УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА


РОЗПОРЯДЖЕННЯ



Від 23.04.2010 № 882

Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.01.2010 р. № 137 «Про створення постійно діючої комісії»

У зв'язку із переведенням Швачки Юлії Олександрівни з 01.04.2010 р. на посаду завідувача сектору планування, аналізу та виконання видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради, керуючись ст.ст. 42, 50, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 27.01.2010 р. № 137 «Про створення постійно діючої комісії», виклавши пункт 1 цього розпорядження в наступній редакції:

«1 .Створити постійно діючу комісію щодо визначення непридатності, оцінки та списання товарно-матеріальних цінностей Харківської міської ради у складі:

Новак О.М. - керуючий справами виконавчого комітету міської ради, голова комісії;

Захаревич С.І. - заступник керуючого справами виконавчого комітету міської ради, заступник голови комісії.

Члени комісії:

Дацун О.В. - директор Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради;

Бездєтко С.І. - заступник директора Департаменту - начальник адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради;

Нагорна І.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності - головний бухгалтер міської ради;

Фетісенко О.А. - начальник відділу н формаційно-комп'ютерного забезпечення міської ради;

Шаматовський А.А. - завідувач сектору розвитку інформаційної системи відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення міської ради;

Швачка Ю.О. - завідувач сектору планування, аналізу та виконання видатків відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради;

Василенко І.Ю. - головний спеціаліст - юрисконсульт сектору правової роботи відділу з економічних, бюджетних та майнових питань Юридичного департаменту міської ради;

Бубнов О.В. - спеціаліст 1-ї категорії адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради;

Монахов М.Д. - столяр адміністративно-господарського відділу Департаменту адміністративно-господарської діяльності міської ради.

2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Новака О.М.


Секретар міської ради Г.А. Кернес