова.

4.5. Діяльність працівників Відділу регламентується посадовими інструкціями, які затверджуються директором Департаменту житлового господарства.


5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. Ліквідація, реорганізація перейменування Відділу здійснюється за рішенням міської ради чи у встановленому нею порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.