Додаток
до рішення 26 сесії Харківської
міської ради 5 скликання «Про
внесення змін та доповнень до
рішень сесій Харківської міської
ради 5 скликання»
від 23.10.2008р. № 299/08
витрат на виконання “Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2007-2010 роки”
на 2008 рік
за рахунок коштів міського бюджету
№ пункт програ- ми |
Зміст
|
Загальна сума (грн.) |
1 |
2 |
3 |
Розділ 4. Забезпечення доступності середовища для осіб з фізичними обмеженнями |
||
4.7. |
Розробка соціальної реклами (випуск інформаційного бюлетеню) щодо формування позитивного ставлення територіальної громади до трансформації середовища життєдіяльності м. Харкова в доступну для маломобільних груп населення |
10000 |
4.8. |
Проведення науково-практичних конференцій, семінарів та круглих столів з питань перетворення середовища життєдіяльності в доступний для мало мобільних груп населення простір, у том числі придбання канцелярського приладдя – 2000 грн. |
5000 |
Розділ 5. Формування громадської думки та розповсюдження соціальної інформації шляхом проведення загальноміських заходів |
||
5.1. |
Проведення загальноміських заходів до: |
|
5.1.1. |
Річниці зняття Блокади Ленінграду: |
600 |
|
- проведення благодійного обіду; - придбання квіткової продукції для покладання до пам’ятника загиблим – 600 грн. |
|
5.1.2 |
Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав: |
24600 |
|
- проведення благодійного обіду для членів сімей загиблих в Афганістані та інших локальних війнах 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. - проведення благодійного обіду для учасників бойових дій в Афганістані та інших локальних війнах - придбання подарунків для вручення активістам “афганського руху”- 2000 грн. |
|
|
- організація та проведення концертної програми, присвяченої 19 річниці виводу радянських військ з Афганістану – 12600 грн. - придбання квіткової продукції для покладання до пам’ятника загиблим - 1500 грн. - видання друкованої продукції (запрошення на проведення заходів) – 1500 грн. |
|
5.1.3. |
“Дня захисника Вітчизни”: |
13000 |
|
- проведення благодійного обіду для 250 чол. (польова кухня) – 10000 грн. - придбання подарунків учасникам бойових дій – 2000 грн. - придбання квіткової продукції для покладання на меморіалі загиблих – 1000 грн. |
|
5.1.4. |
“Міжнародного жіночого дня”: |
10000 |
|
-5 проведення благодійного обіду для жінок – членів сімей загиблих при проходженні строкової військової служби, які виконували загальний військовий обов’язок у мирний час 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. - проведення благодійного обіду для жінок – учасників бойових дій в Афганістані - придбання подарунків для вручення сім’ям загиблих та померлих у мирний час воїнів-інтернаціоналістів – 2000 грн. - придбання квіткової продукції – 1000 грн. |
|
5.1.5. |
“22-ї річниці Чорнобильської катастрофи”: |
21500 |
|
- проведення благодійного обіду для громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - проведення конкурсу малюнків та творів на тему: “Мій біль Чорнобиль” – 5000 грн. - організація відвідування театру для дітей, які мають статус дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи 400 чол. х 15 грн. = 6000 грн. - придбання квіткової продукції для покладання до поховань – 2000 грн. |
|
|
- організація проведення заходів до 20-ї річниці заснування Чорнобильського громадського руху в м. Харкові: а/ проведення благодійного обіду для учасників заходів 100 чол. х 70 грн. = 7000 грн. б/ придбання квіткової продукції – 1500 грн. |
|
5.1.6. |
“Дня Перемоги”: |
7100 |
|
- проведення благодійних обідів:а/ для Героїв Радянського Союзу, Кавалерів 3-х орденів Слави, осіб, нагороджених 4-ма медалями «За Відвагу» 12 чол. х 100 грн. = 1200 грн. б/ для активістів ветеранського руху
|
|
|
- придбання подарунків для Героїв Радянського Союзу, Кавалерів 3-х орденів Слави, осіб, нагороджених 4-ма медалями «За Відвагу» 12 чол. х 200 грн. = 2400 грн. |
|
|
- зустріч та супроводження ветеранських делегацій (в т.ч. транспортні послуги) – 2000 грн. |
|
|
- придбання квіткової продукції для покладання до поховань – 1500 грн. |
|
5.1.7. |
«Дня визволення м. Харкова від фашистських загарбників»: |
36700 |
|
- проведення благодійного обіду для Героїв Радянського Союзу, Кавалерів 3-х орденів Слави, осіб, нагороджених 4-ма медалями «За Відвагу» 12 чол. х 100 грн. = 1200 грн. |
|
|
- зустріч та супроводження ветеранських іногородніх делегацій:а/ проведення вечері для ветеранської іногородньої делегації80 чол. х 100 грн. = 8000 грн. б/ транспортні послуги щодо перевезення делегації ветеранів – 2000 грн. |
|
|
- придбання квіткової продукції для покладання до поховань – 1500 грн. |
|
|
- проведення щорічного фестивалю “Солдати миру 21 століття”:а/ організація та проведення концертної програми – 17000 грн.б/ проведення фуршетного столу – 5000 грн. в/ придбання квіткової продукції – 2000 грн. |
|
5.1.9. |
“Дня працівника соціальної сфери”: |
30000 |
|
- організація проведення концертної програми ( в т.ч. оренда зала – 5000 грн.) – 22000 грн.- придбання подарунків – 6000 грн. - придбання квіткової продукції - 2000 грн. |
|
5.1.10. |
“Дня інвалідів”: |
5000 |
|
- проведення круглого столу – 5000 грн. |
|
5.1.11. |
Новорічних та різдвяних свят: |
|
|
- придбання новорічних подарунків (солодощів) |
90000 |
5.1.12. |
“Дня людини похилого віку”, “Дня ветеранів” |
38000 |
|
- організація проведення конкурсу “Супербабуся” – 31000 грн.- придбання подарунків для ветеранів – 5000 грн. - придбання квіткової продукції – 2000 грн. |
|
5.1.13. |
“Дня вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС”: |
5000 |
|
- організація проведення культурно-масових заходів |
|
Розділ 6. Розвиток громадського суспільства через партнерські відносини з громадськими організаціями |
||
6.1. |
Фінансова підтримка громадських організацій – переможців конкурсу соціальних проектів |
600000 |
6.2. |
Фінансування витрат на проведення учбових семінарів, тематичних конференцій та круглих столів |
10000 |
6.5. |
Фінансування витрат на проведення благодійних акцій |
11500 |
6.6. |
Фінансування витрат на проведення 5-го зльоту волонтерів |
20000 |
6.8. |
Фінансування витрат на видання “Соціального паспорту м. Харкова” |
25000 |
Розділ 7. Розвиток ринку соціальних послуг |
||
7.2. |
Організація забезпечення роботи соціальних офісів: |
|
7.2.1. |
Оплата послуг по заправці картриджів і тонерів оргтехніки для забезпечення роботи електронних інформаційних офісів |
10000 |
7.2.2. |
Фінансування витрат на послуги Інтернет |
26500 |
7.2.3. |
Фінансування витрат на придбання канцелярського приладдя |
36000 |
7.2.4. |
Фінансування витрат на придбання затратних матеріалів до комп’ютерної техніки |
3000 |
7.2.5. |
Оплата послуг, пов’язаних з технічним обслуговуванням, поточним ремонтом та профілактикою комп’ютерної і оргтехніки, та оплата запасних частин і витратних матеріалів для поточного ремонту та технічного обслуговування вказаної техніки, для забезпечення роботи електронних інформаційних офісів |
15000 |
7.3.1. |
Фінансування видатків на оплату оренди транспортних послуг |
98000 |
Розділ 8. Підтримка соціально послаблених верств населення |
||
8.1. |
Надання одноразової адресної грошової допомоги за індивідуальними зверненнями громадян: |
|
8.1.1. |
Одноразова адресна грошова допомога громадянам міста, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за зверненнями до міського голови |
1183300 |
8.1.2. |
Одноразова адресна грошова допомога громадянам міста Харкова за зверненнями до депутатів Харківської міської ради 100 депутатів х 3000 грн. = 300000 грн. |
300000 |
8.2. |
Надання адресної грошової допомоги громадянам пільгових категорій згідно списків громадських організацій: |
|
8.2.1. |
Адресна грошова допомога Героям Радянського Союзу, Кавалерам 3-х орденів Слави, особам, нагородженим 4-ма медалями “За Відвагу” - до «Дня перемоги» 12 чол. х 500 грн. = 6000 грн. - до «Дня визволення м.Харкова від фашистських загарбників» 12 чол. х 500 грн. = 6000 грн. |
12000 |
8.2.2. |
Одноразова адресна грошова допомога інвалідам 1 гр. – учасникам бойових дій в Афганістані та інших локальних війнах 15 чол. х 500 грн. = 7500 грн. |
7500 |
8.2.3. |
Одноразова адресна грошова допомога жінкам – членам сімей загиблих в Афганістані та інших локальних війнах 94 чол. х 200 грн. = 18800 грн. |
18800 |
8.2.4. |
Одноразова адресна грошова допомога активістам ветеранського руху: - до «Дня перемоги» 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. - до «Дня визволення м.Харкова від фашистських загарбників» 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. |
30000 |
8.2.5. |
Одноразова адресна грошова допомога: - головам первинних ветеранських організацій до “Дня перемоги” ; 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. - представникам первинних ветеранських організацій до “Дня визволення м.Харкова від фашистських загарбників” 150 чол. х 100 грн. = 15000 грн. |
30000 |
8.2.6. |
Одноразова адресна грошова допомога сім’ям загиблих при проходженні строкової військової служби, які виконували загальний військовий обов’язок у мирний час (до “Дня захисника Вітчизни”) 427 чол. х 200 грн. = 85400 |
85400 |
8.2.7. |
Одноразова адресна грошова допомога колишнім в’язням концтаборів – активістам Обласної Ради організації борців антифашистського опору 65 чол. х 100 грн. = 6500 грн. |
6500 |
8.2.8. |
Одноразова адресна грошова допомога ветеранам партизанського руху (до “Дня партизанської слави”) 50 чол. х 100 грн. = 5000 грн. |
5000 |
8.2.9. |
Одноразова адресна грошова допомога сім’ям дітей-інвалідів, прикутих до ліжка 163 чол. х 100 грн. = 16300 грн. |
16300 |
8.3 |
Надання адресної грошової допомоги громадянам окремих соціальних категорій згідно списків виконкомів міської та районних в м.Харкові рад: |
|
8.3.1. |
Одноразова адресна грошова допомога інвалідам-чорнобильцям, які виховують дітей, захворювання яких пов’язано з наслідками аварії на ЧАЕС, удовам чорнобильців 500 чол. х 100 грн. = 50000 грн. |
50000 |
8.3.2. |
Одноразова адресна грошова допомога родинам з неповнолітніми дітьми, що втратили годувальника, котрий мав статус учасника ЛНА на ЧАЕС, смерть якого наступила внаслідок нещасного випадку чи суїциду 50 чол. х 100 грн. = 5000 грн. |
5000 |
8.3.3. |
Одноразова адресна грошова допомога родинам, які мають неповнолітніх дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язано з Чорнобильською катастрофою 100 чол. х 100 грн. = 10000 грн. |
10000 |
8.3.4. |
Одноразова адресна грошова допомога дітям – учням загальноосвітніх шкіл (дітям-сиротам, напівсиротам та дітям з малозабезпечених сімей), які мають статус дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи (дотація на харчування) 284 чол. х 150 грн. = 42600 грн. |
42600 |
8.3.5. |
Одноразова адресна грошова допомога дітям – учням загальноосвітніх шкіл (дітям-сиротам, напівсиротам та дітям з малозабезпечених сімей), які мають статус дитини, постраждалої внаслідок Чорнобильської катастрофи на безкоштовний проїзд у міському електротранспорті 652 чол. х 100 грн. = 65200 грн. |
65200 |
8.3.6. |
Одноразова адресна грошова допомога мешканцям міста, яким у 2008 р. виповнилося 100 і більше років (у розмірі 300 грн.) 35 чол. х 300 грн. = 10500 грн. |
10500 |
8.3.7. |
Одноразова адресна грошова допомога дітям-сиротам – випускникам 11 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів (у розмірі 300 грн.) 94 чол. х 300 грн. = 28200 грн. |
28200 |
8.3.8. |
Одноразова адресна грошова допомога студентам-сиротам, які навчаються у приватних вищих навчальних закладах до “Дня студента” 30 чол. х 500 грн. = 15000 грн. |
15000 |
8.3.9. |
Одноразова адресна грошова допомога прийомним сім’ям, які взяли на виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування для відпочинку їх в дитячому оздоровчому таборі влітку 10 чол. х 1000 грн. = 10000 грн. |
10000 |
8.3.10. |
Одноразова адресна грошова допомога сім’ям “матерів-героїнь” до «Дня матері» 50 чол. х 500 грн. = 25000 грн. |
25000 |
8.3.11. |
Одноразова адресна грошова допомога сім’ям “матерів-героїнь” на проїзд у міському транспорті 50 чол. х 600 грн. = 30000 грн. |
30000 |
8.4. |
Послуги банку за готівкове обслуговування |
3200 |
8.5. |
Поштовий збір та ПДВ на поштовий збір – 72500 грн. - придбання конвертів – 10000 грн. |
82500 |
8.6. |
Надання натуральної допомоги малозабезпеченим верствам населення: |
|
8.6.1. |
Забезпечення роботи пункту безкоштовного харчування для осіб без постійного місця проживання 2400 обід. на міс. х 5 грн. х 6 міс. = 72000 грн. - тиражування талонів на харчування – 100 грн. |
72100 |
8.7. |
Одноразова адресна грошова допомога двірникам та робітникам аварійно-диспетчерських служб комунальних підприємств, зайнятих обслуговуванням житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Харкова, для відпочинку їх неповнолітніх дітей в дитячому оздоровчому таборі влітку 33 чол. х 1000 грн. = 33000 грн. |
33000 |
Розділ 9. Додаткові соціальні гарантії окремим категоріям громадян міста
|
||
9.1. |
Надання додаткових соціальних гарантій окремим категоріям громадян м.Харкова на оплату за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку |
5565060 |
9.2. |
Надання ком сенсації з оплати житлово-комунальних послуг сім’ям учасників бойових дій, загиблих в Афганістані та інших локальних війнах, і сім’ях учасників бойових дій, померлих після війни в Афганістані та інших локальних війн |
230000 |
|
В С Ь О Г О: |
9123660 |
В.о. директора Департаменту
охорони здоров’я та соціальних
питань – начальник управління
охорони здоров’я Ю.В.Сороколат
витрат на виконання “Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2007-2010 роки”
на 2008 рік
за рахунок коштів міського бюджету
№ пункт програ- ми |
Зміст
|
Загальна сума (грн.) |
1 |
2 |
3 |
Розділ 7. Розвиток ринку соціальних послуг |
||
7.2. |
Організація забезпечення роботи соціальних офісів: |
|
7.2.2. |
Фінансування витрат на послуги Інтернет |
26500 |
Розділ 8. Підтримка соціально послаблених верств населення |
||
8.1. |
Надання одноразової адресної грошової допомоги за індивідуальними зверненнями громадян: |
|
8.1.1. |
Одноразова адресна грошова допомога громадянам міста, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за зверненнями до міського голови |
1183300 |
8.3 |
Надання адресної грошової допомоги громадянам окремих соціальних категорій згідно списків виконкомів міської та районних в м.Харкові рад: |
|
8.3.6. |
Одноразова адресна грошова допомога мешканцям міста, яким у 2008 р. виповнилося 100 і більше років (у розмірі 300 грн.) 35 чол. х 300 грн. = 10500 грн. |
10500 |
8.5. |
Поштовий збір та ПДВ на поштовий збір – 72500 грн. - придбання конвертів – 10000 грн. |
82500 |
8.7. |
Одноразова адресна грошова допомога двірникам та робітникам аварійно-диспетчерських служб комунальних підприємств, зайнятих обслуговуванням житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Харкова, для відпочинку їх неповнолітніх дітей в дитячому оздоровчому таборі влітку 33 чол. х 1000 грн. = 33000 грн. |
33000 |
|
В С Ь О Г О: |
9123660 |
В.о. директора Департаменту
охорони здоров’я та соціальних
питань – начальник управління
охорони здоров’я Ю.В.Сороколат