УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 27.10.2008 № 2463

Про проведення інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу в 2008 році

Для проведення інвентаризації основних засобів, малоцінних і швидкозношуваних предметів, матеріалів, пального, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу Харківської міської ради, на підставі наказу Головного управління державного казначейства України № 90 від 30 жовтня 1998 р. «Про затвердження Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, і документів, розрахунків та інших статей балансу» зареєстрованого в Міністерстві юстиції 16.11.1998 р. за № 728/3168, керуючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в У крані»:

1. Створити комісію для проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу з числа працівників Харківської міської ради у складі:

Голова комісії:

Новак О.М. - керуючий справами виконавчого комітету міської ради,

Члени комісії:

Бардаюв О.В. - директор Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради;

Хвостова О.Б. - заступник директора Департаменту адміністративно-господарської діяльності - начальник відділу по забезпеченню діяльності міської ради;

Капралов Ю.В. - заступник директора Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців міської ради;

Нагорна І.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер міської ради;

Чернов М.А. - начальник архівного відділу міської ради;

Фетісенко О А. - начальник відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення міської ради;

Шаматовський А.А. - головний спеціаліст сектору розвитку інформаційної системи відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення міської ради;

Швачка Ю.О. - головний спеціаліст-бухгалтер сектору планово - фінансового обліку та звітності відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

Деркач І.О. - провідний спеціаліст сектору контролю та аналізу відділу забезпечення діяльності виконавчого комітету Департаменту організаційної роботи міської ради;

Бубнов О.В. - спеціаліст 1 категорії адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради;

Монахов М.Д. - столяр адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради.

2. Інвентаризаційній комісії провести інвентаризацію основних засобів, малоцінних і швидкозношуваних предметів, матеріалів, пального, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу станом на 01.11 2008 року в строк з 03.112008 року по 08.122008 року та надати протокол інвентаризаційної комісії на затвердження першому заступнику міського голови Кривцову О.С. до 19.122008 року.

3. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру міської ради Нагорни І.М. належним чином оформити та відобразити в бухгалтерському обліку результати інвентаризації.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження по класти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Новака О. М.


Міський голова М.М. Добкін