УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ


Від 15.03.2010 № 504

Про внесення змін до структури відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради та до штатного розпису Харківської міської ради

З метою подальшого удосконалення роботи відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради, у зв'язку з суттєвим збільшенням обсягу роботи, куруючись ст. ст. 42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Внести зміни до розпорядження Харківського міського голови від 27.08.2008 р. № 1830 «Про затвердження структури відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради та внесення змін до штатного розпису Харківської міської ради», виклавши пункт 1 розпорядження в такій редакції:

«1. Затвердити з 01.04.2010 р. структуру відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради:

1.1. Сектор розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам;

1.2. Сектор планування, аналізу та виконання видатків;

1.3. Сектор по роботі з Державним казначейством.»

2. Внести з 01.04.2010 року зміни до штатного розпису Харківської міської ради по Департаменту адміністративно-господарської діяльності:

2.1. Вилучити посаду:

- робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, споруд і обладнання, електрик адміністративно-господарського відділу.

3. Внести з 01.04.2010 року зміни до штатного розпису Харківської міської ради по відділу бухгалтерського обліку та звітності:

3.1. Вилучити посади:

- завідувач сектору планово-фінансового обліку та звітності;

- головний спеціаліст-бухгалтер сектору планово-фінансового обліку та звітності;

- головний спеціаліст-економіст сектору планово-фінансового обліку та звітності;

- завідувач сектору обліку та обслуговування в державному казначействі;

- головний спеціаліст-бухгалтер сектору обліку та обслуговування в державному казначействі;

3.2. Ввести посади:

- завідувач сектору розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам;

- головний спеціаліст-бухгалтер сектору розрахунків по заробітній платі та іншим виплатам;

- завідувач сектору планування, аналізу та виконання видатків;

- головний спеціаліст-економіст сектору планування, аналізу та виконання видатків;

- завідувач сектору по роботі з Державним казначейством;

- головний спеціаліст-бухгалтер сектору по роботі з Державним казначейством.

4. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності - головному бухгалтеру Харківської міської ради Нагорній І.М. оформити у встановленому порядку зазначені зміни.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на секретаря міської ради.


Міський голова М.М. Добкін